quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.
Ik denk in andere steden etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..![]()
Ohw ja lees het nu ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:19 schreef MichelWuyts het volgende:
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw ja lees het nu ook
nog even een vraagje want ik zit vastDat stukje was om te kotsen. Ik weet zelf ook niet meer hoe ik het heb geflikt, maar ik zat PRECIES met hetzelfde probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment is het wel gelukt, je moet gewoon via dat balkonnetje met die balk. Succes![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw ja lees het nu ook
nog even een vraagje want ik zit vastHet is redelijk simpel. Er zijn twee opties. Ren aan een van beide kanten de muur op en spring naar de balk toe, of optie 2, ga onder het balkje staan zonder de left stick aan te raken en druk op A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen co-op zou wel leuk kunnen zijn, moet de AI ook meteen een stuk beter.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die assasins creed 2 en een half lijkt me een matig spel.
Meer verhalen met Edzio vind ik wel tof maar een multiplayer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |