1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
geilesexmetmij@hotmail.comquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:24 schreef trovey het volgende:
Heb ik eindelijk de stap genomen om me aan te melden voor voor Windows Messenger....heb ik geen contacten
lekker lomp zooitje xDquote:
Ik neem toch aan dat het de eerste isquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geilesexmetmij@hotmail.com
(haal em zo weg)
ja het is de eerste jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat het de eerste is
Mag hoorquote:
Je mag mij ook wel toevoegen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag hoor....nu er nog achterkomen hoe ik daar zelf achterkom in Messenger
Edit: Oh wacht je bedoelde Zwabber![]()
Ik heb hem even niet uitgekeken...mijn arme oortjesquote:
Gelukt dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:34 schreef JJH het volgende:
Dan is een adres natuurlijk wel handig.
..en weg
ik zie niks?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukt dus...nu jullie even ïndelen zodat ik weet bij welk adres Zwabber een JJH horen
heb je wel het goede adres ingevuldquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:42 schreef trovey het volgende:
Zo jullie zitten in een groep....de F e F Slowchat groep (tja het beestje moet toch een naam hebben
)
Heb je toegevoegd..maar je poppetje staat op rood...offline of zit ik nu foutquote:
Bij haar in het scherm.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je wel het goede adres ingevuldik zie niks hier
ja, maar ik bedoel dus dat ik haar helemaal niet in mijn lijst heb staan nuquote:Op vrijdag 11 december 2009 03:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij haar in het scherm.
Zie jij niks van.
Nee?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel dus dat ik haar helemaal niet in mijn lijst heb staan nu
Wat gebruik jij dan voor proigramma?quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb helemaal geen msn op mijn computer staan
nee hoor, maar ja kan ook andere programma;s ervoor gebruiken dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 04:01 schreef trovey het volgende:
HELP!!!! IK ben blijkbaar te suf om de nieuwste messenger te downloaden...was toch 9.0![]()
En hoezo Zwab...geen MSN....heb ik je voor Jan Joker zitten toe te voegen
Linux kennende is er vast wel een omweg om het wel te laten draaien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
pidgin, maar ben nog aan het uitpproberen wat ik lekkerder vind
draai linux, dus msn is een no no
alhoewel het misschien nog wel kan ook, maar geen zin in
quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:38 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar slapen geloof ik. Morgen weer een drukke dag.
Morguh! Sorry sorry, ik moest eerst bijlezen, daarom ben ik iets te laatquote:Op vrijdag 11 december 2009 06:27 schreef DeZwabber het volgende:
dan ga ik er ook maar eens vandoor
ochtendploeg
Ik heb Kopete erop staan werkt wel fijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:05 schreef DeZwabber het volgende:
pidgin, maar ben nog aan het uitpproberen wat ik lekkerder vind
draai linux, dus msn is een no no
alhoewel het misschien nog wel kan ook, maar geen zin in
Lullig dat je er last van hebt, maar ik kan ze wel begrijpen, dr moet gewoon wat gedaan worden aan die (geweldadige) overvallenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt dood aan alle Limburgse buschauffeurs zeg
![]()
Geen goedemorgen vandaag hoor
Ja dat ze dan lekker overdag staken zodat mensen die NIET werken er last van hebben, of 's avonds, zodat de stappers er last van hebben, maar niet in de ochtendspits als die bussen vol zitten met mensen die gewoon willen werken en naar school willen en geen overvallen hoeven plegen om aan hun centjes te komen of zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Lullig dat je er last van hebt, maar ik kan ze wel begrijpen, dr moet gewoon wat gedaan worden aan die (geweldadige) overvallen
je zou de ogen van de leiding ermee kunnen openen dat er beveiligers mee moeten op bepaalde lijnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja hoe wil je in hemelsnaam met een wilde staking bereiken dat niemand meer een buschauffeur overvalt, leg me dat maar es uit dan?
Echt zo kansloos, ik ga die buschauffeurs alleen maar minder sympatiek vinden omdat die bussen gewoon alleen maar onbetrouwbaarder worden hoor
Ja , en je jaagt je reizigers nog meer tegen je in het harnas, die krijgen van mij voorlopig geen vriendelijke goedemorgen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zou de ogen van de leiding ermee kunnen openen dat er beveiligers mee moeten op bepaalde lijnen
Ze willen er mee laten weten 'als je niet zorgt voor betere beveiliging, kap ik er mee'.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:50 schreef oh-oh het volgende:
Naja hoe wil je in hemelsnaam met een wilde staking bereiken dat niemand meer een buschauffeur overvalt, leg me dat maar es uit dan?
Echt zo kansloos, ik ga die buschauffeurs alleen maar minder sympatiek vinden omdat die bussen gewoon alleen maar onbetrouwbaarder worden hoor
Ik denk ook dat ze in dit geval even kiezen voor veiligheid voor zichzelf boven of ze wel of niet leuk gevonden worden. Ze hebben thuis ook vrouw en kinderen zitten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze willen er mee laten weten 'als je niet zorgt voor betere beveiliging, kap ik er mee'.
Zó raar vind ik dat nou ook weer niet hoor. Ik denk dat het ze eerlijk gezegd aan hun reet kan roesten of jij ze wel of niet sympathiek vindt, maar dat ze hun leven en veiligheid belangrijker vinden.
Ik vind je normaal helemaal niet egoïstisch, integendeel, maar in deze wel een beetje eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ze gewoon hun werk moeten doen, mensen betalen voor hun service, ik betaal om naar mn werk gereden te worden en ik kan gewoon een uur gaan lopen, dat slaat toch nergens op?
Nou kan ik straks weer kiezen om dr een hoop werk van te gaan maken om mn geld terug te krijgen voor vanochtend of het maar zo te laten ( dat uur krijg ik dr toch niet meer mee terug ), lekker makkelijk geld verdienen zo![]()
Volgens mij staakt dr niemand zoveel als die buschauffeurs, mss moeten ze maar een ander vak kiezen dan.
Ik vraag me dan altijd af of ze dan in godsnaam niet gratis vervoer ofzo kunnen aanbieden. Kijk, tuurlijk snap ik de ernst van de situatie... maar ze benadelen echt heel veel mensen nu. Die gewoon naar hun werk moeten. Is er dan geen andere manier om hun ongenoegen kenbaar te maken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind je normaal helemaal niet egoïstisch, integendeel, maar in deze wel een beetje eerlijk gezegd
Ik snap volledig dat jij er nadeel van ondervindt, maar als jij elke week wel een keer bedreigd wordt tijdens het uitoefenen van jouw beroep en je gaat ermee naar je baas om te vragen of hij er iets aan kan doen... Je baas zegt dan 'Is goed mevrouw oh-oh, ik ga het regelen dat je je beroep weer normaal kunt uitoefenen want daar betaal ik je tenslotte voor' en doet vervolgens niets... dan ga jij ook niet meer naar je werk als je leven je niet meer zeker is. En dan zeggen de mensen ook niet 'Ja dag, had maar een ander beroep gekozen'. Nee, want bij het kiezen van je beroep had jij nooit kunnen weten dat het zo uit de hand zou lopen.
Het is niet NORMAAL dat je als buschauffeur bedreigd en geschopt e.d. wordt. Kom nou! Jij doet net alsof ze dat risico maar hadden moeten incalculeren bij het kiezen van dit beroep. Alsof de mannen die nu bv. al 20 jaar chauffeur zijn vroeger ook maar na hoefden te denken bij het wekelijks aanvallen van chauffeurs![]()
Kortom, mijn vraag is... kan je je er nou écht niets bij voorstellen?
Ik kan me dat niet voorstellen namelijk, dat je je niet in ze kunt inleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |