er bloeit niet zoveel tussen jullie he?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef -Dirk- het volgende:
waarschijnlijk wel een langdradig en negatief liedje dan!
ja hoor het is echt een schattig ventjequote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef jna het volgende:
[..]
er bloeit niet zoveel tussen jullie he?
Hij komt naar je stad toequote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef The_Dean het volgende:
Jongens en meisjes, sletten en slettinnen! Kijk ‘m daar, kijk ‘m shinen, jullie weten wie het is!
Bij inholland?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Ook gelijk mijn kerstpakket gehaald
Wat zit erin?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ben ik weer. Ook gelijk mijn kerstpakket gehaald
Ja, ik mag graag naar Roosbeef luisteren.quote:
Kip 20 Willes, WiWaquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Jullie weten waar ik het over heb! De enige, de echte, boogie-boy, kip 20 jee en die en aa! Daar staat ie dan!
Ja, maar jij bent toch Willes WiWa niet?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch Willes WiWa niet?
Wel?quote:
Gast, denk even na...quote:
quote:
Same here, heb De Staat op Lowlands alleen niet gezien. Heb ze dan ook al 6x gezien en ga ze dit jaar nog twee keer zienquote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef Zephyroz het volgende:
Duurt lang... Nou heb ik al geen zin meer om die hyves te maken.
[..]
Ja, ik mag graag naar Roosbeef luisteren.
En nog liever naar De Staat. Ze waren vet op Lowlands.
Dat wat ik quotete? Nee hoor. Luister maar op www.despeeldoos.com en dan laatste nummer.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:59 schreef -Dirk- het volgende:
waarschijnlijk wel een langdradig en negatief liedje dan!
Nee, de TTquote:Op donderdag 10 december 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wat ik quotete? Nee hoor. Luister maar op www.despeeldoos.com en dan laatste nummer.
Lekkahquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gast, denk even na...
[..]
Uh, sinaasappelsap, pinda's, tomatensoep, soepstengels, kaas, krakelingen, nacho's en toast. Niet echt byzonder maar ben al lang blij dat ik wat krijg..
Heb je ze zondag live gezien?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Zephyroz het volgende:
Voor de geinterresseerden.
(heb ik dat goed geschreven?)
Vast wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:33 schreef Zephyroz het volgende:
Voor de geinterresseerden.
(heb ik dat goed geschreven?)
Nee, dat was maandagquote:
Oh haha :p Nee niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, dat was maandagZondag waren ze in Tivoli de Helling, vanavond in Oss, daarna treden ze niet meer op.
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef AMDB het volgende:
Ik heb het gehad, helemaal gehad. Ik ga om 8 uur naar bed vanavond.
Ik ook waardoor ik me versliep. Ik snap zelf ook niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Zephyroz het volgende:
Weltruste alvast.
Dacht ik gister ook. Uiteindelijk lag ik er om half 1 in.
Geen idee hoe het komt. Kent iemand dit?
Paar nachten kut geslapen en gister 3 uur buiten staan wachten, toen nog eens 2 uur binnen, en toen nog 3 uur naar een concert staan kijken, en nog naar huis gefietst en toen 5,5 uur slaap gehadquote:
Ik denk dat we gewoon een beetje vreemd zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook waardoor ik me versliep. Ik snap zelf ook niet.
Heerlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
Ik had vanochtend weer zo'n moment dat je wakker wordt en echt overweegt om je om te draaien en verder te slapen. Als ik vakantie heb ga ik zeker 1 keer expres de wekker zetten om 7 uur om hem uit te kunnen doen en weer verder te kunnen slapen. Dat gevoel dan
Oh, ja, sorryquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, ja, sorry
Volwassen boobies dan
Is het al vrijdag?quote:
Het duurt ff voordat het daarboven ook vrijdag is.quote:
Dus als jullie vrijdag om is heb ik het nog evenquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Het duurt ff voordat het daarboven ook vrijdag is.
Hier beneden krijgen we voorang.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus als jullie vrijdag om is heb ik het nog even
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Dan eindigt jouw weekend ook later.
Vergeet neit om koffie te drinken eh.quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:07 schreef DjRex89 het volgende:
Naar bedje!
Veel te lang in te kroeg gehangen
Over 5 uur zit ik in de auto en over 6 uur zit ik hier te zeiken dat ik moe ben enzo
Goedemorgen volk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Het duurt ff voordat het daarboven ook vrijdag is.
Hier beneden krijgen we voorRang.
Ik weet dat het met 2r-en zijn. Het was midden in de nacht. Sorry dat ik de perfectie mis en niet zo goed als jou ben.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedemorgen volk!
Kon niet in slaap vallen -> Brak zijn!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat het met 2r-en zijn is. Het was midden in de nacht. Sorry dat ik de perfectie mis en niet zo goed als jou ben.
Super slecht geslapen vannacht, dus beetje brakquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker bijgeslapen vannacht![]()
En met jou?
Goedemorgen dushiquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat het met 2r-en zijn. Het was midden in de nacht. Sorry dat ik de perfectie mis en niet zo goed als jou ben.
Yeah she's a golddigger.. Of een troll..quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:24 schreef AMDB het volgende:
Jezus, wat een vieze (sorry, maar dit moet gewoon ff) kankerhoer is dit:
Hoeveel krijg ik?
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Dikke lol in de trein vanochtend. Zat een donkere man in de trein, met z'n benen nogal ver uitgestrekt, toen kwam er een vrouw die altijd nogal commanderend tegen mensen zegt dat ze op moeten schuiven, ze trok zelfs z'n benen weg toen hij het niet onmiddelijk deed (hij lag half te slapen). Toen ging die gast de hele tijd commentaar geven op alles wat die vrouw deed![]()
Hij was volgens mij nogal psychotisch, zat ook hele tijd in zichzelf te mompelen.
Hola!quote:
Maar je hebt zo lekker vakantiequote:Op vrijdag 11 december 2009 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Super slecht geslapen vannacht, dus beetje brak
Same here...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Super slecht geslapen vannacht, dus beetje brak
Vanavond sporten & kamer opruimenquote:
Wil ik ookquote:
Ik heb heul geen vakantiequote:
Ik heb wel vakantie van mijn afstudeer maar dan ga ik lekker werken.. Kan de centen goed gebruiken..quote:
En de toevoeging van deze opmerking is .. ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb wel vakantie van mijn afstudeer maar dan ga ik lekker werken.. Kan de centen goed gebruiken..
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb wel vakantie van mijn afstudeer maar dan ga ik lekker werken.. Kan de centen goed gebruiken..
Moet je huur afdragen aan je ouders?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, nou, voor zover ik het snap is dat bootje gewoon even verteld dat hij ook geen vakantie heeft...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
En de toevoeging van deze opmerking is .. ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:09 schreef Puala het volgende:
[..]
En de toevoeging van deze opmerking is .. ?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, nou, voor zover ik het snap is dat bootje gewoon even verteld dat hij ook geen vakantie heeft...
Nee, maar ik heb het idee dat er atm meer uitgegeven wordt dan dat er binnenkomt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Moet je huur afdragen aan je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |