Hallo forummers, ik ben door een vriendin op dit forum gewezen in de hoop eerlijke antwoorden te krijgen van andere vrouwen.
Mijn verhaal:
Ik ben een gelukkig getrouwde vrouw van 39 jaar,ik ben 16 jaar getrouwd en moeder van een zoon van 13 en dochter van 10 jaar. Maar ik heb sinds 6 maanden een sexvriend. Wij zijn collega's en werken bij een landelijk bedrijf. Dit bedrijf organiseert om de 6 maanden trainingen voor haar personeel, uit het gehele land komen wij op een centraalpunt bijelkaar, meestal bij een van der Valkcongrescentrum, omdat zo'n training plaats vindt op een vrijdag en zaterdag, er zijn voor de deelnemers meteen een kamer beschikbaar. Na afloop van de training wordt er 's avonds nageborreld en bij zo'n borrel kwam ik hem tegen. Hij viel op door machogedrag, hij was knap groot en atletisch gebouwd en ik voelde meteen tot hem aangerokken. Op eind van de avond, toen wij toevallig alleen bij elkaar stonden, vroeg hij mij of wij op mijn kamer een afzakkertje konder gebruiken, want in zijn kamer had hij nog een heerlijke fles champagne staan, die hij vanavond tergelegenheid van onze kennismaking, wilde ontkrukken. Ik gaf niet direct antwoord maar hij nam het initiatief door te zeggen dat hij om 1 uur langs zou komen en als hij welkom was zou ik mijn kamerdeur op een kiertje open laten staan, zodat niemand hem mijn kamer binnen kon zien lopen. Volgens mij wist hij al wat ik zou doen, want om 1 uur kwam hij inderdaad binnen. wij wisten beiden waarvoor hij kwam. De fles champagne werd pas ontkrukt nadat wij heftig gevreeen hebben, zo heftig heb ik het nog nooit meegemaakt.
In het gesprek die hierna volgde kwam ik achter dat hij ook gelukkig getrouwd is, 1 kind heeft, ook veel van zijn vrouw houdt en dat hij 30 jaar is, dus aanzienlijk jonger dan ik ben. Wij hebben de afspraak gemaakt dat wij elkaar niet zouden vermoeien met het bellen, smsen en mailen. Alleen in uiterste geval kunnen wij via het bedrijf elkaar bereiken. alleen op deze trainigen zullen wij elkaar ontmoeten. Ik heb een heelrijke avond beleefd en heb daar ook geen spijt van. Dit is iets wat ik mij als extraatje gun. Ik houd van mijn man en deze ervaring heeft daar geen verandering in gebracht. Deze ervaring schrijf ik hier neer, niet om reacties te krijgen hoe fout ik wel niet geweest ben, maar meer of er vrouwen zijn, die dit ook meegemaakt hebben en vooral ook hoe het na een periode zo'n relatie verloopt.
Dus ik ben nieuwsgierig naar vrouwen, die ondanks dat zij zielsveel van hun man houden een sexvriend hebben. Uitdrukkelijk wil ik hierbij vermelden dat het mij niet om een buitenechtelijke relatie gaat, maar om een op sex beruste vriendschap tussen man en vrouw. Ik voel liefde alleen voor mijn man en niet voor mijn "sexvriend".
Maaike