quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan begint iedereen de miepen dat ze in een verplichte DNA-databank komen te staan. Ik ben blij dat er regelgeving is, maar het niet altijd eens over de invulling van die regelgeving.
Diezelfde tbs waar ze zon vrolijk makkelijk leven hebben?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een pedofiel krijgt altijd TBS als er een geval is van misbruik, en aangezien TBS levenslang kan zijn en regelmatig ook is, zie ik geen probleem met het huidige strafrecht.
Je ziet het probleem niet? Al die pedofielen die ongestoord hun gang kunnen gaan. En jij ziet het probleem niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een pedofiel krijgt altijd TBS als er een geval is van misbruik, en aangezien TBS levenslang kan zijn en regelmatig ook is, zie ik geen probleem met het huidige strafrecht.
Niet iedereen heeft 25 posts / pagina ingesteldquote:Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:
Lees nu gewoon eens de 1e reactie van pagina 7 van dit topic en begin dan pas weer te posten.
Waar zie jij "Benno L" staan in deze quotequote:Op woensdag 9 december 2009 02:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het jammer dat veel mensen niet meer gezond kunnen nuanceren wanneer het om een emotioneel gevoelig onderwerp gaat.
De Nederlandse strafmaat is veel te slap inderdaad en dat geldt niet alleen voor pedoseksuele delicten, maar voor vrijwel alle delicten.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:11 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar alles gaat door dezelfde justitiėle molen.
Ah, alles om de pedofiel te kunnen opsporen. Maar wat als de politie bij jou op de stoep staat met een wattenstaafje, als er een fiets in de buurt is gestolen?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben voor een verplichte DNA-databank!
Het gaat over het onderwerp "pedoseksuelen".quote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 25 posts / pagina ingesteld![]()
Maar soit, deze dus:
[..]
Waar zie jij "Benno L" staan in deze quote
Niet alleen voor de pedofiel, ook voor een hele rits andere delicten. Iedereen geeft een keer DNA af en dan heb je een databank waarmee je heel wat misdrijven op kunt lossen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah, alles om de pedofiel te kunnen opsporen. Maar wat als de politie bij jou op de stoep staat met een wattenstaafje, als er een fiets in de buurt is gestolen?
Ah oke, iedereen is crimineel, tenzij...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alleen voor de pedofiel, ook voor een hele rits andere delicten. Iedereen geeft een keer DNA af en dan heb je een databank waarmee je heel wat misdrijven op kunt lossen.
Een centrale DNA-databank is een heel andere discussie. Ik ben in principe tegen dergelijke databases, maar kan me wel indenken dat zware criminelen daar in opgenomen worden. Maar aan het gebruik van een dergelijke databank moeten natuurlijk ook aan regels gebonden zijn, bijvoorbeeld alleen als iemand al verdacht is.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alleen voor de pedofiel, ook voor een hele rits andere delicten. Iedereen geeft een keer DNA af en dan heb je een databank waarmee je heel wat misdrijven op kunt lossen.
Blijf je wel even bij de vraag. Jij stelde dat "de smeerlapperij van Benno L" genuanceerd werd en ik vroeg waar. Daar lees ik in de door jou genoemde quote helemaal niks van.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat over het onderwerp "pedoseksuelen".
En mijn dna mogen ze altijd afnemenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah oke, iedereen is crimineel, tenzij...
Je geeft niet zoveel om privacy?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef donthate het volgende:
[..]
En mijn dna mogen ze altijd afnemenwil et wel 20x per jaar af geven dus
Ben je autistisch?(moet ie alles letterlijk uitleggen?) Hij geeft tog aan dat pedosexeul genuanceerd word dus Benno.L valt er ook onderquote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Blijf je wel even bij de vraag. Jij stelde dat "de smeerlapperij van Benno L" genunceerd werd en ik vroeg waar. Daar lees ik in de door jou genoemde quote helemaal niks van.
Dus nogmaals: waar lees jij dat de smeerlapperij van Benno L genuanceerd wordt?
Das mooi, misschien kunnen we een dealtje maken, dat ze jouw DNA ook in mijn plaats afnemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef donthate het volgende:
[..]
En mijn dna mogen ze altijd afnemenwil et wel 20x per jaar af geven dus
Nee. We hebben van iedereen een DNA en als de dader van een misdrijf iemand betreft uit de databank, dan hebben we 'm snel te pakken.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah oke, iedereen is crimineel, tenzij...
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Das mooi, misschien kunnen we een dealtje maken, dat ze jouw DNA ook in mijn plaats afnemen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een centrale DNA-databank is een heel andere discussie. Ik ben in principe tegen dergelijke databases, maar kan me wel indenken dat zware criminelen daar in opgenomen worden. Maar aan het gebruik van een dergelijke databank moeten natuurlijk ook aan regels gebonden zijn, bijvoorbeeld alleen als iemand al verdacht is.
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Blijf je wel even bij de vraag. Jij stelde dat "de smeerlapperij van Benno L" genuanceerd werd en ik vroeg waar. Daar lees ik in de door jou genoemde quote helemaal niks van.
Dus nogmaals: waar lees jij dat de smeerlapperij van Benno L genuanceerd wordt?
In welk deel van die eerste quote op pagina 7 (die Hacon als motief in de discussie gooide) lees jij dat 'pedosexeul' genuanceerd wordt?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef donthate het volgende:
Ben je autistisch?(moet ie alles letterlijk uitleggen?) Hij geeft tog aan dat pedosexeul genuanceerd word dus Benno.L valt er ook onder
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:24 schreef r_one het volgende:
[..]
In welk deel van die eerste quote op pagina 7 (die Hacon als motief in de discussie gooide) lees jij dat 'pedosexeul' genuanceerd wordt?
Ik heb in principe niets te verbergen, echter wil ik ook niet dat veel van mijn gegevens vrij toegankelijk zijn in bepaalde gevallen. Een te sterke focus op DNA kan bijvoorbeeld leiden tot tunnelvisie, terwijl DNA (vaak) niet het misdrijf aantoont.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat lieden die uit principe tegen zijn te verbergen hebben.
En daarvan dan a.u.b. een quote. In de vorige (en enige) quote waar je je op beriep, staat het in elk geval niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:23 schreef Halcon het volgende:
Van die Homosapien moesten we dit onderwerp (waar Benno Larue toe behoort) nuanceren. Ik ga overigens geen tijd en energie meer steken in jouw problemen met begrijpend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |