kopen danquote:
Heb je het topic doorgelezen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Devz het volgende:
Even snel to the point. Ik vond het eerste deel van Assassin's Creed geen bal aan, ondanks (of misschien wel juist door) dat ik er vooraf erg hoge verwachtingen van had. Ik vond het saai en eentonig, zowel de gameplay, de opdrachten als het vage verhaal.
Is AC2 meer van hetzelfde met een paar nieuwe features, of moet ik het vervolg toch een serieuze kans geven? Op dit moment voel ik die behoefte namelijk helemaal (nog) niet. Ondanks de goede cijfers en positieve kritieken, want die kreeg het eerste deel (onterecht naar mijn mening) immers ook.
Mjah, maar nu ben ik er in 5 uur klaar meequote:
Hmm das minder... Dan maar even lenen van SD als ie ermee klaar is?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, maar nu ben ik er in 5 uur klaar meedat is me het geld niet waard
(zeker niet aangezien ik nog steeds in stevige financiële problemen zit dankzij de gemeente Groningen)
That's the planquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm das minder... Dan maar even lenen van SD als ie ermee klaar is?
Dat is inderdaad erg vervelend, daarom zoek ik maar meteen de glyphs als ik zo'n popup tegenkom. Van alle locaties die ik tegen gekomen ben met een glyph heb ik nu de glyph gevonden.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat klote is, als je die geheime logo's tegenkomt, hij zet niet welke je al hebt, jammer want heb al 2x opnieuw liggen zoeken!
Ja, staat een L op de map.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die codex pagina's kun je toch inleveren bij da vinci!?
Dan komt er hopelijk wel een L op de map te staan :p!
Waarom kijk je dan niet gewoon in de database welke gebouwen je nog moet?quote:En wat klote is, als je die geheime logo's tegenkomt, hij zet niet welke je al hebt, jammer want heb al 2x opnieuw liggen zoeken!
Jaquote:Top game tot nu toe!
Geloof mij, deel 1 lijkt totaal niet op dit vervolg. Heb er al zo'n tien uur gameplay opzitten en ben nog nauwelijks met het verhaal bezig geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:42 schreef Devz het volgende:
Even snel to the point. Ik vond het eerste deel van Assassin's Creed geen bal aan, ondanks (of misschien wel juist door) dat ik er vooraf erg hoge verwachtingen van had. Ik vond het saai en eentonig, zowel de gameplay, de opdrachten als het vage verhaal.
Is AC2 meer van hetzelfde met een paar nieuwe features, of moet ik het vervolg toch een serieuze kans geven? Op dit moment voel ik die behoefte namelijk helemaal (nog) niet. Ondanks de goede cijfers en positieve kritieken, want die kreeg het eerste deel (onterecht naar mijn mening) immers ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Beach het volgende:
Vraagje over de villa en iets..
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Hier wel hoor,.... althans ik zag hem staan, maar om die nu echt premium te noemen?quote:
Ja, is het eigenlijk een premium theme of niet? Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 22 november 2009 19:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier wel hoor,.... althans ik zag hem staan, maar om die nu echt premium te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |