abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75051193
Ja dit is een kloon,

Om met de deur in huis vallen dan maar ik heb een minnaar!En een relatie dus ben getrouwd en dat al 3 jaar. Een tijd geleden kom ik een vriend tegen van vroeger we zagen elkaar geregeld maar ineens is er iets veranderd en zijn we na een tijdje om elkaar heen draaien een verhouding begonnen.Dit duurt nu zo ongeveer 2 maanden en we hebben een keer of 6 afgesproken.Van ons allebei is het altijd duidelijk geweest dat we vrienden waren oke af en toen sex maar niet verliefd of een relatie .Helaas geld dit voor hem nog steeds maar ik ben dus verliefd geworden.Durf hem dit niet te vertellen want dan ben ik hem helemaal kwijt.Ik merk dat hij ook gevoel voor mij heeft omdat hij steeds liever word in het begin was het naast de goede gesprekken ,in bed vooral heftig wou hij bijv nooit zoenen of strelen te intiem vond hij hij wilde die afstand houden nu fluister hij lieve woordjes steel me en zoen me gewoon alles maar zogauw ik weg ga word hij heel stil en hoor ik dagen niets van hem ik sms hem dan wel en krijg ook wel antwoord maar heel afstandelijk .Hij wil geen vaste relatie daar is hij duidelijk in zijn huwelijk is 2 jaar geleden gestrand en sinsdien is hij niet alleen bij mij maar bij iedereen heel afstandelijk wil geen band krijgen met iemand zo bang om gekwetst te worden .Ben ook de eerste vrouw voor hem na zijn scheiding.Maar ik hou van hem wil mijn huwelijk opgeven om bij hem te kunnen zijn, maar ben zo bang als ik hem dit vertel dat hij me niet meer wil zien.Maar ik heb het er heel moeilijk mee dat ik hem maar eens in de week of 14 dagen zie en dan 2 uurtjes ofzo en dan is het over.Daarnaast hebben we wel dagelijks contact met elkaar via sms maar over gewone dingen .
wat vinden jullie ,moet ik hem vertellen over mijn gevoelens voor hem ?aan een kant denk ik ja want ik weet 100 % zeker dat hij ook wat voor mij voel maar dus heel erg bang is en zich zeker de ellende van een scheiding van mijn kant niet op zn hals wil halen net nu hij zijn leven een beetje op de rails heb of moet ik het zo laten nog een tijdje en eens kijken wat het over bijv een maand of twee is kijken of hij misschien zelf iets zeg ?
weet het niet meer wat ik wel weet is dat ik hem niet kwijt wil !!!!!!
IOemand die wel eens in zo'n situatie heeft gezeten en tips heeft?

Janine x

OP teruggezet

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 27-11-2009 12:57:30 ]
pi_75051220
'Vrienden' die af en toe seks hebben . Lul je er maar uit.
Cool story, Hansel.
pi_75051223
Vertel je man dat je vreemdgaat. Dat sowieso. Ga lekker apart wonen en kijk dan eens wat je echte gevoelens zijn voor die minnaar van je. Geloof me, negen van de tien keer is het omdat het gras groener lijkt aan de overkant, en merk je dat je niet verliefd was op de persoon, maar op de levensstijl en de lekkere sex en aandacht.

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 12:23:10 ]
pi_75051227
Ik ben verliefd op jou.
pi_75051305
Iedereen edit zijn posts hier.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:25:14 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75051323
"Grappig" dat je een keer noemt dat je getrouwd bent en voor de rest in het verhaal je man helemaal niet genoemd wordt. Zegt genoeg over jou denk ik dan...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75051349
Jullie verdienen elkaar.
Constant, ik, ik, ik, maar geen een keer rekening houden met je man.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 12:26:33 ]
pi_75051415
Lekker zinloze reacties weer, stelletje moraalridders
pi_75051416
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:
Jullie verdienen elkaar.
volgens mij zegt het hebben van een minnaar, oh nee vriend, genoeg over wat ze over haar man denkt .
Cool story, Hansel.
pi_75051445
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Roellie80 het volgende:
Tot het jezelf overkomt uiteraard?
pi_75051448
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:26 schreef Triggershot het volgende:
Jullie verdienen elkaar.
Dat. Leuke vrouw ben jij.
pi_75051449
Scheiden. Met je minnaar verder gaan. Dan erachter komen dat je minnaar het alleen voor de seks deed
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_75051455
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Roellie80 het volgende:
Ho ho, dat scheiden van je vent een moeilijke beslissing is, is tot daar aan toe, maar moraalridder spelen? neuh.
pi_75051465
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef error_404 het volgende:
"Grappig" dat je een keer noemt dat je getrouwd bent en voor de rest in het verhaal je man helemaal niet genoemd wordt. Zegt genoeg over jou denk ik dan...
Ze schrijft ook dat ze al drie jaar getrouwd is.
Dat boek voor altijd is blijkbaar al uit. .
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:30:24 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75051497
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef Janinel het volgende:
Ja dit is een kloon,
Van ons allebei is het altijd duidelijk geweest dat we vrienden waren oke af en toen sex maar niet verliefd of een relatie .Helaas geld dit voor hem nog steeds maar ik ben dus verliefd geworden.Durf hem dit niet te vertellen want dan ben ik hem helemaal kwijt.

<...>
Hij wil geen vaste relatie daar is hij duidelijk in.

<...>

Maar ik hou van hem wil mijn huwelijk opgeven om bij hem te kunnen zijn, maar ben zo bang als ik hem dit vertel dat hij me niet meer wil zien.

<...>

wat vinden jullie ,moet ik hem vertellen over mijn gevoelens voor hem ?aan een kant denk ik ja want ik weet 100 % zeker dat hij ook wat voor mij voel
Ik zou er zo voor gaan! Met heel veel roze en bloemetjes en bijtjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75051500
Getrouwd en een extra neukertje? In mijn ogen ben je dan niets waard. Vertel het je man, ga scheiden en kijk dan wat je wil, want het is voor jouw man echt niet leuk om er op een andere manier achter te komen. Niet dat t wel leuk is als je t zelf vertelt, maar ik denk dat je me wel begrijpt.
Ik had je btw klappen gegeven.
pi_75051509
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

volgens mij zegt het hebben van een minnaar, oh nee vriend, genoeg over wat ze over haar man denkt .
Mja, 6 keer.. en nog steeds in de afwikkeling enkel je eigen reet proberen te redden.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:32:26 #18
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75051561
Ik gok dat TS niet meer terugkomt in dit topic....
pi_75051567
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:30 schreef mien-moeke het volgende:

Ik had je btw klappen gegeven.
Dat weten we ja. Zoek je zelf even die topics van je ex op?
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:34:40 #20
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_75051625
tip: Ga sowieso scheiden van je man. Als je je man alleen al wil verlaten voor een ander, is het huwelijk je blijkbaar weinig waard... Dus om te beginnen in ieder geval daarmee kappen..
pi_75051675
Dit is wel heel erg een gevalletje geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt. Waarom ben je nog met je man? Vind je niet dat hij enig recht heeft op eerlijkheid?

Ik zou dat eerst maar eens regelen voordat je je gaat verdiepen in de vraag of je minnaar meer voor je voelt dan alleen geilheid.
pi_75051697
Zorg er eerst maar eens voor dat je gaat scheiden. Je neemt nu iemand in de maling die waarschijnlijk WEL nog gevoel heeft en van niets weet terwijl jij rond n***t met een ander...

Het spijt me wel, maar zoals je hier je verhaal doet, is het helemaal je eigen schuld dat je in deze situatie terecht gekomen bent. Jij hebt ervoor gekozen een affaire aan te gaan en bent in je eigen 'val' gelopen en bent verliefd geworden.

Met mensen als jij heb ik geen medelijden en hoop alleen maar dat jouw (ex)man iemand tegen gaat komen die hem wel verdient.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:37:41 #23
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75051703
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:34 schreef Andiamo het volgende:
tip: Ga sowieso scheiden van je man. Als je je man alleen al wil verlaten voor een ander, is het huwelijk je blijkbaar weinig waard... Dus om te beginnen in ieder geval daarmee kappen..
Of je gaat wel voor je huwelijk en in plaats van het meteen maar weg te gooien, onderzoek je hoe je het kan redden, wat er niet goed zit tussen jou en je man en hoe je er uiteindelijk samen sterker uit kunt komen.

f*cking wegwerpmaatschappij...
pi_75051706
...

[ Bericht 98% gewijzigd door Janinel op 27-11-2009 12:48:15 ]
pi_75051757
Sowieso scheiden, en neem alsjeblieft een cursus Nederlands, écht noodzakelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')