Ik ga vanavond weer even aan de slag, wat een vette game is dit.quote:
Je kunt na het uitspelen van de laatste missie nog verder met het spel.quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
Zit nu in de laatste Memory (14), maar ik ga eerst al die veren eens zoeken en wat leftover achievements halen
Dat meen je niet, dan ben ik er bijna.quote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
Zit nu in de laatste Memory (14), maar ik ga eerst al die veren eens zoeken en wat leftover achievements halen
Mjah je kan er snel doorheen zijn, maar 12 en 13 zitten niet eens in de game, die komen als DLC.quote:Op maandag 28 december 2009 17:38 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, dan ben ik er bijna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem uitgespeeld en ik hoop nu dat de dlc, Rome is toch?quote:Op maandag 28 december 2009 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah je kan er snel doorheen zijn, maar 12 en 13 zitten niet eens in de game, die komen als DLC.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:59 schreef MrX1982 het volgende:
Assassin's Tomb VenetiëIk was gister aan het vechten staat eruit het niets een civilian tussen *plop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DLC zal wel weer Florence worden. Er werd naar verwezen in de cutscene voordat je de laatste missie doet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:35 schreef meg1983 het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgespeeld en ik hoop nu dat de dlc, Rome is toch?
Wel vet het einde, alleen ik dacht dat ik die tempels nog even ging doen, mooi niet dus.![]()
Super vet! maar wel een dubbel gevoel, een beetje anticlimax.
Ik ga straks nog even wat doen, kijken hoever ik kom met verzamelen, ik kan bijv me laatste statue niet vinden in Montenegro.
En ik ga hem zeker nog een keer uitspelen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DLC zal wel weer Florence worden. Er werd naar verwezen in de cutscene voordat je de laatste missie doet.
ik denk dat dat een van de side missies is, want ik kan me zo niet herinneren dat ik ergens een sleutel voor heb gekregen...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef banapples het volgende:
Kleine spoiler in de vraag.
Ik heb een vraag. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar ik ben nu het spel aan het spelen.
Ik heb bij een missie een sleutel gevonden (1 keys). Dit was tijdens de missie "Hunt the Hunter" in Venice en het doorzoeken (Loot) van de decoy.
Iemand enig idee waar dit voor is?
Welke 'Sleutel'?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef banapples het volgende:
Uitgespeeld, ik weet alleen nog steeds niet waar de sleutel voor was die ik gevonden heb. Ik denk dat dit het eerste spel wordt waar ik DLC voor ga kopen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Welke 'Sleutel'?
Printscreen/screenshot toevallig?
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:24 schreef banapples het volgende:
Kleine spoiler in de vraag.
Ik heb een vraag. Ik heb niet alle topics doorgelezen maar ik ben nu het spel aan het spelen.
Ik heb bij een missie een sleutel gevonden (1 keys). Dit was tijdens de missie "Hunt the Hunter" in Venice en het doorzoeken (Loot) van de decoy.
Iemand enig idee waar dit voor is?
Zie wel dat het voor de PS3 versie is. Die verschilt met de 360 versie (je kunt bemachtige items/wapens uit de PSP-versie van AC2 ook weer in de PS3-versie gebruiken)quote:
PS3 krijgt ook DLC. PSP-versie is niet AC2 maar een versie tussen AC1 en AC2.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zie wel dat het voor de PS3 versie is. Die verschilt met de 360 versie (je kunt bemachtige items/wapens uit de PSP-versie van AC2 ook weer in de PS3-versie gebruiken)
Moet je het antwoord helaas verschuldigd blijven dus
(Gok dat het ter compensatie is voor het feit dat de PS3 geloof ik geen DLC krijgt )
wie is die chick dan? heb het stuk pas gespeeld maar ik snapte er niet veel van.quote:Op maandag 28 december 2009 11:51 schreef Beach het volgende:
Zo gister Bloodlines uitgespeeld.
Leuk voor tussendoor maar niet echt nodig voor het verhaal tussen AC1 en AC2.
Alleen nu weet ik wel waar die chick vandaan komt (en wie het is) die Altaïr achtervolgt in AC2![]()
En dmv de connectivity heb ik geld erbij, en alle wapens van de bossbattles uit Bloodlines![]()
En in Bloodlines krijg je ook allemaal upgrades van AC2.
Nu weer snel verderzit pas op 50% met Ezio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |