kopen danquote:

Heb je het topic doorgelezen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Devz het volgende:
Even snel to the point. Ik vond het eerste deel van Assassin's Creed geen bal aan, ondanks (of misschien wel juist door) dat ik er vooraf erg hoge verwachtingen van had. Ik vond het saai en eentonig, zowel de gameplay, de opdrachten als het vage verhaal.
Is AC2 meer van hetzelfde met een paar nieuwe features, of moet ik het vervolg toch een serieuze kans geven? Op dit moment voel ik die behoefte namelijk helemaal (nog) niet. Ondanks de goede cijfers en positieve kritieken, want die kreeg het eerste deel (onterecht naar mijn mening) immers ook.

Mjah, maar nu ben ik er in 5 uur klaar meequote:
 dat is me het geld niet waard
 dat is me het geld niet waard  (zeker niet aangezien ik nog steeds in stevige financiële problemen zit dankzij de gemeente Groningen)
 (zeker niet aangezien ik nog steeds in stevige financiële problemen zit dankzij de gemeente Groningen)

Hmm das minder... Dan maar even lenen van SD als ie ermee klaar is?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, maar nu ben ik er in 5 uur klaar meedat is me het geld niet waard
(zeker niet aangezien ik nog steeds in stevige financiële problemen zit dankzij de gemeente Groningen)

That's the planquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm das minder... Dan maar even lenen van SD als ie ermee klaar is?

Dat is inderdaad erg vervelend, daarom zoek ik maar meteen de glyphs als ik zo'n popup tegenkom. Van alle locaties die ik tegen gekomen ben met een glyph heb ik nu de glyph gevonden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat klote is, als je die geheime logo's tegenkomt, hij zet niet welke je al hebt, jammer want heb al 2x opnieuw liggen zoeken!

Ja, staat een L op de map.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die codex pagina's kun je toch inleveren bij da vinci!?
Dan komt er hopelijk wel een L op de map te staan :p!
Waarom kijk je dan niet gewoon in de database welke gebouwen je nog moet?quote:En wat klote is, als je die geheime logo's tegenkomt, hij zet niet welke je al hebt, jammer want heb al 2x opnieuw liggen zoeken!
Jaquote:Top game tot nu toe!

Geloof mij, deel 1 lijkt totaal niet op dit vervolg. Heb er al zo'n tien uur gameplay opzitten en ben nog nauwelijks met het verhaal bezig geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Devz het volgende:
Even snel to the point. Ik vond het eerste deel van Assassin's Creed geen bal aan, ondanks (of misschien wel juist door) dat ik er vooraf erg hoge verwachtingen van had. Ik vond het saai en eentonig, zowel de gameplay, de opdrachten als het vage verhaal.
Is AC2 meer van hetzelfde met een paar nieuwe features, of moet ik het vervolg toch een serieuze kans geven? Op dit moment voel ik die behoefte namelijk helemaal (nog) niet. Ondanks de goede cijfers en positieve kritieken, want die kreeg het eerste deel (onterecht naar mijn mening) immers ook.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

quote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Beach het volgende:
Vraagje over de villa en iets..
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Hier wel hoor,.... althans ik zag hem staan, maar om die nu echt premium te noemen?quote:

), nog één truthfile, nog één stukje Messaglias-armor en nog vier codexen... Verder alle seals (dus Altair-armor
), nog één truthfile, nog één stukje Messaglias-armor en nog vier codexen... Verder alle seals (dus Altair-armor  ), alle schilderijen, alle modellen, alle beeldjes, alle winkels en alle gebouwen compleet
), alle schilderijen, alle modellen, alle beeldjes, alle winkels en alle gebouwen compleet   

Ja, is het eigenlijk een premium theme of niet? Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier wel hoor,.... althans ik zag hem staan, maar om die nu echt premium te noemen?

Ja. En ook allemaal binnen de stadsmuren.quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Beach het volgende:
Liggen al die beeldjes alleen in het villastadje?

Aha, zo... Bedankt...quote:Op zondag 22 november 2009 21:06 schreef ROFLOL het volgende:
Nee, je moet iets leren. Weet niet waar je bent qua story maar je leert het al snel dankzij die vrouw die voor de dieven werkt.
 Ik heb echt een kwartier lang die toren geprobeerd te beklimmen, zonder succes.
 Ik heb echt een kwartier lang die toren geprobeerd te beklimmen, zonder succes.  

Ja. Pakken en daarna op een voetstuk plaatsen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw die statues, moet je daar iets bijzonders voor doen?
Wat ROFLOL zegt, je leert bij die dieven op een gegeven moment hoger springen, dan kom je er wel op.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een vraag: hoe kom ik in godsnaam boven op de uitkijkpost van de Basilica di Santa Maria Gloriosa dei Frari in Venetië? Na de helft van de toren beklommen te hebben is er niets meer waar ik me aan vast kan houden om bovenop te komen. Is dit een fout in het spel of zie ik echt iets over het hoofd?

heel mischien toch maar halen
   heel mischien toch maar halen

. Moet er nog wel een stuk of 8 decoden
 . Moet er nog wel een stuk of 8 decoden  .
 .Oh, ik had er geen problemen mee.quote:Op zondag 22 november 2009 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die waar je vier puzzels als schakelaars moet overhalen.
Het is snelheid klimmen en kijken waar je heen moet.
Dat trek ik niet.

Alleen raadplegen als je echt radeloos bent en er niet meer tegen kan, want het zijn verders wel leuke interessante puzzels.
  Alleen raadplegen als je echt radeloos bent en er niet meer tegen kan, want het zijn verders wel leuke interessante puzzels.  

Dat is toch met die draaischijf waarop geen tekens te zien zijn? Daar staat letterlijk in beeld dat het niet uit maakt wat je doet. Ik heb gewoon random 3 verschillende tekens geprobeerd, en dat was goedquote:Op maandag 23 november 2009 00:02 schreef trance_fan het volgende:
Weet iemand de oplossing van de laatste puzzel voor 'The Truth'. Ik kom er niet uit heb er nu al driekwartier mee lopen spelen maar ik krijg het niet voor elkaar.

nee die niet. Vind in de eerste stad wel het kleurenpalet een beetje flets. Te bruin. Is Venice mooier? Het day/night system is ook echt geweldig! Zo veel gameplay tweaks ook. Kill een guard op een dak, doorzoek zijn lijk en gooi hem naar beneden zodat guards worden afgeleid en dat jij dan ergens naar binnen kan. Stealth is echt veel leuker in dit spel!
 nee die niet. Vind in de eerste stad wel het kleurenpalet een beetje flets. Te bruin. Is Venice mooier? Het day/night system is ook echt geweldig! Zo veel gameplay tweaks ook. Kill een guard op een dak, doorzoek zijn lijk en gooi hem naar beneden zodat guards worden afgeleid en dat jij dan ergens naar binnen kan. Stealth is echt veel leuker in dit spel! Bij de eerste assasination kan je het gewoon precies aanpakken zoals jij wil, je hebt echt alle vrijheid daarin. Vraagje:
 Bij de eerste assasination kan je het gewoon precies aanpakken zoals jij wil, je hebt echt alle vrijheid daarin. Vraagje: 

Klopt, leer je nog.quote:Op maandag 23 november 2009 09:31 schreef -Dries- het volgende:
- Klopt het dat je in het begin niet kan disarmen? Ik ben mijn zwaard kwijt en kan dus niemand disarmen, maar ook geen zwaard oppakken. Kan ook nog geen zwaard kopen.
Nee, staat niet op de kaart. Is me ook niet opgevallen overigens.quote:- Volgens mij heb je in AC2 ook rijke en arme districten. Dat merk je aan de omgeving, maar dat staat nergens op de kaart? Bij AC1 was dat wel...
Ja, het is wel Dan Brown-achtig, was me ook al opgevallenquote:Edit: En het hele Dan Brown-ish conspiracy thema is ook echt geweldig!

Supervetquote:Ben echt benieuwd naar wat ''The Truth'' is!

AC2.quote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef -Dries- het volgende:
Oke. De sfeer in steden. Beter in AC1 of AC2?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Ezio op 23-11-2009 11:58:22 ]Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

AC2. Je ziet NPC's veel meer doen (schilderen, straat vegen, gewoon meer activiteit) wat ook meer leven in de steden brengt. AC1 was dit weinig tot niets. Je 'leeft' mee in de stad; ieder doet z'n ding en jij ook.quote:Op maandag 23 november 2009 11:26 schreef -Dries- het volgende:
Oke. De sfeer in steden. Beter in AC1 of AC2?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |