Ja dit is een kloon,
Om met de deur in huis vallen dan maar ik heb een minnaar!En een relatie dus ben getrouwd en dat al 3 jaar. Een tijd geleden kom ik een vriend tegen van vroeger we zagen elkaar geregeld maar ineens is er iets veranderd en zijn we na een tijdje om elkaar heen draaien een verhouding begonnen.Dit duurt nu zo ongeveer 2 maanden en we hebben een keer of 6 afgesproken.Van ons allebei is het altijd duidelijk geweest dat we vrienden waren oke af en toen sex maar niet verliefd of een relatie .Helaas geld dit voor hem nog steeds maar ik ben dus verliefd geworden.Durf hem dit niet te vertellen want dan ben ik hem helemaal kwijt.Ik merk dat hij ook gevoel voor mij heeft omdat hij steeds liever word in het begin was het naast de goede gesprekken ,in bed vooral heftig wou hij bijv nooit zoenen of strelen te intiem vond hij hij wilde die afstand houden nu fluister hij lieve woordjes steel me en zoen me gewoon alles maar zogauw ik weg ga word hij heel stil en hoor ik dagen niets van hem ik sms hem dan wel en krijg ook wel antwoord maar heel afstandelijk .Hij wil geen vaste relatie daar is hij duidelijk in zijn huwelijk is 2 jaar geleden gestrand en sinsdien is hij niet alleen bij mij maar bij iedereen heel afstandelijk wil geen band krijgen met iemand zo bang om gekwetst te worden .Ben ook de eerste vrouw voor hem na zijn scheiding.Maar ik hou van hem wil mijn huwelijk opgeven om bij hem te kunnen zijn, maar ben zo bang als ik hem dit vertel dat hij me niet meer wil zien.Maar ik heb het er heel moeilijk mee dat ik hem maar eens in de week of 14 dagen zie en dan 2 uurtjes ofzo en dan is het over.Daarnaast hebben we wel dagelijks contact met elkaar via sms maar over gewone dingen .
wat vinden jullie ,moet ik hem vertellen over mijn gevoelens voor hem ?aan een kant denk ik ja want ik weet 100 % zeker dat hij ook wat voor mij voel maar dus heel erg bang is en zich zeker de ellende van een scheiding van mijn kant niet op zn hals wil halen net nu hij zijn leven een beetje op de rails heb of moet ik het zo laten nog een tijdje en eens kijken wat het over bijv een maand of twee is kijken of hij misschien zelf iets zeg ?
weet het niet meer wat ik wel weet is dat ik hem niet kwijt wil !!!!!!
IOemand die wel eens in zo'n situatie heeft gezeten en tips heeft?
Janine x
OP teruggezet
[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 27-11-2009 12:57:30 ]