abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75407883
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Als je met iemand sext, 1malig of niet, gebeurt dat nog steeds met je volle verstand erbij hoor. Dus is het net zo erg als een minaar hebben..
Het kan een keer in een opwellig gebeuren, een moment van kwetsbaarheid, of terwijl je dronken bent. Natuurlijk zal ook niet iedereen hier aan toegeven op zulke momenten, maar de stap is toch een stuk kleiner dan met regelmaat naar een vaste minaar gaan. Dan ben je toch echt wel fout bezig.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:07:46 #127
271204 Ragnarock
Ook wel Haarbalpasta
pi_75407887
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
Maar zoals het er nu naar uitziet verloopt dit topic hetzelfde als TS haar relatie. Het wordt even moeilijk en ze smeert hem! (Naar, wellicht, een ander forum? Een die wel spannend is?)

Ze komt binnenkort vrolijk terug dus.
Zullen we GC en ONZ maar in de gaten houden dan?
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:08:16 #128
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75407896
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
Het Viva forum
Ik voel me vies en gebruikt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75407946
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Waar uit maak jij op dat TS dezelfde morele standaarden hanteert als die jij haar nu toeschrijft?
Ik lees nergens dat zij met een gigantisch schuldgevoel leeft.
Nou, als ze geen greintje schuldgevoel heeft bij ontrouw, heeft ze inderdaad totaal andere morele standaarden dan ik

Als iemand moeite heeft met trouw, moet hij/zij een open relatie aangaan. Of iets dergelijks. In samenspraak met de partner. Zelfs notoire swingers gaan hiermee akkoord!
pi_75407953
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:50 schreef koffiekoekje het volgende:
TS is JanineL Als ik het zo lees
Ik vond het al zo bekend klinken!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:10:29 #131
236264 crew  capricia
pi_75407963
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat is jouw mening. Mijn mening is dat er nog geen zichtbare schade is. Vooral als TS een langdurige relatie aangaat met haar minnaar zonder haar partner dit te vertellen zal ze steeds verder wegzakken in een soort dubbelleven en alle leugens die daar bijhoren. Dat zal haar op een gegeven moment opbreken. Als haar partner haar vreemdgaan niet tolereert is haar relatie dus nu eigenlijk al voorbij.

Daarnaast is vreemdgaan nog steeds niet maatschappelijk geaccepteert. Ze zal waarschijnlijk dus meer verliezen dan alleen haar huwelijk.
Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.
Feit is dat er nu nog geen schade is.
Die schade kan komen doordat a: Haar partner er achter komt. b: Ze emotioneel er moeite mee krijgt.
Indien a en b niet het geval zijn, is het nog maar de vraag of er sprake is van schade.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75407984
Als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat vreemdgaan in bijna alle gevallen het einde betekent. De TS zal het verhaal niet voor zichzelf kunnen houden, of de neuker in kwestie zal het niet voor zich kunnen houden, en voor je het weet is out of control. Dat gebeurt evenredig sneller naarmate de sexuele posities smeuiger worden.
pi_75408009
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.
Die schade kan komen doordat a: Haar partner er achter komt. b: Ze emotioneel er moeite mee krijgt.
Indien a en b niet het geval zijn, is het nog maar de vraag of er sprake is van schade.
Er is iig al wel schade die losstaat van haar buiten de deur geneuk: ze is en was niet gelukkig in haar relatie.
pi_75408018
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan hoe TS het zelf voelt / interpreteerd. Ik kan daar op basis van deze OP geen uitspraak over doen.
Als de TS niet aan haar relatie gaat werken en blijft vreemdgaan, denk ik dat het vroeg of laat wel uitkomt hoor.
pi_75408028
quote:

[..]

O ja wel hoor. De schade is al gedaan; het vreemdgaan is al geschied, en er zijn 2 mensen die ervanaf weten: zij en haar neukertje. Dat is het begin van het einde, want hoe pikanter het geheim, des te groter de drang om dat te delen met iemand die 'betrouwbaar' is. En daar gaat elke vreemdganger de fout in
pi_75408040
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Het is godverdomme ook echt de tijd van het jaar hè? Wat is dat toch met het goedpraten van neuken buiten de deur?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:13:02 #137
236264 crew  capricia
pi_75408050
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat vreemdgaan in bijna alle gevallen het einde betekent. De TS zal het verhaal niet voor zichzelf kunnen houden, of de neuker in kwestie zal het niet voor zich kunnen houden, en voor je het weet is out of control. Dat gebeurt evenredig sneller naarmate de sexuele posities smeuiger worden.
Niet mee eens.
Van alle keren dat je het niet weet, kun je ook niet zeggen dat het een einde betekent.
Je kunt alleen een uitspraak doen over die keren dat je het wel weet...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:13:13 #138
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75408061
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij bent enkel aan het speculeren.
Eventueel schuldgevoel kan ook gewoon wegebben.
Ik ben niet aan het speculeren, niet meer dan jij in ieder geval. Daarbij kijk ik naar de praktijk om me heen in de loop der jaren en stiekem vreemdgaan is meestal het begin van het einde. Vaak op een nogal pijnlijke manier. Het is ook meestal hetzelfde saaie liedje:

Vrouw of man voelt zich verwaarloosd of verveeld, is te lamlendig om daar zelf wat aan te doen, krijgt aandacht van een collega, vriend of weet ik veel wie, voelt zich als herboren door dat groenere gras aan de overkant, springt erin, wordt onvoorzichtiger en onvoorzichtiger, de boel komt uit, minnaar is opeens nergens meer te bekennen of blijkt er anders in te staan als toen het nog stiekem en verantwoordelijkheidsloos kon, de relatie klapt of loopt een gevoelige deuk op.

Goh, goh, nou, wat een leuk traject. Ik wens TS en alle anderen die zo nodig stiekem voor hun eigen kleine kortstondige genot willen gaan veel plezier. En verder heel veel succes met het eten van de wrange vruchten over een paar maanden. Want daar loopt het meestal op uit. Zeker als er ook nog eens kinderen in het spel zijn.
Stop the world, I want to get out.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:14:53 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_75408121
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Anna1986 het volgende:
tot gisteravond we eigelijk van alles hebben gedaan samen behalve dan met elkaar naar bed gaan.

Tja, als je dan TOCH vreemdgaat, doe het dan meteen goed en niet zo halfbakken zou ik zeggen

En als ik je man was en ik kwam erachter, dan schopte ik je er meteen uit.

Oh en inderdaad erg veel vreemdgangers hier de laatste tijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75408144
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Van alle keren dat je het niet weet, kun je ook niet zeggen dat het een einde betekent.
Je kunt alleen een uitspraak doen over die keren dat je het wel weet...
Oneens, lees maar eens wat door op http://www.geheimenvan.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=42&Itemid=157
pi_75408147
quote:

[..]

Maar sprake van een relatie is er zeker niet.
pi_75408156
quote:

[..]

Feit blijft dat er wel degelijk schade is, zoals ripley al aangaf. En je hebt gelijk dat er speculaties in mijn post staan hoor. Maar wat je je af moet vragen TS zich af moet vragen; is het dit allemaal waard? Dat doet ze niet en dat vind ik beschamend. Daarmee geeft ze aan dat ze haar huwelijk totaal niet belangrijk vind.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75408159
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Het is godverdomme ook echt de tijd van het jaar hè? Wat is dat toch met het goedpraten van neuken buiten de deur?
Sexvriend
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:17:44 #144
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_75408220
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Het zijn ook vrijwel allemaal vrouwen die dit soort topics openen, valt wel op

Wel mooi om in een topic als dit dan te zien dat er gelukkig nog genoeg vrouwen bestaan die dit niet de normaalste zaak van de wereld vinden...
Respect to the man in the ice cream van !
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:17:53 #145
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75408227
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Waar precies schrijf ik in dit topic dat ik het goed vind om een ander te neuken
Graag een quote.
Ik schrijf zelfs dat ik het niet zo netjes vind van Anna. Maar dat heb jij zeker niet gelezen...je leest kennelijk graag selectief.
Echt

Zo lang jij het niet weet keur je het goed
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:18:23 #146
236264 crew  capricia
pi_75408241
quote:
Leuke link, maar waar staat dan precies dat een geheim hebben bijna altijd het einde van je relatie betekent?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:19:09 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_75408261
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sexvriend
Anna=Maaike=troll
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75408267
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Feit blijft dat er wel degelijk schade is, zoals ripley al aangaf. En je hebt gelijk dat er speculaties in mijn post staan hoor. Maar wat je je af moet vragen TS zich af moet vragen; is het dit allemaal waard? Dat doet ze niet en dat vind ik beschamend. Daarmee geeft ze aan dat ze haar huwelijk totaal niet belangrijk vind.
Inderdaad, dat je alleen al het risico wilt lopen op deze manier (want die man kan er immers wel een keer achter komen, die zekerheid heb je nooit) geeft toch wel aan dat je niet echt geeft om de persoon waar je officieel samen mee bent, en enkel aan je eigen behoeften denkt. Een relatie werkt nooit als je alleen aan je eigen egoïstische belangen denkt, zeker niet als er ook nog eens kinderen bij zijn.
pi_75408272
Maar capricia, je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat er misschien iets anders is waar ze zich op moet focussen: haar relatie. Als die kut is: maak 'm of kap er mee.
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 14:21:30 #150
236264 crew  capricia
pi_75408342
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Echt

Zo lang jij het niet weet keur je het goed
Ik stel daar alleen een vraag.
Nogmaals: Graag een letterlijke quote uit dit topic waarin staat dat ik vreemdgaan goedkeur.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')