Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij word niet op een zondag verreden
Vind het ook jammer... En als de zondag de enige mogelijkheid is, gaat ie niet door....quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als dat nou de enige mogelijkheid is?
Zondagsrust.:')
Dat zou toch te triest voor woorden zijn... ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vind het ook jammer... En als de zondag de enige mogelijkheid is, gaat ie niet door....
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord en het lijkt mij ook een beetje vreemd? Zitten hier nog steeds zoveel geloofaanhangers? Dan moet daar eens wat aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou toch te triest voor woorden zijn... ik geloof er niks van.
Ja, die doen dan gewoon maar niet mee dan, lijkt me.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:14 schreef bascross het volgende:
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord en het lijkt mij ook een beetje vreemd? Zitten hier nog steeds zoveel geloofaanhangers? Dan moet daar eens wat aan gedaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef buzz1291 het volgende:
Ik denk eerder aan 21 januari 2021.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |