Het kan een keer in een opwellig gebeuren, een moment van kwetsbaarheid, of terwijl je dronken bent. Natuurlijk zal ook niet iedereen hier aan toegeven op zulke momenten, maar de stap is toch een stuk kleiner dan met regelmaat naar een vaste minaar gaan. Dan ben je toch echt wel fout bezig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:35 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Als je met iemand sext, 1malig of niet, gebeurt dat nog steeds met je volle verstand erbij hoor. Dus is het net zo erg als een minaar hebben..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
Maar zoals het er nu naar uitziet verloopt dit topic hetzelfde als TS haar relatie. Het wordt even moeilijk en ze smeert hem! (Naar, wellicht, een ander forum? Een die wel spannend is?)
Ik voel me vies en gebruikt!quote:
Nou, als ze geen greintje schuldgevoel heeft bij ontrouw, heeft ze inderdaad totaal andere morele standaarden dan ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar uit maak jij op dat TS dezelfde morele standaarden hanteert als die jij haar nu toeschrijft?
Ik lees nergens dat zij met een gigantisch schuldgevoel leeft.
Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat is jouw mening. Mijn mening is dat er nog geen zichtbare schade is. Vooral als TS een langdurige relatie aangaat met haar minnaar zonder haar partner dit te vertellen zal ze steeds verder wegzakken in een soort dubbelleven en alle leugens die daar bijhoren. Dat zal haar op een gegeven moment opbreken. Als haar partner haar vreemdgaan niet tolereert is haar relatie dus nu eigenlijk al voorbij.
Daarnaast is vreemdgaan nog steeds niet maatschappelijk geaccepteert. Ze zal waarschijnlijk dus meer verliezen dan alleen haar huwelijk.
Er is iig al wel schade die losstaat van haar buiten de deur geneuk: ze is en was niet gelukkig in haar relatie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.
Feit is dat er nu nog geen schade is.
Die schade kan komen doordat a: Haar partner er achter komt. b: Ze emotioneel er moeite mee krijgt.
Indien a en b niet het geval zijn, is het nog maar de vraag of er sprake is van schade.
Als de TS niet aan haar relatie gaat werken en blijft vreemdgaan, denk ik dat het vroeg of laat wel uitkomt hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe TS het zelf voelt / interpreteerd. Ik kan daar op basis van deze OP geen uitspraak over doen.
O ja wel hoor. De schade is al gedaan; het vreemdgaan is al geschied, en er zijn 2 mensen die ervanaf weten: zij en haar neukertje. Dat is het begin van het einde, want hoe pikanter het geheim, des te groter de drang om dat te delen met iemand die 'betrouwbaar' is. En daar gaat elke vreemdganger de fout inquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies wat ik schrijf dus...als als als, waarschijnlijk dit, waarschijnlijk dat.
Die schade kan komen doordat a: Haar partner er achter komt. b: Ze emotioneel er moeite mee krijgt.
Indien a en b niet het geval zijn, is het nog maar de vraag of er sprake is van schade.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef Scorpie het volgende:
Als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat vreemdgaan in bijna alle gevallen het einde betekent. De TS zal het verhaal niet voor zichzelf kunnen houden, of de neuker in kwestie zal het niet voor zich kunnen houden, en voor je het weet is out of control. Dat gebeurt evenredig sneller naarmate de sexuele posities smeuiger worden.
Ik ben niet aan het speculeren, niet meer dan jij in ieder geval. Daarbij kijk ik naar de praktijk om me heen in de loop der jaren en stiekem vreemdgaan is meestal het begin van het einde. Vaak op een nogal pijnlijke manier. Het is ook meestal hetzelfde saaie liedje:quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent enkel aan het speculeren.
Eventueel schuldgevoel kan ook gewoon wegebben.
Tja, als je dan TOCH vreemdgaat, doe het dan meteen goed en niet zo halfbakken zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Anna1986 het volgende:
tot gisteravond we eigelijk van alles hebben gedaan samen behalve dan met elkaar naar bed gaan.
Oneens, lees maar eens wat door op http://www.geheimenvan.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=42&Itemid=157quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Van alle keren dat je het niet weet, kun je ook niet zeggen dat het een einde betekent.
Je kunt alleen een uitspraak doen over die keren dat je het wel weet...
Maar sprake van een relatie is er zeker niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Feit blijft dat er wel degelijk schade is, zoals ripley al aangaf. En je hebt gelijk dat er speculaties in mijn post staan hoor. Maar wat je je af moet vragen TS zich af moet vragen; is het dit allemaal waard? Dat doet ze niet en dat vind ik beschamend. Daarmee geeft ze aan dat ze haar huwelijk totaal niet belangrijk vind.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Sexvriendquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Het is godverdomme ook echt de tijd van het jaar hè? Wat is dat toch met het goedpraten van neuken buiten de deur?
Het zijn ook vrijwel allemaal vrouwen die dit soort topics openen, valt wel opquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:12 schreef Barbusse het volgende:
Sexvriend in relatie, ervaringdeskundigen gezocht
Het is godverdomme ook echt de tijd van het jaar hè? Wat is dat toch met het goedpraten van neuken buiten de deur?
Echtquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar precies schrijf ik in dit topic dat ik het goed vind om een ander te neuken![]()
Graag een quote.
Ik schrijf zelfs dat ik het niet zo netjes vind van Anna. Maar dat heb jij zeker niet gelezen...je leest kennelijk graag selectief.
Leuke link, maar waar staat dan precies dat een geheim hebben bijna altijd het einde van je relatie betekent?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oneens, lees maar eens wat door op http://www.geheimenvan.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=42&Itemid=157
Inderdaad, dat je alleen al het risico wilt lopen op deze manier (want die man kan er immers wel een keer achter komen, die zekerheid heb je nooit) geeft toch wel aan dat je niet echt geeft om de persoon waar je officieel samen mee bent, en enkel aan je eigen behoeften denkt. Een relatie werkt nooit als je alleen aan je eigen egoïstische belangen denkt, zeker niet als er ook nog eens kinderen bij zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Feit blijft dat er wel degelijk schade is, zoals ripley al aangaf. En je hebt gelijk dat er speculaties in mijn post staan hoor. Maar wat je je af moet vragen TS zich af moet vragen; is het dit allemaal waard? Dat doet ze niet en dat vind ik beschamend. Daarmee geeft ze aan dat ze haar huwelijk totaal niet belangrijk vind.
Ik stel daar alleen een vraag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt
Zo lang jij het niet weet keur je het goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |