1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
geilesexmetmij@hotmail.comquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:24 schreef trovey het volgende:
Heb ik eindelijk de stap genomen om me aan te melden voor voor Windows Messenger....heb ik geen contacten
lekker lomp zooitje xDquote:
Ik neem toch aan dat het de eerste isquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geilesexmetmij@hotmail.com
(haal em zo weg)
ja het is de eerste jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat het de eerste is
Mag hoorquote:
Je mag mij ook wel toevoegen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag hoor....nu er nog achterkomen hoe ik daar zelf achterkom in Messenger
Edit: Oh wacht je bedoelde Zwabber![]()
Ik heb hem even niet uitgekeken...mijn arme oortjesquote:
Gelukt dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Dan is een adres natuurlijk wel handig.
..en weg
ik zie niks?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukt dus...nu jullie even ïndelen zodat ik weet bij welk adres Zwabber een JJH horen
heb je wel het goede adres ingevuldquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:42 schreef trovey het volgende:
Zo jullie zitten in een groep....de F e F Slowchat groep (tja het beestje moet toch een naam hebben
)
Heb je toegevoegd..maar je poppetje staat op rood...offline of zit ik nu foutquote:
Bij haar in het scherm.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je wel het goede adres ingevuldik zie niks hier
ja, maar ik bedoel dus dat ik haar helemaal niet in mijn lijst heb staan nuquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij haar in het scherm.
Zie jij niks van.
Nee?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel dus dat ik haar helemaal niet in mijn lijst heb staan nu
Wat gebruik jij dan voor proigramma?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb helemaal geen msn op mijn computer staan
nee hoor, maar ja kan ook andere programma;s ervoor gebruiken dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 04:01 schreef trovey het volgende:
HELP!!!! IK ben blijkbaar te suf om de nieuwste messenger te downloaden...was toch 9.0![]()
En hoezo Zwab...geen MSN....heb ik je voor Jan Joker zitten toe te voegen
Linux kennende is er vast wel een omweg om het wel te laten draaien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
pidgin, maar ben nog aan het uitpproberen wat ik lekkerder vind
draai linux, dus msn is een no no
alhoewel het misschien nog wel kan ook, maar geen zin in
quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:38 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar slapen geloof ik. Morgen weer een drukke dag.
Morguh! Sorry sorry, ik moest eerst bijlezen, daarom ben ik iets te laatquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
dan ga ik er ook maar eens vandoor
ochtendploeg
Ik heb Kopete erop staan werkt wel fijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
pidgin, maar ben nog aan het uitpproberen wat ik lekkerder vind
draai linux, dus msn is een no no
alhoewel het misschien nog wel kan ook, maar geen zin in
Lullig dat je er last van hebt, maar ik kan ze wel begrijpen, dr moet gewoon wat gedaan worden aan die (geweldadige) overvallenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt dood aan alle Limburgse buschauffeurs zeg
![]()
Geen goedemorgen vandaag hoor
Ja dat ze dan lekker overdag staken zodat mensen die NIET werken er last van hebben, of 's avonds, zodat de stappers er last van hebben, maar niet in de ochtendspits als die bussen vol zitten met mensen die gewoon willen werken en naar school willen en geen overvallen hoeven plegen om aan hun centjes te komen of zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Lullig dat je er last van hebt, maar ik kan ze wel begrijpen, dr moet gewoon wat gedaan worden aan die (geweldadige) overvallen
je zou de ogen van de leiding ermee kunnen openen dat er beveiligers mee moeten op bepaalde lijnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja hoe wil je in hemelsnaam met een wilde staking bereiken dat niemand meer een buschauffeur overvalt, leg me dat maar es uit dan?
Echt zo kansloos, ik ga die buschauffeurs alleen maar minder sympatiek vinden omdat die bussen gewoon alleen maar onbetrouwbaarder worden hoor
Ja , en je jaagt je reizigers nog meer tegen je in het harnas, die krijgen van mij voorlopig geen vriendelijke goedemorgen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou de ogen van de leiding ermee kunnen openen dat er beveiligers mee moeten op bepaalde lijnen
Ze willen er mee laten weten 'als je niet zorgt voor betere beveiliging, kap ik er mee'.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja hoe wil je in hemelsnaam met een wilde staking bereiken dat niemand meer een buschauffeur overvalt, leg me dat maar es uit dan?
Echt zo kansloos, ik ga die buschauffeurs alleen maar minder sympatiek vinden omdat die bussen gewoon alleen maar onbetrouwbaarder worden hoor
Ik denk ook dat ze in dit geval even kiezen voor veiligheid voor zichzelf boven of ze wel of niet leuk gevonden worden. Ze hebben thuis ook vrouw en kinderen zitten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze willen er mee laten weten 'als je niet zorgt voor betere beveiliging, kap ik er mee'.
Zó raar vind ik dat nou ook weer niet hoor. Ik denk dat het ze eerlijk gezegd aan hun reet kan roesten of jij ze wel of niet sympathiek vindt, maar dat ze hun leven en veiligheid belangrijker vinden.
Ik vind je normaal helemaal niet egoïstisch, integendeel, maar in deze wel een beetje eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ze gewoon hun werk moeten doen, mensen betalen voor hun service, ik betaal om naar mn werk gereden te worden en ik kan gewoon een uur gaan lopen, dat slaat toch nergens op?
Nou kan ik straks weer kiezen om dr een hoop werk van te gaan maken om mn geld terug te krijgen voor vanochtend of het maar zo te laten ( dat uur krijg ik dr toch niet meer mee terug ), lekker makkelijk geld verdienen zo![]()
Volgens mij staakt dr niemand zoveel als die buschauffeurs, mss moeten ze maar een ander vak kiezen dan.
Ik vraag me dan altijd af of ze dan in godsnaam niet gratis vervoer ofzo kunnen aanbieden. Kijk, tuurlijk snap ik de ernst van de situatie... maar ze benadelen echt heel veel mensen nu. Die gewoon naar hun werk moeten. Is er dan geen andere manier om hun ongenoegen kenbaar te maken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind je normaal helemaal niet egoïstisch, integendeel, maar in deze wel een beetje eerlijk gezegd
Ik snap volledig dat jij er nadeel van ondervindt, maar als jij elke week wel een keer bedreigd wordt tijdens het uitoefenen van jouw beroep en je gaat ermee naar je baas om te vragen of hij er iets aan kan doen... Je baas zegt dan 'Is goed mevrouw oh-oh, ik ga het regelen dat je je beroep weer normaal kunt uitoefenen want daar betaal ik je tenslotte voor' en doet vervolgens niets... dan ga jij ook niet meer naar je werk als je leven je niet meer zeker is. En dan zeggen de mensen ook niet 'Ja dag, had maar een ander beroep gekozen'. Nee, want bij het kiezen van je beroep had jij nooit kunnen weten dat het zo uit de hand zou lopen.
Het is niet NORMAAL dat je als buschauffeur bedreigd en geschopt e.d. wordt. Kom nou! Jij doet net alsof ze dat risico maar hadden moeten incalculeren bij het kiezen van dit beroep. Alsof de mannen die nu bv. al 20 jaar chauffeur zijn vroeger ook maar na hoefden te denken bij het wekelijks aanvallen van chauffeurs![]()
Kortom, mijn vraag is... kan je je er nou écht niets bij voorstellen?
Ik kan me dat niet voorstellen namelijk, dat je je niet in ze kunt inleven.
Waar zeg ik dan dat je geen kuthumeur mag hebben?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh jezus Greys, mag ik ff een kuthumeur hebben omdat ik een uur lang met een oude hond door het donker door de regen heb moeten zeulen vanmorgen terwijl ik gewoon betaal om door een bus daar naar toe gebracht te worden zonder dat jij meteen de moraalridder uit komt hangen.
Kolere zeg![]()
Trouwens, ik word zo vaak bedreigd en gestalkt op mn werk, ik vind wel dat dat in my line of work nou eenmaal niet uit te sluiten is hoor.
Wacht maar totdat je hem moet gebruiken, en de poortjes weigeren, en je wel je saldo kwijt bent en die niet terug krijgtquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef nieslief het volgende:
Ik heb iets anders gevonden om me over op te winden.
Die anonieme ov-chip kaart he. Die koop je eerst voor 7,50 (terwijl je dat ding voor een fractie van die prijs kunt maken) en dan staat er nog geeneens saldo op. Als ik een strippenkaart koop van (nou hoeveel zou het zijn) zeg 7,50 dan kan ik wel gelijk mee reizen en die kosten bijna net zoveel om te produceren.
Ben ik nou de enige die vind dat dat afzetterij ten top is?
Wij gaan zaterdag wel lopen hoor.
Ik wil het niet weten echt niet dit wordt zo een enorm drama he en ik kan me daar echt over opwinden. Nog even en ik ga in dialect de domme boer uithangen bij de RET,,,,,,,quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je hem moet gebruiken, en de poortjes weigeren, en je wel je saldo kwijt bent en die niet terug krijgt![]()
![]()
Nee dat vind ik ook niet normaal. Wil je die van mij lenen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:30 schreef nieslief het volgende:
Ik heb iets anders gevonden om me over op te winden.
Die anonieme ov-chip kaart he. Die koop je eerst voor 7,50 (terwijl je dat ding voor een fractie van die prijs kunt maken) en dan staat er nog geeneens saldo op. Als ik een strippenkaart koop van (nou hoeveel zou het zijn) zeg 7,50 dan kan ik wel gelijk mee reizen en die kosten bijna net zoveel om te produceren.
Ben ik nou de enige die vind dat dat afzetterij ten top is?
Wij gaan zaterdag wel lopen hoor.
Ben jij ook blij? Ik wel, de SS laat me tot nu toe met rust, gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:36 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat een zonnigheid hier..![]()
Garpje, garpje, niet slaan!
Ik ben serieus benieuwd hoeveel ellende er van dat ding komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten echt niet dit wordt zo een enorm drama he en ik kan me daar echt over opwinden. Nog even en ik ga in dialect de domme boer uithangen bij de RET,,,,,,,
Jawel maar volgens mij gaat dat lastig worden om die morgen nog hier te krijgen voor half 9 's morgens.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet normaal. Wil je die van mij lenen?
Wees maar blij dat je niet ook nog hoeft te werken tot 17.30 uur ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
ik zit in de stress
Uitje vanaaf. We moeten om 18:15 bij Mike zn baas in J dorp zijn.
Mike is hopelijk om 17:00 thuis, maar ik moet om 17:15 naar de kapperdan moeten we baloe nog uitlaten, omkleden, snel een happie eten en dan weg
vet krap qua tijd
Ik zou vast gaan wapperen en heen en weer rennenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
ik zit in de stress
Uitje vanaaf. We moeten om 18:15 bij Mike zn baas in J dorp zijn.
Mike is hopelijk om 17:00 thuis, maar ik moet om 17:15 naar de kapperdan moeten we baloe nog uitlaten, omkleden, snel een happie eten en dan weg
vet krap qua tijd
Je stapt uit op Alexander?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
Ach met een beetje mazzel staat tante cadeau ons op te wachten op het station..... Die heeft dan een stel kaarten bij zich waarmee de helft van de groep kan reizen. De rest gaat wel lopen (via de primark)
Oh Greys ik vind Bob echt zo schetig met die sneeuw op d'r koppie in het warme Bergse bosquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet ook nog hoeft te werken tot 17.30 uur ofzo
Waarom ga je niet overdag naar de kapper dan als MM toch nog weg is?
Jaquote:
Gezellig!quote:
Ja, die santa van jou is wel heeeeel erg streng zeg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij ook blij? Ik wel, de SS laat me tot nu toe met rust, gelukkig
Down?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, die santa van jou is wel heeeeel erg streng zeg.
Mnee, blij ben ik niet, beetje down wel maar dat gaat wel weer over.
Kunnen we je opvrolijken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, die santa van jou is wel heeeeel erg streng zeg.
Mnee, blij ben ik niet, beetje down wel maar dat gaat wel weer over.
Omdat de kapper niet eerder tijd hadquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet ook nog hoeft te werken tot 17.30 uur ofzo
Waarom ga je niet overdag naar de kapper dan als MM toch nog weg is?
Kwee nie, ken je dat, dat je velletje niet goed lijkt te passen? En je hoofd niet lekker op je romp staat? Beetje rare omschrijving, maar zo voelt vandaag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Down?Wil je er iets over kwijt hier? Kan soms opluchten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kwee nie, ken je dat, dat je velletje niet goed lijkt te passen? En je hoofd niet lekker op je romp staat? Beetje rare omschrijving, maar zo voelt vandaag.
Het wil deze week ook totaal niet met mijn scriptie lukken, heb nog nauwelijks wat in huis gedaan en toch 's ochtends nog hartstikke moe. En 's avonds niet kunnen slapen. Dat ben ik ook niet gewend, ik kon thuis altijd slapen, hoefde m'n ogen maar dicht doen.
/einde klaagzang
hier 1 paar voor een euro. Met zoeen vachtjequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Mor, gewoon lekker rustig aan doen, je bent een baby aan het bakken![]()
Qwea, die inlegzooltjes heb ik altijd in huis, koop ik bij de euroshop, 2 paar voor een euro, zijn nog lekker warm ook![]()
Alleen zijn ze nu dus helemaal doorweekt vandaag en zit ik de rest van de dag met natte poten in mn laarzen
Ga dan gewoon naakt zittenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die van vandaag gaan vanavond de prullenbak in hoor.
Natte legging is ook niet lekker, droogt ook niet op.
Tis maar goed dat ik niet snel ziek word
Je baas ofzo kan je toch opwarmenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Tief jij ff lekker een end op![]()
Das ook stervenskoud![]()
En echt, ik zou zo tussen de middag een nieuwe outfit gaan kopen, ware het niet dat t nog steeds regent en ik echt geen zin heb om dr weer helemaal door te moeten
Wat oh-oh zegt, je bent een baby aan het bakken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Kwee nie, ken je dat, dat je velletje niet goed lijkt te passen? En je hoofd niet lekker op je romp staat? Beetje rare omschrijving, maar zo voelt vandaag.
Het wil deze week ook totaal niet met mijn scriptie lukken, heb nog nauwelijks wat in huis gedaan en toch 's ochtends nog hartstikke moe. En 's avonds niet kunnen slapen. Dat ben ik ook niet gewend, ik kon thuis altijd slapen, hoefde m'n ogen maar dicht doen.
/einde klaagzang
Pak lekker de bus!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Tief jij ff lekker een end op![]()
Das ook stervenskoud![]()
En echt, ik zou zo tussen de middag een nieuwe outfit gaan kopen, ware het niet dat t nog steeds regent en ik echt geen zin heb om dr weer helemaal door te moeten
Ja dat zou ie wel willen, maar nee dank jequote:
Aah, gelukkig ben je wel eens echt goed natquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zou ie wel willen, maar nee dank je![]()
Gelukkig heb ik niks te klagen, die arme zielige buschauffeurs, daar moet ik t maar voor over hebben
De bus naar de stad?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pak lekker de bus!
Hoest met m'n punnik-poes?
Och meissie toch, doen wat nieslief zegt en volgende week is er weer een week.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
/einde klaagzang
Hoe slechter hoe beter!quote:
ik moest lachenquote:
Jij hebt echt een pesthumeur he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh die lieve busmensen![]()
De rest van de dag mogen de mensen gratis reizen ter compensatie voor de overlast.
Daar heb ik geen kut aan, ik heb een abbo dus ik heb toch al betaald![]()
En nu mag iedereen die niet werkt de hele dag gratis rondrijden in de bus, met een beetje mazzel wordt het dan ook nog staan op weg naar huis vanwege al die mensen die dachten oh leuk we gaan ff gratis bussen
Weet je, ik zei gisteren nog tegen Ravage:' Gek toch eigenlijk, ik had verwacht dat je, als je zwanger bent, eeuwig op een roze wolk zit. Maar dat is helemaal niet zo.' Verstandelijk weet ik best dat er nu een hoop in mijn lijf gebeurt, en dat veel klachten daar vandaan komen. Maar ik voel niets in mijn buik, ik zie niets, er groeit naar buiten toe nog niets. Ik vind het vandaag allemaal maar stom.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat oh-oh zegt, je bent een baby aan het bakken.Ik kan me voorstellen dat dit er ook bij hoort (weet je zelf vast ook wel) maar evengoed voelt het niet fijn natuurlijk. Heb je het druk met verplichte dingen deze week? Of kun je je lekker laten verwennen en leuke dingen doen met Mister Morrie? Want jezelf verwennen hoort erbij!
Nee man! Is allemaal 1 grote farcequote:
Vind je t gek?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of ze dan in godsnaam niet gratis vervoer ofzo kunnen aanbieden.
quote:
Het is net stand-up comedy, het is echt nooit goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh die lieve busmensen![]()
De rest van de dag mogen de mensen gratis reizen ter compensatie voor de overlast.
Daar heb ik geen kut aan, ik heb een abbo dus ik heb toch al betaald![]()
En nu mag iedereen die niet werkt de hele dag gratis rondrijden in de bus, met een beetje mazzel wordt het dan ook nog staan op weg naar huis vanwege al die mensen die dachten oh leuk we gaan ff gratis bussen
Die (tijdelijke) afwezigheid van de roze wolk schijnt veel vrouwen te verrassen. Jammer dat Ravage het druk heeft, misschien moeder, zus, vriendin, buurvrouw beschikbaar om iets mee te gaan doen? Of jezelf verdrinken in de golven van hartstocht van een Natte Doos Boekje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je, ik zei gisteren nog tegen Ravage:' Gek toch eigenlijk, ik had verwacht dat je, als je zwanger bent, eeuwig op een roze wolk zit. Maar dat is helemaal niet zo.' Verstandelijk weet ik best dat er nu een hoop in mijn lijf gebeurt, en dat veel klachten daar vandaan komen. Maar ik voel niets in mijn buik, ik zie niets, er groeit naar buiten toe nog niets. Ik vind het vandaag allemaal maar stom.
Ravage heeft het helaas tot eind volgende week heel erg druk, gisteravond was de eerste avond van de week dat we beide thuis waren. Zondag is pas de volgende. Het voelt een beetje hypocriet allemaal om mezelf te verwennen, ik doe niets dus ik kan niet moe zijn. Onzin![]()
Bah, wat een geklaag van mij. Ander onderwerp?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is net stand-up comedy, het is echt nooit goed.
Gratis vervoer en gratis vervoer na de actie ter compensatie zijn wel twee hele verschillende dingen.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is net stand-up comedy, het is echt nooit goed.
Jeutje, wat erg!quote:
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gratis vervoer en gratis vervoer na de actie ter compensatie zijn wel twee hele verschillende dingen.
Tis nu een beetje water na de wijn, ik heb NIKS aan gratis vervoer NU, dat had ik vanochtend in het donker in de regen moeten hebben, en daar had ik notabene wel voor betaald
Mja, je hebt ook wel een punt hoor. Ze hebben het in zwolle ook vet vaak gefliktquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gratis vervoer en gratis vervoer na de actie ter compensatie zijn wel twee hele verschillende dingen.
Tis nu een beetje water na de wijn, ik heb NIKS aan gratis vervoer NU, dat had ik vanochtend in het donker in de regen moeten hebben, en daar had ik notabene wel voor betaald
Aaaaah waldorf en statlerquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?
Het maakt niet uit, zoals ik al zei, ik snap echt dat je baalt hoor. Alleen het doet me soms een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Mor, zoek in OUD even het depressief door hormonen topic op. Miss_sly beschrijft daar erg goed wat jij nu ook voelt. Het weg blijven van die roze wolk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je, ik zei gisteren nog tegen Ravage:' Gek toch eigenlijk, ik had verwacht dat je, als je zwanger bent, eeuwig op een roze wolk zit. Maar dat is helemaal niet zo.' Verstandelijk weet ik best dat er nu een hoop in mijn lijf gebeurt, en dat veel klachten daar vandaan komen. Maar ik voel niets in mijn buik, ik zie niets, er groeit naar buiten toe nog niets. Ik vind het vandaag allemaal maar stom.
Ravage heeft het helaas tot eind volgende week heel erg druk, gisteravond was de eerste avond van de week dat we beide thuis waren. Zondag is pas de volgende. Het voelt een beetje hypocriet allemaal om mezelf te verwennen, ik doe niets dus ik kan niet moe zijn. Onzin![]()
Bah, wat een geklaag van mij. Ander onderwerp?
Wist je dat Waldorf met Astoria is getrouwd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?
Het maakt niet uit, zoals ik al zei, ik snap echt dat je baalt hoor. Alleen het doet me soms een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Nee, dan hadden ze ook actie gevoerd waar hun baas last van had gehad, maar dan waren de reizigers daar niet het slachtoffer van geworden, en had het me niks kunnen boeien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat topic heb ik ook gelezen, toen zat ik nog regelmatig in OUD en haar zwangerschap en de weg ernaartoe was wel heel speciaal. En zelfs zij liep er tegenaan dat het niet allemaal roze wolk is. Heel 'mooi' topic idd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mor, zoek in OUD even het depressief door hormonen topic op. Miss_sly beschrijft daar erg goed wat jij nu ook voelt. Het weg blijven van die roze wolk.
Wellicht konden ze dat niet meer op zo'n korte termijn regelen of misschien vonden ze dat dat niet genoeg impact had ofzo. Maar we hebben nu toch allemaal gezegd dat het kut voor je is? Hoe vaak wil je nou nog horen dat ik snap dat je het rot vindt dat je moest lopen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze ook actie gevoerd waar hun baas last van had gehad, maar dan waren de reizigers daar niet het slachtoffer van geworden, en had het me niks kunnen boeien.
Want dan had ik niet een uur lang door de regen in het donker hoeven lopen, was ik niet meer dan een half uur te laat op mijn werk geweest maar gewoon keurig op tijd, en had ik niet de rest van de dag in natte kleren gezeten.
Das toch logisch of niet dan?
Op je knieën zul je, jij wel droog secreetquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht konden ze dat niet meer op zo'n korte termijn regelen of misschien vonden ze dat dat niet genoeg impact had ofzo. Maar we hebben nu toch allemaal gezegd dat het kut voor je is? Hoe vaak wil je nou nog horen dat ik snap dat je het rot vindt dat je moest lopen?![]()
Ja, dat had ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Jezus Q, dat topicik voel mijn IQ achteruit gaan.
Reorganisatie, functies vervielen en hij moest opnieuw solliciteren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje, wat erg!Hoe is dat zo gekomen?
Balen! Heeft hij een verslag van zijn eerdere gesprekken? Want die kun je anders mooi naast het verslag van de baas leggen. Als hij nooit iets over de nu aangedragen negatieve punten heeft gehoord is dat een geod punt om het ontslag te betwisten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Reorganisatie, functies vervielen en hij moest opnieuw solliciteren.
Is niet aangenomen + dat zijn baas (die vaak bij ons kwam eten) opeens in zijn verslag vooral negatieve punten heeft opgeschreven en nooit in gesprekken naar voren heeft gebracht (maar daar zijn ze nog aan over het onderhandelen)
Ik weet niet zo goed hoe het zit, maar ik snap wel dat ze hem negatief zouden beoordelen op sommige punten.. Tis niet alsof hij de beste communicatie skillz ever heeft...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen! Heeft hij een verslag van zijn eerdere gesprekken? Want die kun je anders mooi naast het verslag van de baas leggen. Als hij nooit iets over de nu aangedragen negatieve punten heeft gehoord is dat een geod punt om het ontslag te betwisten.
Geniet d'r vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo lekker jouw snoepjes opeten Greys, a ik had al geen zin meer om ze op te sturen, en b na een uur in mn tas in de regen is de vlop verneukt ook
Zij wel kusjes en ik nie? Ik heb gisteren nog wel zoeen flimpje voor je gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet d'r van
(Toch nog ff lekker zeggen dat je geen zin meer had om ze op te sturen he? Je hebt écht een kuthumeur. Kusje op je mopperkont!)
Ooooooooooh ik haaaat je, wat heb ik daar nou aan, je weet heus wel dat k geen geluid heb op mn werkquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.acapela.tv/good-old-times-91016245_c05778b4c912.html
voor oh-oh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooooh ik haaaat je, wat heb ik daar nou aan, je weet heus wel dat k geen geluid heb op mn werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Waarom zijn je voeten nat? Zijn je laarzen stuk?
Het is echt zonde van je dag om er zo lang bij stil te staan..
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
WAT EEN WAARDELOZE KUTDAG IS HET VANDAAGquote:
Mesje nodig?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
WAT EEN WAARDELOZE KUTDAG IS HET VANDAAG
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.acapela.tv/good-old-times-91016245_c05778b4c912.html
voor oh-oh![]()
![]()
Ja echt ik hou m'n mond ik zeg hier echt niets over....quote:
Nee een warm bad en mn deken en mn bank thuis.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Engels is niet zijn sterkste kant.
Nog 5 uurquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee een warm bad en mn deken en mn bank thuis.
*duikt weg*quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Het is echt zonde van je dag om er zo lang bij stil te staan..
Ik moest twee keer luisteren.quote:
Dat klinkt me heel bekend in de oren, wijsheid noemen ze datquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja echt ik hou m'n mond ik zeg hier echt niets over....
Maar ik wil het wel
Ik survival altijd op mn laarzen met hakken hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn nette laarzen met hakken aan, die NIET gemaakt zijn om door regenplassen en zompige bermen langs fietspaden te lopen, als ik wilde gaan survivallen dan had ik mn wandelschoenen wel aangedaan vanmorgen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat klinkt me heel bekend in de oren, wijsheid noemen ze dat
spuit11quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik ontdek net dat je de taal kunt instellen!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat klinkt me heel bekend in de oren, wijsheid noemen ze dat
N00b.quote:
Dat gaat vast opluchten.......quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck en nu ga ik in de pauze een nieuw abo halen bij het Veolia kantoor, es kijken hoe vriendelijk ik ga zijn
Ok!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn nette laarzen met hakken aan, die NIET gemaakt zijn om door regenplassen en zompige bermen langs fietspaden te lopen, als ik wilde gaan survivallen dan had ik mn wandelschoenen wel aangedaan vanmorgen.
Ik poets die dingen om de haverklap, vanavond weer hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok!
Tip voor de volgende keer: poets je laarzen regelmatig en spuit ze ong. elke maand in (in de winter) met waterafstotende spray.. Helpt echt! (Mijn nette laarzen met hak hebben de ergste regenbuien etc. overleeft.)
Ok! Vervelend! En zonde van je schoenen...... Kun je niet even snel de hema in rennen voor pantoffeltjes of zo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik poets die dingen om de haverklap, vanavond weer hoor.
Waterdichte spray helpt niks als je tot je enkels door de drab moet, geloof me maar, daar heb ik andere schoenen voor, voor zulke gelegenheden
Niet zo hard voor jezelf zijn Qtje.quote:
De Hema is aan de andere kant van de stad en het regent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok! Vervelend! En zonde van je schoenen...... Kun je niet even snel de hema in rennen voor pantoffeltjes of zo?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelf zijn Qtje.
als je gaat duiken zou ik het zuurstofmasker nemen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:47 schreef Qwea het volgende:
ik heb een zuurstofmasker en een zuiverend masker. Welke zal ik doen?
" never gonna give you up, never gonna let you down"quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Goedemiddag!!!!!![]()
Wat een ellende hier zeg!voor Morretje, P.F en Oh-oh, en iedereen die ik vergeet
![]()
Dat filmpje Qwea...Ik versta serieus het laatste niet!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je gaat duiken zou ik het zuurstofmasker nemen...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
" never gonna give you up, never gonna let you down"
Oh heb ik een hoop gemist weer dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Goedemiddag!!!!!![]()
Wat een ellende hier zeg!voor Morretje, P.F en Oh-oh, en iedereen die ik vergeet
![]()
Dan dus het zuiverende masker!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
No diving today, my divingskillz has gone away
Geen stagiaires die niets te doen hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Hema is aan de andere kant van de stad en het regent.
Ik ga de honden niet weer dat hele eind door de regen sleuren![]()
Chico wil helemaal niet naar buiten, die staat gewoon niet op .
* zo maar eens op face smeren gaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan dus het zuiverende masker!!!!!
alleen in dit topic hoor...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh heb ik een hoop gemist weer dan?vanavond maar even teruglezen, maar sterkte allemaal alvast
soms zijn beslissingen zo makkelijk!quote:
smeer je hele gezicht vóór het schilderen in met iets als vaseline of uierzalf ofzo, misschien dat dat helpt om te voorkomen dat er contact komt tussen je huid en verf(damp)???quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Ik heb morgen een gala maar ik moet vandaag nog verven...... En ik ben allergisch voor verf en mijn foundation is op en niet in Amsterdam verkrijgbaar dus dat wordt enig
Heeft die baas ooit beoordelingsgesprekken plus formulieren gedaan PF?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Reorganisatie, functies vervielen en hij moest opnieuw solliciteren.
Is niet aangenomen + dat zijn baas (die vaak bij ons kwam eten) opeens in zijn verslag vooral negatieve punten heeft opgeschreven en nooit in gesprekken naar voren heeft gebracht (maar daar zijn ze nog aan over het onderhandelen)
kloptquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
soms zijn beslissingen zo makkelijk!
Hey!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oja! Misschien wel een goede - maar straks krijg ik daaaar weer last van..quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
smeer je hele gezicht vóór het schilderen in met iets als vaseline of uierzalf ofzo, misschien dat dat helpt om te voorkomen dat er contact komt tussen je huid en verf(damp)???
WHUT!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb die hitsige speedfiguur nu in de pm staan
....na een ban wil hij contact....ik niet.......schatje
Ik weet het niet zo goed..quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft die baas ooit beoordelingsgesprekken plus formulieren gedaan PF?
oh, dat is inderdaad lekker! Ik baal altijd als maskers niet hard worden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt
men, dit masker wordt hard. Heerlijk altijd
Mja, Zwabber is Trovey aan het lastigvallen...quote:
Van blanke vaseline kun je weinig last krijgen hoor, daar zit zowat niks in.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Misschien wel een goede - maar straks krijg ik daaaar weer last van..
Maar volgens mij is het vooral m'n luchtwegen.. Vorige keer zat ik onder de rode vlekken... Maar goed.. Het moet nu eenmaal gebeuren
Een tijdje terug een en op speed draaiende user achter me aan gehad hier op FOK! die maar van geen ophouden wist en hij is terug....in mijn pmquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, Zwabber is Trovey aan het lastigvallen...
Laat je vader een advocaat nemen, die betaald zichzelf wel terug.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is inderdaad lekker! Ik baal altijd als maskers niet hard worden...
inderdaad. Ik krijg heel snel last van mn ogen als ik iets van creme/make-up gebruik, maar daar kan ik tegen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Van blanke vaseline kun je weinig last krijgen hoor, daar zit zowat niks in.
even melden lijkt me...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Een tijdje terug een en op speed draaiende user achter me aan gehad hier op FOK! die maar van geen ophouden wist en hij is terug....in mijn pm
Doe es gauw aan Elisa of Senesta vertellen dan. Stuur die pm's gewoon door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Een tijdje terug een en op speed draaiende user achter me aan gehad hier op FOK! die maar van geen ophouden wist en hij is terug....in mijn pm
Was het Zwabber maar....nee deze is van een heel ander kaliber...een beetje eng kaliberquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, Zwabber is Trovey aan het lastigvallen...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ooknu voel je het ook echt koud worden. En dan straks als dat masker knapt dan wordt alles weer warm
wel aso duur die maskers van dr van der hoog
stuur es door naar me?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het Zwabber maar....nee deze is van een heel ander kaliber...een beetje eng kaliber
Nou ben ik nieuwschierig naar de inhoud van die pm.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het Zwabber maar....nee deze is van een heel ander kaliber...een beetje eng kaliber
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijk (en inderdaad duur
)
Ik denk eigenlijk dat ik ziek aan het worden ben...Ben al een week aan het oppassen op kwakkelende kindjes en ik zit hier met een partij hete wangen!! En dat zonder masker...
![]()
Voorlopig ben ik alleen nog maar moe, dus dat is niks nieuws gelukkig!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Net Naartjie zijn chipgegevens gecheckt: blijkt hij toch al in Weert te wonen!![]()
Maar goed ook, aanpassen kost 4,50 'administratiekosten'.![]()
Dan laat ik zijn fout geschreven naam (Naartje) lekker staan. Mocht hijooit vermist raken () , dan spreken ze zijn naam iig goed uit.
Staat nu nog niet veel in.....maar dat komt wel als ik zou reagerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwschierig naar de inhoud van die pm.....
Wil ik dat wel?
Zijn baan bestaat niet meer en 30%? moest sowieso weg. Het is niet heel erg persoonlijk volgens mij..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laat je vader een advocaat nemen, die betaald zichzelf wel terug.
Zeker als zijn baas hem nooit eerder schriftelijk een negatieve beoordeling heeft gegeven.
Naar Senes of Elisa doorsturen !!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef trovey het volgende:
Ik blok 'm zo even....zit niet op zulke "contacten" te wachten maar pm doorsturen....mmmmh misschien 1 van jullie interesse in een speeds gebruikende user met een levendige sex-fantasie
Je mag hem hebbenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Na ja!
Krijg ik net een enquete van Redacat. In de mail wordt anonimiteit beloofd.![]()
Vraag 3: waar werkt u?![]()
Wat hebben zij en aan die info enanonimiteit in mijn geval.
![]()
Enquête vol met grammaticale foutenen sommige vragen zijn niet goed doordacht imo.
Dit geef ik aan als slotopmerking waarna ik tot mijn grote verbazing word doorgelinkt naar een google docs pagina waar ALLE resultaten onverkort worden weergegeven.![]()
anonimiteit
![]()
Kheb er maar een mail overheen gestuurd. Ze mogen gerust weten wie ik ben, maar als ze beloven dat het anoniem en prive blijft moeten ze de info daarna niet openbaar en onbewerkt onder een link gaan gooien.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Naar Senes of Elisa doorsturen !!!!!!
Of stuur 'm naar Tombolafan dan heeft die inspiratie voor haar sm-verhaal in Beestachtig Verlangen......
ik heb nog wel pizza's en zandquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef trovey het volgende:
Ik blok 'm zo even....zit niet op zulke "contacten" te wachten maar pm doorsturen....mmmmh misschien 1 van jullie interesse in een speed gebruikende user met een levendige sex-fantasie
inderdaad... heb volgende week 4 tentamens...quote:
das kut :")quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad... heb volgende week 4 tentamens...
Prima maar zou die baas na zoiets (verzinsels) mooi financieel uitkleden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Zijn baan bestaat niet meer en 30%? moest sowieso weg. Het is niet heel erg persoonlijk volgens mij..
Dan zit je niet op een snotneus te wachten neequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad... heb volgende week 4 tentamens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |