SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Pizzahut het volgende:
Vraagje: (Minor spoiler, eigenlijk geen meer).De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

Nee, heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Beach het volgende:
[..]
De ene is toch alleen de cape en de ander echt het armor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.

Tis misschien niet echt nodig.. maar wel leuk! Ik heb al meedere assasins gedaan zonder dat iemand mij gezien heeft. Ninja style.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer dat stealth niet nodig is...

quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Nee, heb het even opgezocht.Beach had wel gelijk, die Altair outfit is alleen cosmetisch, de armor is echt een armorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

ja het is een vet spel, maar wat is het toch makkelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
Je bent gewoon onoverwinnelijk eigenlijk.
En mocht het bijna misgaan; hup ff dpad naar links en weer full health.

Als je een race wint tegen een dief.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:52 schreef MichelWuyts het volgende:
Hoe krijg je de achievement 'Win a race against thieves' of is dat gewoon een side mission ofzo?

Mjah, toch los ik veel stealth op. Vooral omdat je notority in no-time in het rood staat als je aan de lopende band guards afmaakt en het kost een hoop extra tijd wanneer je constant soldaten achter je aan krijgt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:
 .
.

Klopt, het spel is zo makkelijks als een stijfje krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Beach het volgende:

niet voor iedereen even makkelijk dusquote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt, het spel is zo makkelijks als een stijfje krijgen.

Die erectieprobleem-reclames zijn er niet voor niets...quote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
niet voor iedereen even makkelijk dus

preciesquote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef Trumple het volgende:
[..]
Die erectieprobleem-reclames zijn er niet voor niets...

En dan met die npc vergiftigen en afmaken. Bij mij staat er niet bij dat je dat 'vliegend' moet doen(bij trophies), maar op internet staat dat wel. Wat is het nou?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:56 schreef Katth het volgende:
[..]
Als je een race wint tegen een dief.
Ok minder bijdehand: Het zijn idd side missies die gewoon op je minimap verschijnen.

Bedoel je de 'Doctor' achievement?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:51 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
En dan met die npc vergiftigen en afmaken. Bij mij staat er niet bij dat je dat 'vliegend' moet doen(bij trophies), maar op internet staat dat wel. Wat is het nou?

hmm ok, in het Nederlands is het fout vertaalt dan, thanxquote:Op donderdag 3 december 2009 09:09 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Bedoel je de 'Doctor' achievement?
Gewoon een guard stabben met poison, dan bovenop iets klimmen in de buurt en een air assassinate (rand van een gebouw oid staan, misschien nog locken op een guard en dan assassinaten) doen.

.
.

quote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef Jivis het volgende:
Die soundtrack van Venetië is overigens wonderschoon.
Alleen een beetje lame dat het viewpointmuziekje er tussen zit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.

quote:Op donderdag 3 december 2009 23:04 schreef Jivis het volgende:
Vond het einde trouwens best tof.Ik vond vooral die woorden toen Desmond uit de Animus kwam echt geweldig, het was precies wat ik ook dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.

Inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef Jivis het volgende:
Die soundtrack van Venetië is overigens wonderschoon.
Alleen een beetje lame dat het viewpointmuziekje er tussen zit.

quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik vond vooral die woorden toen Desmond uit de Animus kwam echt geweldig, het was precies wat ik ook dacht.Inderdaad, dat was echt onverwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Gamehubs duurt meestal ~10 dagen als je het met de gewone post laat bezorgen.quote:

Ik heb geeneens tijd om te spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef Herpert het volgende:
Heerlijk spel, heeft me genoeg slapeloze nachten gezorgd afgelopen paar dagen

hehe bij mij ook, wil gewoon niet naar bed als ik AC2 aan het spelen ben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef Herpert het volgende:
Heerlijk spel, heeft me genoeg slapeloze nachten gezorgd afgelopen paar dagen

.
. 

Ja precies, ze gaan echt niet stoppen met games maken die als een beest verkopen omdat ze zeiden dat er maar 3 zouden komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Herkenbaar.
Het lijkt mij overigens best plausibel dat AC3 zich af gaat spelen ten tijde van Napeleon, of misschien het heden (al acht ik die kans vrij klein, dan krijgen we een soort splintercell/hitman kloon). Ik las op diverse sites ook over de Middeleeuwen, maar ik denk niet dat ze weer teruggaan naar het verleden, plus dat dat teveel bij de kruistochten in de buurt zit.
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.

Dat hebben ze toch best wel toegegeven. EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.

Wat is de derde dan volgens jou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef magge het volgende:
EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!

Handhelds heb je ook nog. Maar die zijn volgensmij zo slecht dat ze nauwelijks het vermelden waard zijnquote:
 .
.

DLCquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef Trumple het volgende:
Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, maar ik mag het gedeelte van Florence achter de grote rivier nog steeds niet betreden. Ik bedoel het gebied dat zich binnen de rode kaders bevind op onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dit gebied kan vrij spelen?

DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
DLC
maar serieus, ik weet het niet

Zal wel weer niet naar PS3 komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.

Lijkt me een UITSTEKEND gebied voor DLC, immers, je moet je gameplay wel tot max 1 a 2 uur uitbreidenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.

Jawel, ze zijn bezig voor 360 én PS3.quote:
 .
.Voor mij heeft het pas vernieuwing als ze er extra informatie instoppen met betrekking tot het derde deel. Maar gezien dat chapter-gat dat iemand had ontdekt verwacht ik gewoon nog een tussentijdse Ezio-storyline. Hij was opeens ook wel erg oud aan het einde van deel 2.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet of DLC nu echte vernieuwing kan brengen. Geniet onwijs van de game, maar als de end-credits voorbij rollen en je zo'n beetje alles gedaan hebt wat je kan doen, ben je naar mijn idee wel klaar met AC2.

quote:Speaking of absolute crap, I don't know what Ubisoft has done to the game's engine, but Jesus Christ is it bad. This game has some of the most puzzlingly bad graphics I have seen on a console this year.

Niet springen, maar gewoon als je boven de gepoisonede guard staat, targeten en dan staat er bij het vierkantje al 'Assassinate'.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef MichelWuyts het volgende:
Perform an Air Assassination on a Poisoned NPC., , ik doe een guard vergiftigen, ga ergens opstaan en dan probeer ik hem te vermoorden, maar dit lukt me maar niet. Hoe is dit het makkelijks te doen? Ik doe hem targeten en dan proberen zo goed mogelijk te springen dan vierkantje(ps3).

hmmmm, dat heb ik ook al eens gedaan, maar dan komt dat er niet te staan. Er staat dan alleen 'attack' en dan begint ie wat in de lucht te meppenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:25 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Niet springen, maar gewoon als je boven de gepoisonede guard staat, targeten en dan staat er bij het vierkantje al 'Assassinate'.

Even voor de zekerheid: Je hebt de air assassination al wel geleerd? Samen met de ledge assassination en de assassinate uit cover (zo'n hooiwagen)?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hmmmm, dat heb ik ook al eens gedaan, maar dan komt dat er niet te staan. Er staat dan alleen 'attack' en dan begint ie wat in de lucht te meppen

Ja, heb het verhaal al uitgespeeld , dus dan heb je het sowieso nodig, maar ik zal het nog wel eens testen zoals jij het zegt. mja bedankt in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: Je hebt de air assassination al wel geleerd? Samen met de ledge assassination en de assassinate uit cover (zo'n hooiwagen)?

Wat vaag dan...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ja, heb het verhaal al uitgespeeld , dus dan heb je het sowieso nodig, maar ik zal het nog wel eens testen zoals jij het zegt. mja bedankt in ieder geval

ga het zo eens proberen, misschien omdat ik te hoog ben ofzo dat het niet lukt. Moet dan nog een ideale plek zoeken mja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:50 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wat vaag dan...
Misschien dat je hier iets aan hebt
Dit is gedaan op de xbox360, maar de trophy voor de ps3 is hetzelfde als het goed is.

quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn bezig voor 360 én PS3.
Als we deze bron mogen geloven.
[..]
Voor mij heeft het pas vernieuwing als ze er extra informatie instoppen met betrekking tot het derde deel. Maar gezien dat chapter-gat dat iemand had ontdekt verwacht ik gewoon nog een tussentijdse Ezio-storyline. Hij was opeens ook wel erg oud aan het einde van deel 2.

ja daar had ik ook wat moeite mee. je wordt constant geslagen als je zand oppakt/die swing "oplaadt"quote:Op zondag 6 december 2009 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Gisteravond wat vervelende achievements gehaald. Die swing met je speer vijf vijanden shit en gooit zand op vier vijanden shit,.... waren vervelend, maar het behalen gaf veel voldoening!

Serieus veel medicatie verbruikt aan die achievements inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 10:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja daar had ik ook wat moeite mee. je wordt constant geslagen als je zand oppakt/die swing "oplaadt"

, maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?
 , maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?

Een beetje,... niet echt essentieel! In het kort gaat het om de tempeliers die grote macht zoeken en de assassin's proberen dit al eeuwen stop te zetten. Zo rond 1100 in Jeruzalem en omstreken (deel 1) alsmede waar jij nu bent,... 14zoveel Italië!quote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef -SG- het volgende:
Heuj, een vraagje.
Ik heb AC II van sinterklaas gekregen, maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?

Lees gewoon voor de zekerheid even het plot van deel één op internet (of je gaat hem spelen). Zo, dit is mijn verkapte TVP, ik lees voorlopig lekker mee voordat ik de game zelf eindelijk haalquote:Op zondag 6 december 2009 12:57 schreef -SG- het volgende:
Heuj, een vraagje.
Ik heb AC II van sinterklaas gekregen, maar ik heb AC 1 niet gepseeld. Is dit wel nodig om de verhaallijn te snappen?

Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mijquote:Op zondag 6 december 2009 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een beetje,... niet echt essentieel! In het kort gaat het om de tempeliers die grote macht zoeken en de assassin's proberen dit al eeuwen stop te zetten. Zo rond 1100 in Jeruzalem en omstreken (deel 1) alsmede waar jij nu bent,... 14zoveel Italië!

Naja, zonder dat je het verhaal snapt is het ook een goede game. Maar dat is wel een leuke bijkomstigheid inderdaad, vooral door het langdradige begin van het tweede deel.quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nou je snapt er geen fuck van zonder deel 1 volgens mij

Getver, weer zoiets? Ik heb al een keer een corrupte save gehad en was dus gedwongen om overnieuw te beginnen.. Gelukkig was ik niet heeel erg ver (net in Venetie) maar toch.. Echt slecht dit.quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.
The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.
We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."
It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.
CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.
bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg
Kan ook gewoon bij een willekeurige guard hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had hetzelfde probleem.
In het verhaal zit een vergiftigde npc die moet je hebben

Ah nasty. Als ik daar kom moet ik dus nog even doorspelen!quote:Op maandag 7 december 2009 09:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Assassins Creed 2 players are being caught in a game-breaking glitch that see's them trapped in the Hideout with no way of continuing their quest.
The error seems to arise if players turn off their console after saving their game upon passing Chapter 11.
We've received multiple emails, with one reader who encountered the glitch telling CVG: "I, like many others, seem to be getting a glitch after finishing sequence 11. After the save I quit out of the game. After I returned the next day it loads the hideout level and nothing happens. You just walk about with nobody there."
It doesn't seem to happen to everyone, but once it does occur there appears to be no way out of it other than to start over again.
CVG has contacted Ubisoft and awaits a reply. For now, we'd advise you not to quit out of the game after that particular checkpoint.
bron: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=228911&site=cvg

Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?

Je kan geen moeilijkheids graden instellen. Er is maar een difficulty en die is best makkelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?

Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.
 Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.   

Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.
  Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.   

In een uurtje in Venetie zitten? Das knapquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gekocht en heb al effe een uurtje gespeeld. In AC1 snapte ik niks van het verhaal maar in dit nieuwe deel begrijp ik alles een stuk beter.Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.

denk niet dat je al in Venetie bent, Een deel van florence lijkt daar geloof ik op iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gekocht en heb al effe een uurtje gespeeld. In AC1 snapte ik niks van het verhaal maar in dit nieuwe deel begrijp ik alles een stuk beter.Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.

In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.
 In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

Ik merk dat je erg goed oplet in het spelquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:
Ja ik weet de naam niet precies, ik dacht Venetie.In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef larry_flynt het volgende:
krijg je nu ook meer info over de situatie in de NU tijd?

Ik zat tegelijkertijd het boekje te lezen over de besturing.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik merk dat je erg goed oplet in het spel

quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:
Ja ik weet de naam niet precies, ik dacht Venetie.In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

Volgens mij staat er toch redelijk in het groot 'Repubblica fiorentina' op het beeldscherm wanneer je de Animus voor het eerst gebruikt. M.a.w. je zult nog wel in Florence zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:

Ik denk dat je Firenze (Florence) bedoelt dan??quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:

oei, dan ga jij even leuke uurtjes meemakenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
AC II gisteren besteld. Nog steeds niet op de deurmat =(

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |