Precies. Elke levende pedofiel is er eentje teveel!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan.![]()
Beter ruimen ze zichzelf uit de weg dan een onschuldig kind.
De enige garantie daarop is een spuitje. Een prima middel om de maatschappij te beschermen tegen bewezen veroordeelde pedofielen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:20 schreef Waldkorn het volgende:
Als ze iig maar niet meer vrijj komen
Je kunt het niet he, quotenquote:
Ik doe niet andersquote:
Ik gaf gewoon aan wat anderen schreven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Maar ik was dan ook niet degene die heul stellig onzin beweerde
Je stellige bewering over nuancering van Benno L's wandaden komt toch echt geheel voor jouw eigen rekening.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:37 schreef Halcon het volgende:
Ik gaf gewoon aan wat anderen schreven.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Elke levende pedofiel is er eentje teveel!
Het nuanceren van pedofilie in een context waarbij Benno Larue wordt aangehaald komt toch echt voor rekening van de desbetreffende poster.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Je stellige bewering over nuancering van Benno L's wandaden komt toch echt geheel voor jouw eigen rekening.
Men kiest er zelf voor om te bellen en om zelfmoord te plegen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
![]()
Alsof de gemiddelde Benno L. gaat bellen naar de hulplijn.![]()
Trekt meer zulk soort types aan:
Chris: Hallo, met de pedo-zelfmoord-hulp-lijn.
Beller: Hallo. ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Chris: Ben je pedofiel?
Beller: Ik... nee... ik .... nouja ik heb nog nooit een kind iets aangedaan. Ik ben 18 en ik merk de laatste jaren dat ik meisjes van een paar jaar jonger leuk vind ofzo.... word ik helemaal depri van..
Chris: Dat is gevaarlijk. Je kunt beter dood.
Beller: Ja?
Chris: Ja. Ik ga je nu stap voor stap uitleggen waarom. Blijf aan de lijn.
Zoals ik eerder al zei, Halcon, jouw beeld is dat elke pedofiel automatisch een kind verkracht heeft en 40 jaar is. Je staat absoluut niet stil bij het feit dat deze gevoelens vaak op gang komen als ze zelf nog maar tiener (dus kind) zijn. Zeker in de huidige samenleving kun je daar als tiener, lijkt me, behoorlijk van schrikken en depri van worden. Doe daar nog een paar jaartjes bij en je hebt een depressieve 18 jarige die, zonder ooit een kind te hebben aangerand (en die dat ook nooit zou gaan doen) door Chris Holksens de dood wordt ingepraat.
Er is een verschil tussen een zwembadmonster en een tiener die dit voor het eerst ontdekt bij zichzelf.
Maar nee, alle levende pedo's preventief ruimen.
Triest zijn jullie eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Men kiest er zelf voor om te bellen en om zelfmoord te plegen.
Helemaal niet. We moeten het beeld van de 22-jarige ICT-erts die via internet 13-jarige dames voor de webcam krijgen niet romantiserenquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:33 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Triest zijn jullie eigenlijk.
Helemaal achter deze beweging staan omdat het "kinderen beschermt" terwijl ze ondertussen wel gewoon minderjarige verdachten met foto en adres online smijten als zijnde pedofiel en deprressieve tieners (ook kinderen) de dood in praten 'ter preventie'.
Eigenlijk geef je dus niet eens zo heel veel om kinderen, maar geeft het je gewoon een goed gevoel om op pedo's te kotsen.
Ik heb het over MINDERJARIGEN die van Hertum op haar site plaatste als zijnde pedofielquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helemaal niet. We moeten het beeld van de 22-jarige ICT-erts die via internet 13-jarige dames voor de webcam krijgen niet romantiseren
Het belang van het kind staat voorop en het is in het belang van elk kind dat dit soort viespeuken zoveel mogelijk uit de maatschappij verwijderd worden.
Deze mensen mogen vermeld worden, mits ze een ander kind hebben gedwongen tot seks of een veel jonger kind hebben misbruikt. Van een 14-jarige die het op vrijwillige basis doet met een andere 14-jarige kun je best wat vinden, maar dat is geen pedofilie natuurlijk. Over deze mensen gaat dit topic ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik heb het over MINDERJARIGEN die van Hertum op haar site plaatste als zijnde pedofiel
Op grond van de rechter bestaat die site nu niet meer geloof ik, maar dan krijg je dus dit soort zaken:
http://freestudents.blogs(...)-sadness-inside.html
[ afbeelding ]
Dit soort kids (hij was 14 toen hij seks had met iemand onder de 16) mogen van jou door Holskens de dood in gepraat worden.
Praat dus niet over het belang van het kind. De anti-pedo beweging van Holskens en van Hertum gaat daar inmiddels al lang aan voorbij.
Dat is het punt. Het is totaal geen pedofilie. Maar hij is in Amerika wel voor de rest van zijn leven gerigistreerd als child molester, en van Hertum zou daar ook geen problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van een 14-jarige die het op vrijwillige basis doet met een andere 14-jarige kun je best wat vinden, maar dat is geen pedofilie natuurlijk.
Wat deden die minderjarigen dan op de pedo-foto-adres site van van Hertum? Dit is de beweging die jij steunt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef Halcon het volgende:
peˇdoˇfiˇlie de; v seksuele liefde ve volwassene voor kinderen
Ik weet niet wat hij precies heeft uitgespookt. Als hij bijvoorbeeld een 8-jarig meisje heeft lastiggevallen, dan kan hij best vermeld worden om toekomstige ellende te voorkomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Dat is het punt. Het is totaal geen pedofilie. Maar hij is in Amerika wel voor de rest van zijn leven gerigistreerd als child molester, en van Hertum zou daar ook geen problemen mee hebben.
[..]
Wat deden die minderjarigen dan op de pedo-foto-adres site van van Hertum? Dit is de beweging die jij steunt.
Dus omdat Van Hertum een raar stalkerig wijf is, mag je niet instemmen met het aanzetten tot zelfmoord van bewezen pedofielen die niets goeds en veel slechts verzorgen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:39 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik heb het over MINDERJARIGEN die van Hertum op haar site plaatste als zijnde pedofiel
Op grond van de rechter bestaat die site nu niet meer geloof ik, maar dan krijg je dus dit soort zaken:
http://freestudents.blogs(...)-sadness-inside.html
[ afbeelding ]
Dit soort kids (hij was 14 toen hij seks had met iemand onder de 16) mogen van jou door Holskens de dood in gepraat worden.
Praat dus niet over het belang van het kind. De anti-pedo beweging van Holskens en van Hertum gaat daar inmiddels al lang aan voorbij.
Natuurlijk mag het, ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens. Evenals dat 'preventief ruimen' geblaat. Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus omdat Van Hertum een raar stalkerig wijf is, mag je niet instemmen met het aanzetten tot zelfmoord van bewezen pedofielen die niets goeds en veel slechts verzorgen?
Opmerkelijke redeneertrant.![]()
Wat zie jij als oplossing voor het gevaar dat bewezen pedoseksuelen opleveren voor onschuldige kinderen in de samenleving? En dan doel ik niet op de uitzonderingen van mannetjes van 18 met meisjes van 15, maar gewoon echte vieze mannetjes die complete levens kunnen verwoesten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Natuurlijk mag het, ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens. Evenals dat 'preventief ruimen' geblaat. Doe eens normaal.
EDIT: Ik heb volgens mij ook nergens getypt dat hij het er niet mee eens mag zijn, (alsof ik daar iets over te zeggen heb), ik zeg alleen dat ik het gruwelijk oneens met hem ben.
De desbetreffende poster stelde slechts het jammer te vinden dat bij sommigen iedere nuancering wegvalt bij emotioneel beladen onderwerpen. Of woorden van die strekking. Niet meer, niet minder. Dat is een opmerking van algemene aard, met de boodschap: wie de schoen past, trekke hem aan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:13 schreef Halcon het volgende:
Het nuanceren van pedofilie in een context waarbij Benno Larue wordt aangehaald komt toch echt voor rekening van de desbetreffende poster.
Het onderwerp is pedofilie en dat moeten we kennelijk nuancering. Het ging ook over Benno Larue. Je hebt toch maar even de quote erbij gepakt. Vind ik netjes van je!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:31 schreef r_one het volgende:
[..]
De desbetreffende poster stelde slechts het jammer te vinden dat bij sommigen iedere nuancering wegvalt bij emotioneel beladen onderwerpen. Of woorden van die strekking. Niet meer, niet minder. Dat is een opmerking van algemene aard, met de boodschap: wie de schoen past, trekke hem aan.
Ik lees (jaja, ik lees!) nergens de conclusies die jij nu mensen in de mond wilt leggen, jij beweerde dat "daarmee dus" de wandaden van Benno L genuanceerd werden door desbetreffende poster. Dat is heel wat anders, die projectie komt toch echt voor jouw rekening.
Zo, en nu ben ik klaar met jou. Het is nu wel overduidelijk dat je geen quote terzake kunt aanvoeren. Zwelg gezellig in je Hölsken en Van Hertum retoriek, ik ga mijn tijd zinniger besteden. Tabee.
Het onvoorwaardelijk kiezen voor de bewezen dader en het ongelooflijk schofferen van het levenslange leed van de slachtoffertjes EN het negeren van de bizar hoge risico's op herhaling door dit soort monsters is een kenmerk van De Linksche Kerk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het onderwerp is pedofilie en dat moeten we kennelijk nuancering. Het ging ook over Benno Larue. Je hebt toch maar even de quote erbij gepakt. Vind ik netjes van je!
Umm, hebben we daar niet gevangenissen voor? Ik ben ook voor ongelooflijk zware straffen voor bewezen kinderverkrachters, hoor?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zie jij als oplossing voor het gevaar dat bewezen pedoseksuelen opleveren voor onschuldige kinderen in de samenleving? En dan doel ik niet op de uitzonderingen van mannetjes van 18 met meisjes van 15, maar gewoon echte vieze mannetjes die complete levens kunnen verwoesten?
Eens. Pedofielen zijn een groep mensen die compleet uit de maatschappij verwijderd zouden moeten worden en dan het liefst middels de oplossing waarbij de kans op recidive het laagst is, alleen de Linkschfascisten vinden dat er genuanceerd moet worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het onvoorwaardelijk kiezen voor de bewezen dader en het ongelooflijk schofferen van het levenslange leed van de slachtoffertjes EN het negeren van de bizar hoge risico's op herhaling door dit soort monsters is een kenmerk van De Linksche Kerk.
Gruwelijk, zo'n gedachtegang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |