Je mag mij ook wel toevoegen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag hoor....nu er nog achterkomen hoe ik daar zelf achterkom in Messenger
Edit: Oh wacht je bedoelde Zwabber![]()
Ik heb hem even niet uitgekeken...mijn arme oortjesquote:
Gelukt dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Dan is een adres natuurlijk wel handig.
..en weg
ik zie niks?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukt dus...nu jullie even īndelen zodat ik weet bij welk adres Zwabber een JJH horen
heb je wel het goede adres ingevuldquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:42 schreef trovey het volgende:
Zo jullie zitten in een groep....de F e F Slowchat groep (tja het beestje moet toch een naam hebben
)
Heb je toegevoegd..maar je poppetje staat op rood...offline of zit ik nu foutquote:
Bij haar in het scherm.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je wel het goede adres ingevuldik zie niks hier
ja, maar ik bedoel dus dat ik haar helemaal niet in mijn lijst heb staan nuquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij haar in het scherm.
Zie jij niks van.
Nee?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel dus dat ik haar helemaal niet in mijn lijst heb staan nu
Wat gebruik jij dan voor proigramma?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb helemaal geen msn op mijn computer staan
nee hoor, maar ja kan ook andere programma;s ervoor gebruiken dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 04:01 schreef trovey het volgende:
HELP!!!! IK ben blijkbaar te suf om de nieuwste messenger te downloaden...was toch 9.0![]()
En hoezo Zwab...geen MSN....heb ik je voor Jan Joker zitten toe te voegen
Linux kennende is er vast wel een omweg om het wel te laten draaien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
pidgin, maar ben nog aan het uitpproberen wat ik lekkerder vind
draai linux, dus msn is een no no
alhoewel het misschien nog wel kan ook, maar geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |