Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?

Je kan geen moeilijkheids graden instellen. Er is maar een difficulty en die is best makkelijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:11 schreef Gewas het volgende:
Gister een docu gezien over Templars, deed me denken aan AC1.
Ik heb net een paar filmpjes gezien en het lijkt me een leuk spel dit, maar ik heb een paar vragen. Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad, kan je dat zelf instellen? En zitten er weer van die eindbazen in die je moet achtervolgen (vond ik in AC1 echt irritant)?

Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.
 Ik ga hem toch wel halen denk ik. De moeilijkheidsgraad in AC1 vond ik ook best makkelijk, totdat ik bij de allerlaatste eindbaas kwam, die heb ik niet kunnen halen.   

Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.
  Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.   

In een uurtje in Venetie zitten? Das knapquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gekocht en heb al effe een uurtje gespeeld. In AC1 snapte ik niks van het verhaal maar in dit nieuwe deel begrijp ik alles een stuk beter.Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.

denk niet dat je al in Venetie bent, Een deel van florence lijkt daar geloof ik op iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb hem net gekocht en heb al effe een uurtje gespeeld. In AC1 snapte ik niks van het verhaal maar in dit nieuwe deel begrijp ik alles een stuk beter.Ben net bij het gedeelte gekomen dat je in Venetie zit (volgens mij). Tot nu toe vind ik het echt een vet spel.

In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.
 In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

Ik merk dat je erg goed oplet in het spelquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:
Ja ik weet de naam niet precies, ik dacht Venetie.In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef larry_flynt het volgende:
krijg je nu ook meer info over de situatie in de NU tijd?

Ik zat tegelijkertijd het boekje te lezen over de besturing.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik merk dat je erg goed oplet in het spel

quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:
Ja ik weet de naam niet precies, ik dacht Venetie.In ieder geval de stad waar je als eerste inkomt nadat je in die stoel ben gaan zitten.

Volgens mij staat er toch redelijk in het groot 'Repubblica fiorentina' op het beeldscherm wanneer je de Animus voor het eerst gebruikt. M.a.w. je zult nog wel in Florence zitten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:

Ik denk dat je Firenze (Florence) bedoelt dan??quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Gewas het volgende:

oei, dan ga jij even leuke uurtjes meemakenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef Chocolatebear het volgende:
AC II gisteren besteld. Nog steeds niet op de deurmat =(

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |