Rijden opeens geen bussen meer. Schijnbaar is een van hun loser medewerkers overvallen gisteren en vind dat stelletje untermenschen in limburg het nodig om dus maar meteen het hele OV plat te leggen. Heel leuk, maar na 3 maanden moet ik weer eens naar huis. Maar nu moet ik dus met 3 tassen en al eerst op school zien te komen met de fiets, vervolgens moet ik vanaf de uni ook nog eens met al die shit weer naar het station een paar KM veder op lopen.
ipv een nuttige oplossing te vinden gaan ze maar meten staken. Alsof dat gaat helpen

Die veolia apen staken toch al regelmatig en er veranderd geen zak. Met dingen zoals dit zullen ze ook echt wel de goodwill van de mensen opwekken, iedere keer opeens staken en de mensen maar laten staan is een heel erg goede manier om ervoor te zorgen dat de bus veiliger word
En die muts van de veolia vond het nog begrijpelijk ook. Don't think so trut. Personeel van bv de Connexxion, daarvan begrijp ik het. Die rijden vaak, optijd en zijn aardig. Die verdienen al die shit niet. Veolia is fucking traag, rijd weinig en het personeel zijn tokkies. Zwaaien nooit naar je als je uitstapt en zwaait (connexxion randstad doet dat altijd), als je 's avonds bij een bushalte staat gaan ze tegen jou zeiken dat ze je niet goed konden zien en dat je volgende keer maar een lichtje mee moet nemen etc. Kut volk
Aan al die Veolia knuppels: Ga eens werken voor je geld kut Limbo.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.