quote:Hier verder zonder nesteldrang!
He van misslittlequote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi...
Ow en van deze worden er 2 voor mij en mijn Harry gemaakt
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
He van misslittleDaar heb ik een boxkleed gekocht!! Mooie dingen maakt ze he!
Zou linksdraaiend melkzuur nu echt anders zijn of alleen Bio-dynamisch?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef simmu het volgende:
Lijnloos, hier werkt de biologische volle kwark van de boerderij heel goed (met rechtsdraaiend geblabla). en niet persen. wat je ook doet, niet persen! rustig afwachten als het komt, desnoods een uur op het kleinste kamertje (aambeien zijn idd echt niet tof)
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 10 december 2009 12:57 schreef pessie het volgende:
[..]
Zou linksdraaiend melkzuur nu echt anders zijn of alleen Bio-dynamisch?
Boerendochter, maar dit blijf ik onzinnig vinden (dat rechtsdraaiende, niet het vet tegen de darmklachten).
Ikzelf heb altijd darmklachten, en wanneer ik niet zwanger ben eet ik ontbijtkoek en drink ik een kop koffie om 10 uur s'ochtends (helpt echt, mits je het elke dag doet). Nu ik zwanger ben kan ik geen ontbijtkoek meer zien en ook koffie is ranzig.
Juist! Ik had gisteren ook opeens zin in frikandellen. Mn man heeft spontaan de friteusse weer klaargemaaktquote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef simmu het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee![]()
hier helpt het spul (en ik vind het niet eens lekker, ik had het gister toevallig gekocht om ons wat te verwennen) en prompt vanochtend geen enkel darmprobleem terwijl ik er anders altijd moeite mee heb. en tis rechtsdraaiende he, geen linksdraaiendemaar goed; wellicht komt het gewoon van het vet, frikandellen met mayo 's avonds werken bij mij ook prima
als het maar werkt he
Ja! Dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 12:59 schreef pessie het volgende:
Poppejans meld zich niet meerDat kan alleen maar goed zijn toch???
Ja, ik sluit me er ook bij aan, dat geslijm en gedoe zal vast wel doorgezet hebben!quote:
ja inderdaad dat is ons geboortekaartje...quote:Op donderdag 10 december 2009 14:31 schreef amaranta het volgende:
Is dat het geboortekaartje wat er achter hangt BJ?
Nou, bij mij stond ze mooi wel op de stoep.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:26 schreef WupWup het volgende:
Poppejans spannend!
Ik ben vanochtend gebeld door een Felicitas-dame! Ze komen dus idd niet meer langs, maar ze bellen je wel op na de bevalling met allerlei 'prachtige' aanbiedingen... Dan weten jullie dat ook alvast
omg dat meen je nietquote:Op donderdag 10 december 2009 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, bij mij stond ze mooi wel op de stoep.
Zonder dat het ooit aangevraagd was 'ja, gek, ik heb hier ook alleen een adres en geen naam enzo, ook geen geboortedatum, alleen 'baby geboren september'.
Ehm nee... dat zal ook wel niet als je gewoon door de straat gereden bent en op die manier gezien hebt dat er een kindje geboren is. Dan zit je er naast he?![]()
Sorry, ik heb er echt zo'n ongelofelijke hekel aan.
BJ, ze is prachtig!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:38 schreef Moonah het volgende:
Van harte Poppejans, Poppeman en Poppetante!
Wat knusquote:Op donderdag 10 december 2009 19:39 schreef simmu het volgende:
hier de beloofde foto's
samen (de gyn riep al 5 weken terug "dit zal de laatste foto samen zijn voorlopig", maar niet dus. ze liggen gezellig met de hoofdjes bij elkaar)
[ afbeelding ]
en kindje a:
[ afbeelding ]
en kindje b:
[ afbeelding ]
Spannend. En, willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:51 schreef becky27 het volgende:
Hiep hiep hoeraaa voor Poppejantje!! Gefeliciteerd Poppejans, man en tante met jullie zoon.
Simmu, mooie echo hoor!
Ik ben al op de helft, morgen 20 weken echo. Time flies zeg.
ik zou haast willen beweren dat de foto die gepost is inderdaad thuis is genomenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaaaaaaah het 2e decemberkindje is er!!!!
wat mooi Poppejans! van harte gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
ben ook errrrrrg nieuwsgierig naar de naam...![]()
![]()
zijn jullie lekker thuis?
Ja, via het onderzoek waar ik aan heb meegewerkt wordt het waarschijnlijk een jongen. Maar een meisje is net zo leuk hoor. Ben meer benieuwd hoe het met onze mini gaat, of ie gezond is, op de goede lengte en het goede gewicht zit en zo.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Spannend. En, willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?
Morgen dan! hequote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Groofsken het volgende:
En precies zoals vorige keer bij mij inderdaad. Geeft me hoop weer voor vannacht en morgen
.
En hopen dat hij terugzwaaitquote:Op donderdag 10 december 2009 20:11 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ja, via het onderzoek waar ik aan heb meegewerkt wordt het waarschijnlijk een jongen. Maar een meisje is net zo leuk hoor. Ben meer benieuwd hoe het met onze mini gaat, of ie gezond is, op de goede lengte en het goede gewicht zit en zo.
Maar heb er wel zin in, weer even naar onze mini zwaaien!
Als ik Poppejans volg welquote:
+ 15 ivm brabants kwartiertje, is 6.31quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik Poppejans volg wel. Als ik mezelf volg begint het vanavond om 22.30uur en is ie er morgenvroeg om 6uur16
.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:28 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik Poppejans volg wel. Als ik mezelf volg begint het vanavond om 22.30uur en is ie er morgenvroeg om 6uur16
.
je weet toch wel dat een bevalling minimaal 10 uur ontsluitin + 2 uur persen = 12 uur (bij een eerste)??quote:
Klopt, dat duurt laaaaaaaaang, misschien nog een pretecho met 26 weken. Geduld is een schoone zaak!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
En hopen dat hij terugzwaait
En dan nog eens 20 weken zonder echo door zien te komen
Gedeeld door twee, omdat het de tweede is, is 2.30uurquote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
+ 15 ivm brabants kwartiertje, is 6.31
- 1 uur omdat je zo lief bent!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:35 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gedeeld door twee, omdat het de tweede is, is 2.30uur
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
- 1 uur omdat je zo lief bent!
Turboturbo!
Ik sluit me hier volledig bij aan! (hihi, volledig ontsluiting...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef Poppedein het volgende:
Go Groofsken!!
Go Groofsken!!
Go Groosken!!
uhhhhh ja dat dacht ik ook...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
je weet toch wel dat een bevalling minimaal 10 uur ontsluitin + 2 uur persen = 12 uur (bij een eerste)??
tuurlijk kan het ook andersquote:Op donderdag 10 december 2009 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhhhh ja dat dacht ik ook...![]()
ik heb het record denk ik...
1 uur en 48 minuten....![]()
![]()
het kan dus wel
Oehhhhh dan heb je alleen nog maar meer Jompels nodig!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:02 schreef Groofsken het volgende:
Poppedein en Lijnloos, haha![]()
.
Ik verwacht zelf eigenlijk nog niks toch geloof ik.
Nee, dat is waar, maar ze gaan van een dag of 5 uit (maar korter of langer kan ook; ligt eraan hoe het loopt).quote:Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef Smikke het volgende:
Lily, ik weet niet of het al eerder geschreven is, want ik lever een serieus gevecht met mijn internetaansluiting du moment, maar het is niet gezegd dat je de hele kerst in het ZH moet blijven. De tijden dat er alleen tijdens kantoortijden ontslagen werd ligt ver achter ons. Als alles goed gaat kun je ook op 1e kerstdag naar huis. En hoe fijn zou dat zijn?!
Woei!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Groofsken het volgende:
Slijmprop verloren - check
Weeën - check![]()
Vanaf 21.30 - mild - check
Vanaf 23.00uur - pittiger - check
Het is begonnen![]()
![]()
![]()
![]()
26 minuten?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poppejantje is er!! Hoera!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met het kleine ventje!
Groofsken aan de bak! Succes!![]()
Vlindur aan de rommel, ook al zo spannend! Succes ook!![]()
BJ, het record bevallen heb je niet ben ik bangsorry...26 min *check
nee, nu niet (godzijdank) en kijkt naar bijna lege strip renniesquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:33 schreef renzell het volgende:
Hi hi, dat hoop ik nu uit te vinden Lily.Maar vooralsnog geen antwoord....
![]()
Hoe is het met jou? Weer last van f*cking maagzuur?
hihi, ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 11 december 2009 02:41 schreef renzell het volgende:
God zeg, nou!En dan moet de hele heisa met nachtvoedingen enzo gewoon nog beginnen...
![]()
Ik heb nog geslapen jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 05:37 schreef Lijnloos het volgende:
Lily, hoop dat je nu weer lekker ligt te slapen... Hier weer uurtje wakker om niks, zelfs manlief is relatief stil. Och, zo nog maar een poging doen.
jaaaaa hij komt eraan!! Of hij is er alquote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Groofsken het volgende:
Weeën - check![]()
Het is begonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend!! Hoop dat je al een baby in de armen hebt inmiddelsquote:Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Groofsken het volgende:
Weeën - check![]()
Het is begonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ha ha, hier ben ik al, hier ben ik al. Heb haar vannacht nog wel 'gesproken' (per sms dan), maar het was weer wat afgezakt, helaas.quote:
Eerde kan niet hoor! Je hebt nou gezegd de 15e en daar heb ik me helemaal op ingesteld!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Vlindur het volgende:
*rommel*
Tijdens de zwangerschapscursus waar de mannen ook bij waren ineens pijnlijke en harde buiken om de zoveel minuten, dus wij zijn halverwege naar het ziekenhuis gegaan.![]()
Aan de CTG gelegen er is idd activiteit. Te weinig en te onregelmatig om te blijven dus we zijn weer thuis. Ik heb ook nog maar amper ontsluiting. Dus Meneer blijft vast nog wel even zitten. Maar het was wel schrikken! Nu dus lekker op het bankje en ik hoop dat we kunnen slapen vannacht![]()
Morgen moesten we sowieso op controle, dus ben nu erg benieuwd of we de 15e nog wel halen
Fijne avond voor jullie!
hehe, ik heb best redelijk geslapen verderquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:20 schreef Asyniur het volgende:
lily, je moet 's nachts wel slapen hoor!
Owh ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:29 schreef lily het volgende:
spannend weer hier!
CP; Vlindur krijgt geen keizersnede volgens mij hoor? Ze wordt toch ingeleid de 15de?
Maandag en dinsdag had ik ze ook; vreselijk veel harde en pijnlijke buiken. Had ik nog nooit eerder gehad in een zwangerschap.
Maar sinds woensdag heb ik ze niet meer gevoeld.
edit: na op invoeren geklikt te hebben krijg ik een harde buik![]()
ach, het gaat wel weer..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe voel jij je? Ik heb zo met je te doen met die stomme gynaecoloog
We kunnen anders allemaal beginnen stampvoetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:03 schreef lily het volgende:
Ik wil weten hoe Poppejantje heet
Ik wil weten hoe de vliegeraar van Groof heetquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef Bucko het volgende:
Goedemorgen
Tis zo ver! Uur geleden begonnen met verliezen vruchtwater en mijn onderbuik gaat steeds meer pijn doen. Dus bij deze...![]()
grt
Wij blijven gewoon trouw aan onze data!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:46 schreef amaranta het volgende:
K blijf dalijk alleen achtr met lijnloos in december
bijzondere theorie heb je daar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zat gisteren al te denken dat alle kereltjes gewoon deze dagen worden geboren (vorige week BJ's meisje) en dat alle meisjes dan daarna worden geboren... Dus Sjors is ook gewoon een meisjesaap en Meimeltje krijgt een jongen, dus die gaat ook nog dit weekend bevallen... dan klopt het weer...![]()
waar kan ik tekenen voor eind volgende week?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zat gisteren al te denken dat alle kereltjes gewoon deze dagen worden geboren (vorige week BJ's meisje) en dat alle meisjes dan daarna worden geboren... Dus Sjors is ook gewoon een meisjesaap en Meimeltje krijgt een jongen, dus die gaat ook nog dit weekend bevallen... dan klopt het weer...![]()
maar jij bevalt OPZEKERS nog voor mij!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:57 schreef Meimeltje het volgende:
Amaranta ik ben er ook nog hoor haha. Begin me ook al een btje eenzaam te voelen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Spannend, he?
Al die baby'tjes die er al zijn, bijna zijn of misschien nog maar heel kort op zich laten wachten...
Hm.. Weet je dat zeker? Hoe heet et?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:56 schreef amaranta het volgende:
groof is al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang en breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ze is gaan proberen te slapen, bleven de weeën onregelmatig komen, maar ze waren wél venijnig. Uiteindelijk dus toch maar de vlos gebeld. En jawel.... 6 centimeter!![]()
Toen meteen naar het ziekenhuis, waar de hel van de laatste paar uren begon.![]()
Maar, hij is er! En hij ligt nu heerlijk te drinken bij zijn moesje.![]()
Groofsken is trots en zielsgelukkig met haar kleine vliegeniertje!
Oh, hij heeft pikzwarte haartjes trouwens, een hele bos...![]()
Groofs, lieverd, je hebt het geweldig gedaan!
![]()
Poppejans; gefeliciteerd met je zoon!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:20 schreef Poppedein het volgende:
dat wordt een voorbestemde match met Willow!Wolf & Willow
Heb je geen HELPP dan? Klinkt maar eng iig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Poppejans wat een leuke naam heeft jullie zoon! Nogmaals van harte en fijn dat jullie ondanks een kort bezoekje aan het ziekenhuis na de bevalling toch al weer naar huis mochten. Geniet van de kraamtijd.![]()
Groof, jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en broertje van de kleine grote meid![]()
Hier nog even over mijn ziekenhuisbezoek. Ik had de nacht van woensdag op donderdag buikpijn die voelde als prikkeldraad en die bleef tot gisteren 12 uur in de middag. Daarna zakte het af en later op de avond begon het weer. Dat in combinatie met flitsen zien, over vermoeid zijn, hoofdpijn, misselijk was het voor de verloskundige toch een fijner gevoel als ik me even na liet kijken in het ziekenhuis. Urine, bloed, bloeddruk, ijzergehalte en ctg waren allemaal prima in orde. Toch kon de verloskundige die flitsen niet plaatsen in combi met het oververmoeide (letterlijk gat in de dag slapen dat ik sinds een week heb) en wou ze me vandaag weer op de poli zien. Weer aan de ctg gelegen vanmorgen en die was goed, bloeddruk was goed dus ik mocht weer naar huis. Nu moet ik dinsdag gewoon een extra keer gezien worden door mijn verloskundige en heb ik in de ochtend een afspraak bij de oogarts, kijken of die mijn lichtflitsen kan verklaren.
groof is al bevallenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Vicky het volgende:
Whaaaa wat isset spannend hier!!
Ik gooi er een zooitje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegenaan!!
Bucko en Groof zettem op!!
Ennuhh Vlindur, ga je gewoon eerder.. wel stoer!!
ik was nog niet bijgelezenquote:
nee, waren ze wel bang voor maar echte alle lab uitslagen waren meer dan prima. Ctg was ook goed, kind was levendig dus behalve dat het voor mij niet echt ideaal en prettig is maken zij zich niet druk. Zodra ik het erger vind worden is het devies weer aan de bel trekken maar that's all for now.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je geen HELPP dan? Klinkt maar eng iig!![]()
Ik heb er ook nooit eerder van gehoord maar omdat de gyneacoloog de lichtflitsen niet kan verklaren dacht ze dat het verstandig was om het na te laten kijken bij een oogarts en die zei over de telefoon dat het misschien wel iets te maken kan hebben met de hoofdpijn die ik met vlagen heb. Het is alleen wel apart idd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef Sidn3y het volgende:
Oh en Faja, naar de oogarts gestuurd worden in je zwangerschap heb ik nog niet eerder van gehoordHoop dat alles goed is maar vooral goed blijft gaan!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef renzell het volgende:
Inderdaad, Groof is al lang en breed klaar!![]()
Om 6 uur vanochtend is ze bevallen van een kerngezonde zoon!![]()
![]()
Hij heetWoeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeee nog een baby! Gefeliciteerd Groof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ze is gaan proberen te slapen, bleven de weeën onregelmatig komen, maar ze waren wél venijnig. Uiteindelijk dus toch maar de vlos gebeld. En jawel.... 6 centimeter!![]()
Toen meteen naar het ziekenhuis, waar de hel van de laatste paar uren begon.![]()
Maar, hij is er! En hij ligt nu heerlijk te drinken bij zijn moesje.![]()
Groofsken is trots en zielsgelukkig met haar kleine vliegeniertje!
Oh, hij heeft pikzwarte haartjes trouwens, een hele bos...![]()
Groofs, lieverd, je hebt het geweldig gedaan!
![]()
Poppejans; gefeliciteerd met je zoon!!!![]()
![]()
![]()
Ach... BJ ik duim heel hard dat je kleine ukkepuk snel met je mee naar huis mag. Sterkte, nog even volhouden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaah weer een vers decemberbeebje!!! gefeliciteerd met jullie zoon Groofsken! wat goed!
en ook ff![]()
![]()
voor Poppejans die haar mooie Wolf mee heeft naar huis... wat heeeeerlijk lijkt me dat!
*wil Evie ook graag mee naar huis nemen, maar moet nog ff geduld opbrengen*
Evie heeft gisteren wel 4 keer iets gedronken aan de borst, 2 x 10 ml en 1 x 15 ml. Het is nog niet zo veel; maar ze begrijpt gelukkig de techniek wat beter. Ook haar bloedwaarden zijn op het moment goed.
Dus ik hoop dat ze de komende dagen elke dag wat vooruit gaat met drinken. Ik kan zelf tot maandag hier opgenomen blijven. Ben heel benieuwd hoe mijn kleine meid dan drinkt...
duimen jullie voor dr???
en o ja, ze had zelf even dr sonde verwijderd vanmorgen...
die moet er dus straks nog even weer in... niet zo leuk..
maar wel mooi voor de foto:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Prachtige fotoquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Poppejans het volgende:
Hallo, daar ben ik zelf! Nog niet bijgelezen maar dat doe ik komende dagen nog wel op mn gemakje
Gisterochtend om 4.45 begon de bevalling door heel veel slijmverlies, gevolgd door meteen heel heftige weeen. VK kwam voor het eerst kijken rond 7.30 en zat toen op 5 cm. UREN op de wc gehangen weeen wegpuffen.
Laatste stuk persweeen duurden 2 uur, vond ik zeer heftig en was zo moe op het laatst... ode aan de baarkruk waarop ik bevallen ben!!!
Om 16.44 is Wolf geboren, een gezonde zoon van 3690 gram. (Heerlijk dat allerlaatste stuk waarbij ik voerlde dat hij er letterlijk uitfloepte)
Helaas moesten we alsnog allebei naar ziekenhuis, ik ben ingescheurd in een ader aan de onderkant en ben uiteindelijk onder narcose gehecht, en Wolf had in het vruchtwater gepoept.
We zijn net thuis gekomen, heerlijk in eigen omgeving. Het is echt een lekker mannetje, kijkt heel veel wijs om zich heen en heeft tot nu toe heel veel geslapen.Ben ZO verliefd! Het eerste wat ik dacht vanmorgen in het ziekenhuis was dat ik hem nog mee mocht nemen ook[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |