Precies.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Pedofielen zijn een groep mensen die compleet uit de maatschappij verwijderd zouden moeten worden en dan het liefst middels de oplossing waarbij de kans op recidive het laagst is, alleen de Linkschfascisten vinden dat er genuanceerd moet worden.
- Waar mensen uit kunnen ontsnappenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Umm, hebben we daar niet gevangenissen voor?
Wat versta je onder een "ongelooflijk zware straf"?quote:Ik ben ook voor ongelooflijk zware straffen voor bewezen kinderverkrachters, hoor?![]()
Het drijven tot zelfmoord is een instant oplossing van veel problemen. Priklopil gooide zichzelf voor de trein (weinig elegant en veel vertraging veroorzakend). Wel doeltreffend.quote:Wat een bullshit dat een aandachtsstunt van Holskens een betere oplossing zou zijn.
Ik verwacht niet dat veel tieners hierdoor gegrepen worden. Het zijn juist de zielige mannetjes als Priklopil die erdoor over het randje geduwd worden. Letterlijk. En dat is alleen maar mooi meegenomen.quote:En bovendien, El_Matador, wie zegt dat iemand als Benno L. op een zelfmoord-hulplijn afstapt? Het lijkt me juist eerder dat dat soort types er geen moeite mee hebben tot ze gepakt worden.
Ik gaf het eerder al aan, het zijn de meer depressieve types die er op af zullen komen. Je vangt er dus ook gewoon (en misschien wel vooral) tieners mee die deze gevoelens net beginnen te ontdekken. Waarom negeer je dat? Vind je dat een aanvaardbaar risico?
Dit vangt geen pedo's, dit redt geen kinderen. Het is een aandachtsstunt.
"Dus" we moeten Benno Larue nuanceren? Dat is jouw gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:34 schreef Halcon het volgende:
Het onderwerp is pedofilie en dat moeten we kennelijk nuancering. Het ging ook over Benno Larue.
Had ik al, had je niet zes keer hoeven vragen als JIJ goed had gelezen (quote:Je hebt toch maar even de quote erbij gepakt. Vind ik netjes van je!
Wat begrijp je precies niet aan het woord ´context´ ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:52 schreef r_one het volgende:
[..]
"Dus" we moeten Benno Larue nuanceren? Dat is jouw gevolgtrekking.
Het gaat over A, het gaat ook over B, "dus" A=B?
Kijk even hier
Inderdaad, Van Hertum / Hölsken retoriek ten top![]()
[..]
Had ik al, had je niet zes keer hoeven vragen als JIJ goed had gelezen (): Hulp bij zelfmoord voor pedofielen
En op de vraag "Waar zie jij Benno L staan in deze quote" ben jij dus zes keer het antwoord schuldig gebleven
![]()
Het is 'een' quote, hij is echter niet steekhoudend voor jouw verweer dat "desbetreffende poster de wandaden van Benno L wil nuanceren". Ik had gehoopt dat je nog een andere, een betere quote had gehad. Maar helaas.
De kern van de zaak. Ben benieuwd hoe De Zorgzame Linksche Elite zich hieruit gaat redden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:08 schreef Halcon het volgende:
Ga jij de ouders van dat gehandicapte meisje dat verkracht is door Benno L. benaderen om het een en ander te nuanceren?
Castreren is ook ok toch, je moet er zeker van zijn dat ze onschadelijk zijn, tegen elke prijs !quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De enige garantie daarop is een spuitje. Een prima middel om de maatschappij te beschermen tegen bewezen veroordeelde pedofielen.
Als dat een afdoende maatregel is, dan vind ik het prima. Doodstraf zal er toch wel niet doorkomen, dus realistisch gezien is jouw optie beter.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef bastibro het volgende:
[..]
Castreren is ook ok toch, je moet er zeker van zijn dat ze onschadelijk zijn, tegen elke prijs !
Alle beetjes helpen natuurlijk, maar ik vraag me wel af of castratie helpt bij gestoorden zoals Marc Dutroux. Naast seksueel misbruik is het vaak ook machtsmisbruik en je kunt je afvragen of dat alleen gestuurd wordt vanuit het zakje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat een afdoende maatregel is, dan vind ik het prima. Doodstraf zal er toch wel niet doorkomen, dus realistisch gezien is jouw optie beter.
Maar ik weet niet in hoeverre dat helpt. TBS helpt ook voor geen meter, vraag me af of een lichamelijke ingreep dan wel helpt.
Het wordt wel een links/rechts discussie, aangezien rechts pedofielen wil uitschakelen en links pedofielen de ruimte wil geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mijn God, zeg.
Ikzelf heb alleen maar nuance verkondigd in dit topic en mij kun je toch ook niet bepaald linkse elite noemen.
Zo'n beladen onderwerp gebruiken om het eeuwenoude links/rechts spelletje te spelen.![]()
En dan zeggen dat wij niks om de slachtoffers geven.
Ik zou ze ook graag de ruimte geven, IN DE HEL !quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het wordt wel een links/rechts discussie, aangezien rechts pedofielen wil uitschakelen en links pedofielen de ruimte wil geven.
Links-rechts laat zich niet indelen door hoe mensen denken dat pedofilie aangepakt moet worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het wordt wel een links/rechts discussie, aangezien rechts pedofielen wil uitschakelen en links pedofielen de ruimte wil geven.
Ik ben niet rechts, maar dat daargelaten. Ik heb alleen een bloedhekel aan De Linksche Elite. Het Sp-links vind ik wel sympathiek (niet dat ik erop zou stemmen, maar da's wat anders).quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
dit is zo kinderachtig, de linksche elite? beetje brainwashed door alle rechtse oneliners?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, maar dat daargelaten. Ik heb alleen een bloedhekel aan De Linksche Elite. Het Sp-links vind ik wel sympathiek (niet dat ik erop zou stemmen, maar da's wat anders).
Wat is er niet rationeel aan het uit de maatschappij verwijderen van iemand die kinderen misbruikt? Mag jij even uitleggen aan de mensen hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Links-rechts laat zich niet indelen door hoe mensen denken dat pedofilie aangepakt moet worden.
Wel door mensen die opeens niet meer rationeel kunnen denken wanneer het over pedofielen gaat.
Oke dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo is het wel. Linkse rechters die vunzige plaatjes hebben van kleine jongetjes komen er bijvoorbeeld ook goedkoop mee weg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dit is zo kinderachtig, de linksche elite? beetje brainwashed door alle rechtse oneliners?
Het enige dat helpt is het uitschakelen van pedofielen. Pedofielen hun gang laten gaan helpt juist helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Oke dan.![]()
Wat mij betreft is geen enkel slachtoffer gebaat bij een links/rechts discussie.
En een hetze redt nooit kinderen.
rechters staan vaak boven de wet, klopt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo is het wel. Linkse rechters die vunzige plaatjes hebben van kleine jongetjes komen er bijvoorbeeld ook goedkoop mee weg.
Juist wel. Er is niets rationeels aan om een onaanvaardbaar risico te lopen door bewezen pedoseksuelen weer lekker de speeltuin te laten bevuilen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Links-rechts laat zich niet indelen door hoe mensen denken dat pedofilie aangepakt moet worden.
Wel door mensen die opeens niet meer rationeel kunnen denken wanneer het over pedofielen gaat.
Ah, dus pedo's vermoorden of pedo's kinderen laten verkrachten zijn de enige twee opties die er nog zijn?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het enige dat helpt is het uitschakelen van pedofielen. Pedofielen hun gang laten gaan helpt juist helemaal niet.
Uit de maatschappij verwijderen is een eufemisme voor vermoorden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er niet rationeel aan het uit de maatschappij verwijderen van iemand die kinderen misbruikt? Mag jij even uitleggen aan de mensen hier.
Rechters behoren tot de elite en zijn vaak van linkse garnituur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
rechters staan vaak boven de wet, klopt.
maar dat heeft geen drol met links te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |