quote:Do 03/09/09 A7 Zaandam Richting Hoorn thv Middesloot. (12:00)
Op weg naar mn laatste stop met de gedachte in me achterhoofd dat ik lekker vroeg klaar zou zijn.. thv van middelsloot begint de wagen lichtjes(!) te trillen. Voordat ik überhaupt een beslissing kon nemen wat ik ermee zou gaan doen word ik verast door een gigantische klap, de wagen overhelt plots erg naar links en stuurt me ook met een rotvaart de linker strook op, gelukkig door het trillen had ik 't stuur vast gepakt met 2 handen en kon ik het gevaarte met een aardige hoek richting de vluchtstrook sturen, op het moment dat ik de vluchtstrook opschuif zie ik in mijn linker raam 2 wielen (dubbelluchts) voorbij komen rollen. Ik was veilig, ik stond op de vluchtstrook met 3 wielen maar de rest niet, want de wielen lagen een stuk verderop op de rijbaan.. Ja wat nu, pakken en riskeren dat je voor je donder gereden word of eerst maar eens bellen.
Ik koos toch maar voor de 2e optie, door mijn deur open te zetten en flink te gebaren schoof iedereen tijdig op naar links en gebeurde er geen linke dingen.
(112)
<- 112 alarmcentrale waarmee kan ik u van dienst zijn?
-> KLPD, A7 richting hoorn, 18,3. Ben mijn wielen verloren en die liggen nu op de rijbaan.
<- Ok, je staat net voorbij purmerend noord?
-> Ja
<- Ok, momentje.
<- Met de politie![]()
-> Ik sta op de A7 richting Hoorn net voorbij Purmerend-Noord bij 18,3 ben me wiel verloren van de vrachtwagen en de liggen op de rijbaan.
<- Prima, we komen eraan.
(klik)
En nog geen 15 seconde later(!) stond er een rood kruis op de rechterrijbaan en kon ik de wielen de lood zwaar waren van de rijbaan afhalen.. Eindelijk al het gevaar geweken en was het wachten op hulp. Gelukkig had ik nog wat onbijtkoekjes mee en ben ik maar wat gaan eten. ;-)
Na enkele minuten kwam de politie met zwaailichtjes aan gescheurd en wilde gelijk mijn kenteken papieren zien.. Mogelijk om te kijken ho e het met de APK zit. Die zat er sinds februari.
Toen kwam rijkswaterstaat wat pionnen neerzetten en was het wachten op de berger. Die moest vanuit Amsterdam komen en dat duurde dus eventjes. Toen hij er was bleek dus dat er vrijwel niets stuk was en dat ik gewoon al mijn moeren verloren ben... Wtf? alles los gelopen? Schijnbaar.. Ik had 2 moeren terug gevonden en hij had de wielen erweer opgezet.. Gelukkig stond ik 200 meter voor de afslag van de pomp en zijn we daar heel rustig heen gereden. Bizar genoeg nemen ze je niet mee maar halen ze je alleen van de rijbaan. Vervolgens moest de garage komen om het spul ter plekken te maken. Weer een dik uur verder komen ze tp en blijkt dat de complete naaf naar de klote is, schijf alles. Wel, hij had moeren en bouten bij zich, wiel vast met 4 van de 6 bouten en rijden maar, hij heeft achter me gereden totaan Abcoude en hebben we ze nog een paar keer nagetrokken.. Zelfs de monteur had er geen vertrouwen in omdat bij alle keren natrekken de wielen alweer aardig losgelopen waren. Gelukkig heb ik Utrecht weten te bereiken op 4 wielen en staat hij nu bij de garage voor een nieuw achteras.
Ik ben geen PTA mod meerquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
jazeker. een heleboel !!!!! Weghalen.
Verrekte layoutverneukende post op mobiel.
Lijkt me leuk ja, niemand kijkt er meer naar en maandag heb je zo'n rotte eierzooi op je parkeerplaats liggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef vannelle het volgende:
Ik heb ooit voor een eierboer gereden en ook ooit eens een noodstop moeten maken door een technisch mankement.
900 eieren kapot..........wát een bende.
Ben terug naar de zaak gereden, wagen ingeleverd en gezegd dat ik em maandag schoon terug wil hebben. (Het was toen vrijdag)
Ik heb daar niet lang meer gewerkt.
Ik zal het iets beter uitleggen:quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lijkt me leuk ja, niemand kijkt er meer naar en maandag heb je zo'n rotte eierzooi op je parkeerplaats liggenIk zou je ook buitenflikkeren als je dat zou flikken.
We hebben het niet over je onderschrift maar over rijden op de openbare weg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef densmee het volgende:
Les 1: gang is alles, les 2: remmen is angst
Het is gewoon een kwestie van geven en nemen op de weg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
We hebben het niet over je onderschrift maar over rijden op de openbare weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Vorig jaar tussen kerst en oud/nieuw: goh Bart, dáár staat een oplegger, en híerrrrr staat een trekker. Koppel maar aan en rijden maar. Neem wel ff voor een weekje spullen mee, kon wel eens handig zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Redbaron het volgende:
dit weekend moeten koppelen net voor Basel (ch), op de terugreis flink in de file terechtgekomen dus bij karlsruhe bijna de 4.5u vol. Dan maar op zoek naar een P-plaats. Nog voordat ik deze gevonden had hoorde ik een PLOF en wat geflabber. Oplegger stuiterde ook ineens meer dan een km ervoor.
Vluchtstrook op, alarmlichten aan en maar eens kijken.
Resultaat: klapband op de voorste as vd oplegger.
Karlsruhe noord eraf met 30km/h, industrieterrein op met met 0/1 graad celsius maar eens wiel wisselen.
Daarna doorgerden naar venlo, rust gemaakt en maar terug naar de zaak.
FF een weekendje koppelen heet dat
De teringquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:49 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn grootste 'oepsie'; d'r stond een betonnen muurtje in de weg![]()
Was op een bedrijf waar ik vaak kwam, maar ik reed eigenlijk altijd met stuursemi's, en als je dan zo'n starre meekrijgt..![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ook de velg van slagquote:
En de halve asbevestigingquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de velg van slag
Ik gok van niet, maar ik zou bijna zeggen dat dat bij een LZV practisch wel móet..quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef Barcaconia het volgende:
Gaaf, LZV's zijn cool!
Ik kan het niet zien op je foto's, maar is het een gestuurde oplegger of niet?
Valt wel mee, snelheid op de tacho was tussen de 10 en de 15 km/u, ze maken die trailers gewoon van schuimrubberquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:50 schreef glasbak het volgende:
Das best wel een harde klap geweest volgens mij
Koop dan ook geen Nooteboomquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee, snelheid op de tacho was tussen de 10 en de 15 km/u, ze maken die trailers gewoon van schuimrubber![]()
Niet hotlinken vanaf buzzybee, dat weet je toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koop dan ook geen Nooteboom[ afbeelding ]
Wat is er zo goed aan broshuis tov nooteboom dan? Ik lees dat wel vaker, maar ik kan me van beide fabrikanten niet indenken dat ze rommel produceren. PendelX is toch gewoon een succes te noemen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:![]()
nee, dat wist ik niet
Maar goed, 'mijn' technische staf is goed bezig merk ik
[ afbeelding ]
Oh ok. Zo'n vermoeden had ik wel een beetje, maar bedankt voor je antwoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, een succes voor de spare parts afdeling van de Noot.... Vaak kapot...
Broshuis bouwt topkwlaitiet op maat. Als je één trailer koopt word je net zo behandeld als wanneer je achternaam Van Seumeren of iets dergelijks is. Bij Nooteboom bouwen ze vooral in serie (vandaar hun gigantische onverkoopbare voorraden nu), en neme ze je pas serieus als klant als je minstens 10 andere Nootebooms op je erf hebt staan.
Of de bocht om maaien met de sleepas omhoog, en dan door de uitzwaai van de motorwagen met de ondervouwklep net ff een paaltje omtikkenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Redbaron het volgende:
kleine dingen hou je toch.
Afgelopen jaar toen ik net op de combi zat aan de kant vd weg moeten parkeren.
Ff achteruit rijden en een jong boompjes neerleggen...
Dat telt niet, da's toch al schrootquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
Vandaag een stapel (3 hoog) autowrakken omver geduwd bij een klant
Lijkt me niet heel praktisch. Volgens mij wordt er overal nog wel eens omgekoppeld.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
Jah.. ipv de auto's dichtbouwen met spiegels, zou zeker voor het BBK werk een camera op allebei de achterste hoeken van je auto geen kwaad kunnen, die achterste hoeken, zeker bij trailers blijven toch listig
Dat zou achteruit maneuvreren een heeeel stuk prettiger maken
Overdekt.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
dan maken jullie de laadkuilen goed schoon
Ik denk dat het gewoon een 6x2 is. Conclusie: gewoon die sleepas omhoogquote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon laten spollen tot er warmte in de band komt en je weer grip hebt. Geen probleem!
En inderdaad, op 50 ton zou dat toch geen probleem moeten zijn dacht ik. Maarem, had jij geen 6x4 of ben ik nu helemaal in de war?
Tja, je hebt er altijd van die chauffeurs bijquote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef druppelkut het volgende:
Eej. Ik ben wel gek maar niet dom
Spelen alleen maar met normale of lichte aslast!
15 ton op de aandrijfas en dan los gaan met het gas?
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef druppelkut het volgende:
En dan blijkt alle sneeuw aangevroren te zijn en dus nog gladder
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:42 schreef druppelkut het volgende:
En dan blijkt alle sneeuw aangevroren te zijn en dus nog gladder
Ervaring, Alex?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mocht iemand denken dat ie veel verstand heeft van vrachtwagens, en die kennis om wil zetten naar spulletjes (met name miniaturen en kleding): De BuzzyBee Eindejaarsquiz is weer online!![]()
Ga ik via de site naar dat topic:quote:Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
quote:General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
User 15095buzzy already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Niemand reageert op mijn postquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Lol, één van de vrachtwagens op mijn werk kon vandaag niet echt weg.
's Ochtends gestart, lucht gedraaid etc. Handrem eraf, maar lampje bleef branden. Gas geven, maar nee hoor hij kwam niet vooruit; de handrem blijf dus gewoon erop zitten.
4 uur later en allerlei fratsen later (een andere wagen er een half uur met uitlaat voor zetten) ging ie eindelijk rijden.
Helaas was de lol van korte duur: de handrem ging er niet meer op![]()
Toen is ie maar naar Ruttchen gebracht. Mercedes
Bij Volvo zit er een extra knop op het dashboard die je in moet drukken om de handrem 's ochtends los te laten nadat je lucht gedraaid hebt. De eerste keer dat ik met een ouwe Volvo reed kreeg ik dat ding ook onmogelijk van zijn plek af. Ik terug van de standplaats naar kantoor gelopen, verhaal uitgelegd, weer terug. Kut, gewoon knop op het dash indrukkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niemand reageert op mijn post![]()
Ik wist in ieder geval nog niet eens dat dat kan, bij een handrem die op lucht werkt. Naja, ben pas 19 jaar oud. Weer wat geleerd
De nieuwe FHquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij Volvo zit er een extra knop op het dashboard die je in moet drukken om de handrem 's ochtends los te laten nadat je lucht gedraaid hebt. De eerste keer dat ik met een ouwe Volvo reed kreeg ik dat ding ook onmogelijk van zijn plek af. Ik terug van de standplaats naar kantoor gelopen, verhaal uitgelegd, weer terug. Kut, gewoon knop op het dash indrukken
Maar als je handrem er niet meer op wil zal er wel iets kapot zijn neem ik aan.
[ afbeelding ]
Hier, net onder de handremhendel zie je hem zitten.
Nee, de ene springt er wel op, de andere niet. Het verschilt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
.
Wel apart van zo'n Volvo, die knop induwen. Maar moet je die dan elke keer in duwen als je de handrem los haalt???
quote:
Geen idee waar je over praat, duidelijkquote:
Ze heeft toch maar weer bewezen dat vrouwen geen verstand van auto's hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee waar je over praat, duidelijkEr is maar 1 auto beter dan een MAN en dat is natuurlijk een Volvo
* pets *quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze heeft toch maar weer bewezen dat vrouwen geen verstand van auto's hebben.
Kerst vieren?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Oja, dadelijk naar het vliegveld voor het eerst sinds lange tijd weer naar NL
Jeuh, hier zitten ze met kerst toch maar bij familie, zit ik in mijn eentje thuis. Nee dankje.quote:
quote:
Oja, en sneeuw in NLquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:
Nee, in je eentje zitten met de kerst is niks.
Zou willen dat ik niet alleen zat :|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:
Zou willen dat ik niet alleen zat :|
Zullen wij maar gaan daten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1 herkenbaar trouwens![]()
Nee, met jou date ik niet. Friezenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
+2 herkenbaar, maar goed, kom ik ook eens aan fotos posten toe!
en ZF rules
Goed punt. Maar nee....quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil niet daten, ik wil gewoon neuken en iemand die de afwas doet, verder geen gezeur.
Kijk, een echte vent. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil niet daten, ik wil gewoon neuken en iemand die de afwas doet, verder geen gezeur.
Euj, waar is die meid van een tijdje geleden gebleven ?? one night stand ??quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef druppelkut het volgende:
Nee, in je eentje zitten met de kerst is niks.
Zou willen dat ik niet alleen zat :|
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Zullen wij maar gaan daten?
Leeftijd scheelt niet veel
Lijkt wel [singles] Daten er op los #38quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:45 schreef Toempf het volgende:
Ik kijk even 1 dagje niet in dit topic, is iedereen ineens wanhopig aan het daten gegaan
Niet erg, heeft ze wat goed te maken. En wanneer ga je nou es inhoudelijk reageren op haar uitnodiging? Of zit dat combi-ding je echt dwars?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet erg, heeft ze wat goed te maken. En wanneer ga je nou es inhoudelijk reageren op haar uitnodiging? Of zit dat combi-ding je echt dwars?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik ben een mietje.
![]()
Nee, dat combi-ding zit me niet dwars, ze rookt dat is het meer. En ik denk dat ik ook genoeg heb waar zij niet op zit te wachten.
* gauw weer achter de sneeuwduin op het dakterras duikt.
Trust me, gezien de posts in een topic weet ik dat zeker.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef druppelkut het volgende:
Maaruh RZ.......
Niet zo negatief over jezelf hè!
"Ik heb genoeg waar zij ook niet op zit te wachten"
Jij weet niet waarop ik wacht! Dat weet je van niemand.
Gaat t nou over een topic van mij of een topic van jou?quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trust me, gezien de posts in een topic weet ik dat zeker.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef druppelkut het volgende:
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef druppelkut het volgende:
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
Dat maak ik in het weekend ruimschoots goed heur!quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!
Heeft het iets met *pets* te maken?quote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat maak ik in het weekend ruimschoots goed heur!
Als jij dat wil..........quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heeft het iets met *pets* te maken?
Klopt.quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!
quote:
Jij gelooft dat??quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]! Dat ze die vent ook vakken laten vullen
Niet echt, maar de rest van het verhaal klinkt zeer plausibel. En het is gewoon lachen natuurlijkquote:
Op FloraHolland kwamen ze vandaag ook niet allemaal zonder hulp boven... Ondanks het 10 uur lang sneeuwruimen op zondag...quote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef blup het volgende:
[..]
Ik had 't er nooit ingereden, sowieso laadkuil in rijden met dit weer.....
Ik had zaterdag nergens last van.. Ten minste.. Waar? Ik heb het over H'dijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Op FloraHolland kwamen ze vandaag ook niet allemaal zonder hulp boven... Ondanks het 10 uur lang sneeuwruimen op zondag...
Zaterdag weet ik het niet... Sprak zondag iemand van de facilitaire dienst, hij kwam net van de veiling waar 'ie met de sneeuwploegen had gesproken. Ze waren om 13.00 u begonnen, en hoopten om 23:00 uur klaar te zijn... Bij ons kwam de chauffeur ook klagend terug na het wegbrengen van 3 karretjes kerststerren... Hij had ook problemen om het dok uit te komen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik had zaterdag nergens last van.. Ten minste.. Waar? Ik heb het over H'dijk
Kijk, dát is nog eens lekkere koffie..quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:38 schreef druppelkut het volgende:
Zucht.
Om 6 uur begonnen en het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is in de kantine zitten en koffie drinken.
Automatenkoffie en al een roze koek op!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
Dan zet je toch FF verse![]()
En blijven zeuren voor gebak natuurlijk
Als je heeeel hard toetert wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
Ligt dat aan de A15?
Nee helaas, dat wordt dan omrijden via de A20quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
Ligt dat aan de A15?
Maar wel vergelijkbare toerenteller en snelheidsmeter layout als in een ouwe 190quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef druppelkut het volgende:
Ook mooi wortelnoten plastic net als in de rest van die baggerzooi?
Dan was die aflevering van vorige week beterquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Toempf het volgende:
Nu op Veronica, Fobiac, gaat over een vluchtelingenkamp in Calais. Dat hebben wij ook wel eens een paar keer gehad, vluchtelingen die als je met 90 km/h op de snelweg rijdt onder de laadklep hangen, en die lui die in de bak helemaal naar voren kruipen over alle bloemen heenDie vluchtelingen zijn zo ongelooflijk wanhopig, het maakt ze geen zak uit hoe ze in Engeland komen, als ze er maar komen, koste wat kost.
Daarom luidt het devies ook: nooit stoppen als je onderweg bent naar Calais
Alles waar suzanne in zit is leuk om naar de kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dan was die aflevering van vorige week beter
Nachtchauffeur,jeweetsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef motaro het volgende:
Nou nog aan t werk?
Nee,ik rijd lijndiensten tussen depots en klanten en depots van diverse 'pakjesboeren' .quote:Op woensdag 23 december 2009 07:00 schreef LoempiaLiza het volgende:
Appie Heijn aanleveren op t DC in Nieuwegein?
Jammer joh, we rijden voor beide niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
mooi !! rij es een beetje door; ik wacht nog op spullen uit de states en uit Oostenrijk (USPS en DPD)
Dat geeft natuurlijk wel een leuk bij-effect bij vrouwen.Ik zie nu al pluspuntenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef druppelkut het volgende:
Nee, niet zo erg. Het is koud nameljk
In dit geval 4 pluspuntenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat geeft natuurlijk wel een leuk bij-effect bij vrouwen.Ik zie nu al pluspuntenIk heb nu weekend
Jij was op de fileberichten te volgen door het aantal ongelukken wat er plaats vond als jullie langs kwamen?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
In dit geval 4 pluspunten
tering wat zijn die pakjes koud.
Je had vanochtend die ogen van de andere chauffeurs moeten zien. Ze vielen er zowat uit!
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef druppelkut het volgende:
Daar gaat m'n kerst
ruim 39 graden koorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooooohw.. dus het is niks ernstigsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef druppelkut het volgende:
Weet niet. Had t gisteren al.
Verder geen verschijnselen. Alleen 39,2 graden koorts
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jerry! Jerry! Jerry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Van je collega's moet je het maar hebben, hmm?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
Nee, ik hap niet.
Ik zit je maar te plagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
Nee, ik hap niet.
Kheb er de kracht niet voor
Dat kwam jou toch ook goed uit in het kader van een zekere mevrouw?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje![]()
Nou daarom is het tegelijkertijd ook goed nieuwsquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje![]()
Het goede nieuws: t/m zondag vrij
Maandag achterlijk vroeg vertrekken, Recklinghausen beginnen, leegkomen in Arnsberg. En dan vast nog een vrachtje ophalen, thuiskomen gaat 'm niet worden
Nee, dat heeft gewoon te maken met de vraag "waarom zou je iets vervangen wat niet stuk is?". Wie weet had het nog wel een jaar geduurd voordat het rechter ventiel stuk zou gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef druppelkut het volgende:
Gofterdomme
Vorige week ventieltje vervangen van de luchtbalg linksvoor op de aanhanger. Nu blijft de rechter leeg.
Beide vervangen was blijkbaar te duur
Het mooie is dat de garage er 2 had besteld. Maar ze mochten er maar 1 vervangen van de planner.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met de vraag "waarom zou je iets vervangen wat niet stuk is?". Wie weet had het nog wel een jaar geduurd voordat het rechter ventiel stuk zou gaan.
Ik ben trouwens sinds gisteren weer terug van vakantie en het is koud hier
Koplamp kun je zelf nog wel vervangen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:18 schreef glasbak het volgende:
De zelfde theorie gaat op voor (kop)lampen, terwijl dit in de praktijk wel eens heel anders kan zijn...
Waarmee ik dus bedoelde te zeggen dat men heel vaak zegt dat als de ene koplamp stuk gaat, de andere binnenkort ook aan vervanging toe is. Wat dus heel vaak niet het geval is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Koplamp kun je zelf nog wel vervangen.
note to self: achterlicht
Ik heb geen idee hoe vaak dat is, bij mij gaan ze nooit zo vaak stukquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef druppelkut het volgende:
Nee klopt. Maar hoe vaak is het wel?
En met dat ventieltje had de monteur ook gelijk.
Maar goed, de aanhanger staat al weer in de garage en ik ben nu lekker makkelijk solo aan het rijden. Mijn God, wat een power dan
En ik maar denken:"Huh, morgen? Op nieuwjaarsdag schroot rijden?? Tot ik het tijdstip van je post zag.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef druppelkut het volgende:
Damn....
Net een poker tournooi gehad. Enig nadeel eraan is de vroege werktijd die ik morgen heb. Voordeel is 290 euro rijker
Ben jij dat?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef glasbak het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1230
Nee. Dat is glasbak niet.quote:
Wowquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Dat is glasbak niet.
De ambulancechauffeur die bij dit ongeluk betrokken was vecht nog steeds voor zijn leven, en ook eenvan de twee gewond geraakt vrachtwagenchauffeurs is er behoorlijk ernstig aan toe...
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:22 schreef druppelkut het volgende:
Eerste indruk van mij is dat die ambulance schuld heeft aan dat ongeval. Even inhalen.
Laat me raden: jij koos voor B?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
U zit in een rangeertrekkertje op een spiegelgladde binnenplaats en u verliest in een bochtje naar links de grip op de achterwielen. Wat doet u?
A. Koppeling intrappen, sturen in de richting waar u heen wilt, en wachten tot het voertuig stil staat
B. Verder naar links sturen, het gas vol intrappen, en genieten van het moment
http://www.112nederland.n(...)en-vrachtwagens.htmlquote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
Dan nog.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
Daarom. Ik ken de N31 ook zeer goed namelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vermoed hetzelfde.. ben daar ter plekke goed bekend, en je past met je sprinter met gemak tussen 2 personenwagens door.. vrachtwagens... word ERG krap....
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
onttinningsfabriek?
ach, daar kun jij ook niks aan doenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
Dat was gewoon een vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, daar kun jij ook niks aan doen
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: jij koos voor B?
Dus je bent ooit verstandig geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef Barcaconia het volgende:
C - U had moeten anticiperen op de gladheid en in het begin al langzamer moeten rijden.
/moraalridder.
Ik kies B!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
Ghehehheh!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
Nogmaals: Rangeertrekkertje. Soloquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan kom je achterstevoren te staan, niet fijn met een oplegger er achter!
Kun je nog steeds beter naar rechts sturen ipv. naar links, driften is leuker dan lomp de macht over het stuur verliezen toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nogmaals: Rangeertrekkertje. Solo
Sowieso de enige optie in dit verhaal omdat een rangeertrekker geen koppeling heeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb een aantal keren met zowel mijn auto nu als in het verleden met een trekker een doughnut gemaakt.
Kan je vertellen dat B een leukere optie is
Deze wel. Een oud afgekeurd dafje 75 waar de hoge groep van geblokkeerd is, hetgeen het ding officieel langzaamverkeer maaktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso de enige optie in dit verhaal omdat een rangeertrekker geen koppeling heeft.
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef druppelkut het volgende:
Meer bier voor druppel terwijl de PDC darts finale aanstaat
Ik heb ze gebeld. Ik zei:"Druppelkut moet er langs met dat schommelschip van d'r. " Nou, toen hebben ze het ding open gezet, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat die boot van jou wielen heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:25 schreef druppelkut het volgende:
wtf is dat nu weer?
wie haalt het in z'n kop om de Brienenoordbrug open t zetten?
Luchtvering jeweetsquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld. Ik zei:"Druppelkut moet er langs met dat schommelschip van d'r. " Nou, toen hebben ze het ding open gezet, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat die boot van jou wielen heeft.
Baas? Ja, heb jij nog een trekker stilstaan op de zaak?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:57 schreef TommyGun het volgende:
Wie was dit?
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3510
trailer heeft achter ook lekke banden...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Baas? Ja, heb jij nog een trekker stilstaan op de zaak?
-Hoezo??
Nou...
Toch knap.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:03 schreef blup het volgende:
[..]
trailer heeft achter ook lekke banden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |