volgens mij onderschat je het gevangenisleven in nederland.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker weer, lekker in de buitenlucht
En nu serieus
Sluit die gasten echt maar op in 1 of andere hut daarzo en laat ze werken van 7 tot 20, Ze doen iets verkeerds maar mogen daarna wel een paar jaar lekker op hun luie reet zitten en beetje chillen?
Ehh neequote:Op woensdag 9 december 2009 02:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij onderschat je het gevangenisleven in nederland.
Hij solliciteert ..quote:Op woensdag 9 december 2009 02:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
volgens mij onderschat je het gevangenisleven in nederland.
het is geen peru, mexico of amerika nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh nee
Het is hier echt geen Peru,Mexico of Amerika hoor
Dat soort gasten horen gewoon geen normaal leven meer te hebben en dat heb je in Afrika niet
Ik wel en niet om stoer te doen of wat dan ook maar het is echt een lachertje kheb 3x gezeten(niet voor groten vergrijpen datk een jaar vastgezeten heb ofzO).Maar tis echt lachwekkendquote:
moordenaars en pedofielen hebben geen recht meer op een humaan levenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het is geen peru, mexico in amerika nee.
ik ben blij dat ze mensen hier tenminste nog humaan behandelen; ook criminelen, moordenaars en pedofielen.
vastzitten is inderdaad niet stoer nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:59 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik wel en niet om stoer te doen of wat dan ook maar het is echt een lachertje kheb 3x gezeten(niet voor groten vergrijpen datk een jaar vastgezeten heb ofzO).Maar tis echt lachwekkendje hoort te denken hier wilk niet meer terug maar als je dat ziet dan denk je echt van hm kan net zo goed wel wat verkeerd doen want als ik hier zit houd ik het wel vol
Dus jij vindt dat wij als samenleving even slecht moeten zijn als de dader?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moordenaars en pedofielen hebben geen recht meer op een humaan leven
Die ontnemen hun slachtoffers het recht op een normaal leven dus waarom zouden ze nog zo behandeld moeten worden?? Ik ben daarom bv ook voor de doodstraf
Mn langste periode was 7maanden en 2x wat korter (maar ik wil er ook echt bij zeggen ik schaam me dood ervoor dat ik het zo ver heb laten komen) Want heelveel mensen zullen dit wel weer *stoer* vinden maar ik heb er echt absoluut niks meequote:Op woensdag 9 december 2009 03:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vastzitten is inderdaad niet stoer nee.
hoe lang heb je vastgezeten dan?
Hell yeahquote:Op woensdag 9 december 2009 03:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat wij als samenleving even slecht moeten zijn als de dader?
Dat werkt ook echt afschrikwekkend, zien we in de good old US of A..quote:Op woensdag 9 december 2009 03:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hell yeah
Boodschap meteen naar alle andere mongolen in het land om het vooral maar niet meer te gaan doen
ten eerste: het doden van de veroordeelde haalt het slachtoffer niet terug en gedachten worden ook niet gewist, wat je ook met de veroordeelde doet.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
moordenaars en pedofielen hebben geen recht meer op een humaan leven
Die ontnemen hun slachtoffers het recht op een normaal leven dus waarom zouden ze nog zo behandeld moeten worden?? Ik ben daarom bv ook voor de doodstraf
goed dat je er tegen kan, de meeste mensen zullen echter helemaal kapot zijn, is het niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 03:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Mn langste periode was 7maanden en 2x wat korter (maar ik wil er ook echt bij zeggen ik schaam me dood ervoor dat ik het zo ver heb laten komen) Want heelveel mensen zullen dit wel weer *stoer* vinden maar ik heb er echt absoluut niks mee
We zullen hier hoe dan ook een meningsverschil over blijven houdenquote:Op woensdag 9 december 2009 03:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ten eerste: het doden van de veroordeelde haalt het slachtoffer niet terug en gedachten worden ook niet gewist, wat je ook met de veroordeelde doet.
ten tweede: waarom dood je de veroordeelden als je de mensen wilt leren dat doden slecht is?
ten derde: we moeten kappen met die 'oog om oog, tand om tand' mentaliteit die overgebleven is uit de middeleeuwen.
ten vierde: het leven in de gevangenis is erger dan geexecuteerd worden.
quote:Op woensdag 9 december 2009 03:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ten eerste: het doden van de veroordeelde haalt het slachtoffer niet terug en gedachten worden ook niet gewist, wat je ook met de veroordeelde doet.
ten tweede: waarom dood je de veroordeelden als je de mensen wilt leren dat doden slecht is?
ten derde: we moeten kappen met die 'oog om oog, tand om tand' mentaliteit die overgebleven is uit de middeleeuwen.
ten vierde: het leven in de gevangenis is erger dan geexecuteerd worden.
maar natuurlijk, als mijn kleine zusje (nee, geen pics, is een fictief zusjequote:Op woensdag 9 december 2009 03:09 schreef donthate het volgende:
[..]
3de oog om oog tand om tand zal altijd blijven mischien in nederland nietzo zeer maar als ze iemand van mn famillie pakken(afkloppen) dan komt bij mij ook oog om oog na boven
daar is natuurlijk niks mis mee, behalve een paar economische en praktische bezwaren.quote:Op woensdag 9 december 2009 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het over dat je best gevangenen naar afrika kan gaan sturen om waterputten aan te leggen
Krijgen andere mensen hier ook het gevoel dat deze beste man zelf misschien wel pedo trekjes heeft?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Nope, Chris Hölsken
http://www.telegraaf.nl/b(...)ieuwe_website__.html
Mannen die de grootste hekel aan homo's hebben onderdrukken het ook bij zichzelf, denkt men. Dus ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Krijgen andere mensen hier ook het gevoel dat deze beste man zelf misschien wel pedo trekjes heeft?
zou niet de eerste zijn...quote:Op woensdag 9 december 2009 07:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Krijgen andere mensen hier ook het gevoel dat deze beste man zelf misschien wel pedo trekjes heeft?
Het gaat hier over Afrika he? Alles is daar heel goedkoop, als je het goed organiseert en bureaucratie / corruptie kunt omzeilen. Projecten hoeven daar niet steeds uit de klauwen te lopen met 300% overschreiding van het budget zoals we dat hier gewend zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 03:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
daar is natuurlijk niks mis mee, behalve een paar economische en praktische bezwaren.
- het kost gigantisch veel geld om de gevangenen te vervoeren van hot naar her
- er moeten ook in afrika dan gevangenissen gebouwd worden voor de slaapplek van de gevangenen
- extra zware bewaking om de gevangenen te beschermen tegen militante groeperingen die er volop aanwezig zijn.
- de communicatie tussen advocaat en gevangene is simpelweg niet voldoende.
- kunnen geen bezoekers ontvangen.
etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |