Poppejans gefeliciteerd

quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Groofsken het volgende:Slijmprop verloren - check
Weeën - check
Vanaf 21.30 - mild - check
Vanaf 23.00uur - pittiger - check
Het is begonnen
Spannend!! Hoop dat je al een baby in de armen hebt inmiddels

En Vlindur ook al gerommel!!
Hier rommelt het al drie weken (vooral in de avond en nachten), maar daar heb ik maar geen melding van gemaakt, inmiddels weet ik wel dat ik gerust een maand lang kan rommelen met weeën om de tien tot vijf minuten die overdag ineens weer voor een bepaalde periode ophouden enzo. Schijnt erger te worden hoe meer kinderen je hebt gehad.
@BJ wil je niet teleurstellen maar het record kan hoger

. Bij mijn eerste zat er iemand op zwangerschapsgym die van haar eerste beviel zonder weeën. Ze lag al in het ZH vanwege de bloeddruk en de gyn kwam 's ochtends routinematig controleren en zag haar buik zo raar golven. Bleek dat ze volledige ontsluiting had zonder dat ze het wist

Vlak daarna kreeg ze ook persdrang en een kwartier later lag haar baby op haar buik.
Maar dat neemt niet weg dat je een droombevalling hebt gehad, vooral het gedeelte: 'geen naweeën'. Ik heb zelf ook altijd wel snelle bevallingen (althans, de laatste drie kinderen), maar ongelooflijk veel naweeën