Nachtchauffeur,jeweetsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef motaro het volgende:
Nou nog aan t werk?
Nee,ik rijd lijndiensten tussen depots en klanten en depots van diverse 'pakjesboeren' .quote:Op woensdag 23 december 2009 07:00 schreef LoempiaLiza het volgende:
Appie Heijn aanleveren op t DC in Nieuwegein?
Jammer joh, we rijden voor beide niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Sounddragon het volgende:
mooi !! rij es een beetje door; ik wacht nog op spullen uit de states en uit Oostenrijk (USPS en DPD)
Dat geeft natuurlijk wel een leuk bij-effect bij vrouwen.Ik zie nu al pluspuntenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef druppelkut het volgende:
Nee, niet zo erg. Het is koud nameljk
In dit geval 4 pluspuntenquote:Op donderdag 24 december 2009 08:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat geeft natuurlijk wel een leuk bij-effect bij vrouwen.Ik zie nu al pluspuntenIk heb nu weekend
Jij was op de fileberichten te volgen door het aantal ongelukken wat er plaats vond als jullie langs kwamen?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
In dit geval 4 pluspunten
tering wat zijn die pakjes koud.
Je had vanochtend die ogen van de andere chauffeurs moeten zien. Ze vielen er zowat uit!
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:30 schreef druppelkut het volgende:
Daar gaat m'n kerst
ruim 39 graden koorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooooohw.. dus het is niks ernstigsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:38 schreef druppelkut het volgende:
Weet niet. Had t gisteren al.
Verder geen verschijnselen. Alleen 39,2 graden koorts
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]Jerry! Jerry! Jerry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Van je collega's moet je het maar hebben, hmm?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
Nee, ik hap niet.
Ik zit je maar te plagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:00 schreef druppelkut het volgende:
Nee, ik hap niet.
Kheb er de kracht niet voor
Dat kwam jou toch ook goed uit in het kader van een zekere mevrouw?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje![]()
Nou daarom is het tegelijkertijd ook goed nieuwsquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Het slechte nieuws: geen ritje Spanje![]()
Het goede nieuws: t/m zondag vrij
Maandag achterlijk vroeg vertrekken, Recklinghausen beginnen, leegkomen in Arnsberg. En dan vast nog een vrachtje ophalen, thuiskomen gaat 'm niet worden
Nee, dat heeft gewoon te maken met de vraag "waarom zou je iets vervangen wat niet stuk is?". Wie weet had het nog wel een jaar geduurd voordat het rechter ventiel stuk zou gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef druppelkut het volgende:
Gofterdomme
Vorige week ventieltje vervangen van de luchtbalg linksvoor op de aanhanger. Nu blijft de rechter leeg.
Beide vervangen was blijkbaar te duur
Het mooie is dat de garage er 2 had besteld. Maar ze mochten er maar 1 vervangen van de planner.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, dat heeft gewoon te maken met de vraag "waarom zou je iets vervangen wat niet stuk is?". Wie weet had het nog wel een jaar geduurd voordat het rechter ventiel stuk zou gaan.
Ik ben trouwens sinds gisteren weer terug van vakantie en het is koud hier
Koplamp kun je zelf nog wel vervangen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:18 schreef glasbak het volgende:
De zelfde theorie gaat op voor (kop)lampen, terwijl dit in de praktijk wel eens heel anders kan zijn...
Waarmee ik dus bedoelde te zeggen dat men heel vaak zegt dat als de ene koplamp stuk gaat, de andere binnenkort ook aan vervanging toe is. Wat dus heel vaak niet het geval is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Koplamp kun je zelf nog wel vervangen.
note to self: achterlicht
Ik heb geen idee hoe vaak dat is, bij mij gaan ze nooit zo vaak stukquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef druppelkut het volgende:
Nee klopt. Maar hoe vaak is het wel?
En met dat ventieltje had de monteur ook gelijk.
Maar goed, de aanhanger staat al weer in de garage en ik ben nu lekker makkelijk solo aan het rijden. Mijn God, wat een power dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |