Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:56 schreef LasTeR het volgende:
21 februari. Zet je het ook in de OP?
Dan trek ik mijn datum terug en kun je er in stikken. Voor een seconde of twee.quote:
20 december?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:59 schreef dopy14 het volgende:
2012
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef TheFrankey het volgende:
Gaan we een lijstje maken voor in de OP
Ja, zie OPquote:
Ja, ik heb echt zo'n idee dat het een lelijke datum gaat worden.quote:
Liever niet, dat is Vasteloavesdinsdig.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:07 schreef Hooizolder het volgende:
16 februari
dan kleurt het ijs Oranje!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
24 juni !
Leuk samen met het WK
Hij word niet op een zondag verredenquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij word niet op een zondag verreden
Vind het ook jammer... En als de zondag de enige mogelijkheid is, gaat ie niet door....quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als dat nou de enige mogelijkheid is?
Zondagsrust.:')
Dat zou toch te triest voor woorden zijn... ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vind het ook jammer... En als de zondag de enige mogelijkheid is, gaat ie niet door....
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord en het lijkt mij ook een beetje vreemd? Zitten hier nog steeds zoveel geloofaanhangers? Dan moet daar eens wat aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou toch te triest voor woorden zijn... ik geloof er niks van.
Ja, die doen dan gewoon maar niet mee dan, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:14 schreef bascross het volgende:
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord en het lijkt mij ook een beetje vreemd? Zitten hier nog steeds zoveel geloofaanhangers? Dan moet daar eens wat aan gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef buzz1291 het volgende:
Ik denk eerder aan 21 januari 2021.
quote:Op zondag 13 december 2009 05:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nietiedereen weet dat de aarde ophoudt te bestaan in 2012
![]()
Truequote:Op woensdag 16 december 2009 12:34 schreef Xebber het volgende:
2 Februari 2010.
Gewoon. Omdat dat stoer klinkt.
Weet je nog? 2 Februari 2010, toen het zo koud was dat d'r voor 't eerst sinds járen weer een Elfstedentocht gehouden werd? Toen Unox grķķts uitpakte met allerlei prullaria en rookworsten? En dat er honderden, zo niet duizenden mensen een topicreeks van 583 topics volmaakten op FOK.nl!?"
tip : kijk is aan de achterkantquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
21 december 2012
Hij start die dag wel maar om de één of andere manier zie ik geen finish in m'n glazen bol...
Working on it..
Zondags naar de kerk?quote:Op maandag 21 december 2009 16:10 schreef vaarsuvius het volgende:
27 januari , behalve als dat een zondag is, dan 28 januari
Breng die bol maar terug naar de blokker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
21 december 2012
Hij start die dag wel maar om de één of andere manier zie ik geen finish in m'n glazen bol...
Working on it...
Je bent te voorbarig. Je vergeet mee te nemen dat er in het noorden weinig ijs ligt en de ijsgroei de komende dagen nog nul is vanwege de stroming in het water. Dus 13 januari is echt te voorbarig. Op het plaatje staat trouwens de regio midden en niet de regio noordquote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
13 januari wordt de datum waarschijnlijk
[ afbeelding ]
mag vrijdag ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:11 schreef elkravo het volgende:
Net als in het andere oudere topic ook
Zaterdag 16 januari!
Ik hoop dat zoiets in het weekend gebeurt... groter feest... anders zie ik er nix van... ik krijg hier geen vrij voor.. jij wel?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:46 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
mag vrijdag ookkrijg ik een extra dag vrij
Dat zijn over het algemeen van die rare Randstedelingen. Gekke luiquote:Op woensdag 30 december 2009 12:41 schreef Ensaf het volgende:
Prachtig al die mensen die al na een paar dagen vorst denken dat "de elfstedentocht er nu toch wel echt aan zit te komen!".
Deze datum blijft staanquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Hij komt volgend jaar iig niet
Ik zeg: 24 januari 2013
Dit was iets te enthousiast.quote:
Als het zo blijft vriezen niet dus ik gok nogsteeds op 23 februariquote:Op maandag 8 januari 2010 10:20 schreef rac het volgende:
18 of 19 januaripersoonlijk denk toch echt 18 Januari
Maar van mij mag het nu eindelijk eens flink dooien. Een graad of 10 zou wel weer eens lekker zijn
quote:Lange termijn, zaterdag 16 januari 2010 tot en met dinsdag 19 januari 2010:
60% kans op het aanhouden van het overwegend koude en droge winterweer.
40% kans op overgang naar een zachter weertype met af en toe regen.
Kan niet eens. 28/2 is een zondagquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef pessie het volgende:
Best lastig, maar ik gok eind februari, dus 28 februari. Door alle sneeuw die er gevallen is moet er eerst weer een periode van dooi komen. Dus ALS er een elfstedentocht komt, ga ik voor 28 februari!
En ze gaan echt niet rijden op zondag??? Nou, dan maar 27...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan niet eens. 28/2 is een zondag
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef dabadbass het volgende:
Het is huilen met de pet op hier in Fryslan, ijs smelt onder je poten weg. Die tocht komt niet meer
wil je dan liever de 16e plannen, hoef ik niet een vage verjaardag van een collega op werk te vieren thnxquote:
Aha, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.
[ afbeelding ]
Buienradar is het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.
[ afbeelding ]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar voorlopig (iig t/m donderdag) blijft het overdag een paar graden boven nul en 's nachts slechts een enkele graad vorst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zeker ik woon en werk bij een van de plaatsen die aan de 11 stedentocht ligtquote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik hoop dat zoiets in het weekend gebeurt... groter feest... anders zie ik er nix van... ik krijg hier geen vrij voor.. jij wel?
ik ook, maar krijg er geen vrij voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:23 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Ja zeker ik woon en werk bij een van de plaatsen die aan de 11 stedentocht ligt
quote:
Ik geef het ook op.. 07-01-2015 misschienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef nijnja het volgende:
Een voorspel!
Ik houd het dit jaar toch op 'niet'...
Dat was gisteren.quote:
Na ELF wordt dit subforum LEN, omdat het lente wordt en daarna ZOM want zomerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:48 schreef Mr.DD het volgende:
Zullen we maar een slotje gooien op dit hele subforum?
We reden zondag nog door Friesland en een aantal meren lagen wel gedeeltelijk dicht. Maar ja, het is niet anders, en nu komt de lente in zicht en kunnen we allemaal weer blij zijn met extra zon-uren!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Met zoveel vorst verbaast het me toch dat we er niet dichter bij gezeten hebben eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |