Als <insert werktitel> het niet prettig vind kan ik in principe altijd naar het rustige straatje wandelen en daar even vertoeven. Sowieso staat hier al regelmatig dergelijke muziek op, dus daar zal de shock niet van zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
ben er zondag nog geweest!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ik nu bij Ramstein zou gaan staan zou ik snel weer weg zijnBeeb maakt echt wel duidelijk dat dat te hard is
Ik loop af en toe onze kerk al uit (goede band op het podium) omdat ik gaar geschopt word
Maar kwaad kan het niet geloof ik.
Ik hoorde mijn zusje een paar weken geleden iets roepen over dat ze 20 weken zwanger naar een F1 race geweest was en er werd iets gegrapt over het autisme wat het gevolg zou zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:58 schreef flugeltje het volgende:
Effe een vraagje met betrekking tot zwangerschap en concerten... Stel dat mijn <insert werktitel> nu netjes blijft plakken, kan ik dan gewoon naar Pinkpop? Ik zou dan 32 weken zijn. Ik sta nooit vooraan bij festivals en hou me redelijk rustig achteraf. Vraag mezelf alleen af hoe het zit met de harde muziek, zeker gezien Rammstein
Iemand die weet hoe het zit?
Vlindur, dat lijkt me zo fijn (maar ook gek) om te wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:23 schreef Vlindur het volgende:
Fijn dat het goed is Lijnloos!
En 3 meiden over tijd! Kom op zeg! Tijd voor verse baby's!![]()
Hier ook alles goed en wel.. Nog een week!
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch benquote:
nou zit ik zowat gewoon met je mee te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, succes met de stripactieIk hoop dat het lukt en dat het resultaat heeft.
Flugel, ik moet bijna(op de positieve manier, ze zouden er toch eens een andere smiley voor moeten maken) om jou hier een topic te zien openen en te weten dat je gewoon in het lijstje zou mogen. Wil je nog wat secondenlijm?
M'n vrijerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch ben![]()
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)
trouwen zit in de pijplijn. ik wil mijn eigen kroost als bruidskindjes
Ik denk dat als ik een geregistreerd partnerschap was aangegaan in plaats van getrouwd te zijn ik hem wel gewoon 'mijn man' had genoemd. Het ligt zo dicht tegen elkaar aan en daarnaast heb ik lak aan de conventiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
die heb ik jaren geprobeerd, maar dan denkt iedereen dat ik lesbisch ben![]()
en we zijn al 7 jaar verloofd, helaas levert het dus ook commentaar op als ik het heb over mijn verloofde (oh, ben je weer verloofd, wat is er gebeurd met de vorige?)
trouwen zit in de pijplijn. ik wil mijn eigen kroost als bruidskindjes
'Mijn geregisteerd partner die tevens de vader van mijn kinderen is en deze ook erkend heeft' bekt ook wel lekkerquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef Groofsken het volgende:
'Mijn vent, de papa van m'n kinderen' dan?
Nah, ik zou me daar ook niet druk over maken, mijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:35 schreef Groofsken het volgende:
In mijn oren hoeft man helemaal niet te betekenen dat je getrouwd bent.
M'n man, m'n vent, m'n kerel, m'n alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |