Dat topic heb ik ook gelezen, toen zat ik nog regelmatig in OUD en haar zwangerschap en de weg ernaartoe was wel heel speciaal. En zelfs zij liep er tegenaan dat het niet allemaal roze wolk is. Heel 'mooi' topic idd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mor, zoek in OUD even het depressief door hormonen topic op. Miss_sly beschrijft daar erg goed wat jij nu ook voelt. Het weg blijven van die roze wolk.
Wellicht konden ze dat niet meer op zo'n korte termijn regelen of misschien vonden ze dat dat niet genoeg impact had ofzo. Maar we hebben nu toch allemaal gezegd dat het kut voor je is? Hoe vaak wil je nou nog horen dat ik snap dat je het rot vindt dat je moest lopen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze ook actie gevoerd waar hun baas last van had gehad, maar dan waren de reizigers daar niet het slachtoffer van geworden, en had het me niks kunnen boeien.
Want dan had ik niet een uur lang door de regen in het donker hoeven lopen, was ik niet meer dan een half uur te laat op mijn werk geweest maar gewoon keurig op tijd, en had ik niet de rest van de dag in natte kleren gezeten.
Das toch logisch of niet dan?
Op je knieën zul je, jij wel droog secreetquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellicht konden ze dat niet meer op zo'n korte termijn regelen of misschien vonden ze dat dat niet genoeg impact had ofzo. Maar we hebben nu toch allemaal gezegd dat het kut voor je is? Hoe vaak wil je nou nog horen dat ik snap dat je het rot vindt dat je moest lopen?![]()
Ja, dat had ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Jezus Q, dat topicik voel mijn IQ achteruit gaan.
Reorganisatie, functies vervielen en hij moest opnieuw solliciteren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje, wat erg!Hoe is dat zo gekomen?
Balen! Heeft hij een verslag van zijn eerdere gesprekken? Want die kun je anders mooi naast het verslag van de baas leggen. Als hij nooit iets over de nu aangedragen negatieve punten heeft gehoord is dat een geod punt om het ontslag te betwisten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Reorganisatie, functies vervielen en hij moest opnieuw solliciteren.
Is niet aangenomen + dat zijn baas (die vaak bij ons kwam eten) opeens in zijn verslag vooral negatieve punten heeft opgeschreven en nooit in gesprekken naar voren heeft gebracht (maar daar zijn ze nog aan over het onderhandelen)
Ik weet niet zo goed hoe het zit, maar ik snap wel dat ze hem negatief zouden beoordelen op sommige punten.. Tis niet alsof hij de beste communicatie skillz ever heeft...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen! Heeft hij een verslag van zijn eerdere gesprekken? Want die kun je anders mooi naast het verslag van de baas leggen. Als hij nooit iets over de nu aangedragen negatieve punten heeft gehoord is dat een geod punt om het ontslag te betwisten.
Geniet d'r vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo lekker jouw snoepjes opeten Greys, a ik had al geen zin meer om ze op te sturen, en b na een uur in mn tas in de regen is de vlop verneukt ook
Zij wel kusjes en ik nie? Ik heb gisteren nog wel zoeen flimpje voor je gemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet d'r van
(Toch nog ff lekker zeggen dat je geen zin meer had om ze op te sturen he? Je hebt écht een kuthumeur. Kusje op je mopperkont!)
Ooooooooooh ik haaaat je, wat heb ik daar nou aan, je weet heus wel dat k geen geluid heb op mn werkquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.acapela.tv/good-old-times-91016245_c05778b4c912.html
voor oh-oh![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |