Dit was iets te enthousiast.quote:
Als het zo blijft vriezen niet dus ik gok nogsteeds op 23 februariquote:Op maandag 8 januari 2010 10:20 schreef rac het volgende:
18 of 19 januaripersoonlijk denk toch echt 18 Januari
Maar van mij mag het nu eindelijk eens flink dooien. Een graad of 10 zou wel weer eens lekker zijn
quote:Lange termijn, zaterdag 16 januari 2010 tot en met dinsdag 19 januari 2010:
60% kans op het aanhouden van het overwegend koude en droge winterweer.
40% kans op overgang naar een zachter weertype met af en toe regen.
Kan niet eens. 28/2 is een zondagquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:14 schreef pessie het volgende:
Best lastig, maar ik gok eind februari, dus 28 februari. Door alle sneeuw die er gevallen is moet er eerst weer een periode van dooi komen. Dus ALS er een elfstedentocht komt, ga ik voor 28 februari!
En ze gaan echt niet rijden op zondag??? Nou, dan maar 27...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan niet eens. 28/2 is een zondag
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:24 schreef dabadbass het volgende:
Het is huilen met de pet op hier in Fryslan, ijs smelt onder je poten weg. Die tocht komt niet meer
wil je dan liever de 16e plannen, hoef ik niet een vage verjaardag van een collega op werk te vieren thnxquote:
Aha, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Geen paniek!! Morgen gaat het regenen is gunstig voor het ijs. Na maandag gaat het vriezen en het blijft zo even.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |