Hallo, daar ben ik zelf! Nog niet bijgelezen maar dat doe ik komende dagen nog wel op mn gemakje
Gisterochtend om 4.45 begon de bevalling door heel veel slijmverlies, gevolgd door meteen heel heftige weeen. VK kwam voor het eerst kijken rond 7.30 en zat toen op 5 cm. UREN op de wc gehangen weeen wegpuffen.
Laatste stuk persweeen duurden 2 uur, vond ik zeer heftig en was zo moe op het laatst... ode aan de baarkruk waarop ik bevallen ben!!!
Om 16.44 is Wolf geboren, een gezonde zoon van 3690 gram. (Heerlijk dat allerlaatste stuk waarbij ik voerlde dat hij er letterlijk uitfloepte)
Helaas moesten we alsnog allebei naar ziekenhuis, ik ben ingescheurd in een ader aan de onderkant en ben uiteindelijk onder narcose gehecht, en Wolf had in het vruchtwater gepoept.
We zijn net thuis gekomen, heerlijk in eigen omgeving. Het is echt een lekker mannetje, kijkt heel veel wijs om zich heen en heeft tot nu toe heel veel geslapen.Ben ZO verliefd! Het eerste wat ik dacht vanmorgen in het ziekenhuis was dat ik hem nog mee mocht nemen ook
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”