soms zijn beslissingen zo makkelijk!quote:
smeer je hele gezicht vóór het schilderen in met iets als vaseline of uierzalf ofzo, misschien dat dat helpt om te voorkomen dat er contact komt tussen je huid en verf(damp)???quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Ik heb morgen een gala maar ik moet vandaag nog verven...... En ik ben allergisch voor verf en mijn foundation is op en niet in Amsterdam verkrijgbaar dus dat wordt enig
Heeft die baas ooit beoordelingsgesprekken plus formulieren gedaan PF?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Reorganisatie, functies vervielen en hij moest opnieuw solliciteren.
Is niet aangenomen + dat zijn baas (die vaak bij ons kwam eten) opeens in zijn verslag vooral negatieve punten heeft opgeschreven en nooit in gesprekken naar voren heeft gebracht (maar daar zijn ze nog aan over het onderhandelen)
kloptquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
soms zijn beslissingen zo makkelijk!
Hey!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan had je niet gezegd 'ja daar heb ik geen kut aan, ik heb toch al betaald'?
Het maakt niet uit, zoals ik al zei, ik snap echt dat je baalt hoor. Alleen het doet me soms een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
Oja! Misschien wel een goede - maar straks krijg ik daaaar weer last van..quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
smeer je hele gezicht vóór het schilderen in met iets als vaseline of uierzalf ofzo, misschien dat dat helpt om te voorkomen dat er contact komt tussen je huid en verf(damp)???
WHUT!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:01 schreef trovey het volgende:
Ik heb die hitsige speedfiguur nu in de pm staan
....na een ban wil hij contact....ik niet.......schatje
Ik weet het niet zo goed..quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heeft die baas ooit beoordelingsgesprekken plus formulieren gedaan PF?
oh, dat is inderdaad lekker! Ik baal altijd als maskers niet hard worden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
klopt
men, dit masker wordt hard. Heerlijk altijd
Mja, Zwabber is Trovey aan het lastigvallen...quote:
Van blanke vaseline kun je weinig last krijgen hoor, daar zit zowat niks in.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja! Misschien wel een goede - maar straks krijg ik daaaar weer last van..
Maar volgens mij is het vooral m'n luchtwegen.. Vorige keer zat ik onder de rode vlekken... Maar goed.. Het moet nu eenmaal gebeuren
Een tijdje terug een en op speed draaiende user achter me aan gehad hier op FOK! die maar van geen ophouden wist en hij is terug....in mijn pmquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, Zwabber is Trovey aan het lastigvallen...
Laat je vader een advocaat nemen, die betaald zichzelf wel terug.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is inderdaad lekker! Ik baal altijd als maskers niet hard worden...
inderdaad. Ik krijg heel snel last van mn ogen als ik iets van creme/make-up gebruik, maar daar kan ik tegen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Van blanke vaseline kun je weinig last krijgen hoor, daar zit zowat niks in.
even melden lijkt me...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Een tijdje terug een en op speed draaiende user achter me aan gehad hier op FOK! die maar van geen ophouden wist en hij is terug....in mijn pm
Doe es gauw aan Elisa of Senesta vertellen dan. Stuur die pm's gewoon door.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Een tijdje terug een en op speed draaiende user achter me aan gehad hier op FOK! die maar van geen ophouden wist en hij is terug....in mijn pm
Was het Zwabber maar....nee deze is van een heel ander kaliber...een beetje eng kaliberquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, Zwabber is Trovey aan het lastigvallen...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ooknu voel je het ook echt koud worden. En dan straks als dat masker knapt dan wordt alles weer warm
wel aso duur die maskers van dr van der hoog
stuur es door naar me?quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het Zwabber maar....nee deze is van een heel ander kaliber...een beetje eng kaliber
Nou ben ik nieuwschierig naar de inhoud van die pm.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Was het Zwabber maar....nee deze is van een heel ander kaliber...een beetje eng kaliber
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
heerlijk (en inderdaad duur
)
Ik denk eigenlijk dat ik ziek aan het worden ben...Ben al een week aan het oppassen op kwakkelende kindjes en ik zit hier met een partij hete wangen!! En dat zonder masker...
![]()
Voorlopig ben ik alleen nog maar moe, dus dat is niks nieuws gelukkig!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef Cat22 het volgende:
Net Naartjie zijn chipgegevens gecheckt: blijkt hij toch al in Weert te wonen!![]()
Maar goed ook, aanpassen kost 4,50 'administratiekosten'.![]()
Dan laat ik zijn fout geschreven naam (Naartje) lekker staan. Mocht hijooit vermist raken () , dan spreken ze zijn naam iig goed uit.
Staat nu nog niet veel in.....maar dat komt wel als ik zou reagerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:10 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwschierig naar de inhoud van die pm.....
Wil ik dat wel?
Zijn baan bestaat niet meer en 30%? moest sowieso weg. Het is niet heel erg persoonlijk volgens mij..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Laat je vader een advocaat nemen, die betaald zichzelf wel terug.
Zeker als zijn baas hem nooit eerder schriftelijk een negatieve beoordeling heeft gegeven.
Naar Senes of Elisa doorsturen !!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef trovey het volgende:
Ik blok 'm zo even....zit niet op zulke "contacten" te wachten maar pm doorsturen....mmmmh misschien 1 van jullie interesse in een speeds gebruikende user met een levendige sex-fantasie
Je mag hem hebbenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:09 schreef Cat22 het volgende:
Na ja!
Krijg ik net een enquete van Redacat. In de mail wordt anonimiteit beloofd.![]()
Vraag 3: waar werkt u?![]()
Wat hebben zij en aan die info enanonimiteit in mijn geval.
![]()
Enquête vol met grammaticale foutenen sommige vragen zijn niet goed doordacht imo.
Dit geef ik aan als slotopmerking waarna ik tot mijn grote verbazing word doorgelinkt naar een google docs pagina waar ALLE resultaten onverkort worden weergegeven.![]()
anonimiteit
![]()
Kheb er maar een mail overheen gestuurd. Ze mogen gerust weten wie ik ben, maar als ze beloven dat het anoniem en prive blijft moeten ze de info daarna niet openbaar en onbewerkt onder een link gaan gooien.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Naar Senes of Elisa doorsturen !!!!!!
Of stuur 'm naar Tombolafan dan heeft die inspiratie voor haar sm-verhaal in Beestachtig Verlangen......
ik heb nog wel pizza's en zandquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef trovey het volgende:
Ik blok 'm zo even....zit niet op zulke "contacten" te wachten maar pm doorsturen....mmmmh misschien 1 van jullie interesse in een speed gebruikende user met een levendige sex-fantasie
inderdaad... heb volgende week 4 tentamens...quote:
das kut :")quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad... heb volgende week 4 tentamens...
Prima maar zou die baas na zoiets (verzinsels) mooi financieel uitkleden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Zijn baan bestaat niet meer en 30%? moest sowieso weg. Het is niet heel erg persoonlijk volgens mij..
Dan zit je niet op een snotneus te wachten neequote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad... heb volgende week 4 tentamens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |