er bloeit niet zoveel tussen jullie he?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef -Dirk- het volgende:
waarschijnlijk wel een langdradig en negatief liedje dan!
ja hoor het is echt een schattig ventjequote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
er bloeit niet zoveel tussen jullie he?
Hij komt naar je stad toequote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
Jongens en meisjes, sletten en slettinnen! Kijk ‘m daar, kijk ‘m shinen, jullie weten wie het is!
Bij inholland?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Ook gelijk mijn kerstpakket gehaald
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Ook gelijk mijn kerstpakket gehaald
Ja, ik mag graag naar Roosbeef luisteren.quote:
Kip 20 Willes, WiWaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Jullie weten waar ik het over heb! De enige, de echte, boogie-boy, kip 20 jee en die en aa! Daar staat ie dan!
Ja, maar jij bent toch Willes WiWa niet?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch Willes WiWa niet?
Wel?quote:
Gast, denk even na...quote:
quote:
Same here, heb De Staat op Lowlands alleen niet gezien. Heb ze dan ook al 6x gezien en ga ze dit jaar nog twee keer zienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef Zephyroz het volgende:
Duurt lang... Nou heb ik al geen zin meer om die hyves te maken.
[..]
Ja, ik mag graag naar Roosbeef luisteren.
En nog liever naar De Staat. Ze waren vet op Lowlands.
Dat wat ik quotete? Nee hoor. Luister maar op www.despeeldoos.com en dan laatste nummer.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef -Dirk- het volgende:
waarschijnlijk wel een langdradig en negatief liedje dan!
Nee, de TTquote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wat ik quotete? Nee hoor. Luister maar op www.despeeldoos.com en dan laatste nummer.
Lekkahquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, denk even na...
[..]
Uh, sinaasappelsap, pinda's, tomatensoep, soepstengels, kaas, krakelingen, nacho's en toast. Niet echt byzonder maar ben al lang blij dat ik wat krijg..
Heb je ze zondag live gezien?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Zephyroz het volgende:
Voor de geinterresseerden.
(heb ik dat goed geschreven?)
Vast wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Zephyroz het volgende:
Voor de geinterresseerden.
(heb ik dat goed geschreven?)
Nee, dat was maandagquote:
Oh haha :p Nee niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, dat was maandagZondag waren ze in Tivoli de Helling, vanavond in Oss, daarna treden ze niet meer op.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef AMDB het volgende:
Ik heb het gehad, helemaal gehad. Ik ga om 8 uur naar bed vanavond.
Ik ook waardoor ik me versliep. Ik snap zelf ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Zephyroz het volgende:
Weltruste alvast.
Dacht ik gister ook. Uiteindelijk lag ik er om half 1 in.
Geen idee hoe het komt. Kent iemand dit?
Paar nachten kut geslapen en gister 3 uur buiten staan wachten, toen nog eens 2 uur binnen, en toen nog 3 uur naar een concert staan kijken, en nog naar huis gefietst en toen 5,5 uur slaap gehadquote:
Ik denk dat we gewoon een beetje vreemd zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook waardoor ik me versliep. Ik snap zelf ook niet.
Heerlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had vanochtend weer zo'n moment dat je wakker wordt en echt overweegt om je om te draaien en verder te slapen. Als ik vakantie heb ga ik zeker 1 keer expres de wekker zetten om 7 uur om hem uit te kunnen doen en weer verder te kunnen slapen. Dat gevoel dan
Oh, ja, sorryquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, ja, sorry
Volwassen boobies dan
Is het al vrijdag?quote:
Het duurt ff voordat het daarboven ook vrijdag is.quote:
Dus als jullie vrijdag om is heb ik het nog evenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Het duurt ff voordat het daarboven ook vrijdag is.
Hier beneden krijgen we voorang.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als jullie vrijdag om is heb ik het nog even
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Dan eindigt jouw weekend ook later.
Vergeet neit om koffie te drinken eh.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:07 schreef DjRex89 het volgende:
Naar bedje!
Veel te lang in te kroeg gehangen
Over 5 uur zit ik in de auto en over 6 uur zit ik hier te zeiken dat ik moe ben enzo
Goedemorgen volk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Het duurt ff voordat het daarboven ook vrijdag is.
Hier beneden krijgen we voorRang.
Ik weet dat het met 2r-en zijn. Het was midden in de nacht. Sorry dat ik de perfectie mis en niet zo goed als jou ben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedemorgen volk!
Kon niet in slaap vallen -> Brak zijn!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat het met 2r-en zijn is. Het was midden in de nacht. Sorry dat ik de perfectie mis en niet zo goed als jou ben.
Super slecht geslapen vannacht, dus beetje brakquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker bijgeslapen vannacht![]()
En met jou?
Goedemorgen dushiquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat het met 2r-en zijn. Het was midden in de nacht. Sorry dat ik de perfectie mis en niet zo goed als jou ben.
Yeah she's a golddigger.. Of een troll..quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
Jezus, wat een vieze (sorry, maar dit moet gewoon ff) kankerhoer is dit:
Hoeveel krijg ik?
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Dikke lol in de trein vanochtend. Zat een donkere man in de trein, met z'n benen nogal ver uitgestrekt, toen kwam er een vrouw die altijd nogal commanderend tegen mensen zegt dat ze op moeten schuiven, ze trok zelfs z'n benen weg toen hij het niet onmiddelijk deed (hij lag half te slapen). Toen ging die gast de hele tijd commentaar geven op alles wat die vrouw deed![]()
Hij was volgens mij nogal psychotisch, zat ook hele tijd in zichzelf te mompelen.
Hola!quote:
Maar je hebt zo lekker vakantiequote:Op vrijdag 11 december 2009 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Super slecht geslapen vannacht, dus beetje brak
Same here...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Super slecht geslapen vannacht, dus beetje brak
Vanavond sporten & kamer opruimenquote:
Wil ik ookquote:
Ik heb heul geen vakantiequote:
Ik heb wel vakantie van mijn afstudeer maar dan ga ik lekker werken.. Kan de centen goed gebruiken..quote:
En de toevoeging van deze opmerking is .. ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb wel vakantie van mijn afstudeer maar dan ga ik lekker werken.. Kan de centen goed gebruiken..
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb wel vakantie van mijn afstudeer maar dan ga ik lekker werken.. Kan de centen goed gebruiken..
Moet je huur afdragen aan je ouders?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, nou, voor zover ik het snap is dat bootje gewoon even verteld dat hij ook geen vakantie heeft...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
En de toevoeging van deze opmerking is .. ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
En de toevoeging van deze opmerking is .. ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, nou, voor zover ik het snap is dat bootje gewoon even verteld dat hij ook geen vakantie heeft...
Nee, maar ik heb het idee dat er atm meer uitgegeven wordt dan dat er binnenkomt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet je huur afdragen aan je ouders?
Je kan altijd nog bijlenen bij de IB-groepquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, maar ik heb het idee dat er atm meer uitgegeven wordt dan dat er binnenkomt..
Nope. Deze naam heb ik gekozen op de middelbare school.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:47 schreef The_Dean het volgende:
Zephyroz
Ben jij van dat gothic bandje Sephyros?
Nah, ik heb genoeg spaargeld om een mooie nieuwe middenklasser te kopen, maar dan nog.. Er is nooit genoeg geld...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kan altijd nog bijlenen bij de IB-groep
quote:
Wat een doorzettingsvermogenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ennnnn, werken lukt niet. Kop is te druk
quote:
Herkenbaarquote:
En wij maar denken dat Bootje je weggejaagd had. Je had toch ook maar één dag per week stage?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo, ben ik weer.
Ik heb het veel te druk gehad deze week.
Ja, maar ik heb ook een ban gehad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Bootje je weggejaagd had. Je had toch ook maar één dag per week stage?
Rofl. Faalquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook een ban gehad.
Hmm..quote:Op zondag 6 december 2009 00:10 schreef remlof het volgende:
Heroinjunk ban totdat MarkM unbanned is aangezien hij met dit account post.
Mwah, nieuwe mods moeten zichzelf bewijzen hè.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef AMDB het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen hier een ban krijgen, mods zijn redelijk tolerant. Ik heb zelfs al maanden geen notes meer gehad![]()
Of is gebanned worden cool ofzo?
Ik ben voor een life-time ban voor iedereen die zich in PUB durft te begevenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, nieuwe mods moeten zichzelf bewijzen hè.En ik zit ook nog in PUB.
De SC wàs hip. Nu niet meer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben voor een life-time ban voor iedereen die zich in PUB durft te begeven
Mocro's bashen werkt ook goedquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef AMDB het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen hier een ban krijgen, mods zijn redelijk tolerant. Ik heb zelfs al maanden geen notes meer gehad![]()
Of is gebanned worden cool ofzo?
Ik ken hetquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ennnnn, werken lukt niet. Kop is te druk
Zeggen ze allemaalquote:
Ik bash nooit.quote:
Tijd om je vriendje eens te bashenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bash nooit.Mijn vriendje jat altijd mijn account als hij een ban heeft en dan krijg ik ook weer een ban.
Ik sla hem best vaak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tijd om je vriendje eens te bashen
Goedzoquote:
Goedenmorgenquote:
Dean!quote:
Tsja...quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha. Maar dan gaan we worstelen en hij is veul sterker dan ik.
Beetje kortquote:
De neger des heilsquote:
Alleen koffie? Het is een bar manquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje kort
Net als 1e klusje de kerstboom op mogen tuigenWel goed voor de dufheid want in de bar mag je tenminste koffie drinken
quote:
Je bent ook nog niet uitgeslapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beetje kort
Net als 1e klusje de kerstboom op mogen tuigenWel goed voor de dufheid want in de bar mag je tenminste koffie drinken
Ja de tap was leegquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen koffie? Het is een bar man
Merk het ook nu pasquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent ook nog niet uitgeslapenIk reageer op jna en jij quote dat
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja de tap was leegDus nu is er een andere collega naar de groothandel in Den Bosch om wat fusten bier te regelen voor vanmiddag
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Merk het ook nu pas
Ben idd nog niet echt wakker
Lekker tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Nou... Het idee is om met een paar maten al rond 9 uur op het terras te gaan zitten zodat we om 12 uur al niks meer waard zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]geeft niet.
Nog leuke dingen voor de boeg? Of heb je geen plannen dit weekend?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker toch
AmbtenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Lol, dat kun je ook doen jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou... Het idee is om met een paar maten al rond 9 uur op het terras te gaan zitten zodat we om 12 uur al niks meer waard zijn![]()
Op zich een goed idee want ik heb niet het idee dat ik het vanavond laat ga maken
Mja want normaal ga je er pas rond 11 uur zitten en daarna de kroeg in en voor je het weet is het 4 uurquote:
Mijn geheugen laat me even in de steek.......quote:
Ik loop stage bij het Jongerenloket op de gemeente!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me even in de steek.......
Vertel?
Oh, nu begint me wat te dagenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik loop stage bij het Jongerenloket op de gemeente!
Ja oke, dan is het wel erg laat al met al.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja want normaal ga je er pas rond 11 uur zitten en daarna de kroeg in en voor je het weet is het 4 uurIk moet alleen nog wel zin maken want gisteren was echt te laat merk ik wel
Oke. Bevalt dat een beetje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik loop stage bij het Jongerenloket op de gemeente!
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
Maar ik snap zegmaar de fun die het oplevert om elk weekend zat te zijn en om elk weekend een kater te hebben niet
Ja hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Omdat het een hoop lol oplevert onderling en die kater valt ook wel meequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oke, dan is het wel erg laat al met al.
Maar ik snap zegmaar de fun die het oplevert om elk weekend zat te zijn en om elk weekend een kater te hebben niet
Jaweeeel. Alleen ik ben er nu voor mijn 5e week ofzo (ik loop maar 1 dag in de week stage), maar ik kan nog niet zoveel doen, want ik ben maar een eerste jaartje. En het is vaak rustig op de vrijdag.quote:
Moet je ook de kerstboom optuigen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaweeeel. Alleen ik ben er nu voor mijn 5e week ofzo (ik loop maar 1 dag in de week stage), maar ik kan nog niet zoveel doen, want ik ben maar een eerste jaartje. En het is vaak rustig op de vrijdag.
De meest legendarische verhalen zijn de dronkenmansavonturenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Omdat het een hoop lol oplevert onderling en die kater valt ook wel mee
Oh, euh. 1 dag in de week is ook wel erg weinig voor een stagequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaweeeel. Alleen ik ben er nu voor mijn 5e week ofzo (ik loop maar 1 dag in de week stage), maar ik kan nog niet zoveel doen, want ik ben maar een eerste jaartje. En het is vaak rustig op de vrijdag.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:36 schreef DjRex89 het volgende:
En er is natuurlijk een verschil tussen zat zijn en enigszins aangeschoten
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
De meest legendarische verhalen zijn de dronkenmansavonturen![]()
Vind het zelf ook heel lekker om lekker te drinken in het weekend, maar katers hebben niet meer zo eigenlijk. Kan me niet altijd inhouden
Gister was ik ook enigszins aangeschoten maar echt niet zat.. Ik denk dat ik maar een paar keer per jaar echt zat ben. Koninginnendag, oud en nieuw, carnaval en een 'festival' hier in t dorp.quote:
Wij hebben geen kerstboom.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ook de kerstboom optuigen?
Ja, mja, eerstejaars hè.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, euh. 1 dag in de week is ook wel erg weinig voor een stage![]()
En vrijdag is altijd rustig in ambtenarenland.
Dan nog moeten ze je mee laten kijken met dingen enzquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben geen kerstboom.
[..]
Ja, mja, eerstejaars hè.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef Puala het volgende:
Zo, weer ff bestandje opgezocht voor een gebruiker. 2 weken werk was bijna verloren gegaan, maar heb het ff kunnen terughalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat is stoerquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja oke, dan is het wel erg laat al met al.
Hoi.quote:
Maestroquote:
quote:
quote:
Spamslet Unitedquote:
Goeiemorgenquote:
quote:
uh?quote:
En hoef ik ook niet te zien denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Hehe... true
ps: heeft iemand die foto's al gezien?
pps: staan ze al online?
www.vkmag.nl Best mooie foto's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:05 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Hehe... true
ps: heeft iemand die foto's al gezien?
pps: staan ze al online?
Het was gewoon een stomme rotopmerking van Theo...wat een faalhaas is hij zeg.quote:
Ja, gelukkig niet eigenwijs geworden ofzo.quote:
Ah dat, dat kijk ik nooit.quote:
Dat dus ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het was gewoon een stomme rotopmerking van Theo...wat een faalhaas is hij zeg.
"Kijk mij, ik kan een dame beledigen omdat ik vind dat ze te oud is om in Playboy te staan"
Laat die gast zich lekker bemoeien met z'n eigen zaken, ze mag toch zelf weten wat ze doet. Als hij ze niet wil zien dat kijkt ie toch lekker niet.
Ze nodigen die dude heus niet uit om tactisch te zijn en maar wat mee te lullen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het was gewoon een stomme rotopmerking van Theo...wat een faalhaas is hij zeg.
"Kijk mij, ik kan een dame beledigen omdat ik vind dat ze te oud is om in Playboy te staan"
Laat die gast zich lekker bemoeien met z'n eigen zaken, ze mag toch zelf weten wat ze doet. Als hij ze niet wil zien dat kijkt ie toch lekker niet.
Paay heeft geposeerd in de playboy en zat samen met Theo Maassen aan tafel bij DWDD.. en hij moest toen een opmerking maken over seks met een lijk ofzo.quote:
Nee schat, dat snappen wij ook wel. Alleen er zijn wel grenzen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, ze nodigen die dude heus niet uit om tactisch te zijn en maar wat mee te lullen.
Nicequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Paay heeft geposeerd in de playboy en zat samen met Theo Maassen aan tafel bij DWDD.. en hij moest toen een opmerking maken over seks met een lijk ofzo.
Ach komop, het is een cabaretier, dan kan je hier en daar wat ruige dingen verwachten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee schat, dat snappen wij ook wel. Alleen er zijn wel grenzen?
Als jij nu uberhaubt eerst het stukje kijkt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach komop, het is een cabaretier, dan kan je hier en daar wat ruige dingen verwachten.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach komop, het is een cabaretier, dan kan je hier en daar wat ruige dingen verwachten.
Het kwam er gewoon echt lullig uit. En ik kan best harde grappen hebben hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een betere discussie? Je bedoelt dat ie een grotere bek heeft.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:19 schreef Zephyroz het volgende:
Ik vind dat hij wel een goed punt had. Hij ging misschien iets te ver, maar hij voerde een betere discussie dan Paay.
Ik had even een gesprek!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan nog moeten ze je mee laten kijken met dingen enz
Het gaat niet alleen om die grap, het gaat om zijn standpunt. Hij moet d'r gewoon laten doen wat ze wil en niet zo zeuren, het is niet zijn leven en het schaadt verder ook niemand.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Relativeren man, zou je eens moeten leren.
Okequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had even een gesprek!
Maar ik mag wel meekijken met dingen ja! Maar er is gewoon niet zo heel veel te doen op de vrijdag, weinig gesprekken meestal en de rest is administratie.
Een jaar lang, dus ik mag wel andere dingen gaan doen, gok ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
OkeMaar administratie moet je ook leren. Is vaak ontzettend belangrijk. En het voeren van gesprekken is waarschijnlijk ook vertrouwelijk of iets? Of dat niet? En hoe lang moet je nog stage lopen?
Dit schaad toch ook niemand. Iedereen die er over valt moet zich niet zo aanstellen. Hij had het puur persoonlijk tegen Paay, niet tegen de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om die grap, het gaat om zijn standpunt. Hij moet d'r gewoon laten doen wat ze wil en niet zo zeuren, het is niet zijn leven en het schaadt verder ook niemand.
Oh, dan komt de rest nog welquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Een jaar lang, dus ik mag wel andere dingen gaan doen, gok ik.
Maar ik denk dat ze me nu vooral eerst willen laten wennen. Ik mag hoogstwaarschijnlijk later in het jaar ook zelf gesprekken gaan voeren met cliënten en de administratie invoeren, alleen nu is het even nog allemaal "globaal" zeg maar. En ik moet een project opzetten in het tweede gedeelte van mijn stage.
Maar ik heb ook niet echt stage opdrachten gekregen van school, dat vind ik ook best lastig.
Misschien worden er wel meer vrouwen onzeker door zijn opmerking, door zulke opmerkingen en de mode-industrie worden vrouwen alleen maar onzeker.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit schaad toch ook niemand. Iedereen die er over valt moet zich niet zo aanstellen. Hij had het puur persoonlijk tegen Paay, niet tegen de rest van Nederland.
En als 60 jarige vrouw te poseren... dan kan je een en ander commentaar van verwachten. En ik denk niet dat Paay er ook maar een minuut van wakker ligt.
HBOOOO!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dan komt de rest nog wel![]()
Wat voor school doe je? MBO, HBO?
Hey, maar je bent wel superdik als je like 1 kilo te veel weegt hè!!! ALs je maar één klein vetje ziet ben je een moddervet varken!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien worden er wel meer vrouwen onzeker door zijn opmerking, door zulke opmerkingen en de mode-industrie worden vrouwen alleen maar onzeker.
School = dramaquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik dacht dat enkel MBO drama was
Alles is drama. Zo ook uni.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik dacht dat enkel MBO drama was
Ja echt vies, vrouwen met een BMI boven de 20quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey, maar je bent wel superdik als je like 1 kilo te veel weegt hè!!! ALs je maar één klein vetje ziet ben je een moddervet varken!!!
Zelf verzinnen i.c.m. werkgeverquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:31 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar ik heb ook niet echt stage opdrachten gekregen van school, dat vind ik ook best lastig.
quote:
Oh, dat weet ik dan weer niet. Zal ik ook nooit te weten komen btw. HBO is wel de limit.quote:
Dan moeten [die] vrouwen ook leren relativeren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Misschien worden er wel meer vrouwen onzeker door zijn opmerking, door zulke opmerkingen en de mode-industrie worden vrouwen alleen maar onzeker.
Nee, ik bedoel dat hij betere argumenten gebruikt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een betere discussie? Je bedoelt dat ie een grotere bek heeft.
Mannen zijn heel anders ingesteld. Vrouwen kunnen het vast wel relativeren maar onderbewust lukt dat ze ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moeten [die] vrouwen ook leren relativeren.
Als ik reclames/billboards zie, dan weet ik toch ook wel dat er maar een paar procent van de mannen in de wereld rondloopt met een strak wasbrodje en een Brad Pitt hoofd.
Klinkt wat raar, maar dat vind ik hun probleem. Je moet je niet druk maken over wat een ander van je denkt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mannen zijn heel anders ingesteld. Vrouwen kunnen het vast wel relativeren maar onderbewust lukt dat ze ook weer niet.
Een probleem dat eenvoudig opgelost kan worden. Ik kijk liever naar een normale vrouw op een billboard dan naar zo'n dun modelletje. En volgens mij denkt het grootste gedeelte van de mannen zo maar durven ze er niet allemaal voor uit te komen (groepsdruk enzo, mannenonzekerheid).quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt wat raar, maar dat vind ik hun probleem. Je moet je niet druk maken over wat een ander van je denkt.
Ik ook. Vind die dunne modellen niks.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Een probleem dat eenvoudig opgelost kan worden. Ik kijk liever naar een normale vrouw op een billboard dan naar zo'n dun modelletje. En volgens mij denkt het grootste gedeelte van de mannen zo maar durven ze er niet allemaal voor uit te komen (groepsdruk enzo, mannenonzekerheid).
Ja, moeten we ook, maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb wel een stagewerkplan opgesteld op school, emt e competenties erin over wat ik wil gaan verbeteren. Maar contact leggen etc. met cliënten kan je niet op een heel andere manier doen dan gesprekken voeren en dat doe ik al.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zelf verzinnen i.c.m. werkgeverAl is dat als eerstejaars misschien wel erg lastig nog.
Daarbij is elk bedrijf verschillend en kunnen scholen dus onmogelijk voor iedere student iets verzinnen.
Misschien even competenties van je opleiding erbij pakken, kun je vast iets leuks verzinnen![]()
* Heroinjunk zit dik boven de 20.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja echt vies, vrouwen met een BMI boven de 20![]()
![]()
Kun je dat dan ook even aanleren aan mensen die hun hele basisschooltijd zijn gepest?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt wat raar, maar dat vind ik hun probleem. Je moet je niet druk maken over wat een ander van je denkt.
Word je daar nou niet dik van?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
Tafel dekken, de frituur staat weer aan
Hier halen we friet vandaagquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
Tafel dekken, de frituur staat weer aan
Dat ben ik. En een groot deel van het middelbaar onderwijs.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Kun je dat dan ook even aanleren aan mensen die hun hele basisschooltijd zijn gepest?
Patatquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hier halen we friet vandaag![]()
je hebt trouwens nog niks gezegd
Ik dus ook, maar mannen zijn daar toch heel anders in.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ben ik. En een groot deel van het middelbaar onderwijs.
Ik zou het van mezelf niet eens wetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
* Heroinjunk zit dik boven de 20.
Moet zo zijn. Eerst was het wel vervelend, maar op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en glijd het gewoon van je af.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar mannen zijn daar toch heel anders in.
Mannen zijn daar idd anders in. Alleen is het ook per vrouw verschillend denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar mannen zijn daar toch heel anders in.
Ik zit rond de 28 ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het van mezelf niet eens wetenmaar hoe veel zit je er boven?
Daar kan je alleen zelf wat aan veranderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zit rond de 28 ofzo.
Het is niet heel veel, maar voor mij is het echt huuuuuuuge.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het van mezelf niet eens wetenmaar hoe veel zit je er boven?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar kan je alleen zelf wat aan veranderen![]()
Ik ben terug gegaan van 25 naar 21 komma nogwat.
I know, ben ik ook mee bezig. Alleen beweging heb ik bijna geen tijd voor, met die leuke tijden waar ik op school moet zitten. Echt zo niet tof.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar kan je alleen zelf wat aan veranderen![]()
Ik ben terug gegaan van 25 naar 21 komma nogwat.
Fietsend naar school? Is bewegingquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
I know, ben ik ook mee bezig. Alleen beweging heb ik bijna geen tijd voor, met die leuke tijden waar ik op school moet zitten. Echt zo niet tof.
Het feit dat ze liegt is al -1.quote:
Haha, ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus dan moet ik de avond ervoor om 11 uur aanfietsen denk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Fietsend naar school? Is beweging![]()
En voor de rest gewoon opletten op je voeding. Opletten dat je 6 tot 8 keer per dag eet (afhankelijk van hoe lang je wakker bent) en dat het gewoon weinig calorieën bevat
Paula bakkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Fietsend naar school? Is beweging![]()
En voor de rest gewoon opletten op je voeding. Opletten dat je 6 tot 8 keer per dag eet (afhankelijk van hoe lang je wakker bent) en dat het gewoon weinig calorieën bevat
Edit: Oh, en opletten op de verhoudingen van je eten. Eiwit, vet en koolhydraten
Oh, ja dan is het wel wat lastig te fietsenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus dan moet ik de avond ervoor om 11 uur aanfietsen denk.
Maar ik fiets sowieso naar het station en ik loop me dood aan de trappen bij mij op school.
En slecht eet ik eigenlijk niet, snoep bijna nooit, eet bijna geen koekjes en drink ook geen frisdrank, alleen bij mij ligt het waarschijnlijk ook aan het te weinig eten.
Ik heb er heel veel moeite mee om 6 tot 8 keer op een dag te eten, dat probeer ik me nu ook echt aan te leren.
Dat ook. En dat mens zit me daar een partij eigenwijs en arrogant te wezen en Theo zet haar gewoon even met beide benen op de grond.quote:
Goed tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb me gewoon de laatste tijd erg in voeding verdieptsorry
Lekker rustig tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet dadelijk helemaal in mijn eentje eten.
Vond ik toen stoer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef jna het volgende:
Waarom heb je eigenlijk deze username gekozen heroinjunk?
HELDquote:
Autosport (als je het zo kan noemen).quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |