Niks zeggen en lekker open makenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Net eentje in ontvangst mogen nemen !
Voor mijn huisgenoot.
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk krijg ik er ook een![]()
Ik heb er alle totaal geen vertrouwen in
Ook stom, als het van die ¤30 per persoon per kerstpakket af moet hangen kan je beter meteen opdoeken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel werk , alleen door besparingen geen kerstpakket dit jaar
Ja, ik krijg wellicht ook nog een van Randstadquote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef TommyGun het volgende:
Ik krijg er 2 als 't goed isLang leve inhuur
is in ons geval een besparig van 950.000 door het aantal medewerkers.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook stom, als het van die ¤30 per persoon per kerstpakket af moet hangen kan je beter meteen opdoeken.
We hebben het over kerstpakketten , niet van die flauwe dingen als een Pluim of lookalike , dit zo goedkoop. Kerstpakket moet je fysiek in je handen hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Dj_unkie het volgende:
meestal een boekje met waardebonnen waaruit je 1 activiteit mag kiezen!
Er zit een mooi doosje omheen en er zit een dik boekje in en is bij ons meestal toch wel 40 tot 50 euro waardquote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We hebben het over kerstpakketten , niet van die flauwe dingen als een Pluim of lookalike , dit zo goedkoop. Kerstpakket moet je fysiek in je handen hebben
Mee eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Het mooiste vind ik nog altijd wel een kerstpakket met gewoon lekker eten erin, en desnoods dat blikje ragout met de eeuwige bakjes. Dat komt toch altijd wel op, die weggeefkado's elke keer kennen we nou wel. Gewoon wat eten, flesje wijn, mooi toch?
Ons kerstpakket, altijd lekker, gaat dit jaar naar... Kinderboerderij Het Geitje in Lelystad.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef fruityloop het volgende:
We konden kiezen, net als vorig jaar. Of het kerstpakket, of het geld ervan laten overmaken naar een goed doel. Ik ga wederom voor de eerste optie, zit altijd wel wat leuks in.
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ons kerstpakket, altijd lekker, gaat dit jaar naar... Kinderboerderij Het Geitje in Lelystad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |