Die kreeg ik ooit door het spel op te starten met de internetverbinding op actief?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef TazDevl het volgende:
Iemand een idee hoe ik de update voor AC2 op de PS3 krijg?
Of is deze nog niet uit voor PS3?
Welke update bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:52 schreef TazDevl het volgende:
Iemand een idee hoe ik de update voor AC2 op de PS3 krijg?
Of is deze nog niet uit voor PS3?
volgens mij is dat volkomen nutteloosquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:40 schreef RudyCarell het volgende:
En wat de fuck is dat uplay? Ik kan me wel registreren op Ubi, maar voor de rest?
Veren zoeken...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef mrPanerai het volgende:
Zo net de aftiteling gehad maar ik mis nog wat voorwerpen...
veren
De 6 portretten
...en blijkbaar 1 wapen...bij de smid is alles uitverkocht...waar moet ik achter zoeken?
Toevallig gelukt gister. Op de main screen geel indrukken en dan zijn er 4 unlocks beschikbaar. Een theme, meer messen, Altair outfit en nog wat...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij is dat volkomen nutteloos
Ja., maar waar zit die tombe? Aha, de villa. Wil echt alles uitspelen... Heb nu 895 achievementpoints...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:30 schreef Beach het volgende:
En nog een tombe; namelijk van Ezio zijn familie onder de villa.
Met uiteraard heel frusterende getimede dingen en als beloning een paar kistjes met goud![]()
En doet met uplay de theme het al??
Vandaag even zoveel mogelijk achievements nog halen van:quote:895 van 1000
41 van 50 prestaties
quote:Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.
20 Vergrendeld
Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay.
10 Vergrendeld
Deze kan niet meer totdat de DLC komtOf ik moet opnieuw beginnen...
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine.
5 Vergrendeld
Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face.
10 Vergrendeld
No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
20 Vergrendeld
Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins.
10 Vergrendeld
Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon.
10 Vergrendeld
Steal Home
Win a race against thieves!
10 Vergrendeld
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
10 Vergrendeld
Messer Sandman haal je door:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja., maar waar zit die tombe? Aha, de villa. Wil echt alles uitspelen... Heb nu 895 achievementpoints...
[..]
Vandaag even zoveel mogelijk achievements nog halen van:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Messer Sandman haal je door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Vitruvian Man
Unlock all 20 pieces of Subject 16's video.
20 Vergrendeld
Street Cleaner
Hide 5 dead bodies in a Bale of Hay.
10 Vergrendeld
Deze kan niet meer totdat de DLC komtOf ik moet opnieuw beginnen...
Fly Swatter
Kick a Guard while using the Flying Machine.
5 Vergrendeld
Messer Sandman
Stun 4 guards at once by throwing sand in their face.
10 Vergrendeld
No-hitter
Kill 10 enemies while remaining in conflict without being hit.
20 Vergrendeld
Kleptomaniac
Pickpocket 1000 Florins.
10 Vergrendeld
Sweeper
Sweep 5 guards at once by using a Long Weapon.
10 Vergrendeld
Steal Home
Win a race against thieves!
10 Vergrendeld
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
10 Vergrendeld
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïrquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Veren zoeken...
[..]
Toevallig gelukt gister. Op de main screen geel indrukken en dan zijn er 4 unlocks beschikbaar. Een theme, meer messen, Altair outfit en nog wat...
Je kunt het laatste wapen unlocken door 50 veren te verzamelenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïr
Moeilijk he lezen...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou; ik mis ook een wapen hoor. Ik heb alles gekocht en ook al het zwaard van Altaïr
Dat laatste (een soort lange sidemission) zal het waarschijnlijk ook worden, juist omdat de volgende release offiicieel geen 'nieuw deel' is. Ik verwacht eigenlijk gewoon meer rondrennen door het Italie van de 16e eeuw, of misschien op reis naar Spanje, Zwitserland of whatever.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom wordt het volgende deel nou weer met Ezio
Gewoon een nieuwe graag, of Ezio net als Altair voor een sidemission terug laten komen.
Waarvoor heb je dat geld dan nodigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef lars_titanat het volgende:
Ik zat te denken dat het handig is om in het begin veel geld te hebben.
Als je villa al een aantal upgrades heeft en je ongeveer 10K per 20 min krijgt. Zou je dan gewoon in je villa kunnen wachten voor 1 uur en de kist leeghalen en dan weer wachten.
Dit kan je doen als je niet speelt maar andere dingen aan het doen bent.
Zou dit werken?
En daar heb je te weinig geld voor? Volgens mij heb je weinig voordeel als je in het begin veel geld hebt, eigenlijk. Dat hebben ze an sich wel goed geregeld. Je hebt weinig gebieden, dus kunt ook nog niet alles kopen, maar zo veel is er ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:23 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Upgrades voor je villa
Nieuwe Armor / Wapens
Nieuwe skills
28/01 heb je een dag de tijd voordat Mass Effect 2 uitkomt... niet echt handig qua planning geloof ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef banapples het volgende:
Wanneer komt die DLC nou?
http://twitter.com/Ubisoft/status/8231711079quote:No more suspense on the release of #AC2 on PC: March 4 in Europe and March 16 in the US. And...
http://twitter.com/Ubisoft/status/8231801809quote:#AC2 PC will feature both DLC Battle of Forli and Bonfire of the vanities. It's time to preorder it if you haven't yet http://ubi.li/3eVzE
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
28/01 heb je een dag de tijd voordat Mass Effect 2 uitkomt... niet echt handig qua planning geloof ik.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh. Hij is maar 1200 euroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mass Effect 2 is ook erg vet! Ben al op DVD2...
Ontopic: LOL! Assassin's Creed II: Sequence 12: Battle of Forli
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]? Ik geef gewoon een mening... En dat ik op DVD2 ben houdt in dat het een leuk spel is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgezien van het feit dat het spel officieel nog niet uit is...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
? Ik geef gewoon een mening... En dat ik op DVD2 ben houdt in dat het een leuk spel is...
Klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het spel officieel nog niet uit is...
Deal of the week... Het is omgerekend 3 euro...quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik wacht wel ff tot het een deal-of-the-week wordt. sowieso eerst ME2 spelen
En aan de hand van de review vind ik 3 euro teveel voor een uurtje...quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Deal of the week... Het is omgerekend 3 euro...Maar het valt wat tegen lijkt het...
Ja dat wel ja... Maar goed ik moet de vliegmachine achievement nog en ik wil hem compleet dus koop ik hem zo wel op me werk alvast... Wanneer zal hij online komen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En aan de hand van de review vind ik 3 euro teveel voor een uurtje...
Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja dat wel ja... Maar goed ik moet de vliegmachine achievement nog en ik wil hem compleet dus koop ik hem zo wel op me werk alvast... Wanneer zal hij online komen?
Ja en om het spel volledig te maken...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef banapples het volgende:
[..]
Ga je dit echt aanschaffen voor een achievment? Ik heb dat nooit zo begrepen met die achievments.
Ik heb toevallig ooit wat tegoed gehad voor de PS3 dus ik ga hem denk wel downloaden.
Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja en om het spel volledig te maken...
Het is de heb. Schijnbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef banapples het volgende:
[..]
Kan je nog wat met die achievements eigenlijk? Of is het alleen leuk om te hebben?
Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.quote:
Heb je ps3quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef ROFLOL het volgende:
Klaar met DLC, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.)
Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef ROFLOL het volgende:
Klaar met DLC, stelt geen reet voor. Halfuurtje mee bezig geweest ofzo, heel simpel en niet bijzonder. Misschien leuk om te weten als het verhaal je boeit (Ik weet nu hoe Ezio aan zijn baard komt) maar voor de rest, mwaaaaaaah. Ik zou wachten op de volgende DLC, die lijkt me een stuk beter te worden (Ook omdat als het goed is er dan een nieuwe tombe bij zit.)
Dit was in ieder geval simpel cashen wat ze gewoon in de game hadden kunnen stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]Zet dat dan in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reeds aangepast
Sometimes you see knopjes
Wat kan je eigenlijk met die vliegmachine? Behalve doelloos rond vliegen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef ROFLOL het volgende:
yupquote:Op zondag 31 januari 2010 18:04 schreef DeParo het volgende:
Moet je betalen voor die download voor Assassins Creed II
Neem aan dat die zich een tijdje nie heeft geschorenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef ROFLOL het volgende:
Ik heb niet eens gevlogen, in de missies zit het er niet in en dat heb ik alleen gedaan en toen uitgedaan. Je moet naar een plaats in Forlí omdat te starten. Alleen doelloos vliegen dan, zeker ingestopt zodat mensen die achievement/trophy kunnen halen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:28 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk met die vliegmachine? Behalve doelloos rond vliegen.
Oh, die cape vond ik juist wel tof, het maakt het spel een stuk lastiger. Nadeel, als je alle veren hebt dan ben je toch al op het eind, dus het maakt geen reet uit. Had die cape meteen vrij voor een tweede sessie of zo, dan had het nog replaywaarde gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef banapples het volgende:
[..]
Dus ik mis niks als ik al die veren niet ga lopen zoeken.. Behalve dan een cape waar je niks aan hebt.
Ik was helemaal hyped voor deeltje 1. Die heb ik dan ook met plezier uitgespeeld, ik verwacht hetzelfde maar dan meer.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hopelijk beleef je net zoveel plezier als ik!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef Darkzell het volgende:
Vandaag ook dit spel in bezit. Nu een uurtje gespeeld en vooral het klimmen vind ik eigenlijk al erg vermakelijk.
Ik denk in andere steden etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Als ik in Forli bij de smid een pantser wil kopen (de 3e) staan er 9 te koop (4 van leer, 4 van de 2e en alleen de armkappen van de 3e) hoe krijg je die anderen want er is geen mogelijkheid om te scrollen..![]()
Ohw ja lees het nu ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:19 schreef MichelWuyts het volgende:
die cap is juist niet handig met reizen, want dan word je steeds aangevallen. Veertjes moet je gewoon zoeken me een gids van internet waar alle veertjes staan, anders is het bijna onmogelijk.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw ja lees het nu ook
nog even een vraagje want ik zit vastDat stukje was om te kotsen. Ik weet zelf ook niet meer hoe ik het heb geflikt, maar ik zat PRECIES met hetzelfde probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een gegeven moment is het wel gelukt, je moet gewoon via dat balkonnetje met die balk. Succes![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw ja lees het nu ook
nog even een vraagje want ik zit vastHet is redelijk simpel. Er zijn twee opties. Ren aan een van beide kanten de muur op en spring naar de balk toe, of optie 2, ga onder het balkje staan zonder de left stick aan te raken en druk op A.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen co-op zou wel leuk kunnen zijn, moet de AI ook meteen een stuk beter.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die assasins creed 2 en een half lijkt me een matig spel.
Meer verhalen met Edzio vind ik wel tof maar een multiplayer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |