Wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef Houniet het volgende:
Heb je al gezien L.N0 !!?1
Ey.quote:
Als jij dat sport vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:39 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Autosport (als je het zo kan noemen).
Leuk om te doen, leuk om te kijken (vooral DTM).
Verder weinig eigenlijk, ik heb thuis nog een (aardig duur) skateboard liggen, maar die heb ik al een tijd niet meer aangeraakt.
Had ik gisteren ook al (...).quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef L.no het volgende:
Wat?
De definitie van sport is sowieso al moeilijk te formuleren.quote:
Voor mij is het een trede van een ladder.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
De definitie van sport is sowieso al moeilijk te formuleren.
Vertel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
BMI
Daar klopt ook echt geen reet van
In mijn ogen is het een uitoefening van lichamelijke inspanning. Vandaar dus dat ik schaken ook geen sport vindquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
De definitie van sport is sowieso al moeilijk te formuleren.
Wat P. zegt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef DjRex89 het volgende:
BMI
Daar klopt ook echt geen reet van
Maar DTM kost onwijs veel lichamelijke inspanning hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:50 schreef Puala het volgende:
[..]
In mijn ogen is het een uitoefening van lichamelijke inspanning. Vandaar dus dat ik schaken ook geen sport vind
Ik zou iets van 86 mogen wegenquote:
Zie je het nou echt niet?quote:
Klopt waarschijnlijk wel. Al verwacht ik niet dat *user* (vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar DTM kost onwijs veel lichamelijke inspanning hoor. Zelfde geldt voor motorsport.
Tsja, er wordt ook niet gekeken naar de vetpercentages. Dus wat dat betreft is het gewoon bagger jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou iets van 86 mogen wegenIk haal de 80 nog niet eens en zou echt wel te dik zijn als ik 86 zou wegen..
Leuk tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |