Als je op de map alle icons uitzet, verdwijnen ze ook op je minimap volgens mij...quote:Op maandag 23 november 2009 13:31 schreef -Dries- het volgende:
Een of andere die-hard op NeoGAF.com houdt vol dat Assains Creed gemaakt is om zonder GPS en kaart gespeeld te worden. Helemaal zonder HUD dus. Al is dit idee belachelijk vroeg ik me wel af of het mogelijk was om icoontjes op je GPS (die rechtsonder) weg te halen. Dit bevordert volgens mij wel het explorer aspect. Iemand?

Ach, het heeft allebei wel wat moet ik zeggen. GTA Vice City kende ik na een tijdje ook de weg uit mijn hoofd, geen GPS meer nodigquote:Op maandag 23 november 2009 13:39 schreef Morthill het volgende:
Persoonlijk zit ik er niet op te wachten dat alle icoontjes verdwijnen. Je klimt juist omhoog om te zorgen dat je een overzicht krijgt van de stad en wat je dus kunt doen. Simpelweg meerdere steden uit je hoofd leren om te onthouden waar je wat gezien hebt is vrij ondoenlijk.
GPS is een heerlijke uitvinding

ik wou net zeggen, GTA IV kende ik de map ook, maar bij AC1 is me dat nooit gelukt!quote:Op maandag 23 november 2009 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, het heeft allebei wel wat moet ik zeggen. GTA Vice City kende ik na een tijdje ook de weg uit mijn hoofd, geen GPS meer nodig
Maar daar was de map ook iets kleiner

Je hebt de goede puzzel maar eigenlijk zoek ik het antwoord op die draaipuzzel. dus niet die met de nummers maar de draai-schijf met het plaatje.quote:Op maandag 23 november 2009 07:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is toch met die draaischijf waarop geen tekens te zien zijn? Daar staat letterlijk in beeld dat het niet uit maakt wat je doet. Ik heb gewoon random 3 verschillende tekens geprobeerd, en dat was goed
Eerste heb ik geloof ik 1x naar beneden gedraaid, tweede 2x, derde 3x... Of datzelfde maar dan naar boven. Maar volgens mij zou dat dus niet uit moeten maken als ik die hint goed interpreteer

Oh das toch gewoon een kwestie van proberenquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hebt de goede puzzel maar eigenlijk zoek ik het antwoord op die draaipuzzel. dus niet die met de nummers maar de draai-schijf met het plaatje.

Ik hou daar wel van. Ik speur soms inderdaad de daken af maar vind het ook heerlijk om gewoon eens door de straten te slenteren. De herkenning bij AC2 ligt in de belangrijke gebouwen en pleinen merk ik. Het duurt even, maar is zeer zeker te doen tot nu toe.quote:Op maandag 23 november 2009 13:44 schreef Morthill het volgende:
Vice City was vrij klein en uniek, een enkele stad. ACII heeft meerdere steden waar elk steegje op het volgende lijkt. Dat onthouden is toch een stuk vervelender.

Ow kutquote:Op maandag 23 november 2009 13:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je op de map alle icons uitzet, verdwijnen ze ook op je minimap volgens mij...
Volgend deeltje:
Assassin's Creed 2 #4 - Ja, het is beter dan AC1
 Ik wil zeg maar op de mag nog wel alle icons, maar op de GPS niet.
 Ik wil zeg maar op de mag nog wel alle icons, maar op de GPS niet.

Hij lag een dag later bij de reviewer omdat ik te laat stoptequote:Op maandag 23 november 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Ik speur soms inderdaad de daken af maar vind het ook heerlijk om gewoon eens door de straten te slenteren. De herkenning bij AC2 ligt in de belangrijke gebouwen en pleinen merk ik. Het duurt even, maar is zeer zeker te doen tot nu toe.
Ik geniet onwijs overigens,... en inderdaad. Velen malen beter dan deel 1,... bijna niet te meten. Kan niet wachten om dit spel weer aan te doen vanavond en heb serieus moeite om te stoppen!
 het postkantoor was al dicht
 het postkantoor was al dicht

ja maar ik weet niet wat ik fout doe. ik heb er gewoon drie kwartier aan lopen draaien en zelfs een paar keer opnieuw gestart maar ik krijg het niet goed. ga straks nog wel proberen.quote:Op maandag 23 november 2009 13:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh das toch gewoon een kwestie van proberen

Het lastige volgens mij was dat de middelste en buitenste schijf tegelijk draaien, en de middelste en de binnenste. Het is lastig uit te leggen, maar de truc is dan om ervoor te zorgen dat je de schijven zo draait dat de middelste schijf in het midden van de buitenste en de binnenste komt te zitten. Dat je zegmaar de buitenste 2x rechtsdraaien van het midden hebt zitten, en de binnenste 2x links draaien, en dat de middelste schijf daar precies tussenin zit (en dus op de juiste positie). Dat doe je dus door proberen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je daarna de buitenste 2x rechts doen en de binnenste 2x links, en dan zit de middelste dus ook automatisch goed...quote:Op maandag 23 november 2009 13:56 schreef trance_fan het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet wat ik fout doe. ik heb er gewoon drie kwartier aan lopen draaien en zelfs een paar keer opnieuw gestart maar ik krijg het niet goed. ga straks nog wel proberen.
wish me luck.

Het schijnt dat er evenveel zijn als tombsealsquote:Op maandag 23 november 2009 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Die zogenaamde tomb missies he, hoeveel zijn er dan van ongeveer?

Lara Croft kan nog wat leren van die Tombseals,... vind ze geniaal,....!! Heerlijke afwisseling ook weer.quote:Op maandag 23 november 2009 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Het schijnt dat er evenveel zijn als tombseals
Zes dus

quote:Op maandag 23 november 2009 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het lastige volgens mij was dat de middelste en buitenste schijf tegelijk draaien, en de middelste en de binnenste. Het is lastig uit te leggen, maar de truc is dan om ervoor te zorgen dat je de schijven zo draait dat de middelste schijf in het midden van de buitenste en de binnenste komt te zitten. Dat je zegmaar de buitenste 2x rechtsdraaien van het midden hebt zitten, en de binnenste 2x links draaien, en dat de middelste schijf daar precies tussenin zit (en dus op de juiste positie). Dat doe je dus door proberen. Als dat eenmaal gelukt is, dan kun je daarna de buitenste 2x rechts doen en de binnenste 2x links, en dan zit de middelste dus ook automatisch goed...

Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruikenquote:Op maandag 23 november 2009 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
AC2. Je ziet NPC's veel meer doen (schilderen, straat vegen, gewoon meer activiteit) wat ook meer leven in de steden brengt. AC1 was dit weinig tot niets. Je 'leeft' mee in de stad; ieder doet z'n ding en jij ook.

Hoe pak je wapens op?quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruiken

Werkt dat ook bij die mandolinespelers?quote:Op maandag 23 november 2009 15:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Moet je eens zo'n straatveger een duw geven, dan kun je zijn bezem oppakken en als wapen gebruiken

RT+Bquote:

Zo, die zijn irritantquote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Werkt dat ook bij die mandolinespelers?
 Wegbeuken die sloebers
 Wegbeuken die sloebers  

Zonder HUD weet je niet hoe bijna-dood je bent, lijkt me eerder vervelend dan grappigquote:Op maandag 23 november 2009 15:59 schreef -Dries- het volgende:
Is er iemand die helemaal zonder HUD speelt eigenlijk? Lijkt me ook best grappig.

Eerst stelen,... dan slaan! Moest gisteren ook spontaan zo hard lachen overigens,.... rende rustig over een pleintje toen ik een steegje in rende,... beukte echt vol op een wat dikke dame die vervolgens echt de trap af stuiterde,.... tranen hoor bij mij,...quote:Op maandag 23 november 2009 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, die zijn irritantWegbeuken die sloebers

het was gewoon zo'n grappig gezicht.
 het was gewoon zo'n grappig gezicht. 

Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Ezio het volgende:
Die vrouwen in AC1 die om geld kwamen bedelen vond ik irritanter. Dat was altijd direct afmaken met hidden blade voor mij

Ik reisde alleen de eerste keer dat het moestquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.

Ik denk het ookquote:Op maandag 23 november 2009 16:34 schreef Chocobo het volgende:
Maar ja,... had je bij moeten wezen denk ik

Klopt, je mocht niet te hard langs ze heen rijdenquote:Op maandag 23 november 2009 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Checkpoints/roadblocks in deel 1 tijdens het reizen trok ik op den duur niet meer. Ook als je echt NIKS deed kwamen ze weer achter je aan. Alsof je als reiziger nergens mocht gaan en staan.

Nee joh, wegflikkeren voor die achievementquote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef Ezio het volgende:
Die vrouwen in AC1 die om geld kwamen bedelen vond ik irritanter. Dat was altijd direct afmaken met hidden blade voor mij

terwijl ze wel op de kaart staan.
 terwijl ze wel op de kaart staan.

quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef Beach het volgende:
Waar liggen die 2 schatkistjes in de villa? Kan ze nergens vindenterwijl ze wel op de kaart staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."

Ja kan ik ook niet bijkomen, misschien dat ze in dat huisje op het dak zitten ofzo, misschien heb je veertjes nodig of moet je het spel uitspelen om erbij te kunnen komen...quote:Op maandag 23 november 2009 18:52 schreef Beach het volgende:
Waar liggen die 2 schatkistjes in de villa? Kan ze nergens vindenterwijl ze wel op de kaart staan.

quote:Op maandag 23 november 2009 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]Dan nog zijn er kistjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.

Zitten die niet in de Auditore Crypt?quote:

Weet ik veel, is dat op het dak? Zo ja, hoe kom je daarin?quote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zitten die niet in de Auditore Crypt?

Ik heb er 1tje gevonden volgens mij boven op het dak.quote:Op maandag 23 november 2009 18:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja kan ik ook niet bijkomen, misschien dat ze in dat huisje op het dak zitten ofzo, misschien heb je veertjes nodig of moet je het spel uitspelen om erbij te kunnen komen...

Alleen is het veel te makkelijk drie keer op missie en je kan bijna alles al betalenquote:Op maandag 23 november 2009 22:18 schreef -Dries- het volgende:
Leuk dat stadje weer opbouwen zeg. Geeft een soort Sim City twist aan het geheel

JA weet jij of ik oude herinneringen ook anders nog een keer opnieuw kan spelen ?quote:

Same haha, blijkt dus dat je weer opnieuw punten krijgt op U-play bij het voltooien van bepaalde missies.quote:

Eh nee, stuur anders een PM met welke trofee / npc je bedoeltquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
JA weet jij of ik oude herinneringen ook anders nog een keer opnieuw kan spelen ?
Voor de ps3 trofee moet je een vergiftigde npc vermoorden . Je weet dan wel waar ik het over heb

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:57 schreef Beach het volgende:
What the hell zeg, de bonusmissie gedaan van mijn white edition.Het gaat niet om de bestemming, het gaat om de reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Nee, maar die reis heb ik al drie keer 99% bijna hetzelfde gehad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bestemming, het gaat om de reis

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.

quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Ah, denk dat ik die gemist hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort maar eens checken, tnx
 I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pizzahut moet wachten op pc versie
Ben trouwens ook wel benieuwd naar die multiplayer mode ofzo. (Je kan een vriend uitdagen).
[ Bericht 9% gewijzigd door Pizzahut op 24-11-2009 10:40:38 ]Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

quote:
 zo herkenbaar
 zo herkenbaar

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

Alleen een beetje een spelbreker als je lekker aan het rennen bent en je bij een sprong verslikt in een te brede wegquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef -Dries- het volgende:
Over daken rennen voelde nog nooit zo bad-ass. Ik krijg een beetje een superhelden gevoel als ik op het dak sta en over de stad kijk..
 .
.

quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Beach het volgende:
Ik heb weer hulp nodig.Foto van waar je vast zitt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Ik kreeg net gigantische FPS drops
  Ik kreeg net gigantische FPS drops   

SCHIET OP MET DEEL 3 UBISOFT.
 SCHIET OP MET DEEL 3 UBISOFT.   

.
. .
.

Eigen schuld hequote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Beach het volgende:
Bij gametrailers staat het truth filmpje online; en ik moest zonodig kijken.

het is niet echt een spoiler hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef Beach het volgende:
Bij gametrailers staat het truth filmpje online; en ik moest zonodig kijken.

Niet zo erg nee opzich.quote:

ik vind het wel mooi passen met het verhaal van de gamequote:Op woensdag 25 november 2009 22:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo erg nee opzich.
En ik had toch al driekwart van de filmpjes zelf al.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

Omdat hij autist is en het zo mooi vind toch ?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:
Waarom wilde die Petruccio nou eigenlijk die veertjes

Autist ja, dat andere weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat hij autist is en het zo mooi vind toch ?

Dat vertel ik je nog wel een keer!quote:Op donderdag 26 november 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:

ik dacht serieus dat die Petruccio een meisje was toen ik hem voor het eerst zagquote:Op donderdag 26 november 2009 01:58 schreef Ezio het volgende:

Zwaard bij 50, cape bij 100. Plus dat je villa meer waard wordt -> meer inkomen.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef -Dries- het volgende:
Krijg je nou nog iets voor die veertjes? Ik heb er al 20, maar ik dacht dat je beloningen kreeg?
En verandert het uiterlijk van je villa zodra je er meer in hebt staan?

Kwam het toevallig tegen op tweakers dat iemand hetzelfde had:quote:Op woensdag 25 november 2009 23:59 schreef Beach het volgende:
Krijg je trouwens per stad te zien of je alle veren heb? Ik ben bezig om alles te doen maar heb geen zin om als ik er 99/100 heb alle steden weer af te gaan
quote:Druk op start -> DNA -> ff naar rechts scrollen tot aan de feathers -> dan zie je per stad/gebied hoeveel veren je hebt van het totaal en bij de grote steden kan je dat nog in de districten opdelen

Nice, url met spelfoutquote:Op donderdag 26 november 2009 13:21 schreef BramPowert het volgende:
Ik heb net een Assassins Creed 2 website opgezet, ik hoop er een grote community van te maken
Hier te vinden: www.assasinscreed2.nl

Lijkt me logisch he, als assassinscreed2.nl al gebruikt wordtquote:

Lijkt me niet logisch, logisch is dat je dan een andere url kiest zonder foutquote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Lijkt me logisch he, als assassinscreed2.nl al gebruikt wordt

Epic!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Lijkt me niet logisch, logisch is dat je dan een andere url kiest zonder fout

OMGquote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef BramPowert het volgende:
Lijkt me logisch he, als assassinscreed2.nl al gebruikt wordt

Hij krijgt van Eurogamer een 5/10. Er schijnen veel kippen in voor te komen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:41 schreef woads het volgende:
Heeft iemand de psp versie al gespeeld?

Een jaar, gratisquote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG
Hoelang zit je aan deze domeinnaam vast en wat betaal je ervoor?

'' I need a weapon''quote:

Een bug zeker!!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een move is waarmee je 3 throwing knives tegelijk gooit?

quote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een move is waarmee je 3 throwing knives tegelijk gooit?
 geleerd op het trainingsveldje ja
  geleerd op het trainingsveldje ja

Iets over de helft zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een spel
ik had deze eigenlijk moeten bewaren voor de saaie kerstdagen want dit is een spel wat ik zo in één ruk uit zou kunnen spelen, ik vind het gewoon kut om te moeten stoppen
enige minpuntje vind ik dat het eigenlijk te gemakkelijk is, ben nog geen een keer doodgegaan...sterker nog, volgens mij heb ik nog geen een keer medicine hoeven te gebruiken en ik heb er 15 bij
ben ik trouwens de enige die soms hele stukken naar een volgende opdracht gewoon rustig wandelend afleg, gewoon omdat de hele omgeving en sfeer zo geweldig is?
ben nu net in venetie aangekomen, hoe ver ben ik dan ongeveer?

dat had ik niet verwacht, heb er al aardig wat uren inzittenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Iets over de helft zou ik zo zeggen.

Het ligt er ook een beetje aan hoeveel tijd je hebt gestoken in Forli en a San Gimigninoquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat had ik niet verwacht, heb er al aardig wat uren inzitten
was al bang dat ik er bijna zou zijn

Doe je vlug ja. Ook alle viewpoints plus sidemissies uitgespeeld?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Muchachooo het volgende:
wow. dinsdag binnengekregen, nu al uitgespeeld.
heb er nu 15 en een beetje uur op zitten. moet alleen nog de glyphs en veren, en dan ben ik helemaal klaar!
had ik niet verwacht, zo snel...

waarheid vrijgespeeld
 waarheid vrijgespeeld  

Ik heb 60 viewpoints (niet allemaal dus), maar 12 veertjes (die ga ik ook echt niet allemaal zoeken), verder wel alle armor, wapens, seals, statues etc. en niet zo heel veel sidemissies nee, die ga ik nog wel doen denk ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Doe je vlug ja. Ook alle viewpoints plus sidemissies uitgespeeld?

Nou ja, als hij zoals gezegd voornamelijk voor het verhaal is gegaan is 15 uur niet zo'n raar getal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude... Das niet gezond!
Ik heb over deel 1 ook maar 5 middagen gedaan, waar mijn broertje er in 2 doorheen rende... Geniet je dan nog van je game?

ja natuurlijk, alleen dwingt mijn nieuwsgierigheid me om zo snel mogelijk verder te gaan met de storyline, dus alle sidemissies ga ik nu doenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude... Das niet gezond!
Ik heb over deel 1 ook maar 5 middagen gedaan, waar mijn broertje er in 2 doorheen rende... Geniet je dan nog van je game?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vermoord. Hoe lang nog tot ik in Venetie kom?

voordat ik die ga kijken, is dat van deel 1 of deel 2?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Best tof
Ook leuk dat het gewoon nu verder gaat (moet nu al mijn codexpaginas verzamelen en doorgaan)

Maar tis uitleg over de teksten en hoe die in verhouding staan tot de bekendere conspiracy theorieen.
 Maar tis uitleg over de teksten en hoe die in verhouding staan tot de bekendere conspiracy theorieen.

Nice, dan ga ik die even bekijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Deel 1 natuurlijk, ik heb deel 2 nog niet uitgespeeldMaar tis uitleg over de teksten en hoe die in verhouding staan tot de bekendere conspiracy theorieen.

Ik. Met maps van internet moet het te doen zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef Muchachooo het volgende:
zoo en nu ook alle glyphs gehaald. is er trouwens iemand die echt voor alle 100 feathers gaat?

Show your Colorsquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zijn die veren verplicht voor een trophy?
net zoals die duiven met GTA

Is wel tof om ze te achtervolgen. Laatst kwamen er 2 guards achter hem aan omdat hij op de daken was. Dus die 2 guards en ik gingen hem achtervolgen. Uiteindelijk waren ze alle 3 dood na een tijdje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:02 schreef Beach het volgende:
Trouwens die koeriers en zakkenrollers die je moet achtervolgen; ik gooi alleen ff snel een werpmes en hop geld erbij
No way dat ik ze echt nog achterna ga rennen.

Ik had altijd dat ze tepletter vielenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Is wel tof om ze te achtervolgen. Laatst kwamen er 2 guards achter hem aan omdat hij op de daken was. Dus die 2 guards en ik gingen hem achtervolgen. Uiteindelijk waren ze alle 3 dood na een tijdje.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter

Is er gezegd dat er DLC zou komen dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had verwacht dat verder in het spel zuidelijk Florence (onder de rivier) ook betreedbaar zou worden, maar dat bleek dus niet het geval te zijn, terwijl het echt op de totaalkaart van Florence staat aangegeven. Hetzelfde geldt overigens voor een eiland van Venetië (in het zuiden), waar je tegen een witte muur aanloopt/-zwemt wanneer je het probeert te bereiken. Zouden ze, denken jullie, hier DLC van maken? Hoogstwaarschijnlijk wel hè?

In Forlí heb je ook een mooie zwarte kleur voor je armor. Ik gebruik die vooral omdat ik het design van altaïrs armor niet zo mooi vindquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:04 schreef -Menn0- het volgende:
Heb net alle Seals gehaald en nu het armor van Altair. Wel vet dat zwarte

De steden zijn wel een stukje minder groot, maar aangezien je niet kan vliegen/rijden lijken ze toch gigantischquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe groot zijn de gebieden eigenlijk waar je kan rondlopen?
in vergelijking met GTA games ofzo?

quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Show your Colors
Wear the Auditore cape in each city.
You must find all 100 feathers and place them inside the chest in your madre's room inside the Villa at Monterigionni. Once you do that your madre will give you the Auditore cape. Press the start button and go to your inventory menu then go to your outfits and equip the Auditore cape by pressing .Then you must wear this cape in these locations for the trophy to unlock:
1.Florence
2.Tuscany
3.Flori in Romagna
4.Venice
5.The Mountains (you can get to the mountains outside the Florence exit)

Je armor is al zwart. Of begrijp ik je niet..quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
In Forlí heb je ook een mooie zwarte kleur voor je armor. Ik gebruik die vooral omdat ik het design van altaïrs armor niet zo mooi vind

Ik gebruik missaglais armorquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je armor is al zwart. Of begrijp ik je niet..

Ze moeten gewoon net zoals 'vroegah' niet met DLC komen (waarvan de gemiddelde spelexpansie 1 uur is) maar met echte expansions, zodat je écht waar voor je geld krijgt.quote:Op zondag 29 november 2009 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop op een dlc met nieuwe missies trouwens.
DLC´s moeten gewoon altijd bestaat uit nieuwe missies en een nieuw gebied vind ik.

Dat wist je van te voren ookquote:Op zondag 29 november 2009 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig probleem is ik heb het spel gekocht.
Drie dagen later was het spel uitgespeeld en dan speel je het niet meer.
En ja ik heb verder alles behalve dan die veren.
 En DLC leuk, maar niet passend in AC IMO.
 En DLC leuk, maar niet passend in AC IMO.

quote:Op zondag 29 november 2009 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Enig probleem is ik heb het spel gekocht.
Drie dagen later was het spel uitgespeeld en dan speel je het niet meer.
En ja ik heb verder alles behalve dan die veren.
 dude, ik was na drie dagen pas halverwege en dat was in een tijd dat ik geen college had. Doe jij wel andere dingen dan gamen
 dude, ik was na drie dagen pas halverwege en dat was in een tijd dat ik geen college had. Doe jij wel andere dingen dan gamen  

Hehe ik werk in een gameshop dus wat dat betreft kan je stellen niet .quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef Morthill het volgende:
[..]dude, ik was na drie dagen pas halverwege en dat was in een tijd dat ik geen college had. Doe jij wel andere dingen dan gamen

Want ik moet die Auditore-cape natuurlijk hebben.
 Want ik moet die Auditore-cape natuurlijk hebben.

Waarom alle stippen langslopen als je kan zien in welk gebied je nog een veertje mistquote:Op zondag 29 november 2009 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
En ja hoor, ik heb 99 van de 100 veertjes verzameld (met een map erbij). Dat wordt weer lekker alle stippen nog eens langslopen.Want ik moet die Auditore-cape natuurlijk hebben.

O ja, kan dat?quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom alle stippen langslopen als je kan zien in welk gebied je nog een veertje mist
 Ik zal eens kijken.
 Ik zal eens kijken.

haha ben blij dat je daar niet pas achter kwam nadat je ze alle honderd had gecheckedquote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, kan dat?Ik zal eens kijken.

quote:Op zondag 29 november 2009 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O ja, kan dat?Ik zal eens kijken.
quote:Op donderdag 26 november 2009 11:00 schreef Pizzahut het volgende:
Druk op start -> DNA -> ff naar rechts scrollen tot aan de feathers -> dan zie je per stad/gebied hoeveel veren je hebt van het totaal en bij de grote steden kan je dat nog in de districten opdelen

Keertje aan/uit zetten van de game doet wonderen. Hier liep het verhaal soms vast zonder duidelijk reden waardoor opdrachten maar niet startte ofzo.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef -Dries- het volgende:
Fijn, net in Venetie aangekomen en ik kreeg een ''corrupt save game''. Dat wordt dus weer overnieuw beginnen.

er zitten af en toe idd nogal wat bugjes in. Had al eens last dat ik een target moest volgen, maar die liep vast op een stukje muur (bleef lopen, maar kwam niet verder), op een plek dat ik hem niks kon doen. opnieuw geprobeerd, en na 20 meter hem maar een mes in de rug geworpenquote:Op zondag 29 november 2009 21:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Keertje aan/uit zetten van de game doet wonderen. Hier liep het verhaal soms vast zonder duidelijk reden waardoor opdrachten maar niet startte ofzo.

Joah ik ook, als er zo'n gastje met een rood pakkie ineens voor je wegrent (wtf, waarom doet ie dat?quote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
er zitten af en toe idd nogal wat bugjes in. Had al eens last dat ik een target moest volgen, maar die liep vast op een stukje muur (bleef lopen, maar kwam niet verder), op een plek dat ik hem niks kon doen. opnieuw geprobeerd, en na 20 meter hem maar een mes in de rug geworpen
Zo zijn er wel vaker wat schoonheidsfoutjes te bespeuren
 't is geen dief, die zie je namelijk wel altijd op de radar) die dan een beetje op zo'n balkje blijft staan en je ervanaf stoot. Die mol ik dan maar gewoon met een werpmesje.
 't is geen dief, die zie je namelijk wel altijd op de radar) die dan een beetje op zo'n balkje blijft staan en je ervanaf stoot. Die mol ik dan maar gewoon met een werpmesje.

1 van de 3 manieren om je notoriety omlaag te doen. Zo'n towncrier om kopen, zo'n gast in het rood doden, of posters van de muur halen.quote:Op zondag 29 november 2009 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Joah ik ook, als er zo'n gastje met een rood pakkie ineens voor je wegrent (wtf, waarom doet ie dat?'t is geen dief, die zie je namelijk wel altijd op de radar) die dan een beetje op zo'n balkje blijft staan en je ervanaf stoot. Die mol ik dan maar gewoon met een werpmesje.

Nee, volgens mij bedoelt hij een Borgia Courier. Die zijn 1500 florijnen waardquote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
1 van de 3 manieren om je notoriety omlaag te doen. Zo'n towncrier om kopen, zo'n gast in het rood doden, of posters van de muur halen.
die minstrels zijn trouwens ook irritant, vooral tijdens missies (grmpf.. Selecteert money throw, gooit wat geld, zijn die ook weer weg. Of ff tackelen, werkt ook volgens mij

quote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef CecilBDemented het volgende:
black edition game zit nog in seal al 4 dagen. wou vandaag spelen
maar ja deze gamer gaat ook naar buiten en ontmoet vrouwen :$

Ze kunnen toch gewoon een DLC maken net zoals die van GTA IV..quote:Op zondag 29 november 2009 12:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon net zoals 'vroegah' niet met DLC komen (waarvan de gemiddelde spelexpansie 1 uur is) maar met echte expansions, zodat je écht waar voor je geld krijgt.

Van binnenuit dacht ik, volgens mij is het een tomb die je moet doen, of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet nog één viewpoint in Florence. Deze:
[ afbeelding ]
Alleen, hoe kom ik bovenop deze koepel?

quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef -Dries- het volgende:
Op die koepel ergens heb je van die uitsteeksels.. gewoon goed zoeken.
En ik moet ga (moet) vandaag overnieuw beginnen! GRRR!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind

Dat is die grote witte kerk, die heb ik gedaan. Deze zit links-boven.quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef Bart het volgende:
Van binnenuit dacht ik, volgens mij is het een tomb die je moet doen, of niet?

Ow, ok! Ik zal eens beter kijken.quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef -Dries- het volgende:
Op die koepel ergens heb je van die uitsteeksels.. gewoon goed zoeken.

Ah oke, dan zitten er inderdaad gewoon uitsteeksels op aan één kant, je zal dus even rondom moeten lopenquote:Op maandag 30 november 2009 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is die grote witte kerk, die heb ik gedaan. Deze zit links-boven.

quote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]Neen, corrupte save-gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 30 november 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter

zo viel ik laatst dwars door het dak een winkeltje binnen. en aangezien je daar normaal niet naar binnen kan, kon ik dus ook niet naar buiten. het grappige was wel dat de residents mij konden zien, dus die stonden na een minuutje of 2 allemaal te kijken wat ik eigenlijk aan het doen wasquote:Op zondag 29 november 2009 21:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
er zitten af en toe idd nogal wat bugjes in. Had al eens last dat ik een target moest volgen, maar die liep vast op een stukje muur (bleef lopen, maar kwam niet verder), op een plek dat ik hem niks kon doen. opnieuw geprobeerd, en na 20 meter hem maar een mes in de rug geworpen
Zo zijn er wel vaker wat schoonheidsfoutjes te bespeuren

Ik had dat eens, toen maar B ingedrukt gehouden (X360), stuiterde hij vanaf de grond gewoon weer naar boven, over een huis heen en in het water zonder een blokje te verliezenquote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zo viel ik laatst dwars door het dak een winkeltje binnen. en aangezien je daar normaal niet naar binnen kan, kon ik dus ook niet naar buiten. het grappige was wel dat de residents mij konden zien, dus die stonden na een minuutje of 2 allemaal te kijken wat ik eigenlijk aan het doen was
heb toen maar even opnieuw memory geladen.
was wel vreemd. maar verder eigenlijk helemaal geen last van bugs gehad. alleen af en toe dat ik bijvoorbeeld bij zo'n viewpoint naar beneden springt en hij geen leap of faith doet, waardoor ik dus dood op de straat neerval...
 !
!

Herkenbaar!quote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
was wel vreemd. maar verder eigenlijk helemaal geen last van bugs gehad. alleen af en toe dat ik bijvoorbeeld bij zo'n viewpoint naar beneden springt en hij geen leap of faith doet, waardoor ik dus dood op de straat neerval...

quote:Op maandag 30 november 2009 09:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]Welke trophy is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

Daar kan je zo opklimmen van de zijkant. Dan richting de grote koepel en dan via de houten stelling naar de top. Ik ben toevallig afgelopen zomer nog in reallife op die koepel geweest, lachequote:Op maandag 30 november 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
 , hij ziet er in het spel echt retegoed uit!
 , hij ziet er in het spel echt retegoed uit!

Met die vliegmachine van leo een guard van het dak schoppen toch.quote:

Oh die heb ik al danquote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Met die vliegmachine van leo een guard van het dak schoppen toch.

Haha daar heb ik ook gelopen! In real life danquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:15 schreef Bart het volgende:
Helft Venetië staat onder water
[ afbeelding ]
Herkenbare locatie

Ik hoop dat je laarzen aan hadquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:16 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Haha daar heb ik ook gelopen! In real life dan

Toen was het hoogzomer en droogquote:
 (Op de kanalen na dan
  (Op de kanalen na dan   )
 )

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind

quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Pizzahut het volgende:
Vraagje: (Minor spoiler, eigenlijk geen meer).De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

Nee, heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?

Tis misschien niet echt nodig.. maar wel leuk! Ik heb al meedere assasins gedaan zonder dat iemand mij gezien heeft. Ninja style.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer dat stealth niet nodig is...

quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Nee, heb het even opgezocht.Beach had wel gelijk, die Altair outfit is alleen cosmetisch, de armor is echt een armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

ja het is een vet spel, maar wat is het toch makkelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Je bent gewoon onoverwinnelijk eigenlijk.
En mocht het bijna misgaan; hup ff dpad naar links en weer full health.

Als je een race wint tegen een dief.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe krijg je de achievement 'Win a race against thieves' of is dat gewoon een side mission ofzo?

Mjah, toch los ik veel stealth op. Vooral omdat je notority in no-time in het rood staat als je aan de lopende band guards afmaakt en het kost een hoop extra tijd wanneer je constant soldaten achter je aan krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
 .
.

Klopt, het spel is zo makkelijks als een stijfje krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:

niet voor iedereen even makkelijk dusquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, het spel is zo makkelijks als een stijfje krijgen.

Die erectieprobleem-reclames zijn er niet voor niets...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
niet voor iedereen even makkelijk dus

preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef Trumple het volgende:
[..]
Die erectieprobleem-reclames zijn er niet voor niets...

En dan met die npc vergiftigen en afmaken. Bij mij staat er niet bij dat je dat 'vliegend' moet doen(bij trophies), maar op internet staat dat wel. Wat is het nou?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je een race wint tegen een dief.
Ok minder bijdehand: Het zijn idd side missies die gewoon op je minimap verschijnen.

Bedoel je de 'Doctor' achievement?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
En dan met die npc vergiftigen en afmaken. Bij mij staat er niet bij dat je dat 'vliegend' moet doen(bij trophies), maar op internet staat dat wel. Wat is het nou?

hmm ok, in het Nederlands is het fout vertaalt dan, thanxquote:Op donderdag 3 december 2009 09:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Bedoel je de 'Doctor' achievement?
Gewoon een guard stabben met poison, dan bovenop iets klimmen in de buurt en een air assassinate (rand van een gebouw oid staan, misschien nog locken op een guard en dan assassinaten) doen.

.
.

quote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef Jivis het volgende:
Die soundtrack van Venetië is overigens wonderschoon.
Alleen een beetje lame dat het viewpointmuziekje er tussen zit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.

quote:Op donderdag 3 december 2009 23:04 schreef Jivis het volgende:
Vond het einde trouwens best tof.Ik vond vooral die woorden toen Desmond uit de Animus kwam echt geweldig, het was precies wat ik ook dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.

Inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef Jivis het volgende:
Die soundtrack van Venetië is overigens wonderschoon.
Alleen een beetje lame dat het viewpointmuziekje er tussen zit.

quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik vond vooral die woorden toen Desmond uit de Animus kwam echt geweldig, het was precies wat ik ook dacht.Inderdaad, dat was echt onverwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

Gamehubs duurt meestal ~10 dagen als je het met de gewone post laat bezorgen.quote:

Ik heb geeneens tijd om te spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef Herpert het volgende:
Heerlijk spel, heeft me genoeg slapeloze nachten gezorgd afgelopen paar dagen

hehe bij mij ook, wil gewoon niet naar bed als ik AC2 aan het spelen ben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef Herpert het volgende:
Heerlijk spel, heeft me genoeg slapeloze nachten gezorgd afgelopen paar dagen

.
. 

Ja precies, ze gaan echt niet stoppen met games maken die als een beest verkopen omdat ze zeiden dat er maar 3 zouden komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Herkenbaar.
Het lijkt mij overigens best plausibel dat AC3 zich af gaat spelen ten tijde van Napeleon, of misschien het heden (al acht ik die kans vrij klein, dan krijgen we een soort splintercell/hitman kloon). Ik las op diverse sites ook over de Middeleeuwen, maar ik denk niet dat ze weer teruggaan naar het verleden, plus dat dat teveel bij de kruistochten in de buurt zit.
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.

Dat hebben ze toch best wel toegegeven. EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.

Wat is de derde dan volgens jou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef magge het volgende:
EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!

Handhelds heb je ook nog. Maar die zijn volgensmij zo slecht dat ze nauwelijks het vermelden waard zijnquote:
 .
.

DLCquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef Trumple het volgende:
Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, maar ik mag het gedeelte van Florence achter de grote rivier nog steeds niet betreden. Ik bedoel het gebied dat zich binnen de rode kaders bevind op onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dit gebied kan vrij spelen?

DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
DLC
maar serieus, ik weet het niet

Zal wel weer niet naar PS3 komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.

Lijkt me een UITSTEKEND gebied voor DLC, immers, je moet je gameplay wel tot max 1 a 2 uur uitbreidenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.

Jawel, ze zijn bezig voor 360 én PS3.quote:
 .
.Voor mij heeft het pas vernieuwing als ze er extra informatie instoppen met betrekking tot het derde deel. Maar gezien dat chapter-gat dat iemand had ontdekt verwacht ik gewoon nog een tussentijdse Ezio-storyline. Hij was opeens ook wel erg oud aan het einde van deel 2.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet of DLC nu echte vernieuwing kan brengen. Geniet onwijs van de game, maar als de end-credits voorbij rollen en je zo'n beetje alles gedaan hebt wat je kan doen, ben je naar mijn idee wel klaar met AC2.

quote:Speaking of absolute crap, I don't know what Ubisoft has done to the game's engine, but Jesus Christ is it bad. This game has some of the most puzzlingly bad graphics I have seen on a console this year.

Niet springen, maar gewoon als je boven de gepoisonede guard staat, targeten en dan staat er bij het vierkantje al 'Assassinate'.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Perform an Air Assassination on a Poisoned NPC., , ik doe een guard vergiftigen, ga ergens opstaan en dan probeer ik hem te vermoorden, maar dit lukt me maar niet. Hoe is dit het makkelijks te doen? Ik doe hem targeten en dan proberen zo goed mogelijk te springen dan vierkantje(ps3).

hmmmm, dat heb ik ook al eens gedaan, maar dan komt dat er niet te staan. Er staat dan alleen 'attack' en dan begint ie wat in de lucht te meppenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:25 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Niet springen, maar gewoon als je boven de gepoisonede guard staat, targeten en dan staat er bij het vierkantje al 'Assassinate'.

Even voor de zekerheid: Je hebt de air assassination al wel geleerd? Samen met de ledge assassination en de assassinate uit cover (zo'n hooiwagen)?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hmmmm, dat heb ik ook al eens gedaan, maar dan komt dat er niet te staan. Er staat dan alleen 'attack' en dan begint ie wat in de lucht te meppen

Ja, heb het verhaal al uitgespeeld , dus dan heb je het sowieso nodig, maar ik zal het nog wel eens testen zoals jij het zegt. mja bedankt in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: Je hebt de air assassination al wel geleerd? Samen met de ledge assassination en de assassinate uit cover (zo'n hooiwagen)?

Wat vaag dan...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja, heb het verhaal al uitgespeeld , dus dan heb je het sowieso nodig, maar ik zal het nog wel eens testen zoals jij het zegt. mja bedankt in ieder geval

ga het zo eens proberen, misschien omdat ik te hoog ben ofzo dat het niet lukt. Moet dan nog een ideale plek zoeken mja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wat vaag dan...
Misschien dat je hier iets aan hebt
Dit is gedaan op de xbox360, maar de trophy voor de ps3 is hetzelfde als het goed is.

quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn bezig voor 360 én PS3.
Als we deze bron mogen geloven.
[..]
Voor mij heeft het pas vernieuwing als ze er extra informatie instoppen met betrekking tot het derde deel. Maar gezien dat chapter-gat dat iemand had ontdekt verwacht ik gewoon nog een tussentijdse Ezio-storyline. Hij was opeens ook wel erg oud aan het einde van deel 2.

ja daar had ik ook wat moeite mee. je wordt constant geslagen als je zand oppakt/die swing "oplaadt"quote:Op zondag 6 december 2009 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Gisteravond wat vervelende achievements gehaald. Die swing met je speer vijf vijanden shit en gooit zand op vier vijanden shit,.... waren vervelend, maar het behalen gaf veel voldoening!

Serieus veel medicatie verbruikt aan die achievements inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 10:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja daar had ik ook wat moeite mee. je wordt constant geslagen als je zand oppakt/die swing "oplaadt"

, maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?
 , maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?

Een beetje,... niet echt essentieel! In het kort gaat het om de tempeliers die grote macht zoeken en de assassin's proberen dit al eeuwen stop te zetten. Zo rond 1100 in Jeruzalem en omstreken (deel 1) alsmede waar jij nu bent,... 14zoveel Italië!quote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef -SG- het volgende:
Heuj, een vraagje.
Ik heb AC II van sinterklaas gekregen, maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?

Lees gewoon voor de zekerheid even het plot van deel één op internet (of je gaat hem spelen). Zo, dit is mijn verkapte TVP, ik lees voorlopig lekker mee voordat ik de game zelf eindelijk haalquote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef -SG- het volgende:
Heuj, een vraagje.
Ik heb AC II van sinterklaas gekregen, maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?

Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mijquote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een beetje,... niet echt essentieel! In het kort gaat het om de tempeliers die grote macht zoeken en de assassin's proberen dit al eeuwen stop te zetten. Zo rond 1100 in Jeruzalem en omstreken (deel 1) alsmede waar jij nu bent,... 14zoveel Italië!

Naja, zonder dat je het verhaal snapt is het ook een goede game. Maar dat is wel een leuke bijkomstigheid inderdaad, vooral door het langdradige begin van het tweede deel.quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mij

Getver, weer zoiets? Ik heb al een keer een corrupte save gehad en was dus gedwongen om overnieuw te beginnen.. Gelukkig was ik niet heeel erg ver (net in Venetie) maar toch.. Echt slecht dit.quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.
The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.
We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."
It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.
CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.
bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg
Kan ook gewoon bij een willekeurige guard hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had hetzelfde probleem.
In het verhaal zit een vergiftigde npc die moet je hebben

Ah nasty. Als ik daar kom moet ik dus nog even doorspelen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.
The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.
We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."
It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.
CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.
bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg

Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?

Je kan geen moeilijkheids graden instellen. Er is maar een difficulty en die is best makkelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?

Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.
 Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.   

Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.
  Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.   

In een uurtje in Venetie zitten? Das knapquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gekocht en heb al effe een uurtje gespeeld. In AC1 snapte ik niks van het verhaal maar in dit nieuwe deel begrijp ik alles een stuk beter.Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.

denk niet dat je al in Venetie bent, Een deel van florence lijkt daar geloof ik op iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gekocht en heb al effe een uurtje gespeeld. In AC1 snapte ik niks van het verhaal maar in dit nieuwe deel begrijp ik alles een stuk beter.Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.

In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.
 In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

Ik merk dat je erg goed oplet in het spelquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:
Ja ik weet de naam niet precies, ik dacht Venetie.In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef larry_flynt het volgende:
krijg je nu ook meer info over de situatie in de NU tijd?

Ik zat tegelijkertijd het boekje te lezen over de besturing.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik merk dat je erg goed oplet in het spel

quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:
Ja ik weet de naam niet precies, ik dacht Venetie.In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

Volgens mij staat er toch redelijk in het groot 'Repubblica fiorentina' op het beeldscherm wanneer je de Animus voor het eerst gebruikt. M.a.w. je zult nog wel in Florence zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:

Ik denk dat je Firenze (Florence) bedoelt dan??quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:

oei, dan ga jij even leuke uurtjes meemakenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
AC II gisteren besteld. Nog steeds niet op de deurmat =(

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |