abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:52:53 #101
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407375
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh, die schade die is er toch nu niet?
Lees mn bovenstaande verhaal maar.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:53:55 #102
236264 crew  capricia
pi_75407411
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Ragnarock het volgende:

[..]

Lees mn bovenstaande verhaal maar.
Dat heb ik gelezen, en je verhaal staat vol met 'als'...
Momenteel is er geen schade, m.i.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407463
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens jouw richtlijnen niet. Maar er is volgens haar eigen verhaal wel een aanleiding, namelijk dat haar relatie slecht zit. En dat is niet opgelost als meneer straks wel weer iemand "dichtbij zich laat komen"en ze dus weer zonder neukertje zit
pi_75407480
geen zichtbare schade in de zin van dat de partner het weet, maar de onderliggende schade, een relatie die geen relatie meer is omdat het vertrouwen is geschaad telt even zwaar mee, vind ik.
Ja doei.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:56:34 #105
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407510
quote:

[..]

Als ze het niet bekend maakt, dan is ze een waardeloze, zielloze egoïstische persoonljikheid, die denkt dat het haar wel even beter afgaat door de koffer in te duiken met een ander terwijl de belofte welke je tijdens je bruiloft gemaakt hebt doorbreekt.

Echt. TS.. mijn mening is nu wel duidelijk denk ik. Wat je hebt gedaan is onherstelbaar. En of je het nu verteld of later, je relatie gaat er hoogst waarschijnlijk aan ten onder. Wil jou je eigen kind wel zien opvoeden later. Met het idee in je achterhoofd dat jij ook maar lekker de "regels" kan omzeilen door gewoon niks te zeggen.

Echt. op een gegeven moment zal je wel zo doorzichtig zijn dat je man vragen gaat stellen..
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:58:36 #106
236264 crew  capricia
pi_75407570
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:56 schreef Ragnarock het volgende:

[..]

Als ze het niet bekend maakt, dan is ze een waardeloze, zielloze egoïstische persoonljikheid, die denkt dat het haar wel even beter afgaat door de koffer in te duiken met een ander terwijl de belofte welke je tijdens je bruiloft gemaakt hebt doorbreekt.
Dat is jouw mening. feitelijk is er nu geen schade.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:59:25 #107
236264 crew  capricia
pi_75407599
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
geen zichtbare schade in de zin van dat de partner het weet, maar de onderliggende schade, een relatie die geen relatie meer is omdat het vertrouwen is geschaad telt even zwaar mee, vind ik.
Dat ligt er maar net aan hoe TS het zelf voelt / interpreteerd. Ik kan daar op basis van deze OP geen uitspraak over doen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407605
quote:

[..]

Die komt eventueel pas als ze het vertelt, als...
Ze spaart leed uit, maar niet alle leed!

Zij moet met een gigantisch schuldgevoel leven, waar ze moeilijk met roddelende vriendinnen over kan hebben. Dat kan alleen maar stress opleveren, dat op zich druk legt in de relatie.
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:59:54 #109
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75407617
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Natuurlijk is die er wel. TS weet dat ze fout zit (zegt ze zelf). Dat gevoel wordt nu nog weggedrukt door de spanning van buiten de deur shoppen en de aandacht die ze krijgt, maar gaat vroeg of laat meer op de voorgrond treden. Dat wat nu gebeurd is, staat voor altijd tussen haar en haar man in, dat is niet meer terug te draaien. De onschuld, zuiverheid wat mij betreft, is uit hun relatie verdwenen en komt nooit meer terug.

Toch een behoorlijke schade als je het mij vraagt.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:00:01 #110
236264 crew  capricia
pi_75407622
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Volgens jouw richtlijnen niet. Maar er is volgens haar eigen verhaal wel een aanleiding, namelijk dat haar relatie slecht zit. En dat is niet opgelost als meneer straks wel weer iemand "dichtbij zich laat komen"en ze dus weer zonder neukertje zit
Wat zijn mijn richtlijnen dan, als ik je vragen mag...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407638
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoe TS het zelf voelt / interpreteerd. Ik kan daar op basis van deze OP geen uitspraak over doen.
TS is een egoistische trut als ik het zo lees (afgaande op de uitspraak dat ze gelukkig kan zijn terwijl/doordat ze haar partner bedriegt) dus ik denk dat ze geen enkele interpretatie heeft
Ja doei.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:01:00 #112
236264 crew  capricia
pi_75407654
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Natuurlijk is die er wel. TS weet dat ze fout zit (zegt ze zelf). Dat gevoel wordt nu nog weggedrukt door de spanning van buiten de deur shoppen en de aandacht die ze krijgt, maar gaat vroeg of laat meer op de voorgrond treden. Dat wat nu gebeurd is, staat voor altijd tussen haar en haar man in, dat is niet meer terug te draaien. De onschuld, zuiverheid wat mij betreft, is van hun relatie af en komt nooit meer terug.

Toch een behoorlijke schade als je het mij vraagt.
Jij bent enkel aan het speculeren.
Eventueel schuldgevoel kan ook gewoon wegebben.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407669
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat zijn mijn richtlijnen dan, als ik je vragen mag...
Kennelijk dat er geen schade is als mensen onwetend worden gehouden Ik bene rvoor om mensen hun eigen keuzes te gunnen en zou mijn vriend die keuze dus ook niet ontnemen
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:01:39 #114
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407677
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Er is wel schade.
De relatie is gebaseerd op onderlinge vertrouwen!
pi_75407705
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat jij daar zo over oordeelt, dat had ik al begrepen hoor..
Zelf oordeel ik niet zo snel en zo hard.

Als je vreemdgaat en je blijft hiermee doorgaan zonder je partner erover in te lichten, dan kun je het al nauwelijks meer een relatie noemen. In een relatie hoor je dat soort dingen over elkaar te weten en zeker als er kinderen in het spel zijn is dit geen fijne bijkomstigheid. En je hebt nou eenmaal niet in de hand of je partner er ooit achter komt of niet, het is gewoon Russian roulette. Bovendien zal er dan toch wel iets mis zijn met de relatie, kun je het beter uitmaken en op die manier nog een beetje fatsoen behouden.

Wat zou ik me bedrogen voelen als iemand bij mij deed wat TS nu doet. Dan ken je elkaar toch helemaal niet meer, wat heeft het dan nog voor zin om door te gaan met die relatie. Enkel omdat je niet alleen wilt zijn en wacht tot er een beter iemand langs komt? Lekker egoïstisch.
pi_75407716
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Je bent nooit voor of tegen een persoon, maar de persoon in kwestie wordt wel neergezet als "vreemdgaande hypocriete laffe hond zonder ruggegraat".
Maar verders niets persoonlijks hoor...
Het IS dan ook niet persoonlijks. Het gaat om de DADEN van de persoon in kwestie. Of dat nou Jan, Pietje of Henkie is, je DADEN typeren wie je bent.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:02:38 #117
236264 crew  capricia
pi_75407718
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ze spaart leed uit, maar niet alle leed!

Zij moet met een gigantisch schuldgevoel leven, waar ze moeilijk met roddelende vriendinnen over kan hebben. Dat kan alleen maar stress opleveren, dat op zich druk legt in de relatie.
Waar uit maak jij op dat TS dezelfde morele standaarden hanteert als die jij haar nu toeschrijft?
Ik lees nergens dat zij met een gigantisch schuldgevoel leeft.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:03:06 #118
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407731
En, wanneer begint die man met praten?
Je hebt een lekker stukje angst voor de rest van je leven, omdat hij zomaar kan praten hierover.

Ik neem aan dat je die man niet meer wil zien in het samenzijn van je echtgenoot?
pi_75407741
quote:

[..]

En dat is jouw mening. Mijn mening is dat er nog geen zichtbare schade is. Vooral als TS een langdurige relatie aangaat met haar minnaar zonder haar partner dit te vertellen zal ze steeds verder wegzakken in een soort dubbelleven en alle leugens die daar bijhoren. Dat zal haar op een gegeven moment opbreken. Als haar partner haar vreemdgaan niet tolereert is haar relatie dus nu eigenlijk al voorbij.

Daarnaast is vreemdgaan nog steeds niet maatschappelijk geaccepteert. Ze zal waarschijnlijk dus meer verliezen dan alleen haar huwelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:03:45 #120
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75407754
quote:

[..]

Wel, maar die wordt verdoezeld door haar tijdelijke gelukzalige gevoel.

Maar gezien jij het goed vindt dat je partner een ander neukt zonder het te weten, heeft het geen zin dit jou uit te leggen. (Of heb je geen partner?)
Verder spreek je echt geheel voor jezelf.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:05:17 #121
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75407805
Maar zoals het er nu naar uitziet verloopt dit topic hetzelfde als TS haar relatie. Het wordt even moeilijk en ze smeert hem! (Naar, wellicht, een ander forum? Een die wel spannend is?)

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:05:41 #122
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75407827
-edit- doe eens rustig aan

[ Bericht 46% gewijzigd door Re op 08-12-2009 14:11:44 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75407829
Het Viva forum
Ja doei.
pi_75407851
TS, mijn motto is "Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden".

Stel je eens voor dat jij in de positie van je man zou zitten, hoe zou jij daar dan eme omgaan?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:07:19 #125
236264 crew  capricia
pi_75407874
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Wel, maar die wordt verdoezeld door haar tijdelijke gelukzalige gevoel.

Maar gezien jij het goed vindt dat je partner een ander neukt zonder het te weten, heeft het geen zin dit jou uit te leggen. (Of heb je geen partner?)
Verder spreek je echt geheel voor jezelf.
Waar precies schrijf ik in dit topic dat ik het goed vind om een ander te neuken
Graag een quote.
Ik schrijf zelfs dat ik het niet zo netjes vind van Anna. Maar dat heb jij zeker niet gelezen...je leest kennelijk graag selectief.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407883
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Als je met iemand sext, 1malig of niet, gebeurt dat nog steeds met je volle verstand erbij hoor. Dus is het net zo erg als een minaar hebben..
Het kan een keer in een opwellig gebeuren, een moment van kwetsbaarheid, of terwijl je dronken bent. Natuurlijk zal ook niet iedereen hier aan toegeven op zulke momenten, maar de stap is toch een stuk kleiner dan met regelmaat naar een vaste minaar gaan. Dan ben je toch echt wel fout bezig.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:07:46 #127
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407887
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
Maar zoals het er nu naar uitziet verloopt dit topic hetzelfde als TS haar relatie. Het wordt even moeilijk en ze smeert hem! (Naar, wellicht, een ander forum? Een die wel spannend is?)

Ze komt binnenkort vrolijk terug dus.
Zullen we GC en ONZ maar in de gaten houden dan?
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:08:16 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75407896
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het Viva forum
Ik voel me vies en gebruikt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75407946
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Waar uit maak jij op dat TS dezelfde morele standaarden hanteert als die jij haar nu toeschrijft?
Ik lees nergens dat zij met een gigantisch schuldgevoel leeft.
Nou, als ze geen greintje schuldgevoel heeft bij ontrouw, heeft ze inderdaad totaal andere morele standaarden dan ik

Als iemand moeite heeft met trouw, moet hij/zij een open relatie aangaan. Of iets dergelijks. In samenspraak met de partner. Zelfs notoire swingers gaan hiermee akkoord!
pi_75407953
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef koffiekoekje het volgende:
TS is JanineL Als ik het zo lees
Ik vond het al zo bekend klinken!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:10:29 #131
236264 crew  capricia
pi_75407963
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat is jouw mening. Mijn mening is dat er nog geen zichtbare schade is. Vooral als TS een langdurige relatie aangaat met haar minnaar zonder haar partner dit te vertellen zal ze steeds verder wegzakken in een soort dubbelleven en alle leugens die daar bijhoren. Dat zal haar op een gegeven moment opbreken. Als haar partner haar vreemdgaan niet tolereert is haar relatie dus nu eigenlijk al voorbij.

Daarnaast is vreemdgaan nog steeds niet maatschappelijk geaccepteert. Ze zal waarschijnlijk dus meer verliezen dan alleen haar huwelijk.
Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.
Feit is dat er nu nog geen schade is.
Die schade kan komen doordat a: Haar partner er achter komt. b: Ze emotioneel er moeite mee krijgt.
Indien a en b niet het geval zijn, is het nog maar de vraag of er sprake is van schade.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407984
Als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat vreemdgaan in bijna alle gevallen het einde betekent. De TS zal het verhaal niet voor zichzelf kunnen houden, of de neuker in kwestie zal het niet voor zich kunnen houden, en voor je het weet is out of control. Dat gebeurt evenredig sneller naarmate de sexuele posities smeuiger worden.
pi_75408009
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.
Die schade kan komen doordat a: Haar partner er achter komt. b: Ze emotioneel er moeite mee krijgt.
Indien a en b niet het geval zijn, is het nog maar de vraag of er sprake is van schade.
Er is iig al wel schade die losstaat van haar buiten de deur geneuk: ze is en was niet gelukkig in haar relatie.
pi_75408018
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Als de TS niet aan haar relatie gaat werken en blijft vreemdgaan, denk ik dat het vroeg of laat wel uitkomt hoor.
pi_75408028
quote:

[..]

O ja wel hoor. De schade is al gedaan; het vreemdgaan is al geschied, en er zijn 2 mensen die ervanaf weten: zij en haar neukertje. Dat is het begin van het einde, want hoe pikanter het geheim, des te groter de drang om dat te delen met iemand die 'betrouwbaar' is. En daar gaat elke vreemdganger de fout in
pi_75408040
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Het is godverdomme ook echt de tijd van het jaar hè? Wat is dat toch met het goedpraten van neuken buiten de deur?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:13:02 #137
236264 crew  capricia
pi_75408050
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat vreemdgaan in bijna alle gevallen het einde betekent. De TS zal het verhaal niet voor zichzelf kunnen houden, of de neuker in kwestie zal het niet voor zich kunnen houden, en voor je het weet is out of control. Dat gebeurt evenredig sneller naarmate de sexuele posities smeuiger worden.
Niet mee eens.
Van alle keren dat je het niet weet, kun je ook niet zeggen dat het een einde betekent.
Je kunt alleen een uitspraak doen over die keren dat je het wel weet...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:13:13 #138
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75408061
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij bent enkel aan het speculeren.
Eventueel schuldgevoel kan ook gewoon wegebben.
Ik ben niet aan het speculeren, niet meer dan jij in ieder geval. Daarbij kijk ik naar de praktijk om me heen in de loop der jaren en stiekem vreemdgaan is meestal het begin van het einde. Vaak op een nogal pijnlijke manier. Het is ook meestal hetzelfde saaie liedje:

Vrouw of man voelt zich verwaarloosd of verveeld, is te lamlendig om daar zelf wat aan te doen, krijgt aandacht van een collega, vriend of weet ik veel wie, voelt zich als herboren door dat groenere gras aan de overkant, springt erin, wordt onvoorzichtiger en onvoorzichtiger, de boel komt uit, minnaar is opeens nergens meer te bekennen of blijkt er anders in te staan als toen het nog stiekem en verantwoordelijkheidsloos kon, de relatie klapt of loopt een gevoelige deuk op.

Goh, goh, nou, wat een leuk traject. Ik wens TS en alle anderen die zo nodig stiekem voor hun eigen kleine kortstondige genot willen gaan veel plezier. En verder heel veel succes met het eten van de wrange vruchten over een paar maanden. Want daar loopt het meestal op uit. Zeker als er ook nog eens kinderen in het spel zijn.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:14:53 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_75408121
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Anna1986 het volgende:
tot gisteravond we eigelijk van alles hebben gedaan samen behalve dan met elkaar naar bed gaan.

Tja, als je dan TOCH vreemdgaat, doe het dan meteen goed en niet zo halfbakken zou ik zeggen

En als ik je man was en ik kwam erachter, dan schopte ik je er meteen uit.

Oh en inderdaad erg veel vreemdgangers hier de laatste tijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75408144
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Van alle keren dat je het niet weet, kun je ook niet zeggen dat het een einde betekent.
Je kunt alleen een uitspraak doen over die keren dat je het wel weet...
Oneens, lees maar eens wat door op http://www.geheimenvan.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=42&Itemid=157
pi_75408147
quote:

[..]

Maar sprake van een relatie is er zeker niet.
pi_75408156
quote:

[..]

Feit blijft dat er wel degelijk schade is, zoals ripley al aangaf. En je hebt gelijk dat er speculaties in mijn post staan hoor. Maar wat je je af moet vragen TS zich af moet vragen; is het dit allemaal waard? Dat doet ze niet en dat vind ik beschamend. Daarmee geeft ze aan dat ze haar huwelijk totaal niet belangrijk vind.
pi_75408159
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Het is godverdomme ook echt de tijd van het jaar hè? Wat is dat toch met het goedpraten van neuken buiten de deur?
Sexvriend
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:17:44 #144
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_75408220
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn ook vrijwel allemaal vrouwen die dit soort topics openen, valt wel op

Wel mooi om in een topic als dit dan te zien dat er gelukkig nog genoeg vrouwen bestaan die dit niet de normaalste zaak van de wereld vinden...
Respect to the man in the ice cream van !
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:17:53 #145
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75408227
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Waar precies schrijf ik in dit topic dat ik het goed vind om een ander te neuken
Graag een quote.
Ik schrijf zelfs dat ik het niet zo netjes vind van Anna. Maar dat heb jij zeker niet gelezen...je leest kennelijk graag selectief.
Echt

Zo lang jij het niet weet keur je het goed
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:18:23 #146
236264 crew  capricia
pi_75408241
quote:
Leuke link, maar waar staat dan precies dat een geheim hebben bijna altijd het einde van je relatie betekent?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:19:09 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_75408261
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sexvriend
Anna=Maaike=troll
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75408267
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Feit blijft dat er wel degelijk schade is, zoals ripley al aangaf. En je hebt gelijk dat er speculaties in mijn post staan hoor. Maar wat je je af moet vragen TS zich af moet vragen; is het dit allemaal waard? Dat doet ze niet en dat vind ik beschamend. Daarmee geeft ze aan dat ze haar huwelijk totaal niet belangrijk vind.
Inderdaad, dat je alleen al het risico wilt lopen op deze manier (want die man kan er immers wel een keer achter komen, die zekerheid heb je nooit) geeft toch wel aan dat je niet echt geeft om de persoon waar je officieel samen mee bent, en enkel aan je eigen behoeften denkt. Een relatie werkt nooit als je alleen aan je eigen egoïstische belangen denkt, zeker niet als er ook nog eens kinderen bij zijn.
pi_75408272
Maar capricia, je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat er misschien iets anders is waar ze zich op moet focussen: haar relatie. Als die kut is: maak 'm of kap er mee.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:21:30 #150
236264 crew  capricia
pi_75408342
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Echt

Zo lang jij het niet weet keur je het goed
Ik stel daar alleen een vraag.
Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75408348
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Leuke link, maar waar staat dan precies dat een geheim hebben bijna altijd het einde van je relatie betekent?
Er staat ook nergens dat mensen met een geheim zonder enig schroom of schuldgevoel door het leven gaan
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:22:40 #152
236264 crew  capricia
pi_75408378
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:19 schreef ripley1 het volgende:
Maar capricia, je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat er misschien iets anders is waar ze zich op moet focussen: haar relatie. Als die kut is: maak 'm of kap er mee.
Helemaal mee eens.
Alleen gaat de OP over het vreemdgaan en niet over het wel en wee van haar huidige relatie. Ik kan daar alleen maar naar gissen en heb te weinig info om daar uberhaupt iets zinnigs over te zeggen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:24:45 #153
236264 crew  capricia
pi_75408453
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef katerwater het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat mensen met een geheim zonder enig schroom of schuldgevoel door het leven gaan
Ik denk dat er genoeg mensen zijn met geheimen die daar geen last van hebben, idd.
Mij verbaasd het altijd hogelijk hoe bijvoorbeelde oorlogsmisdadigers zonder enige wroeging verder kunnen leven. Maar goed, daarmee dwalen we af!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75408568
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg mensen zijn met geheimen die daar geen last van hebben, idd.
Mij verbaasd het altijd hogelijk hoe bijvoorbeelde oorlogsmisdadigers zonder enige wroeging verder kunnen leven. Maar goed, daarmee dwalen we af!
Ik geloof niet dat een notoir vreemdganger, zonder wroeging naar zijn levensstijl, een relatie kan hebben met een preuts persoon, die vreemdgang een vreselijke zaak vindt (ervan uitgaande dat niemand iets afweet van het vreemdgaan, natuurlijk). Die personen zijn toch te verschillend?

Maar goed, we dwalen inderdaad af
pi_75408641
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
Deze misschien? Je geeft aan het niet netjes te vinden, maar je geeft ook aan dat als ze het leuk vind er vooral van moet genieten. Niet echt een afkeurpost dus.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef capricia het volgende:
Anna, het is inderdaad niet zo netjes, maar als je het toch doet, zorg er dan voor dat je er goed van geniet! Je leeft tenslotte maar 1 keer
Maar als ik te speculatief ben moet je het zeggen natuurlijk.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:31:57 #156
236264 crew  capricia
pi_75408719
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Deze misschien? Je geeft aan het niet netjes te vinden, maar je geeft ook aan dat als ze het leuk vind er vooral van moet genieten. Niet echt een afkeurpost dus.
[..]

Maar als ik te speculatief ben moet je het zeggen natuurlijk.
Ja, als ze het dan toch doet, geniet er dan van! Anders is het helemaal voor niets.
Maar ik schrijf toch dat ik het niet zo netjes vind.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:33:23 #157
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75408778
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Was dat geen retorische vraag?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:34:18 #158
236264 crew  capricia
pi_75408816
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:33 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Was dat geen retorische vraag?
Das jouw interpretatie.
Trouwens, we gaan hier verder:
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:36:02 #159
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75408885
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Das jouw interpretatie.
Ook een topic van jouw?
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:37:10 #160
236264 crew  capricia
pi_75408933
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Ook een topic van jouw?
Nee, geen van deze topics zijn van mijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75409055
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Das jouw interpretatie.
Ja, want TS komt hier niet meer terug. Hoe lang zou het duren voordat de andere TS verdwenen is?

Je zou als man en atheïst bijna het klooster ingaan, godverdomme, met al die vreemdgaantopics van vrouwen de laatste tijd.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:41:20 #162
236264 crew  capricia
pi_75409082
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, want TS komt hier niet meer terug. Hoe lang zou het duren voordat de andere TS verdwenen is?

Je zou als man en atheïst bijna het klooster ingaan, godverdomme, met al die vreemdgaantopics van vrouwen de laatste tijd.
Ik heb ook echt geen idee hoe serieus ik al die topics opeens moet nemen. Jij wel?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:43:58 #163
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75409184
Tja... vreemdgaan... ik heb het nooit gedaan al die jaren dat ik een relatie had. Als ik toen had geweten hoe het later uit zou gaan.... was ik niet zo braaf gebleven...zucht...

Ach ja, we zijn gewoon allemaal beesten, we doen met zn allen wel of we zo 'sophisticated' zijn.... maar tis een grote zeepbel die we onszelf voor houden! We zijn gedreven door hormonen, feromonen etc.... Het is allemaal gewoon dierlijk instinct. Ik geloof inmiddels ook steeds minder in 100% monogamie.
Degenen die niet vreemd gaan, doen dat wel in hun dromen/fantasieën, en dat is zo niet, nog veel triester.

Aan de andere kant, als je net verliefd bent op iemand dan ben je wel vaak 100% monogaam. Dan is diegene de enige aan wie je wil denken en heb je absoluut geen behoefte aan iemand anders. Maar zodra die verliefdheid langzaam overgaat in het bekende "houden van"...en jullie niet meer als crazy love-bunnies 4X per dag de liefde bedrijven.....

Jep.... that's how it starts
pi_75409203
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik heb ook echt geen idee hoe serieus ik al die topics opeens moet nemen. Jij wel?
De eerste nam ik zeker wel serieus. Nu niet meer helaas. Als het al echt is, zoeken ze alleen maar goedkeuring voor het vreemdgaan.
pi_75416347
Waarom gaan er zoveel mensen altijd vreemd met de meest onzinnigste redenen..
nu ook weer?
Sorry hoor, maar je voelt je beter bij een ander te flikflooien dan met je eigen vriend(in) ?
Sorry hoor maar dan is het gewoon de relatie niet waard.
-
pi_75434160
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom al dat vreemdgaan btw? Komt dat door de komende winter of zo? Of heb ik gemist dat 2009 uitverkozen is tot het nationale buiten-de-deur-neuken-jaar?

Ach, het levert hilarische topics op in ieder geval.

Groetjes,
Barbusse

Hilarisch omwille van de Fok! Moraalridder-Community die erbovenop duikt en het als blasfemie blijft omroepen, of? Want daardoor lach ik er meestal om
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_75434318
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar zijn mensen toch een heel stuk kwaadaardiger dan wij denken. Ik zit met verbazing de opmerkingen te lezen over het feit dat haar partner het niet hoeft te weten. Dat zulke mensen niet ontzettend walgen van hunzelf, onbegrijpelijk. Heel je moraal en fatsoen is dan toch weg, als je zoiets doet?
En andere mensen kunnen een knop omzetten.
pi_75434336
Een dergelijke typstijl + een kind op je 22-jarige = Kansloze kinderwerper met uitkering.
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')