In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef RudyCarell het volgende:
Je kunt de vliegmissie niet meer doen... Das kut nu kan ik die achievement niet meer halen dus...
Kost je wel 5 euro maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnen(zit met hetzelfde probleem)
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In de komende DLC zit nog een missie met die vliegmachine dus als je die haalt kun je de achievement nog halen zonder overnieuw te beginnen(zit met hetzelfde probleem)
Het vechtsysteem is ook kei makkelijk. Je hoeft ze alleen maar te counteren en je maakt zo een hele groep wachters met ease af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.
Groot mankement van AC2 vind ik overigens wel dat het veel te makkelijk is. Al die verschillende wachters maakt nauwelijks iets uit en het is vaak niet eens nodig om te sneaken (als je al van 'sneaken' kunt spreken). Het verhaal, de omgeving en moves et cetera compenseert veel, maar wat meer uitdaging had wat mij betreft wel gemogen.
Jammer dat die cape van auditore pas na 100 veren te halen beschikbaar komt, dat zou bv de moeilijkheidsgraad een stuk kunnen verhogenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.
Groot mankement van AC2 vind ik overigens wel dat het veel te makkelijk is. Al die verschillende wachters maakt nauwelijks iets uit en het is vaak niet eens nodig om te sneaken (als je al van 'sneaken' kunt spreken). Het verhaal, de omgeving en moves et cetera compenseert veel, maar wat meer uitdaging had wat mij betreft wel gemogen.
Ik had alle feathers aan het einde, inclusief een miljoen florijnenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jammer dat die cape van auditore pas na 100 veren te halen beschikbaar komt, dat zou bv de moeilijkheidsgraad een stuk kunnen verhogenVoor de mensen die de moeite niet hebben genomen om de veren te halen: je bent in elke stad notorious en je kunt niet briben, posters weghalen of de rechter vermoorden. Alleen voordat je die 100 veren hebt ben je al zo goed als bij het einde....
Leuke trophy bug die ik had, heb de eerste session niet allemaal gevonden, ben opnieuw begonnen om die "trap iemand van het dak af met die uitvinding van Leonardo" trophy. Met dank omdat je niet een oude memory over kan doen :| Dus ook meteen alle veren lopen zoeken. Heb je ze eindelijk, triggert de trophy niet
Heb ik mijn eerste sessie maar gepakt en een feather-walkthrough, en zo elke stad snel doorzocht. Hoezo, kutbug
eens, het is echt irritant makkelijk. zonde. sowieso is dat vechten een beetje saai.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:31 schreef Roeni3 het volgende:
Heb zin in de DLC.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Assassins vs Templars team deathmatch met gunsquote:Ubisoft heeft vandaag hun plannen voor 2010 verteld. Hierin kondigen ze nieuwe games aan en stellen ze sommige uit. Het grootste nieuws van Ubisoft zijn kant is dat er een nieuwe Assassins Creed onderweg is die online multiplayer zal bevatten. Voor welke spelsystemen en wanneer die uitkomt, is nog niet bekend.
[quote]
Yay !
Multiplayer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ubisoft heeft vandaag hun plannen voor 2010 verteld. Hierin kondigen ze nieuwe games aan en stellen ze sommige uit. Het grootste nieuws van Ubisoft zijn kant is dat er een nieuwe Assassins Creed onderweg is die online multiplayer zal bevatten. Voor welke spelsystemen en wanneer die uitkomt, is nog niet bekend.
quote:[Update]
De website IGN heeft contact opgenomen met Ubisoft, om meer duidelijkheid over de betekenis van het woord 'episode' te krijgen, en heeft een reactie ontvangen. Ubisoft meldt dat het hier niet gaat om een uitbreiding van Assassin's Creed 2, maar om een geheel nieuwe titel, met opnieuw Ezio in de hoofdrol. Het project, dat momenteel de naam Assassin's Creed Episodes draagt, zal verdergaan waar Assassin's Creed 2 eindigde.
Het mooie aan AC2 is juist dat je er een kunst van kan maken. Want met een counter dood je ze niet in 1 keer. Terwijll alle tegenstanders in 1 keer dood te maken zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:39 schreef Kijana het volgende:
[..]
Het vechtsysteem is ook kei makkelijk. Je hoeft ze alleen maar te counteren en je maakt zo een hele groep wachters met ease af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |