Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:54 schreef Barcaconia het volgende:
C - U had moeten anticiperen op de gladheid en in het begin al langzamer moeten rijden.
/moraalridder.
Ik kies B!
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
Ghehehheh!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad mijnheer Spee, daar heeft u helemaal gelijk in. Wilt u dat even voor de camera zeggen terwijl ik buiten beeld uw piemel streel, staande op mijn kratje?
[/André van der Toorn]
Nogmaals: Rangeertrekkertje. Soloquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan kom je achterstevoren te staan, niet fijn met een oplegger er achter!
Kun je nog steeds beter naar rechts sturen ipv. naar links, driften is leuker dan lomp de macht over het stuur verliezen toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nogmaals: Rangeertrekkertje. Solo
Sowieso de enige optie in dit verhaal omdat een rangeertrekker geen koppeling heeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef druppelkut het volgende:
Ik heb een aantal keren met zowel mijn auto nu als in het verleden met een trekker een doughnut gemaakt.
Kan je vertellen dat B een leukere optie is
Deze wel. Een oud afgekeurd dafje 75 waar de hoge groep van geblokkeerd is, hetgeen het ding officieel langzaamverkeer maaktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sowieso de enige optie in dit verhaal omdat een rangeertrekker geen koppeling heeft.
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef druppelkut het volgende:
Meer bier voor druppel terwijl de PDC darts finale aanstaat
Ik heb ze gebeld. Ik zei:"Druppelkut moet er langs met dat schommelschip van d'r. " Nou, toen hebben ze het ding open gezet, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat die boot van jou wielen heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:25 schreef druppelkut het volgende:
wtf is dat nu weer?
wie haalt het in z'n kop om de Brienenoordbrug open t zetten?
Luchtvering jeweetsquote:Op maandag 4 januari 2010 11:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld. Ik zei:"Druppelkut moet er langs met dat schommelschip van d'r. " Nou, toen hebben ze het ding open gezet, maar misschien had ik erbij moeten vertellen dat die boot van jou wielen heeft.
Baas? Ja, heb jij nog een trekker stilstaan op de zaak?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:57 schreef TommyGun het volgende:
Wie was dit?
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3510
trailer heeft achter ook lekke banden...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Baas? Ja, heb jij nog een trekker stilstaan op de zaak?
-Hoezo??
Nou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |