SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.

quote:Op donderdag 3 december 2009 23:04 schreef Jivis het volgende:
Vond het einde trouwens best tof.Ik vond vooral die woorden toen Desmond uit de Animus kwam echt geweldig, het was precies wat ik ook dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.

Inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef Jivis het volgende:
Die soundtrack van Venetië is overigens wonderschoon.
Alleen een beetje lame dat het viewpointmuziekje er tussen zit.

quote:Op donderdag 3 december 2009 23:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik vond vooral die woorden toen Desmond uit de Animus kwam echt geweldig, het was precies wat ik ook dacht.Inderdaad, dat was echt onverwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Gamehubs duurt meestal ~10 dagen als je het met de gewone post laat bezorgen.quote:

Ik heb geeneens tijd om te spelenquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef Herpert het volgende:
Heerlijk spel, heeft me genoeg slapeloze nachten gezorgd afgelopen paar dagen

hehe bij mij ook, wil gewoon niet naar bed als ik AC2 aan het spelen ben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef Herpert het volgende:
Heerlijk spel, heeft me genoeg slapeloze nachten gezorgd afgelopen paar dagen

.
. 

Ja precies, ze gaan echt niet stoppen met games maken die als een beest verkopen omdat ze zeiden dat er maar 3 zouden komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Herkenbaar.
Het lijkt mij overigens best plausibel dat AC3 zich af gaat spelen ten tijde van Napeleon, of misschien het heden (al acht ik die kans vrij klein, dan krijgen we een soort splintercell/hitman kloon). Ik las op diverse sites ook over de Middeleeuwen, maar ik denk niet dat ze weer teruggaan naar het verleden, plus dat dat teveel bij de kruistochten in de buurt zit.
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.

Dat hebben ze toch best wel toegegeven. EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:14 schreef Jivis het volgende:
Ik geloof er niks van het een trilogie gaat worden eigenlijk. Als het derde deel weer zo'n succes is krijgen we er waarschijnlijk nog wel een game achteraan.

Wat is de derde dan volgens jou?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef magge het volgende:
EN eigenlijk zijn er al 3 toch? Assassins Creed's dan!

Handhelds heb je ook nog. Maar die zijn volgensmij zo slecht dat ze nauwelijks het vermelden waard zijnquote:
 .
.

DLCquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef Trumple het volgende:
Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, maar ik mag het gedeelte van Florence achter de grote rivier nog steeds niet betreden. Ik bedoel het gebied dat zich binnen de rode kaders bevind op onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]
Iemand een idee hoe je dit gebied kan vrij spelen?

DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
DLC
maar serieus, ik weet het niet

Zal wel weer niet naar PS3 komenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.

Lijkt me een UITSTEKEND gebied voor DLC, immers, je moet je gameplay wel tot max 1 a 2 uur uitbreidenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
DLC lijkt me zo goed als zeker, anders hadden ze zo'n groot gebied wel gewoon opengesteld. Nee, daar moeten ze nog wat geld aan verdienen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |