bijzondere theorie heb je daar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zat gisteren al te denken dat alle kereltjes gewoon deze dagen worden geboren (vorige week BJ's meisje) en dat alle meisjes dan daarna worden geboren... Dus Sjors is ook gewoon een meisjesaap en Meimeltje krijgt een jongen, dus die gaat ook nog dit weekend bevallen... dan klopt het weer...![]()
waar kan ik tekenen voor eind volgende week?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:58 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zat gisteren al te denken dat alle kereltjes gewoon deze dagen worden geboren (vorige week BJ's meisje) en dat alle meisjes dan daarna worden geboren... Dus Sjors is ook gewoon een meisjesaap en Meimeltje krijgt een jongen, dus die gaat ook nog dit weekend bevallen... dan klopt het weer...![]()
maar jij bevalt OPZEKERS nog voor mij!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:57 schreef Meimeltje het volgende:
Amaranta ik ben er ook nog hoor haha. Begin me ook al een btje eenzaam te voelen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:44 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Spannend, he?
Al die baby'tjes die er al zijn, bijna zijn of misschien nog maar heel kort op zich laten wachten...
Hm.. Weet je dat zeker? Hoe heet et?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:56 schreef amaranta het volgende:
groof is al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang en breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ze is gaan proberen te slapen, bleven de weeën onregelmatig komen, maar ze waren wél venijnig. Uiteindelijk dus toch maar de vlos gebeld. En jawel.... 6 centimeter!![]()
Toen meteen naar het ziekenhuis, waar de hel van de laatste paar uren begon.![]()
Maar, hij is er! En hij ligt nu heerlijk te drinken bij zijn moesje.![]()
Groofsken is trots en zielsgelukkig met haar kleine vliegeniertje!
Oh, hij heeft pikzwarte haartjes trouwens, een hele bos...![]()
Groofs, lieverd, je hebt het geweldig gedaan!
![]()
Poppejans; gefeliciteerd met je zoon!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:20 schreef Poppedein het volgende:
dat wordt een voorbestemde match met Willow!Wolf & Willow
Heb je geen HELPP dan? Klinkt maar eng iig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
Poppejans wat een leuke naam heeft jullie zoon! Nogmaals van harte en fijn dat jullie ondanks een kort bezoekje aan het ziekenhuis na de bevalling toch al weer naar huis mochten. Geniet van de kraamtijd.![]()
Groof, jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en broertje van de kleine grote meid![]()
Hier nog even over mijn ziekenhuisbezoek. Ik had de nacht van woensdag op donderdag buikpijn die voelde als prikkeldraad en die bleef tot gisteren 12 uur in de middag. Daarna zakte het af en later op de avond begon het weer. Dat in combinatie met flitsen zien, over vermoeid zijn, hoofdpijn, misselijk was het voor de verloskundige toch een fijner gevoel als ik me even na liet kijken in het ziekenhuis. Urine, bloed, bloeddruk, ijzergehalte en ctg waren allemaal prima in orde. Toch kon de verloskundige die flitsen niet plaatsen in combi met het oververmoeide (letterlijk gat in de dag slapen dat ik sinds een week heb) en wou ze me vandaag weer op de poli zien. Weer aan de ctg gelegen vanmorgen en die was goed, bloeddruk was goed dus ik mocht weer naar huis. Nu moet ik dinsdag gewoon een extra keer gezien worden door mijn verloskundige en heb ik in de ochtend een afspraak bij de oogarts, kijken of die mijn lichtflitsen kan verklaren.
groof is al bevallenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:20 schreef Vicky het volgende:
Whaaaa wat isset spannend hier!!
Ik gooi er een zooitje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegenaan!!
Bucko en Groof zettem op!!
Ennuhh Vlindur, ga je gewoon eerder.. wel stoer!!
ik was nog niet bijgelezenquote:
nee, waren ze wel bang voor maar echte alle lab uitslagen waren meer dan prima. Ctg was ook goed, kind was levendig dus behalve dat het voor mij niet echt ideaal en prettig is maken zij zich niet druk. Zodra ik het erger vind worden is het devies weer aan de bel trekken maar that's all for now.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Heb je geen HELPP dan? Klinkt maar eng iig!![]()
Ik heb er ook nooit eerder van gehoord maar omdat de gyneacoloog de lichtflitsen niet kan verklaren dacht ze dat het verstandig was om het na te laten kijken bij een oogarts en die zei over de telefoon dat het misschien wel iets te maken kan hebben met de hoofdpijn die ik met vlagen heb. Het is alleen wel apart idd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:32 schreef Sidn3y het volgende:
Oh en Faja, naar de oogarts gestuurd worden in je zwangerschap heb ik nog niet eerder van gehoordHoop dat alles goed is maar vooral goed blijft gaan!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:15 schreef renzell het volgende:
Inderdaad, Groof is al lang en breed klaar!![]()
Om 6 uur vanochtend is ze bevallen van een kerngezonde zoon!![]()
![]()
Hij heetWoeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeee nog een baby! Gefeliciteerd Groof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ze is gaan proberen te slapen, bleven de weeën onregelmatig komen, maar ze waren wél venijnig. Uiteindelijk dus toch maar de vlos gebeld. En jawel.... 6 centimeter!![]()
Toen meteen naar het ziekenhuis, waar de hel van de laatste paar uren begon.![]()
Maar, hij is er! En hij ligt nu heerlijk te drinken bij zijn moesje.![]()
Groofsken is trots en zielsgelukkig met haar kleine vliegeniertje!
Oh, hij heeft pikzwarte haartjes trouwens, een hele bos...![]()
Groofs, lieverd, je hebt het geweldig gedaan!
![]()
Poppejans; gefeliciteerd met je zoon!!!![]()
![]()
![]()
Ach... BJ ik duim heel hard dat je kleine ukkepuk snel met je mee naar huis mag. Sterkte, nog even volhouden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaaaah weer een vers decemberbeebje!!! gefeliciteerd met jullie zoon Groofsken! wat goed!
en ook ff![]()
![]()
voor Poppejans die haar mooie Wolf mee heeft naar huis... wat heeeeerlijk lijkt me dat!
*wil Evie ook graag mee naar huis nemen, maar moet nog ff geduld opbrengen*
Evie heeft gisteren wel 4 keer iets gedronken aan de borst, 2 x 10 ml en 1 x 15 ml. Het is nog niet zo veel; maar ze begrijpt gelukkig de techniek wat beter. Ook haar bloedwaarden zijn op het moment goed.
Dus ik hoop dat ze de komende dagen elke dag wat vooruit gaat met drinken. Ik kan zelf tot maandag hier opgenomen blijven. Ben heel benieuwd hoe mijn kleine meid dan drinkt...
duimen jullie voor dr???
en o ja, ze had zelf even dr sonde verwijderd vanmorgen...
die moet er dus straks nog even weer in... niet zo leuk..
maar wel mooi voor de foto:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Prachtige fotoquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Poppejans het volgende:
Hallo, daar ben ik zelf! Nog niet bijgelezen maar dat doe ik komende dagen nog wel op mn gemakje
Gisterochtend om 4.45 begon de bevalling door heel veel slijmverlies, gevolgd door meteen heel heftige weeen. VK kwam voor het eerst kijken rond 7.30 en zat toen op 5 cm. UREN op de wc gehangen weeen wegpuffen.
Laatste stuk persweeen duurden 2 uur, vond ik zeer heftig en was zo moe op het laatst... ode aan de baarkruk waarop ik bevallen ben!!!
Om 16.44 is Wolf geboren, een gezonde zoon van 3690 gram. (Heerlijk dat allerlaatste stuk waarbij ik voerlde dat hij er letterlijk uitfloepte)
Helaas moesten we alsnog allebei naar ziekenhuis, ik ben ingescheurd in een ader aan de onderkant en ben uiteindelijk onder narcose gehecht, en Wolf had in het vruchtwater gepoept.
We zijn net thuis gekomen, heerlijk in eigen omgeving. Het is echt een lekker mannetje, kijkt heel veel wijs om zich heen en heeft tot nu toe heel veel geslapen.Ben ZO verliefd! Het eerste wat ik dacht vanmorgen in het ziekenhuis was dat ik hem nog mee mocht nemen ook[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |