JA weet jij of ik oude herinneringen ook anders nog een keer opnieuw kan spelen ?quote:

Same haha, blijkt dus dat je weer opnieuw punten krijgt op U-play bij het voltooien van bepaalde missies.quote:

Eh nee, stuur anders een PM met welke trofee / npc je bedoeltquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
JA weet jij of ik oude herinneringen ook anders nog een keer opnieuw kan spelen ?
Voor de ps3 trofee moet je een vergiftigde npc vermoorden . Je weet dan wel waar ik het over heb

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:57 schreef Beach het volgende:
What the hell zeg, de bonusmissie gedaan van mijn white edition.Het gaat niet om de bestemming, het gaat om de reisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Nee, maar die reis heb ik al drie keer 99% bijna hetzelfde gehad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bestemming, het gaat om de reis

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.

quote:Op dinsdag 24 november 2009 04:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]Ah, denk dat ik die gemist hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort maar eens checken, tnx
 I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Pizzahut moet wachten op pc versie
Ben trouwens ook wel benieuwd naar die multiplayer mode ofzo. (Je kan een vriend uitdagen).
[ Bericht 9% gewijzigd door Pizzahut op 24-11-2009 10:40:38 ]Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

quote:
 zo herkenbaar
 zo herkenbaar

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |