Precies. Elke levende pedofiel is er eentje teveel!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Beter ruimen ze zichzelf uit de weg dan een onschuldig kind.
De enige garantie daarop is een spuitje. Een prima middel om de maatschappij te beschermen tegen bewezen veroordeelde pedofielen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef Waldkorn het volgende:
Als ze iig maar niet meer vrijj komen
Je kunt het niet he, quotenquote:
Ik doe niet andersquote:
Ik gaf gewoon aan wat anderen schreven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Maar ik was dan ook niet degene die heul stellig onzin beweerde
Je stellige bewering over nuancering van Benno L's wandaden komt toch echt geheel voor jouw eigen rekening.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:37 schreef Halcon het volgende:
Ik gaf gewoon aan wat anderen schreven.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Elke levende pedofiel is er eentje teveel!
Het nuanceren van pedofilie in een context waarbij Benno Larue wordt aangehaald komt toch echt voor rekening van de desbetreffende poster.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Je stellige bewering over nuancering van Benno L's wandaden komt toch echt geheel voor jouw eigen rekening.
Men kiest er zelf voor om te bellen en om zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
![]()
Alsof de gemiddelde Benno L. gaat bellen naar de hulplijn.![]()
Trekt meer zulk soort types aan:
Chris: Hallo, met de pedo-zelfmoord-hulp-lijn.
Beller: Hallo. ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Chris: Ben je pedofiel?
Beller: Ik... nee... ik .... nouja ik heb nog nooit een kind iets aangedaan. Ik ben 18 en ik merk de laatste jaren dat ik meisjes van een paar jaar jonger leuk vind ofzo.... word ik helemaal depri van..
Chris: Dat is gevaarlijk. Je kunt beter dood.
Beller: Ja?
Chris: Ja. Ik ga je nu stap voor stap uitleggen waarom. Blijf aan de lijn.
Zoals ik eerder al zei, Halcon, jouw beeld is dat elke pedofiel automatisch een kind verkracht heeft en 40 jaar is. Je staat absoluut niet stil bij het feit dat deze gevoelens vaak op gang komen als ze zelf nog maar tiener (dus kind) zijn. Zeker in de huidige samenleving kun je daar als tiener, lijkt me, behoorlijk van schrikken en depri van worden. Doe daar nog een paar jaartjes bij en je hebt een depressieve 18 jarige die, zonder ooit een kind te hebben aangerand (en die dat ook nooit zou gaan doen) door Chris Holksens de dood wordt ingepraat.
Er is een verschil tussen een zwembadmonster en een tiener die dit voor het eerst ontdekt bij zichzelf.
Maar nee, alle levende pedo's preventief ruimen.
Triest zijn jullie eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men kiest er zelf voor om te bellen en om zelfmoord te plegen.
Helemaal niet. We moeten het beeld van de 22-jarige ICT-erts die via internet 13-jarige dames voor de webcam krijgen niet romantiserenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Triest zijn jullie eigenlijk.
Helemaal achter deze beweging staan omdat het "kinderen beschermt" terwijl ze ondertussen wel gewoon minderjarige verdachten met foto en adres online smijten als zijnde pedofiel en deprressieve tieners (ook kinderen) de dood in praten 'ter preventie'.
Eigenlijk geef je dus niet eens zo heel veel om kinderen, maar geeft het je gewoon een goed gevoel om op pedo's te kotsen.
Ik heb het over MINDERJARIGEN die van Hertum op haar site plaatste als zijnde pedofielquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helemaal niet. We moeten het beeld van de 22-jarige ICT-erts die via internet 13-jarige dames voor de webcam krijgen niet romantiseren
Het belang van het kind staat voorop en het is in het belang van elk kind dat dit soort viespeuken zoveel mogelijk uit de maatschappij verwijderd worden.
Deze mensen mogen vermeld worden, mits ze een ander kind hebben gedwongen tot seks of een veel jonger kind hebben misbruikt. Van een 14-jarige die het op vrijwillige basis doet met een andere 14-jarige kun je best wat vinden, maar dat is geen pedofilie natuurlijk. Over deze mensen gaat dit topic ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik heb het over MINDERJARIGEN die van Hertum op haar site plaatste als zijnde pedofiel
Op grond van de rechter bestaat die site nu niet meer geloof ik, maar dan krijg je dus dit soort zaken:
http://freestudents.blogs(...)-sadness-inside.html
[ afbeelding ]
Dit soort kids (hij was 14 toen hij seks had met iemand onder de 16) mogen van jou door Holskens de dood in gepraat worden.
Praat dus niet over het belang van het kind. De anti-pedo beweging van Holskens en van Hertum gaat daar inmiddels al lang aan voorbij.
Dat is het punt. Het is totaal geen pedofilie. Maar hij is in Amerika wel voor de rest van zijn leven gerigistreerd als child molester, en van Hertum zou daar ook geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van een 14-jarige die het op vrijwillige basis doet met een andere 14-jarige kun je best wat vinden, maar dat is geen pedofilie natuurlijk.
Wat deden die minderjarigen dan op de pedo-foto-adres site van van Hertum? Dit is de beweging die jij steunt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
pe·do·fi·lie de; v seksuele liefde ve volwassene voor kinderen
Ik weet niet wat hij precies heeft uitgespookt. Als hij bijvoorbeeld een 8-jarig meisje heeft lastiggevallen, dan kan hij best vermeld worden om toekomstige ellende te voorkomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is het punt. Het is totaal geen pedofilie. Maar hij is in Amerika wel voor de rest van zijn leven gerigistreerd als child molester, en van Hertum zou daar ook geen problemen mee hebben.
[..]
Wat deden die minderjarigen dan op de pedo-foto-adres site van van Hertum? Dit is de beweging die jij steunt.
Dus omdat Van Hertum een raar stalkerig wijf is, mag je niet instemmen met het aanzetten tot zelfmoord van bewezen pedofielen die niets goeds en veel slechts verzorgen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik heb het over MINDERJARIGEN die van Hertum op haar site plaatste als zijnde pedofiel
Op grond van de rechter bestaat die site nu niet meer geloof ik, maar dan krijg je dus dit soort zaken:
http://freestudents.blogs(...)-sadness-inside.html
[ afbeelding ]
Dit soort kids (hij was 14 toen hij seks had met iemand onder de 16) mogen van jou door Holskens de dood in gepraat worden.
Praat dus niet over het belang van het kind. De anti-pedo beweging van Holskens en van Hertum gaat daar inmiddels al lang aan voorbij.
Natuurlijk mag het, ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens. Evenals dat 'preventief ruimen' geblaat. Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus omdat Van Hertum een raar stalkerig wijf is, mag je niet instemmen met het aanzetten tot zelfmoord van bewezen pedofielen die niets goeds en veel slechts verzorgen?
Opmerkelijke redeneertrant.![]()
Wat zie jij als oplossing voor het gevaar dat bewezen pedoseksuelen opleveren voor onschuldige kinderen in de samenleving? En dan doel ik niet op de uitzonderingen van mannetjes van 18 met meisjes van 15, maar gewoon echte vieze mannetjes die complete levens kunnen verwoesten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het, ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens. Evenals dat 'preventief ruimen' geblaat. Doe eens normaal.
EDIT: Ik heb volgens mij ook nergens getypt dat hij het er niet mee eens mag zijn, (alsof ik daar iets over te zeggen heb), ik zeg alleen dat ik het gruwelijk oneens met hem ben.
De desbetreffende poster stelde slechts het jammer te vinden dat bij sommigen iedere nuancering wegvalt bij emotioneel beladen onderwerpen. Of woorden van die strekking. Niet meer, niet minder. Dat is een opmerking van algemene aard, met de boodschap: wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:13 schreef Halcon het volgende:
Het nuanceren van pedofilie in een context waarbij Benno Larue wordt aangehaald komt toch echt voor rekening van de desbetreffende poster.
Het onderwerp is pedofilie en dat moeten we kennelijk nuancering. Het ging ook over Benno Larue. Je hebt toch maar even de quote erbij gepakt. Vind ik netjes van je!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:31 schreef r_one het volgende:
[..]
De desbetreffende poster stelde slechts het jammer te vinden dat bij sommigen iedere nuancering wegvalt bij emotioneel beladen onderwerpen. Of woorden van die strekking. Niet meer, niet minder. Dat is een opmerking van algemene aard, met de boodschap: wie de schoen past, trekke hem aan.
Ik lees (jaja, ik lees!) nergens de conclusies die jij nu mensen in de mond wilt leggen, jij beweerde dat "daarmee dus" de wandaden van Benno L genuanceerd werden door desbetreffende poster. Dat is heel wat anders, die projectie komt toch echt voor jouw rekening.
Zo, en nu ben ik klaar met jou. Het is nu wel overduidelijk dat je geen quote terzake kunt aanvoeren. Zwelg gezellig in je Hölsken en Van Hertum retoriek, ik ga mijn tijd zinniger besteden. Tabee.
Het onvoorwaardelijk kiezen voor de bewezen dader en het ongelooflijk schofferen van het levenslange leed van de slachtoffertjes EN het negeren van de bizar hoge risico's op herhaling door dit soort monsters is een kenmerk van De Linksche Kerk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het onderwerp is pedofilie en dat moeten we kennelijk nuancering. Het ging ook over Benno Larue. Je hebt toch maar even de quote erbij gepakt. Vind ik netjes van je!
Umm, hebben we daar niet gevangenissen voor? Ik ben ook voor ongelooflijk zware straffen voor bewezen kinderverkrachters, hoor?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zie jij als oplossing voor het gevaar dat bewezen pedoseksuelen opleveren voor onschuldige kinderen in de samenleving? En dan doel ik niet op de uitzonderingen van mannetjes van 18 met meisjes van 15, maar gewoon echte vieze mannetjes die complete levens kunnen verwoesten?
Eens. Pedofielen zijn een groep mensen die compleet uit de maatschappij verwijderd zouden moeten worden en dan het liefst middels de oplossing waarbij de kans op recidive het laagst is, alleen de Linkschfascisten vinden dat er genuanceerd moet worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het onvoorwaardelijk kiezen voor de bewezen dader en het ongelooflijk schofferen van het levenslange leed van de slachtoffertjes EN het negeren van de bizar hoge risico's op herhaling door dit soort monsters is een kenmerk van De Linksche Kerk.
Gruwelijk, zo'n gedachtegang.
Precies.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Pedofielen zijn een groep mensen die compleet uit de maatschappij verwijderd zouden moeten worden en dan het liefst middels de oplossing waarbij de kans op recidive het laagst is, alleen de Linkschfascisten vinden dat er genuanceerd moet worden.
- Waar mensen uit kunnen ontsnappenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Umm, hebben we daar niet gevangenissen voor?
Wat versta je onder een "ongelooflijk zware straf"?quote:Ik ben ook voor ongelooflijk zware straffen voor bewezen kinderverkrachters, hoor?![]()
Het drijven tot zelfmoord is een instant oplossing van veel problemen. Priklopil gooide zichzelf voor de trein (weinig elegant en veel vertraging veroorzakend). Wel doeltreffend.quote:Wat een bullshit dat een aandachtsstunt van Holskens een betere oplossing zou zijn.
Ik verwacht niet dat veel tieners hierdoor gegrepen worden. Het zijn juist de zielige mannetjes als Priklopil die erdoor over het randje geduwd worden. Letterlijk. En dat is alleen maar mooi meegenomen.quote:En bovendien, El_Matador, wie zegt dat iemand als Benno L. op een zelfmoord-hulplijn afstapt? Het lijkt me juist eerder dat dat soort types er geen moeite mee hebben tot ze gepakt worden.
Ik gaf het eerder al aan, het zijn de meer depressieve types die er op af zullen komen. Je vangt er dus ook gewoon (en misschien wel vooral) tieners mee die deze gevoelens net beginnen te ontdekken. Waarom negeer je dat? Vind je dat een aanvaardbaar risico?
Dit vangt geen pedo's, dit redt geen kinderen. Het is een aandachtsstunt.
"Dus" we moeten Benno Larue nuanceren? Dat is jouw gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
Het onderwerp is pedofilie en dat moeten we kennelijk nuancering. Het ging ook over Benno Larue.
Had ik al, had je niet zes keer hoeven vragen als JIJ goed had gelezen (quote:Je hebt toch maar even de quote erbij gepakt. Vind ik netjes van je!
Wat begrijp je precies niet aan het woord ´context´ ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:52 schreef r_one het volgende:
[..]
"Dus" we moeten Benno Larue nuanceren? Dat is jouw gevolgtrekking.
Het gaat over A, het gaat ook over B, "dus" A=B?
Kijk even hier
Inderdaad, Van Hertum / Hölsken retoriek ten top![]()
[..]
Had ik al, had je niet zes keer hoeven vragen als JIJ goed had gelezen (): Hulp bij zelfmoord voor pedofielen
En op de vraag "Waar zie jij Benno L staan in deze quote" ben jij dus zes keer het antwoord schuldig gebleven
![]()
Het is 'een' quote, hij is echter niet steekhoudend voor jouw verweer dat "desbetreffende poster de wandaden van Benno L wil nuanceren". Ik had gehoopt dat je nog een andere, een betere quote had gehad. Maar helaas.
De kern van de zaak. Ben benieuwd hoe De Zorgzame Linksche Elite zich hieruit gaat redden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Halcon het volgende:
Ga jij de ouders van dat gehandicapte meisje dat verkracht is door Benno L. benaderen om het een en ander te nuanceren?
Castreren is ook ok toch, je moet er zeker van zijn dat ze onschadelijk zijn, tegen elke prijs !quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige garantie daarop is een spuitje. Een prima middel om de maatschappij te beschermen tegen bewezen veroordeelde pedofielen.
Als dat een afdoende maatregel is, dan vind ik het prima. Doodstraf zal er toch wel niet doorkomen, dus realistisch gezien is jouw optie beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef bastibro het volgende:
[..]
Castreren is ook ok toch, je moet er zeker van zijn dat ze onschadelijk zijn, tegen elke prijs !
Alle beetjes helpen natuurlijk, maar ik vraag me wel af of castratie helpt bij gestoorden zoals Marc Dutroux. Naast seksueel misbruik is het vaak ook machtsmisbruik en je kunt je afvragen of dat alleen gestuurd wordt vanuit het zakje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat een afdoende maatregel is, dan vind ik het prima. Doodstraf zal er toch wel niet doorkomen, dus realistisch gezien is jouw optie beter.
Maar ik weet niet in hoeverre dat helpt. TBS helpt ook voor geen meter, vraag me af of een lichamelijke ingreep dan wel helpt.
Het wordt wel een links/rechts discussie, aangezien rechts pedofielen wil uitschakelen en links pedofielen de ruimte wil geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn God, zeg.
Ikzelf heb alleen maar nuance verkondigd in dit topic en mij kun je toch ook niet bepaald linkse elite noemen.
Zo'n beladen onderwerp gebruiken om het eeuwenoude links/rechts spelletje te spelen.![]()
En dan zeggen dat wij niks om de slachtoffers geven.
Ik zou ze ook graag de ruimte geven, IN DE HEL !quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het wordt wel een links/rechts discussie, aangezien rechts pedofielen wil uitschakelen en links pedofielen de ruimte wil geven.
Links-rechts laat zich niet indelen door hoe mensen denken dat pedofilie aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het wordt wel een links/rechts discussie, aangezien rechts pedofielen wil uitschakelen en links pedofielen de ruimte wil geven.
Ik ben niet rechts, maar dat daargelaten. Ik heb alleen een bloedhekel aan De Linksche Elite. Het Sp-links vind ik wel sympathiek (niet dat ik erop zou stemmen, maar da's wat anders).quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
dit is zo kinderachtig, de linksche elite? beetje brainwashed door alle rechtse oneliners?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, maar dat daargelaten. Ik heb alleen een bloedhekel aan De Linksche Elite. Het Sp-links vind ik wel sympathiek (niet dat ik erop zou stemmen, maar da's wat anders).
Wat is er niet rationeel aan het uit de maatschappij verwijderen van iemand die kinderen misbruikt? Mag jij even uitleggen aan de mensen hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Links-rechts laat zich niet indelen door hoe mensen denken dat pedofilie aangepakt moet worden.
Wel door mensen die opeens niet meer rationeel kunnen denken wanneer het over pedofielen gaat.
Oke dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo is het wel. Linkse rechters die vunzige plaatjes hebben van kleine jongetjes komen er bijvoorbeeld ook goedkoop mee weg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit is zo kinderachtig, de linksche elite? beetje brainwashed door alle rechtse oneliners?
Het enige dat helpt is het uitschakelen van pedofielen. Pedofielen hun gang laten gaan helpt juist helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Oke dan.![]()
Wat mij betreft is geen enkel slachtoffer gebaat bij een links/rechts discussie.
En een hetze redt nooit kinderen.
rechters staan vaak boven de wet, klopt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo is het wel. Linkse rechters die vunzige plaatjes hebben van kleine jongetjes komen er bijvoorbeeld ook goedkoop mee weg.
Juist wel. Er is niets rationeels aan om een onaanvaardbaar risico te lopen door bewezen pedoseksuelen weer lekker de speeltuin te laten bevuilen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Links-rechts laat zich niet indelen door hoe mensen denken dat pedofilie aangepakt moet worden.
Wel door mensen die opeens niet meer rationeel kunnen denken wanneer het over pedofielen gaat.
Ah, dus pedo's vermoorden of pedo's kinderen laten verkrachten zijn de enige twee opties die er nog zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het enige dat helpt is het uitschakelen van pedofielen. Pedofielen hun gang laten gaan helpt juist helemaal niet.
Uit de maatschappij verwijderen is een eufemisme voor vermoorden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er niet rationeel aan het uit de maatschappij verwijderen van iemand die kinderen misbruikt? Mag jij even uitleggen aan de mensen hier.
Rechters behoren tot de elite en zijn vaak van linkse garnituur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
rechters staan vaak boven de wet, klopt.
maar dat heeft geen drol met links te maken.
ten eerste: bronquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rechters behoren tot de elite en zijn vaak van linkse garnituur.
Of je haalt ze uit de maatschappij of je laat ze hun gang gaan. Tegenwoordig lijkt men voor de laatste optie gekozen te hebben. Ik vind dat absoluut geen optie. De enige serieuze optie is de eerste.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ah, dus pedo's vermoorden of pedo's kinderen laten verkrachten zijn de enige twee opties die er nog zijn?
Gevangenis is tijdelijk en biedt dus geen afdoende oplossing.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom denken de mensen in dit topic dat het óf doodstraf is óf vrij
er is ook nog een gevangenis, tbs?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ten eerste: bron
ten tweede: de poltieke voorkeur van een rechter doet er niet toe.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=Allereerst+bleek+het+stemgedrag+van+de+rechters+fors+te&meta=&aq=f&oq=quote:Allereerst bleek het stemgedrag van de rechters fors te
verschillen van die van de rest van Nederland. D66 en
Groen Links scoorden dan samen 30%, terwijl dat voor
heel Nederland in 2003 slechts 9% was. Vooral het CDA
was fors ondervertegenwoordigd (12% tegen 30% voor
heel Nederland). Terwijl de “linkse” partijen samen 46%
scoorden in heel Nederland was dat onder de rechters
64%.
Pardon? Tegenwoordig laat men ze hun gang gaan? De irrationele pedo-hetze is in de hele moderne geschiedenis nog nooit zo intens geweest, hoor?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of je haalt ze uit de maatschappij of je laat ze hun gang gaan. Tegenwoordig lijkt men voor de laatste optie gekozen te hebben. Ik vind dat absoluut geen optie. De enige serieuze optie is de eerste.
W.m.b. is een spuitje de beste oplossing, maar dat zie ik in Nederland helaas niet gebeuren. Alternatief is dan levenslang opsluiten, maar dat kost wel een bom duiten en de gevangenissen zijn te luxe voor dit soort smeerlappen.
En mensen die andere mensen uit de maatschappij willen verwijderen moeten zelf ook verwijderd wordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helemaal niet. We moeten het beeld van de 22-jarige ICT-erts die via internet 13-jarige dames voor de webcam krijgen niet romantiseren
Het belang van het kind staat voorop en het is in het belang van elk kind dat dit soort viespeuken zoveel mogelijk uit de maatschappij verwijderd worden.
ik ben helemaal voor hogere straffen voor pedo's, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gevangenis is tijdelijk en biedt dus geen afdoende oplossing.
TBS werkt niet en al helemaal niet bij pedoseksuelen. Die zijn lichamelijk ziek.
goed, hiermee komen we ergens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=Allereerst+bleek+het+stemgedrag+van+de+rechters+fors+te&meta=&aq=f&oq=
De samenleving wel, maar de elite wil vrolijk door blijven modderen met pedofielen. Dat is het hele probleem. Als de samenleving zou mogen kiezen, dan mag men alvast een flinke voorraad spuitjes inslaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:54 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Pardon? Tegenwoordig laat men ze hun gang gaan? De irrationele pedo-hetze is in de hele moderne geschiedenis nog nooit zo intens geweest, hoor?![]()
Ik weet niet wat je zeurt: de samenleving staat aan jouw kant en wil koppen zien rollen.
Het zijn vooral mensen met een GL, D'66 achtergrond en de salonsocialistische vleugel van de PvdA die pedo's willen laten aanmodderen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
goed, hiermee komen we ergens.
maar sinds wanneer is 'links' voor pedo's dan?
bron?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn vooral mensen met een GL, D'66 achtergrond en de salonsocialistische vleugel van de PvdA die pedo's willen laten aanmodderen.
Zijn onderbuik....quote:
Even ter verduidelijking: het gaat hier niet over een organisatie die is opgericht om hulp te bieden bij euthanasie, het gaat hier om de anti-pedo beweging van Van Hertum en Holskens die, na het met naam en adres online zetten van mensen/tieners die alleen nog maar verdacht zijn van een misdrijf, iets nieuws hebben bedacht om in de media te komen: een telefoonlijn die pedo's (iedereen die belt, dat kunnen dus ook tieners zijn die ontdekken dat ze gevoelens beginnen te krijgen voor tieners die een paar jaar jonger zijn) aanmoedigt om zelfmoord te plegen. Het is geen officieel plan met subsidie enzo, het is éen in een reeks van spectaculaire aankondigingen die het nieuws moeten halen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Zal vast wel wel aan bod zijn gekomen maar hier mijn gedachte hierover:
Waarom alleen hulp bij zelfmoord voor pedofielen? Zorg dat IEDEREEN die daar gebruik van wenst te maken dat kan, en dan kan je als hulp bij zelfmoord legaal is altijd nog je als instantie richting op pedofielen...
Zijn genoeg mensen zonder misdrijven die hun leven door ziekte of wat dan ook niet meer dragelijk vinden, die vind ik eerder het recht hebben om ermee te kappen dan iemand die wat kindjes heeft verkracht en nu opgejaagd wordt en er maar een einde aan gaat maken. Ook al is het natuurlijk mooi meegenomen, opgeruimd staat netjes immers.
Ik wil geen mensen uit de maatschappij verwijderen, ik wil pedofielen definitief uit de maatschappij verwijderen. Bij een veroordeling zou een rechter moeten oordelen dat bepaalde lieden al hun rechten hebben verspeeld en op geen enkel recht meer een beroep kunnen doen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En mensen die andere mensen uit de maatschappij willen verwijderen moeten zelf ook verwijderd worden![]()
vind ik
Wat geeft jou het recht om iemand met andere gedachtes te verwijderen? Waar ligt de grens? Moeten homo's ook verwijderd worden? Of mensen met een geestelijke afwijking? Met stoornissen?
Mensen uit de samenleving verwijderen is gevaarlijk, ik moet dan altijd denken aan ene Adolf...
Dat stukje over de rechters en de politieke discussie over dit onderwerp. Je zou het eens wat meer moeten volgen.quote:
We hebben het hier over pedofielen, niet over een bepaald ras. Behoorlijke zieke opmerking en dat geeft het niveau van linkschfascisten aan. Juist dit soort redeneringen werden volop gebezigd door de NSDAP.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zijn onderbuik....
Dit ruikt naar nazisme btw.. Een bepaalde groep uit de samenleving willen verwijderen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben niet links, zelfs enigszins rechts, maar ik vind dat El_Matador en Halcon krankzinnige onzin uitkramen. Wat nu?
nee, jij zegt dat sommige GL/D66/PVDA politici een pedo graag vrijuit ziet lopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat stukje over de rechters en de politieke discussie over dit onderwerp. Je zou het eens wat meer moeten volgen.
Ja man, vandaar dat ik ook niet meer in dit topic reageer en hen lekker in hun eigen sop laat gaarkoken. Maar krankzinnig is het zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben niet links, zelfs enigszins rechts, maar ik vind dat El_Matador en Halcon krankzinnige onzin uitkramen. Wat nu?
Maat, leg mij het verschil eens uit tussen het verwijderen van mensen uit de samenleving op basis van ras, mening of afwijking. It's all the same.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
We hebben het hier over pedofielen, niet over een bepaald ras. Behoorlijke zieke opmerking en dat geeft het niveau van linkschfascisten aan. Juist dit soort redeneringen werden volop gebezigd door de NSDAP.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, jij zegt dat sommige GL/D66/PVDA politici een pedo graag vrijuit ziet lopen.
daar wil ik graag een bron van.
Pedofielen misbruiken kinderen, dat is strafbaar. Het afkomstig zijn van een bepaald ras is niet strafbaar en ook niemand tot last. Ik hoop dat je dat verschil ziet, anders is het echt ernstig met je gesteld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maat, leg mij het verschil eens uit tussen het verwijderen van mensen uit de samenleving op basis van ras, mening of afwijking. It's all the same.
Net als al die antifas die altijd roepen dat nazi's dood moeten, dat is hetzelfde als nazi's die roepen dat joden dood moeten.
Dat die groep mensen een probleem vormen a la, maar dat geeft jou niet het recht ze te verwijderen. Alcoholisten vormen ook een probleem (misschien nog wel groter) en door alcoholisme vallen jaarlijks veel slachtoffers, zoveel psychisch als lichamelijk. Is dat een reden om alle alcoholisten om te brengen?
Mensen die denken als jij zijn wellicht nog zieker in hun hoofd dan pedofielen!
Zo is het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen uit de maatschappij verwijderen, ik wil pedofielen definitief uit de maatschappij verwijderen. Bij een veroordeling zou een rechter moeten oordelen dat bepaalde lieden al hun rechten hebben verspeeld en op geen enkel recht meer een beroep kunnen doen!
De discussie gaat hier niet over homo's, maar over pedofielen.
In het algemeen: mensen die een dusdanige afwijking hebben waardoor ze een ernstig gevaar zijn voor de samenleving, moeten definitief uit de samenleving verwijderd worden!
Onzin. Zowel in de samenleving als in de media als in de politiek nemen anti-pedo sentimenten toe. Jij mist zeker ook toevallig alle berichtgeving die je over de hele wereld ziet omtrent anti-privacy anti-pedo wetgeving?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
De samenleving wel, maar de elite wil vrolijk door blijven modderen met pedofielen. Dat is het hele probleem. Als de samenleving zou mogen kiezen, dan mag men alvast een flinke voorraad spuitjes inslaan.
Doe je best die "krankzinnige onzin" te weerleggen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zijn ook pedofielen die dit niet doen. Jij wilt ze verwijderen voordat ze uberhaupt een kind gepakt hebben?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pedofielen misbruiken kinderen, dat is strafbaar. Het afkomstig zijn van een bepaald ras is niet strafbaar en ook niemand tot last. Ik hoop dat je dat verschil ziet, anders is het echt ernstig met je gesteld.
het gaat om dit stukje, dunkt me?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:08 schreef Halcon het volgende:
Brongersma keerde terug in de senaat en slaagde erin het wetsartikel, op basis waarvan hij destijds werd veroordeeld, te laten afschaffen. De jaren zeventig waren gouden tijden voor de pedofilie in Nederland. De PvdA sprak zich uit voor het schrappen van de zedelijkheidswetgeving en de PSP (het huidige GroenLinks) pleitte zelfs expliciet voor de afschaffing van de strafbaarstelling van pedofilie. Er verschenen zelfs overheidsrapporten waarin werd uitgelegd dat niet pedofilie het probleem was, maar de heersende seksuele vooroordelen.
Ik ben gay en totaal niet beledigd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo is het.
Een vergelijking tussen een bewezen pedoseksueel en een homo is naast belachelijk vooral een enorme belediging voor homoseksuelen.
Amenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik ben gay en totaal niet beledigd.
Ik snap heel goed wat maniack28 probeert duidelijk te maken. Nu zijn het pedo's waar we met zijn allen tegen zijn omdat het volgens jullie allemaal Benno L.'s zijn (), terwijl dit dertig jaar geleden helemaal niet aan de orde was. Toen kon er nog een redelijk normale discussie over gevoerd worden. In de jaren dertig waren het joden, en voor de volgende generatie is het weer een andere groep waar de samenleving met behulp van de media het sterkst op reageert en waar dus het meest gebruik gemaakt van kan worden.
Daarmee zeg ik dus niet dat ik het verschil niet weet tussen iemand die anderen daadwerkelijk wat aandoet (kinderverkrachter) en een Jood, of een homo zoals ikzelf. Wat ik er wel mee zeg is dat het iedere keer een andere groep is waarmee het meest angst ingeboezemd kan worden.
Alleen pedo zijn hoeft niet bestraft te worden. Je voelt maar wat je voelt, en je rukt je maar af op de meest perverse fantasieen. Prima wat mij betreft. Als je een Benno L. wordt is het echter een ander verhaal ja. Maar om nu te doen dat alle pedo's Benno L.'s zijn, dat is idioot. Jammer genoeg ziet niemand het verschil meer. Gevaarlijke trend.
goed geschreven.quote:
Je ridiculiseert, trekt het in het absurde en vermoedt beweringen die niet zijn gedaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik ben gay en totaal niet beledigd.
Ik snap heel goed wat maniack28 probeert duidelijk te maken. Nu zijn het pedo's waar we met zijn allen tegen zijn omdat het volgens jullie allemaal Benno L.'s zijn (), terwijl dit dertig jaar geleden helemaal niet aan de orde was. Toen kon er nog een redelijk normale discussie over gevoerd worden. In de jaren dertig waren het joden, en voor de volgende generatie is het weer een andere groep waar de samenleving met behulp van de media het sterkst op reageert en waar dus het meest gebruik gemaakt van kan worden.
Daarmee zeg ik dus niet dat ik het verschil niet weet tussen iemand die anderen daadwerkelijk wat aandoet (kinderverkrachter) en een Jood, of een homo zoals ikzelf. Wat ik er wel mee zeg is dat het iedere keer een andere groep is waarmee het meest angst ingeboezemd kan worden.
Alleen pedo zijn hoeft niet bestraft te worden. Je voelt maar wat je voelt, en je rukt je maar af op de meest perverse fantasieen. Prima wat mij betreft. Als je een Benno L. wordt is het echter een ander verhaal ja. Maar om nu te doen of alle pedo's Benno L.'s zijn, dat is idioot. Jammer genoeg ziet niemand het verschil meer. Gevaarlijke trend.
Met zo'n pedo-zelfmoord hotline is het dus allesbehalve te controleren dat het om bewezen pedoseksuelen gaat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat om het adequaat bestraffen van bewezen pedoseksuelen.
volgens mij is niemand in dit topic voor het vrijuit laten gaan van veroordeelde pedosexuelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ridiculiseert, trekt het in het absurde en vermoedt beweringen die niet zijn gedaan.
Het gaat niet om andere groepen, joden, homo's, whatever.
Het gaat om het adequaat bestraffen van bewezen pedoseksuelen.
Als je daarop zou reageren zou het allemaal een stuk makkelijker zijn.
En? Als iemand zelfmoord wil plegen, dan is dat toch echt ZIJN keuze.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Met zo'n pedo-zelfmoord hotline is het dus allesbehalve te controleren dat het om bewezen pedoseksuelen gaat.
Ja maar, als je pedo's niet om zeep wilt helpen ben je per definitie een voorstander van pedofilie volgens hunquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij is niemand in dit topic voor het vrijuit laten gaan van veroordeelde pedosexuelen.
ik zelf ben voor hardere straffen voor hen.
alleen ik maak me zorgen om die hele lynchende gedachtegang van jullie.
dat gevoel krijg ik ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja maar, als je pedo's niet om zeep wilt helpen ben je per definitie een voorstander van pedofilie volgens hun
Dankje.quote:
Dat verschil wordt überhaupt nog maar weinig erkend tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
sommige mensen in dit topic zien duidelijk niet het verschil tussen pedofilie en pedosexualiteit.
Dan hoeft er niemand te zijn die die persoon helpt, het is immers ZIJN keuze...quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En? Als iemand zelfmoord wil plegen, dan is dat toch echt ZIJN keuze.
Wederom slanggedrag van je, aangezien al je ridiculisaties en verdachtmakingen naar dubieuze regimes komen te vervallen, maar goed, die puntjes neem ik dan maar van je in ontvangst.
Een gevangenisstraf is tijdelijk. Dat leidt onherroepelijk tot vrijuit laten gaan op een gegeven moment. Bovendien lost een gevangenisstraf voor pedoseksuelen niets op (behalve de tijd in bewaring dat hij geen slachtoffers kan maken dan). Of denk jij dat een zieke na een gevangenisstraf "genezen" is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij is niemand in dit topic voor het vrijuit laten gaan van veroordeelde pedosexuelen.
ik zelf ben voor hardere straffen voor hen.
alleen ik maak me zorgen om die hele lynchende gedachtegang van jullie.
De uiteindelijke keuze is aan hemzelf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan hoeft er niemand te zijn die die persoon helpt, het is immers ZIJN keuze...
Nee dus.quote:Je gooit zojuist je pedohotline overboord Tnx!
Ik vind het echt weerzinwekkend wat jij hier verkondigt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef El_Matador het volgende:
Wat extra push kan in mijn ogen geen kwaad.
Ziek. Een minderjarige die nog nooit iets heeft gedaan die belt mag dus ook een push van je krijgen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat extra push kan in mijn ogen geen kwaad.
Wat begrijp je precies niet aan het woord ´drogredenering´ ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Halcon het volgende:
Wat begrijp je precies niet aan het woord ´context´ ?
Vonne, ben jij hetquote:Ga jij de ouders van dat gehandicapte meisje dat verkracht is door Benno L. benaderen om het een en ander te nuanceren?
ik snap wat je bedoeld en we komen nu eigenlijk in een doodstraf ja/nee discussie, wat prima is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een gevangenisstraf is tijdelijk. Dat leidt onherroepelijk tot vrijuit laten gaan op een gegeven moment. Bovendien lost een gevangenisstraf voor pedoseksuelen niets op (behalve de tijd in bewaring dat hij geen slachtoffers kan maken dan). Of denk jij dat een zieke na een gevangenisstraf "genezen" is?![]()
Lynchen krijg je JUIST als je bewezen pedoseksuelen niet hard straft (en herhaling voorkomt). Dat zie je nu gebeuren, waarbij ze vrijgelaten worden, in een kinderrijke buurt neergezet en zo de kat op het spek gebonden wordt.
Ik zou mijn fictieve kinderen ook willen beschermen tegen de grillen van een wandelende tijdbom als een pedoseksueel. JUIST adequaat en permanent straffen zorgt ervoor, dat die keuze niet aan mij meer is. Je hoeft eenvoudigweg niet te lynchen als de pedoseksueel in kwestie geen kwaad meer kan als ofwel hijzelf ofwel zijn testikels verwijderd zijn.
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind het echt weerzinwekkend wat jij hier verkondigt.
Maar dan ben je consequent en mogen andere mensen met een zieke geest ook dood? Open dan een topic over het verwijderen van gevaarlijke mensen in de samenleving en ga niet alleen pedo's te lijf. Dan denken mensen dat je het alleen op die groep hebt voorzien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.![]()
Ik vind het weerzinwekkend om onaanvaardbare risico's te lopen met wandelende tijdbommen die kinderleventjes kapotmaken.
Zo hebben we allebei wat.
Risico loop je altijd, met alles wat je doet. Dat hoort bij het leven. Onder een auto komen is ook klote, maar daarom verbieden we nog niet alle auto's.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.![]()
Ik vind het weerzinwekkend om onaanvaardbare risico's te lopen met wandelende tijdbommen die kinderleventjes kapotmaken.
Zo hebben we allebei wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |