quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet erg, heeft ze wat goed te maken. En wanneer ga je nou es inhoudelijk reageren op haar uitnodiging? Of zit dat combi-ding je echt dwars?
quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik ben een mietje.
![]()
Nee, dat combi-ding zit me niet dwars, ze rookt dat is het meer. En ik denk dat ik ook genoeg heb waar zij niet op zit te wachten.
* gauw weer achter de sneeuwduin op het dakterras duikt.
Trust me, gezien de posts in een topic weet ik dat zeker.quote:Op zondag 20 december 2009 20:47 schreef druppelkut het volgende:
Maaruh RZ.......
Niet zo negatief over jezelf hè!
"Ik heb genoeg waar zij ook niet op zit te wachten"
Jij weet niet waarop ik wacht! Dat weet je van niemand.
Gaat t nou over een topic van mij of een topic van jou?quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trust me, gezien de posts in een topic weet ik dat zeker.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef druppelkut het volgende:
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef druppelkut het volgende:
Want als het over een topic van mij gaat, heb je teveel haar
Dat maak ik in het weekend ruimschoots goed heur!quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!
Heeft het iets met *pets* te maken?quote:Op zondag 20 december 2009 21:16 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat maak ik in het weekend ruimschoots goed heur!
Als jij dat wil..........quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heeft het iets met *pets* te maken?
Klopt.quote:Op zondag 20 december 2009 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat krijg je er nu van, de hele week alleen in die cabine... Is niet goed voor een mens!
quote:
Jij gelooft dat??quote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]! Dat ze die vent ook vakken laten vullen
Niet echt, maar de rest van het verhaal klinkt zeer plausibel. En het is gewoon lachen natuurlijkquote:
Op FloraHolland kwamen ze vandaag ook niet allemaal zonder hulp boven... Ondanks het 10 uur lang sneeuwruimen op zondag...quote:Op maandag 21 december 2009 14:18 schreef blup het volgende:
[..]
Ik had 't er nooit ingereden, sowieso laadkuil in rijden met dit weer.....
Ik had zaterdag nergens last van.. Ten minste.. Waar? Ik heb het over H'dijkquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef dubidub het volgende:
[..]
Op FloraHolland kwamen ze vandaag ook niet allemaal zonder hulp boven... Ondanks het 10 uur lang sneeuwruimen op zondag...
Zaterdag weet ik het niet... Sprak zondag iemand van de facilitaire dienst, hij kwam net van de veiling waar 'ie met de sneeuwploegen had gesproken. Ze waren om 13.00 u begonnen, en hoopten om 23:00 uur klaar te zijn... Bij ons kwam de chauffeur ook klagend terug na het wegbrengen van 3 karretjes kerststerren... Hij had ook problemen om het dok uit te komen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik had zaterdag nergens last van.. Ten minste.. Waar? Ik heb het over H'dijk
Kijk, dát is nog eens lekkere koffie..quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:38 schreef druppelkut het volgende:
Zucht.
Om 6 uur begonnen en het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is in de kantine zitten en koffie drinken.
Automatenkoffie en al een roze koek op!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef Sounddragon het volgende:
Dan zet je toch FF verse![]()
En blijven zeuren voor gebak natuurlijk
Als je heeeel hard toetert wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
Ligt dat aan de A15?
Nee helaas, dat wordt dan omrijden via de A20quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:16 schreef druppelkut het volgende:
Ligt dat aan de A15?
Maar wel vergelijkbare toerenteller en snelheidsmeter layout als in een ouwe 190quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:31 schreef druppelkut het volgende:
Ook mooi wortelnoten plastic net als in de rest van die baggerzooi?
Dan was die aflevering van vorige week beterquote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef Toempf het volgende:
Nu op Veronica, Fobiac, gaat over een vluchtelingenkamp in Calais. Dat hebben wij ook wel eens een paar keer gehad, vluchtelingen die als je met 90 km/h op de snelweg rijdt onder de laadklep hangen, en die lui die in de bak helemaal naar voren kruipen over alle bloemen heenDie vluchtelingen zijn zo ongelooflijk wanhopig, het maakt ze geen zak uit hoe ze in Engeland komen, als ze er maar komen, koste wat kost.
Daarom luidt het devies ook: nooit stoppen als je onderweg bent naar Calais
Alles waar suzanne in zit is leuk om naar de kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dan was die aflevering van vorige week beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |