Hoe slechter hoe beter!quote:
ik moest lachenquote:
Jij hebt echt een pesthumeur he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh die lieve busmensen![]()
De rest van de dag mogen de mensen gratis reizen ter compensatie voor de overlast.
Daar heb ik geen kut aan, ik heb een abbo dus ik heb toch al betaald![]()
En nu mag iedereen die niet werkt de hele dag gratis rondrijden in de bus, met een beetje mazzel wordt het dan ook nog staan op weg naar huis vanwege al die mensen die dachten oh leuk we gaan ff gratis bussen
Weet je, ik zei gisteren nog tegen Ravage:' Gek toch eigenlijk, ik had verwacht dat je, als je zwanger bent, eeuwig op een roze wolk zit. Maar dat is helemaal niet zo.' Verstandelijk weet ik best dat er nu een hoop in mijn lijf gebeurt, en dat veel klachten daar vandaan komen. Maar ik voel niets in mijn buik, ik zie niets, er groeit naar buiten toe nog niets. Ik vind het vandaag allemaal maar stom.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat oh-oh zegt, je bent een baby aan het bakken.Ik kan me voorstellen dat dit er ook bij hoort (weet je zelf vast ook wel) maar evengoed voelt het niet fijn natuurlijk. Heb je het druk met verplichte dingen deze week? Of kun je je lekker laten verwennen en leuke dingen doen met Mister Morrie? Want jezelf verwennen hoort erbij!
Nee man! Is allemaal 1 grote farcequote:
Vind je t gek?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af of ze dan in godsnaam niet gratis vervoer ofzo kunnen aanbieden.
quote:
Het is net stand-up comedy, het is echt nooit goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh die lieve busmensen![]()
De rest van de dag mogen de mensen gratis reizen ter compensatie voor de overlast.
Daar heb ik geen kut aan, ik heb een abbo dus ik heb toch al betaald![]()
En nu mag iedereen die niet werkt de hele dag gratis rondrijden in de bus, met een beetje mazzel wordt het dan ook nog staan op weg naar huis vanwege al die mensen die dachten oh leuk we gaan ff gratis bussen
Die (tijdelijke) afwezigheid van de roze wolk schijnt veel vrouwen te verrassen. Jammer dat Ravage het druk heeft, misschien moeder, zus, vriendin, buurvrouw beschikbaar om iets mee te gaan doen? Of jezelf verdrinken in de golven van hartstocht van een Natte Doos Boekje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je, ik zei gisteren nog tegen Ravage:' Gek toch eigenlijk, ik had verwacht dat je, als je zwanger bent, eeuwig op een roze wolk zit. Maar dat is helemaal niet zo.' Verstandelijk weet ik best dat er nu een hoop in mijn lijf gebeurt, en dat veel klachten daar vandaan komen. Maar ik voel niets in mijn buik, ik zie niets, er groeit naar buiten toe nog niets. Ik vind het vandaag allemaal maar stom.
Ravage heeft het helaas tot eind volgende week heel erg druk, gisteravond was de eerste avond van de week dat we beide thuis waren. Zondag is pas de volgende. Het voelt een beetje hypocriet allemaal om mezelf te verwennen, ik doe niets dus ik kan niet moe zijn. Onzin![]()
Bah, wat een geklaag van mij. Ander onderwerp?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is net stand-up comedy, het is echt nooit goed.
Gratis vervoer en gratis vervoer na de actie ter compensatie zijn wel twee hele verschillende dingen.quote:
*proest*quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is net stand-up comedy, het is echt nooit goed.
Jeutje, wat erg!quote:
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gratis vervoer en gratis vervoer na de actie ter compensatie zijn wel twee hele verschillende dingen.
Tis nu een beetje water na de wijn, ik heb NIKS aan gratis vervoer NU, dat had ik vanochtend in het donker in de regen moeten hebben, en daar had ik notabene wel voor betaald
Mja, je hebt ook wel een punt hoor. Ze hebben het in zwolle ook vet vaak gefliktquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gratis vervoer en gratis vervoer na de actie ter compensatie zijn wel twee hele verschillende dingen.
Tis nu een beetje water na de wijn, ik heb NIKS aan gratis vervoer NU, dat had ik vanochtend in het donker in de regen moeten hebben, en daar had ik notabene wel voor betaald
Aaaaah waldorf en statlerquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?
Het maakt niet uit, zoals ik al zei, ik snap echt dat je baalt hoor. Alleen het doet me soms een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Mor, zoek in OUD even het depressief door hormonen topic op. Miss_sly beschrijft daar erg goed wat jij nu ook voelt. Het weg blijven van die roze wolk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Weet je, ik zei gisteren nog tegen Ravage:' Gek toch eigenlijk, ik had verwacht dat je, als je zwanger bent, eeuwig op een roze wolk zit. Maar dat is helemaal niet zo.' Verstandelijk weet ik best dat er nu een hoop in mijn lijf gebeurt, en dat veel klachten daar vandaan komen. Maar ik voel niets in mijn buik, ik zie niets, er groeit naar buiten toe nog niets. Ik vind het vandaag allemaal maar stom.
Ravage heeft het helaas tot eind volgende week heel erg druk, gisteravond was de eerste avond van de week dat we beide thuis waren. Zondag is pas de volgende. Het voelt een beetje hypocriet allemaal om mezelf te verwennen, ik doe niets dus ik kan niet moe zijn. Onzin![]()
Bah, wat een geklaag van mij. Ander onderwerp?
Wist je dat Waldorf met Astoria is getrouwd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?
Het maakt niet uit, zoals ik al zei, ik snap echt dat je baalt hoor. Alleen het doet me soms een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Nee, dan hadden ze ook actie gevoerd waar hun baas last van had gehad, maar dan waren de reizigers daar niet het slachtoffer van geworden, en had het me niks kunnen boeien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |