Iik denk dat dat een gelijk spel wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef r_one het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel regelmatig wie de grootste hersentumor heeft: Yvonne van Hertum of deze Chris Hölsken.
Ik vind het jammer dat sommige mensen werkelijk elke gevaarlijke afwijking proberen goed te praten (onder het mom van nuanceren).quote:Op woensdag 9 december 2009 02:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het jammer dat veel mensen niet meer gezond kunnen nuanceren wanneer het om een emotioneel gevoelig onderwerp gaat.
Het zijn gefrustreerde zielige mensen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:48 schreef deedeetee het volgende:
Dat vind ik toch wel een erg eng idee![]()
Die pedojagers zijn zelf eerste klas griezelsDie zijn echt ook niet gezond in hun bovenkamer hoor !
Dus ook de zelfmoordverenigingen en praatgroepen mogen meteen achter slot en grendel?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Dagonet het volgende:
Ah, dan kunnen die heksenjagers nu opgepakt worden wegens aanzetten tot zelfmoord en andere gerelateerde zaken.
Lijkt mij dat mensen die zo bezeten zijn in de pedo-jacht zelf ooit slachtoffer waren of van dichtbij iemand kende die slachtoffer was.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het zijn gefrustreerde zielige mensen.
Ze zoeken een reden om zich lekker tegen iets af te zetten.
En tegen wie doe je dat? Het laatste taboe, wie zijn er vogelvrij in Nederland?
Juist: pedofielen.
Lekker makkelijk.
Tot zover mijn amateurpsychologie. Deze mensen moeten nodig eens onderzocht worden.
Van Hertum is zelf niet slachtoffer, Hölsken beweert wel vroeger zelf misbruikt te zijn. Beiden opereren echter vanuit een tomeloze mediageylheid en aandachtshoererij, niet zozeer uit compassie met slachtoffers van misbruik.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Lijkt mij dat mensen die zo bezeten zijn in de pedo-jacht zelf ooit slachtoffer waren of van dichtbij iemand kende die slachtoffer was.
ik praat nergens pedofilie goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat sommige mensen werkelijk elke gevaarlijke afwijking proberen goed te praten (onder het mom van nuanceren).
Dat dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Van Hertum is zelf niet slachtoffer, Hölsken beweert wel vroeger zelf misbruikt te zijn. Beiden opereren echter vanuit een tomeloze mediageylheid en aandachtshoererij, niet zozeer uit compassie met slachtoffers van misbruik.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Lijkt mij dat mensen die zo bezeten zijn in de pedo-jacht zelf ooit slachtoffer waren of van dichtbij iemand kende die slachtoffer was.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik praat nergens pedofilie goed.
ik praat het nergens goed. NERGENS.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij wilt het nuanceren goed praten.
En jij wil iedereen die niet in jou conservatief rechts gedachtegoed meegaat t liefst morgen standrechtelijk executeren, van nuancering heb jij nog nooit gehoordquote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij wilt het nuanceren goed praten.
Aanzetten tot zelfmoord, dus mensen overtuigen dat dat het beste is, dat ze dat moeten doen, dát is strafbaar. Als iemand op een richel staat en jij staat beneden te roepen dat hij moet springen dan ben je strafbaar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Halcon het volgende:
Dus ook de zelfmoordverenigingen en praatgroepen mogen meteen achter slot en grendel?
eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al met al had je beter tijdens de Kristallnacht een orthodoxe jood in Dresden kunnen zijn dan tegenwoordig een pedofiel. De heksenjacht op pedofielen is misselijkmakend en onmenselijk.
Moeilijk he, rationeel denken!quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel...maar als jij een dochtertje hebt en iemand zit daar aan met zijn tengels...geloof me dan ga jij door het lint...zo niet erger dan dat!
Eens.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aanzetten tot zelfmoord, dus mensen overtuigen dat dat het beste is, dat ze dat moeten doen, dát is strafbaar. Als iemand op een richel staat en jij staat beneden te roepen dat hij moet springen dan ben je strafbaar bijvoorbeeld.
Al met al had je beter tijdens de Kristallnacht een orthodoxe jood in Dresden kunnen zijn dan tegenwoordig een pedofiel. De heksenjacht op pedofielen is misselijkmakend en onmenselijk.
Eenschquote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aanzetten tot zelfmoord, dus mensen overtuigen dat dat het beste is, dat ze dat moeten doen, dát is strafbaar. Als iemand op een richel staat en jij staat beneden te roepen dat hij moet springen dan ben je strafbaar bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat sommige mensen werkelijk elke gevaarlijke afwijking proberen goed te praten (onder het mom van nuanceren).
Ook zo leuk dat een hoop dit goed praten, want je moet je eens voorstellen dat het bij je egien kinderen gebeurt... voorstellen ja... Zal ik dan ook maar even voorstellen hoe mijn toekomstige vrouw misschien wel niet verkracht wordt door een grote neger om zo te kunnen gerechtvaardigen dat ik dan pro-negerzelfmoordsites zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moeilijk he, rationeel denken!
Absurde praktijken dit
Flikker op met "stel je eens voor dat het bij je eigen kinderen gebeurt", want dat is gewoon een verkapte manier van het goedpraten van de heksenjacht op pedofielen. Wat pedofielen doen is walgelijk en verwerpelijk, maar probeer wel rationeel te oordelen over dit soort zaken. Hoe moeilijk het ook is. Daarnaast moet je nooit het recht in eigen hand nemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat een hoop dit goed praten, want je moet je eens voorstellen dat het bij je egien kinderen gebeurt... voorstellen ja... Zal ik dan ook maar even voorstellen hoe mijn toekomstige vrouw misschien wel niet verkracht wordt door een grote neger om zo te kunnen gerechtvaardigen dat ik dan pro-negerzelfmoordsites zijn?
verlagen tot praktijken waar je je gewraakte in beschuldigt is net zo zielig als de daad die men heeft gedaan. beiden is er immers sprake van de lust naar iets strafbaars: de ene in vorm van pure lust, de ander in de vorm van de lust naar wraak of woede...
Vrijheid van meningsuiting, Dagonet.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
eh nee.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, Dagonet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |