Jou ook achterlijke nsber opdonderen ga na mofricaquote:Op donderdag 10 december 2009 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
Beste meneer Hölsken,
Ze zouden jou moeten opsluiten, met je razzia's.
Met vriendelijke groet,
BasEnAad
Ja, ik ga een website beginnen; stopzigeunersnu.be. Daar zet ik natuurlijk niet alle adressen op waar zigeuners wonen, maar als je een mailtje stuurt, krijg je binnen 3 uur een lijst met alle geregistreerde zigeuners!!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Jou ook achterlijke nsber opdonderen ga na mofrica
Wist et wel b e problemen met zigeuners bitchquote:Op donderdag 10 december 2009 22:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, ik ga een website beginnen; stopzigeunersnu.be. Daar zet ik natuurlijk niet alle adressen op waar zigeuners wonen, maar als je een mailtje stuurt, krijg je binnen 3 uur een lijst met alle geregistreerde zigeuners!!
Als iemand niet meer ademt is de kans op recidive 0,0.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef donthate het volgende:
Tuurlijk wel als die mensen zich zelf afmaken vallen ze niet in herhaling
Als iemand niet meer post is de kans op getroll 0,0quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:02 schreef Halcon het volgende:
Als iemand niet meer ademt is de kans op recidive 0,0.
Wel een idee voor jou!quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Als iemand niet meer post is de kans op getroll 0,0
Ik heb tenminste geen banquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:26 schreef Halcon het volgende:
Wel een idee voor jou!
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen ban![]()
Denk je nog even aan mijn nog steeds openstaande vraag? Truste![]()
*kuch*quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef r_one het volgende:
En anders geef je even de quote waarin ik dat antwoord kan teruglezen![]()
Ik neem aan dat je deze reactie aanmerkt als "de zesde keer antwoord geven op de vraag een relevente reactie quoten"quote:
Je moet voor de grap eens op Van Hertum googelen. De conclusie is al vrij snel dat Van Hertum zich het lot van misbruikte kinderen niet aan zal trekken, omdat ze maar op 1 ding uit is: aandacht. D'r zit een serieuze kronkel in haar bovenkamer. Ze is echter wel slim genoeg om een emotioneel beladen onderwerp als pedofielen uit te kiezen (eerder had ze een ander projectje, maar dat leverde onvoldoende aandacht op), waardoor ze nu volop in de belangstelling staat.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De pedo hetze had al ziekelijke vormen aangenomen, maar dit had zelfs ik niet kunnen bedenken.
Op zich petje af voor Van Hertum en Hölskens dat ze telkens de shock waarde een beetje omhoog gooien, maar hier wordt natuurlijk geen kind mee gered.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 02:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze reactie aanmerkt als "de zesde keer antwoord geven op de vraag een relevente reactie quoten"![]()
Nee dus, je kunt nog niet 1 quote geven, laat staan 5. Maar neem je tijd, het heeft geen haast
Ik ben ook voor privatiseren van het gevangeniswezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:27 schreef thingamajig het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Pedofielen kunnen toch gewoon levenslang worden opgesloten in een kamp? En dan natuurlijk wel een beetje een netjes kamp, waar ze een beetje kunnen fietsen en biertjes drinken enzo. Soort van Center Parks. En je zorgt gewoon dat er werk voor ze is aldaar, dan kunnen ze het ook gewoon zelf betalen. Je zet er gewoon een hele hoge muur omheen en wat bewakers bij de poort... klaar!
Je kan het kamp verplicht maken voor veroordeelde pedofielen, maar ook openstellen voor pedofielen die nog niet zijn veroordeeld. Er zijn echt wel manieren om zoiets rendabel te maken.
Sowieso, het hele gevangeniswezen mag wel eens wat meer geprivatiseerd worden...
hoe vaak dat mens al een platform op bijvoorbeeld de TV heeft gekregenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:19 schreef justanick het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens op Van Hertum googelen. De conclusie is al vrij snel dat Van Hertum zich het lot van misbruikte kinderen niet aan zal trekken, omdat ze maar op 1 ding uit is: aandacht. D'r zit een serieuze kronkel in haar bovenkamer. Ze is echter wel slim genoeg om een emotioneel beladen onderwerp als pedofielen uit te kiezen (eerder had ze een ander projectje, maar dat leverde onvoldoende aandacht op), waardoor ze nu volop in de belangstelling staat.
Die Holskens is slechts een slachtoffer van Van Hertum. Ik snap niet dat de media blind achter dit wijf aanlopen. Als journalist doe je toch op zijn minst je huiswerk, zou je denken...
Bij pedofielen zitten in de bovenkamer de nodige kabels los, dus helemaal uitsluiten moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:56 schreef Re het volgende:
[..]
Ik vraag me verder af hoe die vent trouwens weet dat pedofielen de behoefte hebben om zelfmoord te plegen...
ik dacht meer aan zelfreflectie eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij pedofielen zitten in de bovenkamer de nodige kabels los, dus helemaal uitsluiten moet je het niet doen.
Nee. Pedofielen hebben wat los zitten in hun bovenkamer en de wens is de vader van de gedachte. Hoewel zelfmoord verachtelijk is, staat opgeruimt altijd netjes.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:01 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zelfreflectie eigenlijk...
Goed plan.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De OP van het eerste deel:
[..]
Hulp bij zelfmoord voor pedofielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |