En ik maar denken:"Huh, morgen? Op nieuwjaarsdag schroot rijden?? Tot ik het tijdstip van je post zag.quote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef druppelkut het volgende:
Damn....
Net een poker tournooi gehad. Enig nadeel eraan is de vroege werktijd die ik morgen heb. Voordeel is 290 euro rijker
Ben jij dat?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef glasbak het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.transport-onli(...)/index.php?news=1230
Nee. Dat is glasbak niet.quote:
Wowquote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Dat is glasbak niet.
De ambulancechauffeur die bij dit ongeluk betrokken was vecht nog steeds voor zijn leven, en ook eenvan de twee gewond geraakt vrachtwagenchauffeurs is er behoorlijk ernstig aan toe...
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:22 schreef druppelkut het volgende:
Eerste indruk van mij is dat die ambulance schuld heeft aan dat ongeval. Even inhalen.
Laat me raden: jij koos voor B?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
U zit in een rangeertrekkertje op een spiegelgladde binnenplaats en u verliest in een bochtje naar links de grip op de achterwielen. Wat doet u?
A. Koppeling intrappen, sturen in de richting waar u heen wilt, en wachten tot het voertuig stil staat
B. Verder naar links sturen, het gas vol intrappen, en genieten van het moment
http://www.112nederland.n(...)en-vrachtwagens.htmlquote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
Dan nog.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gisteren was op het nieuws dat de ambu met zwaailicht en sirene reed.
Daarom. Ik ken de N31 ook zeer goed namelijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vermoed hetzelfde.. ben daar ter plekke goed bekend, en je past met je sprinter met gemak tussen 2 personenwagens door.. vrachtwagens... word ERG krap....
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaarquote:Op donderdag 31 december 2009 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
onttinningsfabriek?
ach, daar kun jij ook niks aan doenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
Dat was gewoon een vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, daar kun jij ook niks aan doen
quote:Op donderdag 31 december 2009 19:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laat me raden: jij koos voor B?
Dus je bent ooit verstandig geweest.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee. In het noorden gewoond. 6 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |