abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77370004
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef banapples het volgende:

[..]

Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.
Ik heb toevallig ooit wat tegoed gehad voor de PS3 dus ik ga hem denk wel downloaden.
Ja en om het spel volledig te maken...
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:51:35 #252
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77370588
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja en om het spel volledig te maken...
Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?
Sometimes you see knopjes
pi_77370683
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef banapples het volgende:

[..]

Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?
Het is de heb. Schijnbaar.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77373189
Een uurtje gameplay maar?
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:22:14 #255
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77373855
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is de heb. Schijnbaar.
Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.
pi_77373880
Klaar met DLC, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.)

Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:26:05 #257
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77374008
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef ROFLOL het volgende:
Klaar met DLC, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.)

Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
Heb je ps3 . Dan kan ik die download "lenen". Dan kan ik de tweede download aanschaffen en dan mag je die van mij "lenen".

[ Bericht 4% gewijzigd door banapples op 28-01-2010 13:31:24 ]
pi_77374297
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:35:17 #259
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77374347
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Cliffy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet dat dan in een spoiler

Reeds aangepast
pi_77374422
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef banapples het volgende:

[..]

pi_77374698
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef banapples het volgende:

[..]

pi_77374734
van de ubisoft twitter:

If you see Battle of Forli on X360 at any other price than 320 MS points, hold on a bit until it's fixed. Ezio's an assassin, not a thief
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:28:32 #263
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_77453979
quote:

Wat kan je eigenlijk met die vliegmachine? Behalve doelloos rond vliegen.
pi_77483296
Moet je betalen voor die download voor Assassins Creed II. Ik logde een paar dagen geleden wel in, toen downloade hij iets, maar ik zie niet hoe ik nu dat gedeelte kan bereiken.
pi_77486928
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:04 schreef DeParo het volgende:
Moet je betalen voor die download voor Assassins Creed II
yup
pi_77490768
quote:

Neem aan dat die zich een tijdje nie heeft geschoren
pi_77491565
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef banapples het volgende:

[..]

Wat kan je eigenlijk met die vliegmachine? Behalve doelloos rond vliegen.
Ik heb niet eens gevlogen, in de missies zit het er niet in en dat heb ik alleen gedaan en toen uitgedaan. Je moet naar een plaats in Forlí omdat te starten. Alleen doelloos vliegen dan, zeker ingestopt zodat mensen die achievement/trophy kunnen halen.
pi_77518880
Behalve dat heb ik vrijwel alle achievements gehaald op een enkeling na. Maar het tweede gedeelte van Florence blijft voor me afgesloten, is dat die uitbreiding die nog moet komen, of niet.
  maandag 1 februari 2010 @ 18:06:39 #269
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_77520645
Vermoedelijk wel ja.
Ok stelletje hokboeren
pi_77540598
Vond het leuk dat er nieuwe content was maar eh... vind het niet meer dan die 4 euro waard zullen we maar zeggen
pi_77540645
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef banapples het volgende:

[..]

Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.
Oh, die cape vond ik juist wel tof, het maakt het spel een stuk lastiger. Nadeel, als je alle veren hebt dan ben je toch al op het eind, dus het maakt geen reet uit. Had die cape meteen vrij voor een tweede sessie of zo, dan had het nog replaywaarde gehad.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77541322
Ik wil deze game zo graag spelen maar moet van mezelf eerst Borderlands uitspelen (wel heel tof).

En na Borderlands ook nog deel 1 van assassin's creed uitspelen. Ik had geen zin meer na block 5 :p
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_77634162
Vandaag gekocht! ben benieuwd
pi_77634238
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef e97073 het volgende:
Vandaag gekocht! ben benieuwd
Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
pi_77634264
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
Ik was helemaal hyped voor deeltje 1. Die heb ik dan ook met plezier uitgespeeld, ik verwacht hetzelfde maar dan meer.
pi_77634283
De Battle of Forli werkt niet bij mij; gewoon gekocht met mn us account maar dan bij mn eu account waarmee ik speel kan ik sequence 12 niet selecteren.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_77635090
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.
pi_77635250
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.

Het ziet er ook beter uit dan deeltje 1 als je het aan mij vraagt..
pi_77641112
De muziek
pi_77779631
Het einde
pi_77849553
Jaaaaaa, AC II-en-een-half gaat zich in Rome afspelen!
pi_77978190
Zo heb dit spel ook, mooie game met heerlijke graphics (wtf hoe schrijf je dat eigenlijk )

Ben ook bezig, en kwam erachter dat je een Auditore cape kan verdienen wanneer je alle veertjes hebt, hoe hebben jullie dat gedaan? die cape is wel handig met reizen volgens mij, als je hem eerst uitspeelt en daarna pas alles gaat verzamelen heb je er niet zoveel meer aan.

Verder is klimmen wel lastig soms op die gebouwen, vaak springt die eraf terwijl je omhoog wilt, zal nog wel komen omdat ik Uncharted2 besturing gewend ben

edit: nog iets vergeten...

Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..

[ Bericht 19% gewijzigd door Wrijfhout op 14-02-2010 11:34:10 ]
pi_77979473
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..
Ik denk in andere steden etc.
pi_77979540
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_77979561
Wanneer komt ie eik voor de PC?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77979992
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:19 schreef MichelWuyts het volgende:
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
Ohw ja lees het nu ook

nog even een vraagje want ik zit vast
SPOILER
pi_77980072
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ohw ja lees het nu ook

SPOILER
Dat stukje was om te kotsen. Ik weet zelf ook niet meer hoe ik het heb geflikt, maar ik zat PRECIES met hetzelfde probleem.
Op een gegeven moment is het wel gelukt, je moet gewoon via dat balkonnetje met die balk. Succes
pi_77986744
quote:
Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ohw ja lees het nu ook

SPOILER
Het is redelijk simpel. Er zijn twee opties. Ren aan een van beide kanten de muur op en spring naar de balk toe, of optie 2, ga onder het balkje staan zonder de left stick aan te raken en druk op A.
  zondag 14 februari 2010 @ 22:37:08 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78002265
Die assasins creed 2 en een half lijkt me een matig spel.
Meer verhalen met Edzio vind ik wel tof maar een multiplayer ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78034312
Ben nu bezig met de zegel van Visitazione, vrij lastig om te halen deze. Ik ben al een uur bezig tegen die muurtjes aan te springen maar het is wel vreselijk lastig om de goeie kant op te springen op de 1 of andere manier
Of hij springt tegen de muur op en doet niks, of hij springt tegen de muur op en maakt dan in 1 keer een duik achteruit of hij valt in het water...wat een stomme missie

Iemand tips hoe je het beste kan springen, R1, L vooruit en dan O werkt iig niet zogoed.
pi_78035517
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die assasins creed 2 en een half lijkt me een matig spel.
Meer verhalen met Edzio vind ik wel tof maar een multiplayer ?
alleen co-op zou wel leuk kunnen zijn, moet de AI ook meteen een stuk beter.
pi_78084126
Zo uitgespeeld, wat een game
Echt dat einde WTF

Nu nog even wat filmpjes halen en een hele hoop veertjes
Wel zin om nu echt naar Venetie te gaan, hopelijk kan ik me ervan weerhouden om niet alle daken te gaan beklimmen en opzoek te gaan naar allemaal tekens enzo
pi_78089351
#AC2 DLC 2 "Bonfire of Vanities" will release on February 18 on PS Store and Xbox Live
Aldus de Twitter van Ubisoft.

Nice, alleen prijs nog niet bekend? Denk dit keer 400 want de assassin tombes van de White en Black Edition zitten er ook bij.

pi_78094560
Ubisoft laat nog wat extra's weten voor de DLC. Naast de Bonfire of the Vanities, welke 320 MS Points kost, kun je ook nog eens 200 MS Points extra besteden om toegang te krijgen tot drie geheime Templar locaties. De locaties liggen in Pallazo Medici, Santa Maria del Frari en Arsenal Shipyard (blijkbaar is dat niet zo heel geheim - Red.) en het is nog onbekend of ze los van de DLC te downloaden zijn.

Die templar locaties zijn degene die je kreeg bij de White/Black edition. Bij de White zat alleen Santa Maria del Frari, bij de Black alle 3.
pi_78137440
is bonfire of the vanities net zo kort als de vorige dlc?
pi_78138344
Dat ze ff een combo pack voor 500 punten maken ofzo
pi_78139404
Heb hem al gedownload. Er zijn trouwens 2 versies:

Sequence 13: Bonfire of the Vanities 320 MS
(A must for Assassin’s fans, Assassin’s Creed II Sequence 13: Bonfire of the Vanities continues to expand the award-winning AC2 universe. Work with Machiavelli to free the city of Florence from the grip of the mad monk Savonarola by targeting influential citizens under his control. Battle, sneak and freerun your way through twelve challenging new memories. Discover a new district of Florence, and utilize Ezio’s new move, the sprint jump.)

Sequence 13 : Bonfire of the Vanities & Secret Locations 560 MS
(Same as above + Three Templar secret locations from the AC2 Collector’s Edition (Black Edition) are also included: Palazzo Medici, Santa Maria Dei Frari, and the Arsenal Shipyard.)
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:50:21 #299
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_78139489
haha ik mis gewoon 20 MS points laat dan maar zitten
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:33:10 #300
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78141151
Ik heb dit spel toen met de release gekocht en gelijk die week uitgespeeld.
Erg vermakelijk maar omdat Ubisoft altijd zo kut omgaat met DLC uitbreidingen etc zit ik zwaar te twijfelen.
Mensen die hem wel kopen laat even horen wat je er van vond oke ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')