dude, waarom geef je de oplossingquote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
*blaat*
En de naam voor zo'n puzzel is een 'glyph'
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, waarom geef je de oplossing
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?![]()
Die puzzels zijn juist het allermakkelijkst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Tegen het einde worden ze best pittig hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen hem blijkbaar niet snappen?![]()
Die puzzels zijn juist het allermakkelijkst
Die laatste vond ik zwaar lastig met die schijven ronddraaien tot alles op z'n juiste plekje kwam.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tegen het einde worden ze best pittig hoor
Lees jij anders eerst eens goed, hij vraagt heel iets anders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:14 schreef Thrilled het volgende:
Ja Ubisoft laat je een overeenkomst afsluiten die ervoor zorgt dat Assassin's Creed 1 eerst wordt uitgespeeld voordat je verder mag gaan naar deel 2. Doe je dit niet pleeg je contractbreuk wat resulteert in het blokkeren van je online account en daarnaast is er kans op mogelijke strafrechtelijke vervolging..
Dus denk eerst goed na
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef Thrilled het volgende:
Oh ja, ik begreep het niet goed.. Vreemd, aangezien zijn zinnen grammaticaal perfect waren en zooo makkelijk te begrijpen zijn.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die puzzels van die kerel nooit gedaan.
Vond ze erg storend in het verhaal klopt het dat ze in deel 1 verplicht zijn ?
Deel 1 ligt hier voor 9.50 maar als dat persoon 16 of wat was het ook al weer niet verplicht is en er gewoon bij kan zou ik hem wel kopen.
Wat eenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dude, waarom geef je de oplossing
You're not worthyquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die puzzels van die kerel nooit gedaan.
Vond ze erg storend in het verhaal klopt het dat ze in deel 1 verplicht zijn ?
Deel 1 ligt hier voor 9.50 maar als dat persoon 16 of wat was het ook al weer niet verplicht is en er gewoon bij kan zou ik hem wel kopen.
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Wat eenis die gast, loop tie het te spoilen voor je en ook nog een puzzel een glyph noemen
Die puzzels worden gewoon aangegeven als puzzels hoor, de glyphs worden aangegeven als glyphs. Lijkt me logisch.quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.![]()
Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzelDe antwoorden worden fucking praktisch weggegeven! (omdat ze in dikke rode letters worden aangegeven)
quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat is het spoilen dan trouwens? Het is een supersimpele puzzel![]()
Je hebt 'm ondanks zijn wensen om geen hulp te zoeken, toch het antwoord gegeven. Is dat niet spoilen?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:39 schreef Thrilled het volgende:
ik weiger om hulp te zoeken op het internet dus ik ga vanavond nog maar eens een poging wagen
Dat ze in guides verwijzen naar glyphs is niet zo heel gek, aangezien iedere puzzel gelinked is aan een bepaalde glyph. Op 1up vind je de antwoorden onder de naam "Truth Puzzles" .quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Dan moet je beter lezen klaphark. Bovendien worden al die 'puzzels' in iedere guide aangeduid als 'glyph'.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef Thrilled het volgende:
Jongens jongens, niet vechten!
Net de vliegmissie gedaan.. supervet gedaan!!! Ben maar 6 keer gecrashed voor het lukteIk ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Nog steeds?quote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds in Venetie! Het is carnaval!
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben een keer of 12 gecrashed. Maar ik heb van iedere crash genoten
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik probeerde altijd zo recht op mijn doel af te gaan, en op een gegeven moment waren die kampvuren weg. dus ik ga tergend langzaam omlaag... en toen was ik er bijna en knalde ik precies tegen het gebouw waar ik moest zijn, alleen moest ik op het dak landen, niet erin...
ik ben behoorlijk gefrustreerd geraakt tijdens dat stuk (het helpt trouwens wel als je de inverted controls uitzet, ik vind het maar lastig)
Idd. Als je naar onder drukt naar boven gaan of andersom. Bovendien is het ook tegenstrijdige logica, kom op! Als bij een vliegtuig omlaag drukt ga je omhoog, en vice versaquote:Op maandag 21 december 2009 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inverted controls vind ik altijd kut bij elke game. Ik snap niet dat mensen er mee kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |