abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:56:20 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_75412018
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef MichelWuyts het volgende:
hmm nog 1 trophie, die met het lange wapen 5 man neerslaan en die gaat nog lastig worden
Net zo lastig als het openen van een nieuw topic?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_75412119
Gister kwam ik thuis, lag er een briefje van TNT in de bus: U was niet thuis tijdens het bezorgen, u kunt hem morgen (Vandaag dus ) ophalen op het Postkantoor...

Lullige was alleen dat mijn vriendin de hele dag thuis is geweest.. ze hebben niet eens even aangebeld..

Nja goed, over een uurtje heb ik hem dus ook
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:08:53 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75412531
Zit net voor de gein (eindelijk) eens Zeitgeist te kijken, eerste deel verklaart mooi meteen de rode draad van het verhaal
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:10:14 #4
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_75412593
is de game de moeite waard of slap vervolg op deel 1 ?
Tot zover de kwaliteitspost
pi_75412639
Ik heb deel 1 nooit uitgespeeld en net begonnen met deel 2. Het verhaal is niet echt duidelijk op deze manier.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:11:32 #6
65252 Bart
pi_75412652
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Assassin's Creed 2 #4 - Ja, het is beter dan AC1
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:11:58 #7
65252 Bart
pi_75412667
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb deel 1 nooit uitgespeeld en net begonnen met deel 2. Het verhaal is niet echt duidelijk op deze manier.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed#Plot
pi_75413025
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Leed de voorgaande topics maar. Dan wordt het vanzelf allemaal duidelijk.
pi_75413382
quote:
Thanks. Dat ga ik even lezen en misschien speel ik deel 1 ooit nog wel een keer uit .
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:52:26 #10
12888 Skull-splitter
pi_75416192
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Thanks. Dat ga ik even lezen en misschien speel ik deel 1 ooit nog wel een keer uit .
Uitspelen is de moeite en ook niet zo heel moeilijk. En ja, in mijn ogen heb je de achtergrond nodig om deel 2 ten volle te waarderen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:23:07 #11
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75417059
Raaaaah, waar blijft hij nou. Kom net van school en hij is er nog steeds niet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_75421879
hoe lang ongeveer voor je m uitgespeeld hebt?
misschien ga ik te snel
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:54:11 #13
12888 Skull-splitter
pi_75426029
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe lang ongeveer voor je m uitgespeeld hebt?
misschien ga ik te snel

uurtje of 15 tot 20 moet toch wel lukken
pi_75430149
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Thrilled het volgende:
Gister kwam ik thuis, lag er een briefje van TNT in de bus: U was niet thuis tijdens het bezorgen, u kunt hem morgen (Vandaag dus ) ophalen op het Postkantoor...

Lullige was alleen dat mijn vriendin de hele dag thuis is geweest.. ze hebben niet eens even aangebeld..

Nja goed, over een uurtje heb ik hem dus ook
je vriendin lag gewoon met een andere jongen te kezen boven
pi_75430926
Ben nu bij de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontzettend gaaf!!
pi_75430988
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Net zo lastig als het openen van een nieuw topic?
zo behaald, baal eigenlijk wel dat ik alles al heb gehaald, komt niet zo snel voor
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_75434462
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

je vriendin lag gewoon met een andere jongen te kezen boven
zolang ik er maar niet achter kom i guess

Nja goed, gisteravond gelijk opgehaald van het postkantoor en uitgetest offcourse .. In het begin heel vreemd (heb deel 1 nooit gespeeld) dat je met Desmond begint etc.. maar kzat al snel in Florence.. kvind de graphics tijdens het spelen erg mooi (character design in de filmpjes wat minder, maar goed) en het klimmen en klauteren bevalt me erg goed..kheb nog wel vaak dat ik van de muur af spring terwijl ik omhoog wil maar ik hoop dat ik dat nog wel verleer Vanavond verder!!
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 09:43:00 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_75435778
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

zolang ik er maar niet achter kom i guess

Nja goed, gisteravond gelijk opgehaald van het postkantoor en uitgetest offcourse .. In het begin heel vreemd (heb deel 1 nooit gespeeld) dat je met Desmond begint etc.. maar kzat al snel in Florence.. kvind de graphics tijdens het spelen erg mooi (character design in de filmpjes wat minder, maar goed) en het klimmen en klauteren bevalt me erg goed..kheb nog wel vaak dat ik van de muur af spring terwijl ik omhoog wil maar ik hoop dat ik dat nog wel verleer Vanavond verder!!
Zodra je aan een muur hangt heb je eigenlijk alleen maar de linker thumbstick en de RT nodig (RT alleen als je snel wil klimmen)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_75437570
Gisteravond een tijdje gespeeld, ik vind het tot nu toe een tof spel. Ik heb nu dat witte pak gekregen en ik heb van die messen die uit je mouw komen. Maar ik snap alleen niet waarom ik geen zwaard meer heb?

Edit: oh ja de stad waar ik in zat heette idd Florence/Firenze zag ik gister.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 10:56:11 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 10:57:20 #20
Brabo Bastard
pi_75437886
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond een tijdje gespeeld, ik vind het tot nu toe een tof spel. Ik heb nu dat witte pak gekregen en ik heb van die messen die uit je mouw komen. Maar ik snap alleen niet waarom ik geen zwaard meer heb?

Edit: oh ja de stad waar ik in zat heette idd Florence/Firenze zag ik gister.
Zwaard krijg je later weer terug
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75438070
Oh oke. Ik dacht, misschien heeft iemand hem gepikt (ik las net dat je ook bestolen kan worden).
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 11:48:37 #22
Brabo Bastard
pi_75439876
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Gewas het volgende:
Oh oke. Ik dacht, misschien heeft iemand hem gepikt (ik las net dat je ook bestolen kan worden).
Klopt, maar ze jatten alleen je geld. Als je die zakkenroller vervolgens achtervolgd en neersteekt kan je je geld terugpakken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75441579
Wat ik me afvraag: Is er nog iets te doen in Forli? Als je daar aankomt ga je meteen weg naar Venetie, maar is die stad later nog belangrijk in het verhaal?

Vind em nu eigenlijk ook wel een beeeetje saai worden. Ik ga gewoon de story afmaken en de glyphs zoeken en heel misschien de assasination contracts nog doen, maar de rest vind ik wel mooi zo.

[ Bericht 39% gewijzigd door -Dries- op 09-12-2009 12:48:22 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 13:02:13 #24
Brabo Bastard
pi_75442532
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef -Dries- het volgende:
Wat ik me afvraag: Is er nog iets te doen in Forli? Als je daar aankomt ga je meteen weg naar Venetie, maar is die stad later nog belangrijk in het verhaal?

Vind em nu eigenlijk ook wel een beeeetje saai worden. Ik ga gewoon de story afmaken en de glyphs zoeken en heel misschien de assasination contracts nog doen, maar de rest vind ik wel mooi zo.
Er komt straks DLC uit, en 1 daarvan heet dacht ik Battle of Forli. Dus voor de main story is er niks te doen, maar later wel als DLC/side quest.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75442641
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er komt straks DLC uit, en 1 daarvan heet dacht ik Battle of Forli. Dus voor de main story is er niks te doen, maar later wel als DLC/side quest.
Wat doet heel die stad dan in de game
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 13:15:07 #26
Brabo Bastard
pi_75442981
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wat doet heel die stad dan in de game
Set-up voor de DLC, historisch accuraat, veertjes zoeken
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75446488
1e Patch AC2:

Hi Guys!

The first patch for Assassin’s Creed 2 has been announced!

Thanks to the feedback you provided the developers were able to quickly fix some of the issues that would prevent some of you from fully enjoying the game. The patch will be released today on Playstation 3 and on December 11th for the Xbox 360.

We hope you are all looking forward to the upcoming downloadable content, and we would be glad to hear about your feedback on the patch. If you have any remaining or new issues, feel free to contact our support http://support.ubi.com/ or post a thread here in the forums. Thumbs Up

The patch notes are listed below. Thank you all for your patience and feedback.

Patch notes

Fixed: Situation specific bugs

Glyph
After the player has resolved a glyph (when the unlock code message appears), if the player presses A and B (for 360, X and O on PS3) repeatedly and quickly, the video will appear in full screen, and he will get stuck in "the truth menu".

Fast Travel
Some feedback states that Ezio loses the ability to interact with the fast travel stations.

Free roaming/Parkour
In extremely rare occasions a bug allows Ezio to walk on air.

Auditore Cape
When first equipping or re-equipping the Auditore cape, users in the Villa become notorious even if the cape description says otherwise.

Altaïr’s armour
While wearing Altair's armour the game crashes when performing multiple consecutive double assassinations.

Toscana
The game occasionally crashes if the player dies in Toscana, the player is stuck in the animus loading screen.

Water
Ezio and NPCs may get stuck beneath map if pushed in water.

Animus Loading Screen
There were reports of the game crashing while the player is in the Animus loading screen

Fixed: Mission specific issues

Sequence 05 Mission 01
The game froze after completing the mission and following certain steps.

Sequence 06 Mission 02
An extremely rare issue could make the game freeze while Ezio is fighting the guards.

Sequence 07 Mission 02
Sometimes the civilians knocked down by Rosa could “float”.

Sequence 07 Mission 07
When the user is in an open conflict, under specific situations the game crashed.

Sequence 08 “Venezia”
If a player desynchronises during the flying machine sequence, the player sometimes spawned near Leo's workshop and not on the tower.

Secret Location: “Vizitatione”
The user remains stuck after locking onto the agile guard with the gun.

Sequence 11 Mission 05
The user cannot continue gameplay after quitting and loading the game. They are stuck in the hideout.

Sequence 14 Mission 02
The user falls through the texture if he is hit with rocks by the guards while climbing

Sound enhancement:

5.1 LPCM support

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/9551071318
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 15:06:32 #28
Brabo Bastard
pi_75447357
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
1e Patch AC2:

Hi Guys!

The first patch for Assassin’s Creed 2 has been announced!

Thanks to the feedback you provided the developers were able to quickly fix some of the issues that would prevent some of you from fully enjoying the game. The patch will be released today on Playstation 3 and on December 11th for the Xbox 360.

We hope you are all looking forward to the upcoming downloadable content, and we would be glad to hear about your feedback on the patch. If you have any remaining or new issues, feel free to contact our support http://support.ubi.com/ or post a thread here in the forums. Thumbs Up

The patch notes are listed below. Thank you all for your patience and feedback.

Patch notes

Fixed: Situation specific bugs

Glyph
After the player has resolved a glyph (when the unlock code message appears), if the player presses A and B (for 360, X and O on PS3) repeatedly and quickly, the video will appear in full screen, and he will get stuck in "the truth menu".

Fast Travel
Some feedback states that Ezio loses the ability to interact with the fast travel stations.

Free roaming/Parkour
In extremely rare occasions a bug allows Ezio to walk on air.

Auditore Cape
When first equipping or re-equipping the Auditore cape, users in the Villa become notorious even if the cape description says otherwise.

Altaïr’s armour
While wearing Altair's armour the game crashes when performing multiple consecutive double assassinations.

Toscana
The game occasionally crashes if the player dies in Toscana, the player is stuck in the animus loading screen.

Water
Ezio and NPCs may get stuck beneath map if pushed in water.

Animus Loading Screen
There were reports of the game crashing while the player is in the Animus loading screen

Fixed: Mission specific issues

Sequence 05 Mission 01
The game froze after completing the mission and following certain steps.

Sequence 06 Mission 02
An extremely rare issue could make the game freeze while Ezio is fighting the guards.

Sequence 07 Mission 02
Sometimes the civilians knocked down by Rosa could “float”.

Sequence 07 Mission 07
When the user is in an open conflict, under specific situations the game crashed.

Sequence 08 “Venezia”
If a player desynchronises during the flying machine sequence, the player sometimes spawned near Leo's workshop and not on the tower.

Secret Location: “Vizitatione”
The user remains stuck after locking onto the agile guard with the gun.

Sequence 11 Mission 05
The user cannot continue gameplay after quitting and loading the game. They are stuck in the hideout.

Sequence 14 Mission 02
The user falls through the texture if he is hit with rocks by the guards while climbing

Sound enhancement:

5.1 LPCM support

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/9551071318
Flinke patch. Ik heb een keer die water-bug gehad, alleen kwam ik uiteindelijk vanzelf weer boven
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75448858
Vanavond weer verder. Ben net begonnen en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_75448915
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Zit net voor de gein (eindelijk) eens Zeitgeist te kijken, eerste deel verklaart mooi meteen de rode draad van het verhaal
Zeitgeist. Tin foil hat.......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:13:35 #31
12888 Skull-splitter
pi_75449810
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Zeitgeist. Tin foil hat.......
Als je deel 1 gewoon uitgespeeld heb dan zie je wat meer raakvlakken. Ik heb hem uit interesse gekeken, vind het een mooie verzameling verbanden die op zich al duidelijk waren. Maar verder...
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 16:17:25 #32
Brabo Bastard
pi_75449972
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond weer verder. Ben net begonnen en
SPOILER
Dat zette wel de toon voor dat stuk ja. Maar er komt nog wel meer moois.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75450089
Nog een paar veertjes en drie trophies en ik ben compleet
pi_75471469
Ik ben hooked! Gisteravond een uurtje of 3 door kunnen spelen en ben nog lang niet zover als jullie, maar aangezien er nog altijd mensen zijn die de game niet hebben en niets willen weten zal ik maar in spoilers praten
SPOILER
Wat ik me wel afvraag, naast het punt dat je alle viewpoints kan verzamelen, waar dienen zij voor? Ik zit dan op zo’n punt, de cam draait een rondje met een mysterieus muziekje en dan kan ik naar beneden springen…

Daarnaast kreeg ik ook enkele keer een melding van zo’n oog-symbooltje..stukje tekst erbij dat ik dan op zoek moet gaan etc.. dan moet ik dus ergens iets kunnen zien, maar ik vind niks? Ook niet in die ‘eagle-view’.. op mijn kaart zie ik ook niks..
Kan zijn dat ik nog niet zo ver in de game zit dat ik die opties al heb?
Verder kan ik niet wachten tot ik meer skills kan, want ik wil sneaky van daken afspringen en iemand een hidden blade in zn nek duwen.. nu moet ik lomp op zn nek springen en snel mn dagger tussen zn ribben proppen..
SPOILER
Anyway.. nu 4 dagen naar Disneyland dus even niet spelen
pi_75471654
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:11 schreef Thrilled het volgende:
waar dienen zij voor? Ik zit dan op zo’n punt, de cam draait een rondje met een mysterieus muziekje en dan kan ik naar beneden springen…
Check je map. Eerst is deze geblurd en na de viewpoint zie je meer van de kaart en meer van je opdrachten, armor shop, dokter, etc etc
quote:
Daarnaast kreeg ik ook enkele keer een melding van zo’n oog-symbooltje..stukje tekst erbij dat ik dan op zoek moet gaan etc.. dan moet ik dus ergens iets kunnen zien, maar ik vind niks? Ook niet in die ‘eagle-view’.. o
Beter zoeken ze zijn er wel. Bij de Villa heb je een uitleg gekregen als het goed is. Ze zijn af en toe best even zoeken maar ze zijn er echt als bij een gebouw dat rode icoontje staat.
SPOILER
pi_75474575
Ik ben nu bij de
SPOILER
Hoe lang moet ik nog?
  donderdag 10 december 2009 @ 10:36:02 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75474613
Nog vrij lang.
Ee uurtje of 4 spelen.

Ik zit er aan te denken om weer opnieuw te beginnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:25:58 #38
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75478160
Net in Venetië aangekomen. Deze game is alles wat deel 1 had moeten zijn, en dan nog een schep er bovenop.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 december 2009 @ 12:28:48 #39
Brabo Bastard
pi_75478252
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Net in Venetië aangekomen. Deze game is alles wat deel 1 had moeten zijn, en dan nog een schep er bovenop.
Venetië is idd heel mooi weergegeven. Zit er nu ook
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75478304
Ik vind alleen de verdeling niet heel geweldig maar dat is ook een beetje zoeken naar iets slechts
SPOILER
pi_75480354
Ik heb de eerste eindbaas (of hoe het ook heet) gehad en ook trainingen om beter te leren vechten. Wel stuk meer mogelijkheden om te vechten dan bij deel 1. Maar ik ben nu bij die villa maar
SPOILER
pi_75480384
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de eerste eindbaas (of hoe het ook heet) gehad en ook trainingen om beter te leren vechten. Wel stuk meer mogelijkheden om te vechten dan bij deel 1. Maar ik ben nu bij die villa maar
SPOILER
SPOILER
pi_75485536
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
pi_75485597
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
Nope
pi_75485851
heb het sinds ik die villa heb veroverd
pi_75485983
heh wat vaag. t heeft iets te maken met t equipen en unequipen van mn dubbele messen
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 december 2009 @ 08:43:02 #47
Brabo Bastard
pi_75507309
Glitch denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75512426
hopen dat die patch van vandaag t fixt
pi_75534602
GVD! Ik ben nu al acht rondjes gegaan en ik krijg de Wear the Auditore cape in each city trophy maar niet!
Ben ik nou echt zo dom of dat spel zo eigenwijs?
pi_75535026
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Godtje het volgende:
GVD! Ik ben nu al acht rondjes gegaan en ik krijg de Wear the Auditore cape in each city trophy maar niet!
Ben ik nou echt zo dom of dat spel zo eigenwijs?
Ik ben er! 100%
SPOILER
pi_75640042
quote:
Is het niet gewoon dat je vanaf nu met Notorioty werkt en gewoon niet wordt gespot?
Als je wat uitvreet voor de guards, komen ze dan wel op je af?
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:29:35 #52
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75640120
quote:
kan het niet zo zijn dat je zo'n speciale cape draagt?
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 08:50:47 #53
Brabo Bastard
pi_75640447
De Truth is ontrafeld. Maar ik snap er maar een klein beetje van

Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:13:57 #54
65252 Bart
pi_75640826
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:

Kan iemand even in een spoiler zetten wat er aan de hand is? Heb het spel nog niet uitgespeeld dus endgame spoilers kunnen achterwege blijven
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 09:16:38 #55
12888 Skull-splitter
pi_75640883
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef El_Thijs het volgende:

SPOILER
pi_75641619
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:13 schreef Bart het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Geweldige game die deel 1 indrukwekkend achter zich laat.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 10:24:43 #57
Brabo Bastard
pi_75642407
Bedankt! Het is allemaal een stuk duidelijker geworden nu! Kon er geen wijs uit komen
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75646026
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spel Is dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 december 2009 @ 12:33:32 #59
Brabo Bastard
pi_75646245
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
Zit er aan te denken om al die veertjes te gaan zoeken. Alleen zodat ik dan voor het eerst alle achievements heb voor een spel Is dit veel moeite of niet? Weet iemand ook een goede guide hiervoor?
Kijk eens op xbox360achievements.org, daar kan je alles vinden. Ik heb er nu iets van 30 zelf gevonden, dus ben nog wel even bezig. Je kan in het DNA menu zien bij extra memories (of iets in die geest) hoeveel veren je hebt uit welke stad.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75646380
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:25 schreef -Dries- het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)20091120161944695091
http://www.gamesradar.com(...)20091118131317820094
pi_75646521
Ik zit op een hele domme manier vast. Ik moet voor een missie via balken naar een andere plek komen. Maar zodra ik aan zo'n balk hang lukt het me niet om verder te springen. Poppetje beweegt wel maar reageert niet goed op de knopjes die ik indruk lijkt wel.
pi_75647047
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..

Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:58:28 #63
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647148
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:56 schreef Thrilled het volgende:
Als je hangt moet je slingeren.. gewoon RT en A (xbox) ingedrukt houden.. dan gaat ie slingeren en springt ie vanzelf door naar een volgende plek (als dat mogelijk is).. anders klimt ie erbovenop..

Overigens over die veertjes.. hoe herken ik die nou duidelijk? Ik heb het eerste veertje gevonden omdat ik voor mijn broertje dat ding moest pakken, en het tweede (tevens laatste) veertje wat ik gevonden heb was per toeval omdat ik net daar het dak op klom.. ik ren veel over daken maar zie ze nooit liggen/zweven.. zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
als je eagle vision aanzet zie je ze heel goed. en ik ga altijd op het geluid af.
pi_75647200
quote:
zijn die dingen niet goed te zien of let ik niet goed op?
Beide? Ze liggen niet op de meest voor de hand liggende plekken maar ze zijn zeker niet onvindbaar en ze maken geluid. De schittering is ook prima te zien over het algemeen.
pi_75647310
quote:
Bedankt, ik ga het straks proberen.
pi_75647390
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Gewas het volgende:

[..]

Bedankt, ik ga het straks proberen.
succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
pi_75647482
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

succes, waar is het trouwens? Kheb gister namelijk ook een dik uur zitten kutten bij allerlei balken
Ik ben bij...
SPOILER
En daar zat ik vast.
pi_75647729
Weet er iemand wanneer nu eigenlijk die ps3 theme uit komt? Wanneer ik inlog op Uplay krijg ik de melding dat hij niet verkrijgbaar is.
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:16:04 #69
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647748
SPOILER
pi_75647885
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
pi_75647899
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ben bij...
SPOILER
En daar zat ik vast.
SPOILER
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:23:36 #72
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75647968
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
Kan nog steeds niet begrijpen hoe iedereen daar vast komt te zitten
als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheen
dus aangezien veel mensen niet weten dat als je tegen een muur oprent en dan naar links of rechts springt je wél op dat balkje komt, zit dus iedereen daar vast
pi_75648019
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]
SPOILER
Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILER
pi_75648411
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat stuk heb ik nog niet gehad denk ik.
SPOILER
SPOILER
pi_75653135
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]
SPOILER
Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald. Best leuke missie.

Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af. Tweede keer lukte het wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2009 15:52:57 ]
pi_75653486
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja die missie was het en ik heb hem net gehaald. Best leuke missie.

Daarna kwam een achtervolgingsmissie. Had ik dat ventje bijna te pakken, val ik van het dak af. Tweede keer lukte het wel.
SPOILER
pi_75671197
ik ben volgens mij bij die vliegmissie beland, ben ik dan al bijna bij het eind?
pi_75676453
Gister alle viewpoints gepakt in Florence en alle codex pages.. man wat is dit verslavend Dan rent er weer een dief voorbij die ik persee neer wil beuken of kom ik langs een assassination opdracht.. ik kom niet aan die verhaallijn toe !
  woensdag 16 december 2009 @ 07:59:06 #79
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75676543
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ben volgens mij bij die vliegmissie beland, ben ik dan al bijna bij het eind?
ik denk dat je over de helft bent.
pi_75676577
quote:
Op woensdag 16 december 2009 07:47 schreef Thrilled het volgende:
Gister alle viewpoints gepakt in Florence en alle codex pages.. man wat is dit verslavend Dan rent er weer een dief voorbij die ik persee neer wil beuken of kom ik langs een assassination opdracht.. ik kom niet aan die verhaallijn toe !
Volgens mij ook de leukste manier om te spelen. Anders ben je straks na het verhaal weer alleen de side missions aan het doen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 december 2009 @ 08:35:49 #81
Brabo Bastard
pi_75676994
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

als je op de ledge zit en je probeert eraan te gaan hangen spring je er dwars doorheen
dus aangezien veel mensen niet weten dat als je tegen een muur oprent en dan naar links of rechts springt je wél op dat balkje komt, zit dus iedereen daar vast
Had ik ook, tig keer geprobeerd, en toen lukte het ineens
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75678205
Huppakee, 1000/1000. Ga alleen nog even de assasination missions doen, die vind ik nog wel leuk ookal kan je er niks mee halen. De beat-up, race, en koerier missies laat ik voor wat ze zijn.
pi_75678377
Ik vind het irritant dat als je een race wilt doen, en je hebt hem na 20 frustrerende pogingen nog niet gehaald je hem niet kan annuleren.. je moet persee die race finishen om verder te gaan..

(of ik zie wat over het hoofd )
pi_75678441
Start > abort memory
pi_75682254
Ik heb de game nu een week en mijn aanvankelijke twijfels vanwege deel 1 zijn echt totaal ongegrond gebleken. De game is geweldig .

Het is afwisselend, verslavend en meeslepend. Om te beginnen de historische setting. Persoonlijk spreekt die me erg aan en eigenlijk meer dan die in deel 1 en ze hebben het Italië van de Renaissance goed neer weten te zetten met beroemde gebouwen uit die tijd en met wat wiki achtige informatie erbij. Ik vind het allemaal wel sfeervol.

Het verhaal spreekt me aan. Ik weet niet waar toe het leidt en dat wil ik nu ook nog niet weten maar het is meeslepend en interessant mede door de historische figuren die er een rol in spelen en last but not least de side quests waarvan The Truth erg dik is uitgewerkt. Ik ben benieuwd naar de uitkomst ervan .
pi_75693938
enige minpunt vind ik dat de AI van de tegenstanders wel erg slecht is en dat de gevechten te makkelijk zijn. verder is ie idd fantastisch.
pi_75694067
Van mij hadden ze er ook een Hard en verder in kunnen bouwen en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen

Bij mij is de game al weer weg gegeven omdat je bij 100% ook echt klaar bent.
pi_75694310
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Godtje het volgende:
en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen
aaaah how exciting
pi_75695029
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef jimjim1983 het volgende:
enige minpunt vind ik dat de AI van de tegenstanders wel erg slecht is en dat de gevechten te makkelijk zijn. verder is ie idd fantastisch.
Er zijn inderdaad ook wel minpunten. De character models tijdens de cut scenes zijn niet heel mooi en soms tijdens het klimmen wil je ergens heen springen en val je ongewenst naar beneden maar dat zijn kleine minpunten.
pi_75699533
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad ook wel minpunten. De character models tijdens de cut scenes zijn niet heel mooi en soms tijdens het klimmen wil je ergens heen springen en val je ongewenst naar beneden maar dat zijn kleine minpunten.
en er zitten wat slordigheden in. er was een missie waar ik probeerde te vluchten maar opeens sprong ie over naar een cutscene waarin iedereen dood was
maar ik vind t tot nu toe een van de leukste spellen van t jaar.
  woensdag 16 december 2009 @ 19:43:03 #91
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75700438
Je ontkomt veelste simpel aan de wachters. Dat is een minpunt. In Venetië hoef je maar het water in te duiken om zo goed als zeker aan ze te ontkomen. In Forli trouwens ook. de NPC's zijn namelijk zo geprogrammeerd dat wanneer ze in het water vallen ze meteen sterven.
(Knap dat Ezio trouwens met al die dikke bepantsering toch kan zwemmen. 9 van de 10 mensen zouden direct naar de bodem zinken )
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 16 december 2009 @ 19:54:19 #92
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75701018
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:52 schreef Godtje het volgende:
Van mij hadden ze er ook een Hard en verder in kunnen bouwen en Leo begint na 10 codex pages ook wel te vervelen

Bij mij is de game al weer weg gegeven omdat je bij 100% ook echt klaar bent.
ah, you've found another one! how exciting!
pi_75701111
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en er zitten wat slordigheden in. er was een missie waar ik probeerde te vluchten maar opeens sprong ie over naar een cutscene waarin iedereen dood was
Dat komt bekend voor dat had ik vanmiddag ook .
quote:
maar ik vind t tot nu toe een van de leukste spellen van t jaar.
Zeker .
pi_75703209
Zo. Ook alle asassination contracts gehaald!
pi_75708958
Vergeef me als dit al gepost is, heb niet het hele topic gelezen.

Bekijk deze YouTube-video

YES! De vraag is, moeten we hiervoor betalen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_75712078
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Ezio het volgende:
Vergeef me als dit al gepost is, heb niet het hele topic gelezen.

Bekijk deze YouTube-video

YES! De vraag is, moeten we hiervoor betalen?
Wat ik wil weten: Nieuwe wapens? Nieuwe Game-play mechanics? Iets nieuws?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:21:52 #97
187674 Sigmund666
pi_75712601
Nieuwe wapens lijken me overbodig. Voor de 360 heb je een fuckload aan wapens (5 soorten zwaarden, dolken, messen, hamers, en dan nog de pakbare wapens als hellebaarden en speren) bij de PS3 versie kun je zelfs de wapens die je in de PSP versie van AC2 hebt gekocht in je PS3 game zetten en vice versa.
pi_75715738
Gister voor het eerst zo'n puzzel gevonden (wat is de naam daarvoor btw?) maar snap er geen reet van kheb 10 plaatjes en daarvan hebben er 5 een 'core simularity'.. ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen die assassination contracts zijn ook leuk.. kheb er gister 3 achter elkaar gedaan maar dan krijg je toch wel wat eentonigheid.. soms mag je niet gezien worden en soms wel, maar verder is het vrijwel hetzelfde
SPOILER
  donderdag 17 december 2009 @ 09:40:40 #99
187674 Sigmund666
pi_75718403
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Thrilled het volgende:
Gister voor het eerst zo'n puzzel gevonden (wat is de naam daarvoor btw?) maar snap er geen reet van kheb 10 plaatjes en daarvan hebben er 5 een 'core simularity'.. ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen die assassination contracts zijn ook leuk.. kheb er gister 3 achter elkaar gedaan maar dan krijg je toch wel wat eentonigheid.. soms mag je niet gezien worden en soms wel, maar verder is het vrijwel hetzelfde
SPOILER
Neem alle schilderijen waarin de appel terugkomt

En de naam voor zo'n puzzel is een 'glyph'
pi_75721288
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Neem alle schilderijen waarin de appel terugkomt

Nee, die plaatjes die je moet vinden om die puzzel te unlocken heten glyphs
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_75721414
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

*blaat*

dude, waarom geef je de oplossing

[ Bericht 13% gewijzigd door Thrilled op 17-12-2009 11:42:29 ]
  donderdag 17 december 2009 @ 11:08:12 #102
187674 Sigmund666
pi_75721505
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?

Die puzzels zijn juist het allermakkelijkst
  donderdag 17 december 2009 @ 11:41:18 #103
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75722822
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

SPOILER
pi_75725485
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Tegen het einde worden ze best pittig hoor
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:17:29 #105
15600 BB-King
Long live the King!
pi_75803434
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tegen het einde worden ze best pittig hoor
Die laatste vond ik zwaar lastig met die schijven ronddraaien tot alles op z'n juiste plekje kwam.

Maar goed, in ieder geval wel mijn Platinum trophy gehaald...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:22:32 #106
268260 Dr.Mikey
pi_75803536
Ik heb die puzzels van die kerel nooit gedaan.
Vond ze erg storend in het verhaal klopt het dat ze in deel 1 verplicht zijn ?

Deel 1 ligt hier voor 9.50 maar als dat persoon 16 of wat was het ook al weer niet verplicht is en er gewoon bij kan zou ik hem wel kopen.
R.I.P DTS.
pi_75804779
Ja Ubisoft laat je een overeenkomst afsluiten die ervoor zorgt dat Assassin's Creed 1 eerst wordt uitgespeeld voordat je verder mag gaan naar deel 2. Doe je dit niet pleeg je contractbreuk wat resulteert in het blokkeren van je online account en daarnaast is er kans op mogelijke strafrechtelijke vervolging..

Dus denk eerst goed na
pi_75806564
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:14 schreef Thrilled het volgende:
Ja Ubisoft laat je een overeenkomst afsluiten die ervoor zorgt dat Assassin's Creed 1 eerst wordt uitgespeeld voordat je verder mag gaan naar deel 2. Doe je dit niet pleeg je contractbreuk wat resulteert in het blokkeren van je online account en daarnaast is er kans op mogelijke strafrechtelijke vervolging..

Dus denk eerst goed na
Lees jij anders eerst eens goed, hij vraagt heel iets anders.
pi_75806654
Oh ja, ik begreep het niet goed.. Vreemd, aangezien zijn zinnen grammaticaal perfect waren en zooo makkelijk te begrijpen zijn.
pi_75806707
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef Thrilled het volgende:
Oh ja, ik begreep het niet goed.. Vreemd, aangezien zijn zinnen grammaticaal perfect waren en zooo makkelijk te begrijpen zijn.
Dat is dan ook wel weer waar.
pi_75806884
Geeft niet jongen.. hier, heb je een veertje
pi_75812800
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

Deel 1 ligt hier voor 9.50 maar als dat persoon 16 of wat was het ook al weer niet verplicht is en er gewoon bij kan zou ik hem wel kopen.
pi_75819858
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat een is die gast, loop tie het te spoilen voor je en ook nog een puzzel een glyph noemen
Altijd aan het dromen...
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:58:57 #114
12888 Skull-splitter
pi_75821624
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

You're not worthy
  zondag 20 december 2009 @ 00:14:28 #115
187674 Sigmund666
pi_75822166
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Wat een is die gast, loop tie het te spoilen voor je en ook nog een puzzel een glyph noemen
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.
Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzel De antwoorden worden fucking praktisch weggegeven! (omdat ze in dikke rode letters worden aangegeven)
pi_75828088
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.
Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzel De antwoorden worden fucking praktisch weggegeven! (omdat ze in dikke rode letters worden aangegeven)
Die puzzels worden gewoon aangegeven als puzzels hoor, de glyphs worden aangegeven als glyphs. Lijkt me logisch.
pi_75837928
quote:

[..]

Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzel
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Thrilled het volgende:
ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen
Je hebt 'm ondanks zijn wensen om geen hulp te zoeken, toch het antwoord gegeven. Is dat niet spoilen?
quote:
Dat ze in guides verwijzen naar glyphs is niet zo heel gek, aangezien iedere puzzel gelinked is aan een bepaalde glyph. Op 1up vind je de antwoorden onder de naam "Truth Puzzles" .

Als je daarnaast de betekenis van het woord glyph wist, dan had je geweten dat het niet staat voor puzzel, maar voor een symbool.

Klaphark wat een lief koosnaampje!

[ Bericht 3% gewijzigd door D-Industries op 20-12-2009 15:03:21 ]
Altijd aan het dromen...
pi_75840830
Jongens jongens, niet vechten!

Net de vliegmissie gedaan.. supervet gedaan!!! Ben maar 6 keer gecrashed voor het lukte
SPOILER
  zondag 20 december 2009 @ 16:19:21 #119
187674 Sigmund666
pi_75841261
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef Thrilled het volgende:
Jongens jongens, niet vechten!

Net de vliegmissie gedaan.. supervet gedaan!!! Ben maar 6 keer gecrashed voor het lukte
SPOILER
Ik ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genoten
pi_75870355
Nog steeds in Venetie! Het is carnaval!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_75870385
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds in Venetie! Het is carnaval!
Nog steeds? Lang carnaval daar. Toen ik twee weken geleden in Venetie was was er ook al carnaval.
  maandag 21 december 2009 @ 10:47:22 #122
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75870482
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genoten
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...

ik ben behoorlijk gefrustreerd geraakt tijdens dat stuk (het helpt trouwens wel als je de inverted controls uitzet, ik vind het maar lastig)
pi_75870525
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...

ik ben behoorlijk gefrustreerd geraakt tijdens dat stuk (het helpt trouwens wel als je de inverted controls uitzet, ik vind het maar lastig)
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.
  maandag 21 december 2009 @ 11:35:57 #124
187674 Sigmund666
pi_75872238
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.
Idd. Als je naar onder drukt naar boven gaan of andersom. Bovendien is het ook tegenstrijdige logica, kom op! Als bij een vliegtuig omlaag drukt ga je omhoog, en vice versa
pi_75879790
Ach ik speel al vanaf jongs af aan op elke game waarbij je kan vliegen dat down omhoog is, dus ik ben eraan gewend..
pi_75883398
inverted controls vind ik juist veel logischer.
  maandag 21 december 2009 @ 16:02:27 #127
65252 Bart
pi_75883430
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
inverted controls vind ik juist veel logischer.
Als het logischer was zou het niet inverted heten
pi_75884346
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Jawel.
pi_75884787
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:

[..]

het is toch ook inverted, of niet? maakt het niet minder logisch.
pi_75888273
Inverted betekend gewoon dat het tegenovergesteld is hoor. Ik snap niet waarom dat minder logisch zou zijn
  maandag 21 december 2009 @ 18:02:53 #131
65252 Bart
pi_75888375
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Ezio het volgende:
Inverted betekend gewoon dat het tegenovergesteld is hoor. Ik snap niet waarom dat minder logisch zou zijn
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.
pi_75888456
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Bart het volgende:

[..]

Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.
  maandag 21 december 2009 @ 18:09:33 #133
65252 Bart
pi_75888561
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:

[..]

Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.
pi_75889755
ik vind stick naar je toe juist logischer voor naar boven, maar ieder zn ding. jij kan iig geen straaljagerpiloot worden
het is net als je hoofd, gooi je je hoofd naar achter dan kijk je naar boven, en andersom.
pi_75890823
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Bart het volgende:

[..]

Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.
Dat vind ik dus niet. Ik zie de controller als een vliegtuig, de knuppel naar je toe trekken is omhoog, van je af duwen is omlaag.

Lijkt me een heel stuk logischer dan andersom

[ Bericht 12% gewijzigd door Ezio op 21-12-2009 19:17:29 ]
pi_75903622
Ik zit vast:
SPOILER
Xbox Live: Anormius
pi_75903924
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:
SPOILER
Gelukt
Xbox Live: Anormius
  maandag 21 december 2009 @ 23:09:27 #138
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75904055
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:
SPOILER
daar zit echt iedereen vast
SPOILER
  maandag 21 december 2009 @ 23:34:33 #139
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75905311
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

SPOILER
ROFL IK NIET WAT HEB IK GEWONNEN!?!?!?
SPOILER
  maandag 21 december 2009 @ 23:41:59 #140
268260 Dr.Mikey
pi_75905696
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

SPOILER
Bull shit Ik zag vlak voor dat ik daar was op Fok! een post over dat moment.
Wist dus precies wat ik moest doen
R.I.P DTS.
pi_75908392
Volgens mij ben ik echt de enige persoon op aarde die daar daadwerkelijk NIET vast zat.
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:49:05 #142
187674 Sigmund666
pi_75908538
Soms wil Ezio niet echt alles beetpakken maar bij een tweede poging wel
pi_75909110
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef -Dries- het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige persoon op aarde die daar daadwerkelijk NIET vast zat.
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komt
pi_75909126
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Soms wil Ezio niet echt alles beetpakken maar bij een tweede poging wel
Soms vind ik het inderdaad een beetje eng Laatst deed ik er een half uur over voor ik mijn chocomel mok durfde op te pakken

[ Bericht 13% gewijzigd door Ezio op 22-12-2009 01:45:40 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 01:08:29 #145
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75909205
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komt
Dat dus.
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:45:44 #146
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75916055
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:08 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Dat dus.
ja dat weet ik niet meer hoor
  donderdag 24 december 2009 @ 18:11:30 #147
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_76024501
Pfff... log in ik op Xboxlive... krijg een update voor AC2, is de hele spel interface opeens in het nederlands. Ook nergens meer terug te zetten naar engels. grrrrrrrr
  donderdag 24 december 2009 @ 18:31:06 #148
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_76025256
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef peleetje het volgende:
Pfff... log in ik op Xboxlive... krijg een update voor AC2, is de hele spel interface opeens in het nederlands. Ook nergens meer terug te zetten naar engels. grrrrrrrr
moet je je region instellen op USA
pi_76134579
Zo gister Bloodlines uitgespeeld.
Leuk voor tussendoor maar niet echt nodig voor het verhaal tussen AC1 en AC2.
Alleen nu weet ik wel waar die chick vandaan komt (en wie het is) die Altaïr achtervolgt in AC2

En dmv de connectivity heb ik geld erbij, en alle wapens van de bossbattles uit Bloodlines
En in Bloodlines krijg je ook allemaal upgrades van AC2.
Nu weer snel verder zit pas op 50% met Ezio.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_76134654
Gister uitgespeeld. Einde viel me wel wat tegen.
SPOILER
pi_76135044
Gister besteld via Gamehubs
  maandag 28 december 2009 @ 17:16:40 #152
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_76147127
quote:
Op maandag 28 december 2009 12:05 schreef IedeK. het volgende:
Gister besteld via Gamehubs
Ik ga vanavond weer even aan de slag, wat een vette game is dit.
Ik wil hem ook goed uitspelen, want ik ben echt aan het genieten elk moment als ik mijn controller vast heb.
In tegenstelling tot heel veel andere mensen heb ik ook ontzettend genoten van deel1, ik heb ook uitgekeken naar deel 2 vanaf het begin, en helemaal toen ik hoorde wat ze allemaal gingen verbeteren en ze hebben al mijn verwachtingspatronen bewerkstelligd.

Als je ook maar een klein beetje dezelfde smaak hebt als ik, wens ik je heel veel plezier.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 december 2009 @ 17:35:26 #153
Brabo Bastard
pi_76147711
Zit nu in de laatste Memory (14), maar ik ga eerst al die veren eens zoeken en wat leftover achievements halen
"Omae wa mou shindeiru."
pi_76147743
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
Zit nu in de laatste Memory (14), maar ik ga eerst al die veren eens zoeken en wat leftover achievements halen
Je kunt na het uitspelen van de laatste missie nog verder met het spel.
  maandag 28 december 2009 @ 17:38:42 #155
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_76147824
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
Dat meen je niet, dan ben ik er bijna.

Moderator / Redactie FP maandag 28 december 2009 @ 17:43:41 #156
Brabo Bastard
pi_76148012
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef meg1983 het volgende:

[..]

Dat meen je niet, dan ben ik er bijna.

Mjah je kan er snel doorheen zijn, maar 12 en 13 zitten niet eens in de game, die komen als DLC.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_76148520
Assassin's Tomb Venetië
SPOILER
  dinsdag 29 december 2009 @ 07:35:44 #158
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_76169313
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mjah je kan er snel doorheen zijn, maar 12 en 13 zitten niet eens in de game, die komen als DLC.
Ik heb hem uitgespeeld en ik hoop nu dat de dlc, Rome is toch?
Wel vet het einde, alleen ik dacht dat ik die tempels nog even ging doen, mooi niet dus.
Super vet! maar wel een dubbel gevoel, een beetje anticlimax.
Ik ga straks nog even wat doen, kijken hoever ik kom met verzamelen, ik kan bijv me laatste statue niet vinden in Montenegro.
En ik ga hem zeker nog een keer uitspelen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 07:38:12 #159
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_76169322
quote:
Op maandag 28 december 2009 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
Assassin's Tomb Venetië
SPOILER
Ik was gister aan het vechten staat eruit het niets een civilian tussen *plop*
pi_76171242
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 07:35 schreef meg1983 het volgende:

[..]

Ik heb hem uitgespeeld en ik hoop nu dat de dlc, Rome is toch?
Wel vet het einde, alleen ik dacht dat ik die tempels nog even ging doen, mooi niet dus.
Super vet! maar wel een dubbel gevoel, een beetje anticlimax.
Ik ga straks nog even wat doen, kijken hoever ik kom met verzamelen, ik kan bijv me laatste statue niet vinden in Montenegro.
En ik ga hem zeker nog een keer uitspelen.
DLC zal wel weer Florence worden. Er werd naar verwezen in de cutscene voordat je de laatste missie doet.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:23:25 #161
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_76175325
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

DLC zal wel weer Florence worden. Er werd naar verwezen in de cutscene voordat je de laatste missie doet.

Ubisoft has revealed the names of the first two Assassin's Creed II DLC packs. Continuing the franchise's general appreciation for history, both of the titles appear to refer to famous historical events that occurred in the 15th Century.

"Battle of Forli" will be the first DLC pack. While Ubisoft hasn't revealed any further details, the "battle" may refer to the infighting that followed the death of the lord Pino III in 1480. It's also notable that Forli was ceased by Visconti in 1488, and by Cesare Borgia in 1499.

Meanwhile, the second DLC is called "The Bonfire of the Vanities," which was the title of Tom Wolfe's most famous novel as well as a famous event that took place in 1497. It refers to the burning of thousands of objects that were thought to promote sin, such as cosmetics, art and books, by the supporters of the Dominican priest Girolamo Savonarola.

The first DLC pack will arrive in January, with the second being scheduled for February. Don't be surprised if the latter arrives February 7, which marks the 512th anniversary of the original burning.

Both DLC episodes will be available on the Xbox 360 and PS3. Expect more information soon.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:24:24 #162
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76266397
Kleine spoiler in de vraag.

Ik heb een vraag. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar ik ben nu het spel aan het spelen.
Ik heb bij een missie een sleutel gevonden (1 keys). Dit was tijdens de missie "Hunt the Hunter" in Venice en het doorzoeken (Loot) van de decoy.
Iemand enig idee waar dit voor is?
Sometimes you see knopjes
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:37:00 #163
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_76291059
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef banapples het volgende:

Ik heb een vraag. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar ik ben nu het spel aan het spelen.
Ik heb bij een missie een sleutel gevonden (1 keys). Dit was tijdens de missie "Hunt the Hunter" in Venice en het doorzoeken (Loot) van de decoy.
ik denk dat dat een van de side missies is, want ik kan me zo niet herinneren dat ik ergens een sleutel voor heb gekregen...
pi_76370391
Geweldig spel! Ik heb hem gisteren uitgespeeld! Het verhaal is moeilijk te volgen.
Weet iemand een ander vet spel voor de Xbox360 (Cod mw2 heb ik al, kut spel)
  zondag 3 januari 2010 @ 19:45:31 #165
187674 Sigmund666
pi_76370496
Gears of War
(is ook erg vet om co-op mee te spelen en de zwaardere achievements te halen) (hardcore of insane spelen bijv )
pi_76404792
heb m nu bijna uitgespeeld en vind t wel prima eigenlijk. denk niet dat ik die DLC ga halen, tenzij het qua gameplay nog wat nieuws toevoegt..
pi_76426309
Uitgespeeld.
Tof spel, hoewel dat einde wel dik wicked was.
No resentment ever evened out a weaker hand
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:41:33 #168
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76472605
Uitgespeeld, ik weet alleen nog steeds niet waar de sleutel voor was die ik gevonden heb. Ik denk dat dit het eerste spel wordt waar ik DLC voor ga kopen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:51:42 #169
187674 Sigmund666
pi_76472990
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef banapples het volgende:
Uitgespeeld, ik weet alleen nog steeds niet waar de sleutel voor was die ik gevonden heb. Ik denk dat dit het eerste spel wordt waar ik DLC voor ga kopen.
Welke 'Sleutel'?
Printscreen/screenshot toevallig?
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:55:26 #170
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76475546
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Welke 'Sleutel'?
Printscreen/screenshot toevallig?
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef banapples het volgende:

pi_76475996
Een sleutel zegt mij ook niks..
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:06:13 #172
187674 Sigmund666
pi_76481094
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef banapples het volgende:

[..]

[..]

Zie wel dat het voor de PS3 versie is. Die verschilt met de 360 versie (je kunt bemachtige items/wapens uit de PSP-versie van AC2 ook weer in de PS3-versie gebruiken)
Moet je het antwoord helaas verschuldigd blijven dus

(Gok dat het ter compensatie is voor het feit dat de PS3 geloof ik geen DLC krijgt )
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:39:32 #173
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76484938
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zie wel dat het voor de PS3 versie is. Die verschilt met de 360 versie (je kunt bemachtige items/wapens uit de PSP-versie van AC2 ook weer in de PS3-versie gebruiken)
Moet je het antwoord helaas verschuldigd blijven dus

(Gok dat het ter compensatie is voor het feit dat de PS3 geloof ik geen DLC krijgt )
PS3 krijgt ook DLC. PSP-versie is niet AC2 maar een versie tussen AC1 en AC2.

Over die sleutel: Google heeft mij ook nog steeds niet geholpen. Wel mensen gevonden die ook de sleutel hebben maar niet weten wat je er mee moet.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:55:04 #174
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76485559
Hier is trouwens een fillmpje van iemand die de sleutel vindt:

ongeveer bij 9:15
pi_76559068
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef Beach het volgende:
Zo gister Bloodlines uitgespeeld.
Leuk voor tussendoor maar niet echt nodig voor het verhaal tussen AC1 en AC2.
Alleen nu weet ik wel waar die chick vandaan komt (en wie het is) die Altaïr achtervolgt in AC2

En dmv de connectivity heb ik geld erbij, en alle wapens van de bossbattles uit Bloodlines
En in Bloodlines krijg je ook allemaal upgrades van AC2.
Nu weer snel verder zit pas op 50% met Ezio.
wie is die chick dan? heb het stuk pas gespeeld maar ik snapte er niet veel van.

voor de rest is het wel een geweldige game natuurlijk
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:34:34 #176
187674 Sigmund666
pi_76561044
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef super-muffin het volgende:

[..]

wie is die chick dan? heb het stuk pas gespeeld maar ik snapte er niet veel van.

voor de rest is het wel een geweldige game natuurlijk
SPOILER
pi_76563292
Tijdje terug uitgespeeld, alle achievements ook (is ook niet moeilijk). Toffe game, hoewel ze wel meer met je geld hadden kunnen laten doen. Bijvoorbeeld dat je nog meer aanpassingen kunt maken bij Monteriggioni. Want ik zwem nu in het geld lol.

Maar goed deel 2 is al een stuk minder steeds hetzelfde doen, Leonardo is cool.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:17:53 #178
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76565517
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:26 schreef Kijana het volgende:
Tijdje terug uitgespeeld, alle achievements ook (is ook niet moeilijk). Toffe game, hoewel ze wel meer met je geld hadden kunnen laten doen. Bijvoorbeeld dat je nog meer aanpassingen kunt maken bij Monteriggioni. Want ik zwem nu in het geld lol.

Maar goed deel 2 is al een stuk minder steeds hetzelfde doen, Leonardo is cool.
Je bent inderdaad een goed betaalde assasin.
pi_76568215
Je kunt de vliegmissie niet meer doen... Das kut nu kan ik die achievement niet meer halen dus...
pi_76572061
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
Je kunt de vliegmissie niet meer doen... Das kut nu kan ik die achievement niet meer halen dus...
Kan wel, als je een nieuwe savegame begint. Maar of dat het waard is.
pi_76572239
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnen (zit met hetzelfde probleem)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:15:10 #182
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76574520
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnen (zit met hetzelfde probleem)
Kost je wel 5 euro maar dan heb je ook wat
pi_76594311
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

pi_76606784
Heb zin in de DLC.

Groot mankement van AC2 vind ik overigens wel dat het veel te makkelijk is. Al die verschillende wachters maakt nauwelijks iets uit en het is vaak niet eens nodig om te sneaken (als je al van 'sneaken' kunt spreken). Het verhaal, de omgeving en moves et cetera compenseert veel, maar wat meer uitdaging had wat mij betreft wel gemogen.
pi_76606992
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.

Groot mankement van AC2 vind ik overigens wel dat het veel te makkelijk is. Al die verschillende wachters maakt nauwelijks iets uit en het is vaak niet eens nodig om te sneaken (als je al van 'sneaken' kunt spreken). Het verhaal, de omgeving en moves et cetera compenseert veel, maar wat meer uitdaging had wat mij betreft wel gemogen.
Het vechtsysteem is ook kei makkelijk. Je hoeft ze alleen maar te counteren en je maakt zo een hele groep wachters met ease af.
pi_76624528
quote:
Heb zin in de DLC.

Jammer dat die cape van auditore pas na 100 veren te halen beschikbaar komt, dat zou bv de moeilijkheidsgraad een stuk kunnen verhogen Voor de mensen die de moeite niet hebben genomen om de veren te halen: je bent in elke stad notorious en je kunt niet briben, posters weghalen of de rechter vermoorden. Alleen voordat je die 100 veren hebt ben je al zo goed als bij het einde....

Leuke trophy bug die ik had, heb de eerste session niet allemaal gevonden, ben opnieuw begonnen om die "trap iemand van het dak af met die uitvinding van Leonardo" trophy. Met dank omdat je niet een oude memory over kan doen :| Dus ook meteen alle veren lopen zoeken. Heb je ze eindelijk, triggert de trophy niet
Heb ik mijn eerste sessie maar gepakt en een feather-walkthrough, en zo elke stad snel doorzocht. Hoezo, kutbug
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 10 januari 2010 @ 11:13:22 #187
187674 Sigmund666
pi_76625244
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jammer dat die cape van auditore pas na 100 veren te halen beschikbaar komt, dat zou bv de moeilijkheidsgraad een stuk kunnen verhogen Voor de mensen die de moeite niet hebben genomen om de veren te halen: je bent in elke stad notorious en je kunt niet briben, posters weghalen of de rechter vermoorden. Alleen voordat je die 100 veren hebt ben je al zo goed als bij het einde....

Leuke trophy bug die ik had, heb de eerste session niet allemaal gevonden, ben opnieuw begonnen om die "trap iemand van het dak af met die uitvinding van Leonardo" trophy. Met dank omdat je niet een oude memory over kan doen :| Dus ook meteen alle veren lopen zoeken. Heb je ze eindelijk, triggert de trophy niet
Heb ik mijn eerste sessie maar gepakt en een feather-walkthrough, en zo elke stad snel doorzocht. Hoezo, kutbug
Ik had alle feathers aan het einde, inclusief een miljoen florijnen
(Lekker realistisch, niet verzuipen terwijl je een miljoen florijnen hebt )

Maar goed, je haalt er wel een achievement mee. Rijd er ook mee naar de bergen, anders krijg je hem namelijk niet. (ook zo vreemd: Je kunt OVERAL heen: Forli, Venice, Florence, etc. Behalve naar de bergen. Daarvoor moet je naar Florence rijden en te paard naar de bergen gaan )
pi_76626851
Ja, die trophies kun je gewoon uitlezen, iig bij de PS3 torphy scherm. EN ik ook zoeken naar die laatste, alle steden geweest, maar toen bedacht ik me dat er ook nog bergen waren. Kreeg ook die trophy niet meteen. Maar gisteravond startte ik het nog eens op en toen kwam het meteen na het inladen. Soms is het spel wat buggy dus.

Eerst bij die veren zelf (100 vinden) en met die cape was het ook wat raar, maar goed, die kreeg ik dan alsnog, alleen een dag later

Soms een crash, maar na 40 uur (2 sessies dus om die veren te halen) is dat denk ik 3 of 4x voorgekomen. Maar zeker een leuk spel, alleen is de herspeelbaarheid wat laag, ik zou niet weten waarom ik nog een spel wil starten. Het wordt niet lastiger, of zo. Had dan voor de tweede keer dat je meteen die cape kreeg (en niet meer af mag doen ) , dan wordt het nog eens leuk (en moet je veel meer sneaken). Alleen heb je het probleem dat je geen enkel huis in mag, omdat je notorious bent
pi_76629998
quote:
Heb zin in de DLC.

eens, het is echt irritant makkelijk. zonde. sowieso is dat vechten een beetje saai.
pi_76788000
Heel tof spel! Nu in Venetie!
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:39:21 #192
268260 Dr.Mikey
pi_76788158
[/quote]
Ubisoft heeft vandaag hun plannen voor 2010 verteld. Hierin kondigen ze nieuwe games aan en stellen ze sommige uit. Het grootste nieuws van Ubisoft zijn kant is dat er een nieuwe Assassins Creed onderweg is die online multiplayer zal bevatten. Voor welke spelsystemen en wanneer die uitkomt, is nog niet bekend.
[quote]

Yay !

Multiplayer ?
R.I.P DTS.
pi_76788789
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
Ubisoft heeft vandaag hun plannen voor 2010 verteld. Hierin kondigen ze nieuwe games aan en stellen ze sommige uit. Het grootste nieuws van Ubisoft zijn kant is dat er een nieuwe Assassins Creed onderweg is die online multiplayer zal bevatten. Voor welke spelsystemen en wanneer die uitkomt, is nog niet bekend.
[quote]

Yay !

Multiplayer ?
Assassins vs Templars team deathmatch met guns
pi_76789839
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

quote:
[Update]
De website IGN heeft contact opgenomen met Ubisoft, om meer duidelijkheid over de betekenis van het woord 'episode' te krijgen, en heeft een reactie ontvangen. Ubisoft meldt dat het hier niet gaat om een uitbreiding van Assassin's Creed 2, maar om een geheel nieuwe titel, met opnieuw Ezio in de hoofdrol. Het project, dat momenteel de naam Assassin's Creed Episodes draagt, zal verdergaan waar Assassin's Creed 2 eindigde.
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:27:04 #195
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76795905
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef Kijana het volgende:

[..]

Het vechtsysteem is ook kei makkelijk. Je hoeft ze alleen maar te counteren en je maakt zo een hele groep wachters met ease af.
Het mooie aan AC2 is juist dat je er een kunst van kan maken. Want met een counter dood je ze niet in 1 keer. Terwijll alle tegenstanders in 1 keer dood te maken zijn.
Al eens counter gedaan met een speer bij een tegenstander met speer?

[ Bericht 0% gewijzigd door banapples op 14-01-2010 08:33:54 ]
pi_76801341
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:11 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[..]
Nogal verwarrend nieuws ? Zal toch niet AC3 al zijn? Dus toch een uitbreiding, hoewel ze het niet zo willen noemen?

EDIT: Maarrr, dus wel nog meer rondrennen in het oude Italie met onze Ezio.

[ Bericht 15% gewijzigd door Roeni3 op 14-01-2010 12:12:47 ]
pi_76802620
multiplayer als er een spel geen multiplayer nodig heeft dan is het dit wel.
hoewel co-op wel tof zou zijn...
pi_76802742
Co-op zou bruut zijn ja. Elke andere vorm van MP lijkt me weinig toevoegen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_76802785
MP zou wel gezellig zijn. Dan kan je samen veren gaan zoeken.
pi_76802853
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Godtje het volgende:
MP zou wel gezellig zijn. Dan kan je samen veren gaan zoeken.
Om in elkaars reet te steken zeker.
Ik vrees eigenlijk meer zoiets als de challenges in Venetie. Capture the flag en zo
Maar het blijft afwachten.

Hopelijk is het singleplayer verhaal wel de moeite waard.
pi_76842661
Iemand een idee hoe ik de update voor AC2 op de PS3 krijg?
Of is deze nog niet uit voor PS3?
pi_76843025
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef TazDevl het volgende:
Die kreeg ik ooit door het spel op te starten met de internetverbinding op actief?
pi_76843101
Gewoon in het main screen ofzo? Heb internet altijd aan staan geloof ik... UPlay doet het gewoon wat dat betreft
pi_76844573
En wat de fuck is dat uplay? Ik kan me wel registreren op Ubi, maar voor de rest?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:44:27 #205
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_76846991
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef TazDevl het volgende:
Welke update bedoel je?
- Update van spel (qua bugs e.d.) gebeurt automatisch als je internetverbinding heb.
- Voor de extra download content/missies moet je nog 1 a 2 weken wachten en dan komen ze beschikbaar via PSN.
pi_76860392
De update voor het spel eigenlijk?
pi_76860720
Er is allang een 1.02 patch.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:27:40 #208
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:14:22 #209
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_76885749
Zo net de aftiteling gehad maar ik mis nog wat voorwerpen...
veren
De 6 portretten

...en blijkbaar 1 wapen...bij de smid is alles uitverkocht...waar moet ik achter zoeken?
pi_76885787
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
En wat de fuck is dat uplay? Ik kan me wel registreren op Ubi, maar voor de rest?
volgens mij is dat volkomen nutteloos
pi_76886985
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef mrPanerai het volgende:
Zo net de aftiteling gehad maar ik mis nog wat voorwerpen...
veren
De 6 portretten

...en blijkbaar 1 wapen...bij de smid is alles uitverkocht...waar moet ik achter zoeken?
Veren zoeken...
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

volgens mij is dat volkomen nutteloos
Toevallig gelukt gister. Op de main screen geel indrukken en dan zijn er 4 unlocks beschikbaar. Een theme, meer messen, Altair outfit en nog wat...
pi_76888194
En nog een tombe; namelijk van Ezio zijn familie onder de villa.
Met uiteraard heel frusterende getimede dingen en als beloning een paar kistjes met goud

En doet met uplay de theme het al??
pi_76889377
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
En nog een tombe; namelijk van Ezio zijn familie onder de villa.
Met uiteraard heel frusterende getimede dingen en als beloning een paar kistjes met goud

En doet met uplay de theme het al??
Ja., maar waar zit die tombe? Aha, de villa. Wil echt alles uitspelen... Heb nu 895 achievementpoints...
quote:
895 van 1000
41 van 50 prestaties
Vandaag even zoveel mogelijk achievements nog halen van:
quote:
Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.
20 Vergrendeld

Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay.
10 Vergrendeld

Deze kan niet meer totdat de DLC komt Of ik moet opnieuw beginnen...
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine.
5 Vergrendeld

Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face.
10 Vergrendeld

No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
20 Vergrendeld

Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins.
10 Vergrendeld

Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon.
10 Vergrendeld

Steal Home
Win a race against thieves!
10 Vergrendeld

Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
10 Vergrendeld

[ Bericht 11% gewijzigd door RudyCarell op 16-01-2010 14:13:14 ]
  zondag 17 januari 2010 @ 16:58:24 #214
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76929032
Yes, vandaag alle Trophies gehaald!
Ok stelletje hokboeren
  zondag 17 januari 2010 @ 17:04:11 #215
187674 Sigmund666
pi_76929229
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:08 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja., maar waar zit die tombe? Aha, de villa. Wil echt alles uitspelen... Heb nu 895 achievementpoints...
[..]

Vandaag even zoveel mogelijk achievements nog halen van:
[..]

Messer Sandman haal je door:
SPOILER
  zondag 17 januari 2010 @ 17:26:03 #216
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76929979
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Messer Sandman haal je door:
SPOILER
SPOILER
Ok stelletje hokboeren
  zondag 17 januari 2010 @ 18:03:20 #217
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76931347
Wat is dat trouwens met dat achterlijke geluid als de helft van je timer is verstreken? Ik dacht even dat ik Halflife 2 aan het spelen was
Ok stelletje hokboeren
pi_76933463
Toch nog wat tijd vrijgemaakt het weekend:
quote:
Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.
20 Vergrendeld

Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay.
10 Vergrendeld

Deze kan niet meer totdat de DLC komt Of ik moet opnieuw beginnen...
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine.
5 Vergrendeld

Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face.
10 Vergrendeld

No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
20 Vergrendeld

Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins.
10 Vergrendeld

Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon.
10 Vergrendeld

Steal Home
Win a race against thieves!
10 Vergrendeld

Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
10 Vergrendeld
  zondag 17 januari 2010 @ 19:44:50 #219
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76935233
Voor die Steal Home meot je volgens mij gewoon zo'n Race memory halen. En de No-hitter kan idd lastig zijn. Probeer het in Florence/ San Gimignano, daar zijn de guards minder aggressief. En als je dan naar dat klooster gaat waar de guards als monniken verkleed zijn zit er ook nog eens zeker weten geen Brute tussen. Rechts onderin op de Tuscany kaart.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 18 januari 2010 @ 12:05:55 #221
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76959566
Wat ik overigens zo stom vind he, hang je aan een dakrand, doe je zo'n stealth assassination, gat je notoriety omhoog
Ok stelletje hokboeren
  maandag 18 januari 2010 @ 12:13:52 #222
12888 Skull-splitter
pi_76959840
Waarom wordt het volgende deel nou weer met Ezio

Gewoon een nieuwe graag, of Ezio net als Altair voor een sidemission terug laten komen.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:18:13 #223
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76959979
Consequentie van het verhaal. Ezio kreeg nou eenmaal die profetie te horen, dus zal hij het ook moeten verhelderen. Al had ik ook liever een ander gezien. Zo begin 17e eeuw, Engeland, Frankrijk en Nederland. Prachtig tijdvak, 80jarige oorlog, Gunpowder Plot, Parijs is altijd een mooie locatie.
Ok stelletje hokboeren
pi_76964549
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Veren zoeken...
[..]

Toevallig gelukt gister. Op de main screen geel indrukken en dan zijn er 4 unlocks beschikbaar. Een theme, meer messen, Altair outfit en nog wat...
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïr
  maandag 18 januari 2010 @ 14:22:35 #225
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76964698
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Beach het volgende:

[..]

Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïr
Je kunt het laatste wapen unlocken door 50 veren te verzamelen
Ok stelletje hokboeren
pi_76967230
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Beach het volgende:

[..]

Moeilijk he lezen... PS Beach, jij zat toch ook voor een blauwe maandag bij BoF? BF2 jeweetzzzz
pi_76975033
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom wordt het volgende deel nou weer met Ezio

Gewoon een nieuwe graag, of Ezio net als Altair voor een sidemission terug laten komen.
Dat laatste (een soort lange sidemission) zal het waarschijnlijk ook worden, juist omdat de volgende release offiicieel geen 'nieuw deel' is. Ik verwacht eigenlijk gewoon meer rondrennen door het Italie van de 16e eeuw, of misschien op reis naar Spanje, Zwitserland of whatever.

Is in mijn ogen juist heerlijk, als de periode (en misschien zelfs ook het land) maar hetzelfde blijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roeni3 op 18-01-2010 18:59:34 ]
pi_77282522
Ik zat te denken dat het handig is om in het begin veel geld te hebben.
Als je villa al een aantal upgrades heeft en je ongeveer 10K per 20 min krijgt. Zou je dan gewoon in je villa kunnen wachten voor 1 uur en de kist leeghalen en dan weer wachten.
Dit kan je doen als je niet speelt maar andere dingen aan het doen bent.

Zou dit werken?
pi_77283355
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef lars_titanat het volgende:
Ik zat te denken dat het handig is om in het begin veel geld te hebben.
Als je villa al een aantal upgrades heeft en je ongeveer 10K per 20 min krijgt. Zou je dan gewoon in je villa kunnen wachten voor 1 uur en de kist leeghalen en dan weer wachten.
Dit kan je doen als je niet speelt maar andere dingen aan het doen bent.

Zou dit werken?
Waarvoor heb je dat geld dan nodig
pi_77283596
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarvoor heb je dat geld dan nodig
Upgrades voor je villa
Nieuwe Armor / Wapens
Nieuwe skills
pi_77283766
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef lars_titanat het volgende:

[..]

Upgrades voor je villa
Nieuwe Armor / Wapens
Nieuwe skills
En daar heb je te weinig geld voor? Volgens mij heb je weinig voordeel als je in het begin veel geld hebt, eigenlijk. Dat hebben ze an sich wel goed geregeld. Je hebt weinig gebieden, dus kunt ook nog niet alles kopen, maar zo veel is er ook niet.

Nadeel vind ik weer dat nadat je alles geupgrade hebt, je echt totaal geen reden hebt om dat geld nog op te halen. Je kunt er niet eens voor naar de hoeren!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:44:10 #232
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77284302
Wanneer komt die DLC nou?
pi_77284929
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef banapples het volgende:
Wanneer komt die DLC nou?
28/01 heb je een dag de tijd voordat Mass Effect 2 uitkomt... niet echt handig qua planning geloof ik.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:33:50 #234
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_77286020
Ubisoft heeft de release date vrijgegeven voor de pc versie via Twitter:
quote:
No more suspense on the release of #AC2 on PC: March 4 in Europe and March 16 in the US. And...
http://twitter.com/Ubisoft/status/8231711079
quote:
#AC2 PC will feature both DLC Battle of Forli and Bonfire of the vanities. It's time to preorder it if you haven't yet http://ubi.li/3eVzE
http://twitter.com/Ubisoft/status/8231801809
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_77286798
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

28/01 heb je een dag de tijd voordat Mass Effect 2 uitkomt... niet echt handig qua planning geloof ik.
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...

Ontopic: LOL! Assassin's Creed II: Sequence 12: Battle of Forli
pi_77289098
1000G Op naar de DLC!

Tof spel, vet einde ook!
pi_77291703
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

SPOILER
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:58:41 #238
187674 Sigmund666
pi_77291763
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ontopic: LOL! Assassin's Creed II: Sequence 12: Battle of Forli
Boh. Hij is maar 1200 euro
pi_77291936
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:56 schreef Roeni3 het volgende:

[..]
SPOILER
? Ik geef gewoon een mening... En dat ik op DVD2 ben houdt in dat het een leuk spel is...
pi_77300853
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

? Ik geef gewoon een mening... En dat ik op DVD2 ben houdt in dat het een leuk spel is...
Afgezien van het feit dat het spel officieel nog niet uit is...
pi_77310447
Credits alvast aangeschaft... Stond nog maar op 80...
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het spel officieel nog niet uit is...
Klopt.
pi_77366722
Ik laat hem ook links liggen, er zitten geen achievements bij, dus..
pi_77367015
Ik wacht wel ff tot het een deal-of-the-week wordt. sowieso eerst ME2 spelen
pi_77367656
Ik vind het 4 dollar teveel als ik die review zo lees. Ik heb alle trophies al, dus voor die vliegmachine hoef ik het ook niet te doen. Als je als pluspunt een zooi polygonen die een dame moet voorstellen moet nomen, nee, dank je
pi_77367664
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik wacht wel ff tot het een deal-of-the-week wordt. sowieso eerst ME2 spelen
Deal of the week... Het is omgerekend 3 euro... Maar het valt wat tegen lijkt het...
pi_77367894
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Deal of the week... Het is omgerekend 3 euro... Maar het valt wat tegen lijkt het...
En aan de hand van de review vind ik 3 euro teveel voor een uurtje...
pi_77368213
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En aan de hand van de review vind ik 3 euro teveel voor een uurtje...
Ja dat wel ja... Maar goed ik moet de vliegmachine achievement nog en ik wil hem compleet dus koop ik hem zo wel op me werk alvast... Wanneer zal hij online komen?
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:25:21 #250
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77369688
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja dat wel ja... Maar goed ik moet de vliegmachine achievement nog en ik wil hem compleet dus koop ik hem zo wel op me werk alvast... Wanneer zal hij online komen?
Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.
Ik heb toevallig ooit wat tegoed gehad voor de PS3 dus ik ga hem denk wel downloaden.
pi_77370004
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef banapples het volgende:

[..]

Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.
Ik heb toevallig ooit wat tegoed gehad voor de PS3 dus ik ga hem denk wel downloaden.
Ja en om het spel volledig te maken...
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:51:35 #252
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77370588
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja en om het spel volledig te maken...
Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?
pi_77370683
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef banapples het volgende:

[..]

Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?
Het is de heb. Schijnbaar.
pi_77373189
Een uurtje gameplay maar?
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:22:14 #255
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77373855
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is de heb. Schijnbaar.
Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.
pi_77373880
Klaar met DLC, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.)

Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:26:05 #257
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77374008
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef ROFLOL het volgende:
Klaar met DLC, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.)

Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
Heb je ps3 . Dan kan ik die download "lenen". Dan kan ik de tweede download aanschaffen en dan mag je die van mij "lenen".

[ Bericht 4% gewijzigd door banapples op 28-01-2010 13:31:24 ]
pi_77374297
quote:

SPOILER
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:35:17 #259
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77374347
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Cliffy het volgende:

[..]
SPOILER
Zet dat dan in een spoiler

Reeds aangepast
pi_77374422
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef banapples het volgende:

[..]

pi_77374698
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef banapples het volgende:

[..]

pi_77374734
van de ubisoft twitter:

If you see Battle of Forli on X360 at any other price than 320 MS points, hold on a bit until it's fixed. Ezio's an assassin, not a thief
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:28:32 #263
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77453979
quote:

Wat kan je eigenlijk met die vliegmachine? Behalve doelloos rond vliegen.
pi_77483296
Moet je betalen voor die download voor Assassins Creed II. Ik logde een paar dagen geleden wel in, toen downloade hij iets, maar ik zie niet hoe ik nu dat gedeelte kan bereiken.
pi_77486928
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:04 schreef DeParo het volgende:
Moet je betalen voor die download voor Assassins Creed II
yup
pi_77490768
quote:

Neem aan dat die zich een tijdje nie heeft geschoren
pi_77491565
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef banapples het volgende:

[..]

Wat kan je eigenlijk met die vliegmachine? Behalve doelloos rond vliegen.
Ik heb niet eens gevlogen, in de missies zit het er niet in en dat heb ik alleen gedaan en toen uitgedaan. Je moet naar een plaats in Forlí omdat te starten. Alleen doelloos vliegen dan, zeker ingestopt zodat mensen die achievement/trophy kunnen halen.
pi_77518880
Behalve dat heb ik vrijwel alle achievements gehaald op een enkeling na. Maar het tweede gedeelte van Florence blijft voor me afgesloten, is dat die uitbreiding die nog moet komen, of niet.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:06:39 #269
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_77520645
Vermoedelijk wel ja.
Ok stelletje hokboeren
pi_77540598
Vond het leuk dat er nieuwe content was maar eh... vind het niet meer dan die 4 euro waard zullen we maar zeggen
pi_77540645
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef banapples het volgende:

[..]

Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.
Oh, die cape vond ik juist wel tof, het maakt het spel een stuk lastiger. Nadeel, als je alle veren hebt dan ben je toch al op het eind, dus het maakt geen reet uit. Had die cape meteen vrij voor een tweede sessie of zo, dan had het nog replaywaarde gehad.
pi_77541322
Ik wil deze game zo graag spelen maar moet van mezelf eerst Borderlands uitspelen (wel heel tof).

En na Borderlands ook nog deel 1 van assassin's creed uitspelen. Ik had geen zin meer na block 5 :p
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_77634162
Vandaag gekocht! ben benieuwd
pi_77634238
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef e97073 het volgende:
Vandaag gekocht! ben benieuwd
Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
pi_77634264
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
Ik was helemaal hyped voor deeltje 1. Die heb ik dan ook met plezier uitgespeeld, ik verwacht hetzelfde maar dan meer.
pi_77634283
De Battle of Forli werkt niet bij mij; gewoon gekocht met mn us account maar dan bij mn eu account waarmee ik speel kan ik sequence 12 niet selecteren.
pi_77635090
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.
pi_77635250
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.

Het ziet er ook beter uit dan deeltje 1 als je het aan mij vraagt..
pi_77641112
De muziek
pi_77779631
Het einde
pi_77849553
Jaaaaaa, AC II-en-een-half gaat zich in Rome afspelen!
pi_77978190
Zo heb dit spel ook, mooie game met heerlijke graphics (wtf hoe schrijf je dat eigenlijk )

Ben ook bezig, en kwam erachter dat je een Auditore cape kan verdienen wanneer je alle veertjes hebt, hoe hebben jullie dat gedaan? die cape is wel handig met reizen volgens mij, als je hem eerst uitspeelt en daarna pas alles gaat verzamelen heb je er niet zoveel meer aan.

Verder is klimmen wel lastig soms op die gebouwen, vaak springt die eraf terwijl je omhoog wilt, zal nog wel komen omdat ik Uncharted2 besturing gewend ben

edit: nog iets vergeten...

Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..

[ Bericht 19% gewijzigd door Wrijfhout op 14-02-2010 11:34:10 ]
pi_77979473
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..
Ik denk in andere steden etc.
pi_77979540
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_77979561
Wanneer komt ie eik voor de PC?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77979992
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:19 schreef MichelWuyts het volgende:
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
Ohw ja lees het nu ook

nog even een vraagje want ik zit vast
SPOILER
pi_77980072
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ohw ja lees het nu ook

SPOILER
Dat stukje was om te kotsen. Ik weet zelf ook niet meer hoe ik het heb geflikt, maar ik zat PRECIES met hetzelfde probleem.
Op een gegeven moment is het wel gelukt, je moet gewoon via dat balkonnetje met die balk. Succes
pi_77986744
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ohw ja lees het nu ook

SPOILER
Het is redelijk simpel. Er zijn twee opties. Ren aan een van beide kanten de muur op en spring naar de balk toe, of optie 2, ga onder het balkje staan zonder de left stick aan te raken en druk op A.
  zondag 14 februari 2010 @ 22:37:08 #290
268260 Dr.Mikey
pi_78002265
Die assasins creed 2 en een half lijkt me een matig spel.
Meer verhalen met Edzio vind ik wel tof maar een multiplayer ?
R.I.P DTS.
pi_78034312
Ben nu bezig met de zegel van Visitazione, vrij lastig om te halen deze. Ik ben al een uur bezig tegen die muurtjes aan te springen maar het is wel vreselijk lastig om de goeie kant op te springen op de 1 of andere manier
Of hij springt tegen de muur op en doet niks, of hij springt tegen de muur op en maakt dan in 1 keer een duik achteruit of hij valt in het water...wat een stomme missie

Iemand tips hoe je het beste kan springen, R1, L vooruit en dan O werkt iig niet zogoed.
pi_78035517
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die assasins creed 2 en een half lijkt me een matig spel.
Meer verhalen met Edzio vind ik wel tof maar een multiplayer ?
alleen co-op zou wel leuk kunnen zijn, moet de AI ook meteen een stuk beter.
pi_78084126
Zo uitgespeeld, wat een game
Echt dat einde WTF

Nu nog even wat filmpjes halen en een hele hoop veertjes
Wel zin om nu echt naar Venetie te gaan, hopelijk kan ik me ervan weerhouden om niet alle daken te gaan beklimmen en opzoek te gaan naar allemaal tekens enzo
pi_78089351
#AC2 DLC 2 "Bonfire of Vanities" will release on February 18 on PS Store and Xbox Live
Aldus de Twitter van Ubisoft.

Nice, alleen prijs nog niet bekend? Denk dit keer 400 want de assassin tombes van de White en Black Edition zitten er ook bij.

pi_78094560
Ubisoft laat nog wat extra's weten voor de DLC. Naast de Bonfire of the Vanities, welke 320 MS Points kost, kun je ook nog eens 200 MS Points extra besteden om toegang te krijgen tot drie geheime Templar locaties. De locaties liggen in Pallazo Medici, Santa Maria del Frari en Arsenal Shipyard (blijkbaar is dat niet zo heel geheim - Red.) en het is nog onbekend of ze los van de DLC te downloaden zijn.

Die templar locaties zijn degene die je kreeg bij de White/Black edition. Bij de White zat alleen Santa Maria del Frari, bij de Black alle 3.
pi_78137440
is bonfire of the vanities net zo kort als de vorige dlc?
pi_78138344
Dat ze ff een combo pack voor 500 punten maken ofzo
pi_78139404
Heb hem al gedownload. Er zijn trouwens 2 versies:

Sequence 13: Bonfire of the Vanities 320 MS
(A must for Assassin’s fans, Assassin’s Creed II Sequence 13: Bonfire of the Vanities continues to expand the award-winning AC2 universe. Work with Machiavelli to free the city of Florence from the grip of the mad monk Savonarola by targeting influential citizens under his control. Battle, sneak and freerun your way through twelve challenging new memories. Discover a new district of Florence, and utilize Ezio’s new move, the sprint jump.)

Sequence 13 : Bonfire of the Vanities & Secret Locations 560 MS
(Same as above + Three Templar secret locations from the AC2 Collector’s Edition (Black Edition) are also included: Palazzo Medici, Santa Maria Dei Frari, and the Arsenal Shipyard.)
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:50:21 #299
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_78139489
haha ik mis gewoon 20 MS points laat dan maar zitten
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:33:10 #300
268260 Dr.Mikey
pi_78141151
Ik heb dit spel toen met de release gekocht en gelijk die week uitgespeeld.
Erg vermakelijk maar omdat Ubisoft altijd zo kut omgaat met DLC uitbreidingen etc zit ik zwaar te twijfelen.
Mensen die hem wel kopen laat even horen wat je er van vond oke ?
R.I.P DTS.
pi_78146655
vraagje: is het nog moeilijk om de veren te vinden ook al heb je een map naast je liggen met de plaatsen? en hoe lang duurt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')