Dat gaat vast opluchten.......quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh fuck en nu ga ik in de pauze een nieuw abo halen bij het Veolia kantoor, es kijken hoe vriendelijk ik ga zijn
Ok!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn nette laarzen met hakken aan, die NIET gemaakt zijn om door regenplassen en zompige bermen langs fietspaden te lopen, als ik wilde gaan survivallen dan had ik mn wandelschoenen wel aangedaan vanmorgen.
Ik poets die dingen om de haverklap, vanavond weer hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok!
Tip voor de volgende keer: poets je laarzen regelmatig en spuit ze ong. elke maand in (in de winter) met waterafstotende spray.. Helpt echt! (Mijn nette laarzen met hak hebben de ergste regenbuien etc. overleeft.)
Ok! Vervelend! En zonde van je schoenen...... Kun je niet even snel de hema in rennen voor pantoffeltjes of zo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik poets die dingen om de haverklap, vanavond weer hoor.
Waterdichte spray helpt niks als je tot je enkels door de drab moet, geloof me maar, daar heb ik andere schoenen voor, voor zulke gelegenheden
Niet zo hard voor jezelf zijn Qtje.quote:
De Hema is aan de andere kant van de stad en het regent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok! Vervelend! En zonde van je schoenen...... Kun je niet even snel de hema in rennen voor pantoffeltjes of zo?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelf zijn Qtje.
als je gaat duiken zou ik het zuurstofmasker nemen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:47 schreef Qwea het volgende:
ik heb een zuurstofmasker en een zuiverend masker. Welke zal ik doen?
" never gonna give you up, never gonna let you down"quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Goedemiddag!!!!!![]()
Wat een ellende hier zeg!voor Morretje, P.F en Oh-oh, en iedereen die ik vergeet
![]()
Dat filmpje Qwea...Ik versta serieus het laatste niet!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je gaat duiken zou ik het zuurstofmasker nemen...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
" never gonna give you up, never gonna let you down"
Oh heb ik een hoop gemist weer dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Goedemiddag!!!!!![]()
Wat een ellende hier zeg!voor Morretje, P.F en Oh-oh, en iedereen die ik vergeet
![]()
Dan dus het zuiverende masker!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
No diving today, my divingskillz has gone away
Geen stagiaires die niets te doen hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Hema is aan de andere kant van de stad en het regent.
Ik ga de honden niet weer dat hele eind door de regen sleuren![]()
Chico wil helemaal niet naar buiten, die staat gewoon niet op .
* zo maar eens op face smeren gaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan dus het zuiverende masker!!!!!
alleen in dit topic hoor...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh heb ik een hoop gemist weer dan?vanavond maar even teruglezen, maar sterkte allemaal alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |